PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Boisko treningowe - dłuższe premie



konkur4
26.06.2016, 19:17
Tak tak, powinienem się cieszyć z nowości, a nie na nią narzekać. Ale jak tu się cieszyć, jak tak drogi budynek balansuje na granicy opłacalności zakupu. Swoje kosztuje, tak jak każda nowość w grze, więc to nie jest żadne zaskoczenie, ale korzyści z niego nie ma prawie żadnych. Bo czym jest 90 minut przy dwóch premiach, z czego jedna jest skierowana głównie na ludność ze szkółek wiejskich, które same w sobie pracują 2 godziny, a więc żeby premia objęła choć 1 cykl ze wszystkich posiadanych szkółek trzeba kombinować z czasowym wyłączaniem produkcji, co moim zdaniem mija się z celem. Dlatego proponuję, żeby BB rozważyli zwiększenie czasu trwania premii z boiska, nawet kosztem zwiększenia cooldowna. Wtedy dopiero zacznie ono mieć sens, bo na chwilę obecną jest ono bardziej elementem dekoracyjnym, niż użytecznym. Nie podaję w ankeicie konkretnych czasów, ale osobiście uważam, że 4-6 godzin byłoby wystarczające.

sparkz
26.06.2016, 21:21
Dlatego proponuję, żeby BB rozważyli zwiększenie czasu trwania premii z boiska, nawet kosztem zwiększenia cooldowna. Wtedy dopiero zacznie ono mieć sens, bo na chwilę obecną jest ono bardziej elementem dekoracyjnym, niż użytecznym. Nie podaję w ankeicie konkretnych czasów, ale osobiście uważam, że 4-6 godzin byłoby wystarczające.

Nie spodziewalbym sie wlasnie ze wzgledow ktore opisales.

Caly proces developmentu w tej grze przez ostatnie 3 lata wskazuje, ze nowosci nie maja zadnej zamierzonej wartosci uzytkowej, a jedynie estetyczna. Stad nowe przygody sa skonstruowane tak, aby byly (a nie zeby byly lepsze od istniejacych), stad buffy boiskowe sa skonstruowane tak, aby trwaly 90 min a nie zeby dawaly jakies istotne benefity.

Wypada sie zaczac godzic z tym, ze ta gra nawet jesli na pewnym etapie sprawiala wrazenie bycia Settlersrami to docelowo ma byc klonem jakiegos Farmville i niczym wiecej.

Larxand
26.06.2016, 21:44
Jeśli chodzi o koszty, z jednej strony rzeczywiście 90 minut to nie jest czas, który spowodowałby jakieś szaleństwo w gospodarce ale jedyna cena jaką płacimy to koszt zakupu (no dobrze: jeszcze patent i miejsce na wyspie). Tyle, że o koszcie zakupu zapomnimy za miesiąc, tak samo jak zapominamy o wtopieniu 200 elitarnych po raz n-ty czy sprzedaniu 10k granitu za 10k monet.
Natomiast bez dwóch zdań zgadzam się, że ten czas powinien być wydłużony, bo obecnej wersji łatwo zapomnieć, że coś takiego w ogóle istnieje na wyspie.
Może na przykład z czasem i kosztami do wyboru (coś na wzór poszukiwań skarbów/przygód)?

Hakardrag
27.06.2016, 02:04
Popieram.

Proponuję wprowadzić upgradowanie Boiska jak w przypadku innych budynków do 6lvl. Z każdym levelem rosła by długość trwania premii:

2lvl 6godz.
3lvl 12 godz.
4lvl 18 godz.
5lvl 24 godz.
6lvl 4 dni.
Wraz z levelem powinna się zmieniać ikonka Boiska, tak aby na 6lvl wyglądała jak nasz Narodowy :)

Dodatkowo u Kupca powinny być dostępne nowe licencje na premie na poszczególne linie produkcyjne włącznie z elitarnymi. Proponuję także wprowadzić licencje na szybki zaciąg we wszystkich koszarach.

Larxand
27.06.2016, 10:49
Upgrade boiska albo zróżnicowanie buffa, na przykład:
mecz pokazowy: 1.5h/24h (300 ryb, 500 wody)
spotkanie towarzyskie: 6h/3 dni (1200 ryb, 2000 wody, 500 wędlin)
rozgrywki ligowe: 24h/7 dni (4800 ryb, 8000 wody, 2000 wędlin, 4000 chleba)
mistrzostwa międzywyspowe: 4 dni/30 dni (19200 ryb, 32000 wody, 8000 wędlin, 16000 chleba, 4000 napitku)

tojanik
29.06.2016, 10:58
cooldowna

A co to jest??? Jakiś nowy słownik polski>?

dario_j
29.06.2016, 14:19
Właście to nic nie stoi na przeszkodzie by premia trwała 120 minut (90 min meczu i 30 dogrywki)

aTenSion
29.06.2016, 21:01
Hmmm ... podnoszenie poziomu boiska by premie działały dłużej nierealne( mecz trwa 90 min poza pucharami gdzie musi być zwycięzca ) jak już to zmiejszenie czasu oczekiwania z 24h na 8h przy najwyższym poziomie, oczywiście przy odpowiedniej ilości surowców do podniesienia ( nie zaprawa a np: surowce eventowe w ilości min 1/1.5k )

Jest to możliwe, jak każdy pamięta przykład szkółek wiejskich, początkowo nie można było ich podnosić, później jak już to dodali to sprawiło to że stały się sensowne :)

set2g
30.06.2016, 08:34
Dłuższy czas działania premii lub upg powodujące mniejszy cooldown jak najbardziej :)

RedJul
30.06.2016, 09:12
Na początek zmieniłbym jedną rzecz - teraz jeżeli użyję jednej premii to boisko mam wyłączone na cały dzień - powinno być tak, że raz dziennie mogę użyć obu premii, po użyciu jednej muszę odczekać te 23h ale bez wpływu na użycie drugiej, jedyne ograniczenie, że nie mogę użyć obu naraz.

sparkz
30.06.2016, 10:41
Jest to możliwe, jak każdy pamięta przykład szkółek wiejskich, początkowo nie można było ich podnosić, później jak już to dodali to sprawiło to że stały się sensowne :)

Akurat to co zrobilo szkolki wzglednie przydatnymi to nie mozliwosc upgradowania tylko systematyczne zwiekszanie dostepnej ich liczby. Gdy przy grze przez kilka lat mozesz ich nazbierac 15/17 (czy ile tam obecnie wynosi) limit to lacznie z upgradami zaczynaja generowac sensowna ilosc populacji, gdybys mial dwie to nawet na lvl6 ilosc produkowanych osadnikow bylaby zaniedbywalnie mala.

Z boiskiem bedzie inaczej bo raczej nie bedzie ich wiecej sztuk z niezaleznymi cooldownami, a kombinowanie z wydluzaniem premii nie jest takie znowu cudowne bo zamyka mozliwosc korzystania wiecej niz jednej przez dlugi czas.

aTenSion
30.06.2016, 13:38
Akurat to co zrobilo szkolki wzglednie przydatnymi to nie mozliwosc upgradowania tylko systematyczne zwiekszanie dostepnej ich liczby. Gdy przy grze przez kilka lat mozesz ich nazbierac 15/17 (czy ile tam obecnie wynosi) limit to lacznie z upgradami zaczynaja generowac sensowna ilosc populacji, gdybys mial dwie to nawet na lvl6 ilosc produkowanych osadnikow bylaby zaniedbywalnie mala.

Z boiskiem bedzie inaczej bo raczej nie bedzie ich wiecej sztuk z niezaleznymi cooldownami, a kombinowanie z wydluzaniem premii nie jest takie znowu cudowne bo zamyka mozliwosc korzystania wiecej niz jednej przez dlugi czas.



Wolałbym mieć 3 szkółki na 5 poziomie niż 15 bez możliwości podniesienia, miejsca brak

nieweim
01.07.2016, 14:57
szkolki zrobily sie cenne kiedy mozna bylo podniesc do 5 lvlu a nie ich dostepnosc bo one sa dostepne co 2 ewent i to bez mozliwosci handlu wiec o jakim dostepie piszesz? a co do oplacalnosci 1 czlowiek co 2h to oplacalnosc dla ciebie ? chyba wole zwykly magazyn prowiantu

BB_Penelopa
04.07.2016, 13:48
Witam!

Zapraszam do dyskusji. :)

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

konkur4
15.10.2016, 13:39
Odświeżam :P
Może się coś ruszy w końcu.

Misiorww
15.10.2016, 16:43
oczywiście tak

Iphoris
16.10.2016, 10:43
Zależy ile kto ma szkółek i mieczników. Jeżeli ktoś ma dużo (np 5 ;] ) szkółek albo bardzo dużo (z kilkunastu) mieczników, to opłacalne moim zdaniem.
Na ludkach jest przyzwoicie - 30% dodatkowego przyrostu naturalnego.
Na mieczach jest tak sobie - 12% - tyle że za darmochę praktycznie.
Nie wiem skąd komuś wychodzi, że to mało.

kinia19910
16.10.2016, 11:05
Masz mój głos konkur4siku ;).

BB_Penelopa
21.04.2017, 07:10
Witam! :)

Pomysł wkrótce zostanie przekazany! :)

Pozdrawiam,
BB_Penelopa