PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Sierżant skunks



Androm3da
23.06.2016, 07:18
Witam.
Przed wgraniem xxl dawałem sierżanta tylko na jedne koszary, albo go sam produkowałem w domu władyki (za przedmioty kolekcjonerskie), albo starałem się go pozyskać dzięki handlowi, dzięki temu produkcja wojska szła jako tako.
Od wprowadzenia xxl minęło już dobre kilka miesięcy, jak wiadomo doszły kolejne koszary, ale w sprawie premek na koszary ogólnie nic się nie zmieniło, dalej możemy produkować jedynie sierżantów, poza tym, że mnie skończyły się już sztandary, a czajniki praktycznie są na wyczerpaniu, a wspomnę jeszcze tyle że w grze mamy i trzecie koszary, które też możemy premiować, tyle że do ich produkcji potrzebne są też przedmioty kolekcjonerskie, że już o zbrojowni nie wspomnę.
Oczywiście mogę je dokupować na handlu, tyle że z czasem jest już to męczące, bo jeśli chcę bufować dwa rodzaje koszar i to 2x dziennie, to kupowanie 4 sierżantów dziennie mija się z celem, tym bardziej że cena ich coraz bardziej wzrasta, podobnie jak same surowce na ich wyprodukowanie.
Dlatego myślę, że przydała by się opcja produkowania ich z normalnych surowców, bądź też żeby dodano w ogóle nową premkę na koszary, którą oczywiście produkowało by się też z normalnych surowców, nie tylko z tych kolekcjonerskich.
Po prostu wychodzi na to, że na teraz jestem uzależniony od handlu, czy uda mi się kupić te premie, czy nie i to w rozsądnej cenie.

RedJul
23.06.2016, 08:01
Myślę, że jakimś rozwiązaniem byłaby produkcja Ulepszonego Zaciągu za normalne produkty.
Osobiście sobie radzę w ten sposób, że często normalne koszary idą właśnie na UZ i myślę, że wielu graczem podobnie by to starczyło.

Misiorww
23.06.2016, 08:36
osobiście "zwykłych" koszarów nie używam już (może sporadycznie), a skunksik też mi się już dawno skończył (ten ze znajdek)
więc jak najbardziej tak

THEBADDEST
23.06.2016, 09:10
A ja jestem na nie :) Nie wiem jak na innych serwerach, ale na Złotej Górze skunksów jest na wadze w opór... Kosztują od 2500-3000 monet za sztukę, co w przypadku kont powyżej 50lv nie jest chyba znacznym wydatkiem (nawet jeśli kupujemy 2 skunksy na dobę). Jakimś rozwiązaniem jest naturalnie skupowanie taniej sztandardów i czajników (sztandary można kupić w cenie +/- 1,2k m za 10 sztuk, czajniki +/- 500m za 10 sztuk. Co za tym idzie każdy, kto potrzebuje premii na pewno sobie poradzi. Warto zwrócić uwagę, że mamy też event i można sobie nakupić z pareset sztuk premii, żeby być spokojnym o przyszłość. Są też ludzie, którzy skunksami handlują, więc produkcja tej premii za zwykłe surowce spowodowałaby, że skunks stałby się tak cenny, jak ryby :) Dodatkowo, jeżeli korzystasz z elitarnych koszar i robisz drwale czy inne alibaby to z pewnością masz masę surowców, które możesz wymienić sobie na cokolwiek zechcesz :P Z samych krawców aktualnie jest tyle surowców, że robiąc 2 przygody dziennie masz już solidny kapitał na zakupy + jeszcze sporo zostanie :) W grze handlowo-ekonomicznej nie powinno być tak, że każdy gracz będzie samowystarczalny, bo handel po prostu upadnie, a to chyba byłoby bez sensu :)?

Misiorww
23.06.2016, 11:15
nie chodzi tu zapewne o zwykłe koszary, a o elitarne gdzie czas produkcji jest naprawdę wysoki. chcąc zrobić trudniejszego alibabę czy sindbada bez premii x3 jest to dość czasochłonne. u nas z tego co widzę na handlu skunksy są po ~800 fasol, ~5k monet; a 10 sztandarów ~3k monet, więc wychodzi drożej niż u was.

THEBADDEST
23.06.2016, 12:34
W dalszym ciągu uważam, że to nie jest majątek. Ja przy miernej gospodarce, bez wkładu klejnotów mam przychód do 50k monet dziennie, a jak zacznę robić przygody to do tego dodam fasole czy granit + jakieś fanty typu pierwszy złodziej na sprzedaż. Dodatkowo warto uwzględnić zaletę tego, że podczas, gdy robi się wojsko można wyjść na dwór, spędzić czas z rodziną, popracować - dostępność ogólna premii, albo premie x 4 czy nawet x 5 na koszary spowodowałyby to, że niektórzy popadliby w obsesje i wisieli non stop przy kompie (już są ewenementy z lv 69-70, u których światełko się świeci czy to w dzień, czy w nocy, czy w święta, czy w sylwestra :p) Teoretycznie to nie moja sprawa, ale zajmuje się zawodowo problematyką cyberprzemocy i uzależnienia od Internetu, więc uważam, że gra powinna być dodatkiem do życia, a nie życie dodatkiem do gry ;-)

Najdłuższa jednostka w elitarnych robi się 5 minut, więc możesz w ciągu dobry wyprodukować 288 takich jednostek, rycerzy 450, z premiami x 3 odpowiednio 864 lub 1350. Surowce do produkcji tych jednostek zalegają w magazynie, brakować może jedynie napitku. Biorąc pod uwagę powyższe to dziennie zrobisz 2-3 drwale, z których spokojnie znajdzies kasę na skunksy, zakup nowych drwali (na Złotej kosztują 4-5k fasol), zostanie Tobie jeszcze szereg innych surowców+ dodatkowo jakieś przygody na sell, albo zrobienie :) przygody typu oblężone, skarb wiedzy czy wąż morski znaczna większość graczy robi tylko raz, albo nie robi ich w ogóle i kupuje dropa do zaliczenia osiągnięcia. Naturalnie w miedzyczasie drwali możesz robić sobie krawce (sprzedając 2 dropy z DMK masz już prawie 9k fasol na jakieś zakupy, a miecze brąz i łuki są tanie jak barszcz).

Reasumując wyjść jest wiele, a upowszechnianie towarów unikatowych czy cennych zabije rynek. Już macie napitek w cenie 100k za 1,5k monet, to samo węgiel, ryby to ludzie za darmo rozdają.

sparkz
23.06.2016, 13:28
W grze handlowo-ekonomicznej nie powinno być tak, że każdy gracz będzie samowystarczalny, bo handel po prostu upadnie, a to chyba byłoby bez sensu :)?

Nie ma znaczenia jak powinno byc, wazne jest jak to faktycznie wyglada. A rzeczywistosc jest taka, ze w grze w ktorej kazdy dysponuje dokladnie tym samym na starcie kazdy jest z definicji samowystarczalny.
Niezaleznie od tego jak wygladaly zalozenia handel jest obecnie tylko anomalia, bo jakikolwiek popyt na cokolwiek jest jedynie anomalia skoro kazdy moze to produkowac. Napedzane jest to chyba tylko przez lenistwo albo nieumiejetnosc postawienia wydajnej gospodarki samodzielnie.

Natomiast w temacie skunksa to mozliwosc produkcji tego typu premii powinna byc, ale ze zgola innego powodu : zapotrzebowanie na nia jest (i jest stale), produkcja jest silnie uzalezniona od tego jakie kolekcje sie trafia i nie moze pokryc zapotrzebowania. W sytuacji gdy gre sie rozciaga sztucznie na lata po prostu nie do zaakceptowania jest sytuacja gdy nie mozna tego rekompensowac szybsza produkcja wojska, albo jest sie w tym uzaleznionym od innych (szczegolnie jesli inni sie wykrusza i pozostali chcacy grac zostana bez premii albo z tym co sami beda w stanie zebrac).

Androm3da
23.06.2016, 14:00
@TheBaddest, nie całkiem się z Tobą zgodzę. Tu nie chodzi do końca o cenę, bo jak sam napisałeś surowców jest na tyle żeby sobie te premie dokupić, tylko chodzi o to, że z jednej strony cena sierżantów praktycznie ciągle rośnie (na słonecznym średnio 800 fasol), a z drugiej strony, jeżeli mnie skończyły się przedmioty kolekcjonerskie na ich wyprodukowanie, to prędzej czy później tak samo zabraknie ich na rynku.
Ogólnie gra w jakimś stopniu ewoluowała, w postaci 3-4 nowych budynków (2x koszary + 1-2 zbrojownie), ale w przypadku ich premiowania nic się nie zmieniło, tym bardziej że na sierżanta potrzebujemy aż 15 sztandarów. Dlatego myślę że pora na jakieś zmiany w tym przypadku.

set2g
23.06.2016, 19:49
zawsze można za klejnoty zrobić sierżanta :D

Fleotria
23.06.2016, 19:55
Ja juz sie wypowiadałam w podobnym temacie, ze przydala by sie mozliwosc robienia premi na koszary nie koniecznie x 3, ale nawet mniejsze z surowcow jakich jest pelno a wogole sie z tego nie korzysta..

horis
25.06.2016, 12:54
moze troche inaczej popatrzec - ruda adamantu jest do niczego nie potrzebna w praktyce, moze na nadgodziny szkoleniowe (czyli w praktyce to samo co skunks) mozna byloby ja przerobic?

RedJul
25.06.2016, 13:01
A może w magazynie prowiantu produkować sztandary?

set2g
25.06.2016, 17:28
Mogli by dodać jakąś recepturę na koszary z surowców http://static.cdn.ubi.com/0034/int/general/2016_09_ghostevent/ghost_icon_white_black.pngelitarnych, bo w magazynach coraz więcej tego a nie ma co z tym robić.

tojanik
29.06.2016, 11:03
Witam.
Przed wgraniem xxl dawałem sierżanta tylko na jedne koszary, albo go sam produkowałem w domu władyki (za przedmioty kolekcjonerskie), albo starałem się go pozyskać dzięki handlowi, dzięki temu produkcja wojska szła jako tako.
Od wprowadzenia xxl minęło już dobre kilka miesięcy, jak wiadomo doszły kolejne koszary, ale w sprawie premek na koszary ogólnie nic się nie zmieniło, dalej możemy produkować jedynie sierżantów, poza tym, że mnie skończyły się już sztandary, a czajniki praktycznie są na wyczerpaniu, a wspomnę jeszcze tyle że w grze mamy i trzecie koszary, które też możemy premiować, tyle że do ich produkcji potrzebne są też przedmioty kolekcjonerskie, że już o zbrojowni nie wspomnę.
Oczywiście mogę je dokupować na handlu, tyle że z czasem jest już to męczące, bo jeśli chcę bufować dwa rodzaje koszar i to 2x dziennie, to kupowanie 4 sierżantów dziennie mija się z celem, tym bardziej że cena ich coraz bardziej wzrasta, podobnie jak same surowce na ich wyprodukowanie.
Dlatego myślę, że przydała by się opcja produkowania ich z normalnych surowców, bądź też żeby dodano w ogóle nową premkę na koszary, którą oczywiście produkowało by się też z normalnych surowców, nie tylko z tych kolekcjonerskich.
Po prostu wychodzi na to, że na teraz jestem uzależniony od handlu, czy uda mi się kupić te premie, czy nie i to w rozsądnej cenie.

Ale ględzisz. Jest takie przysłowie. Masz głowę i ***, to kombinuj. Sens gry jest taki, aby zdobywać surowce i materiały, a nie żebrać o nie u Bogów gry.

BB_Penelopa
04.07.2016, 13:49
Witam!

Zapraszam do dyskusji. :)

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Vegeth
05.07.2016, 00:15
Wg mnie wystarczyłaby nowa premka na elitarne koszary, x2 lub x3 na 24h, co patrząc na czas produkcji wojska i tak niewiele pomoże :)

BB_Penelopa
15.07.2016, 15:50
Witam ponownie!

Bardzo dziękuję za oddane głosy i zachęcam do dalszej dyskusji!

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

zjadaczasu
18.07.2016, 00:12
Dużą atrakcją byłby budynek alchemika. Można by w nim produkować mikstury na szybszą produkcję wojska, lub na odrodzenie się generała. Produkcja artefaktów też byłaby sporą nowością. Już widzę ten piękny budynek. Penelopo natchnij proszę tą wizją zespół :)

Rados007
18.09.2016, 16:18
Oj bardzo przydało by się produkowanie skunksa z normalnych materiałów w domu władyki Na przykład marmur i deski liściaste+beczki na skunksa w domu władyki myślę że to by było dobre rozwiązanie tym bardziej, że sztandary i czajniki idą na premie do zbrojowni i akademii wojskowej do ekspedycji i innych premii w ulepszonym magazynie prowiantu i domu władyki.

W ogóle przydało by się coś zrobić wymyślić premie jakąś dodatkową może.

ArturGrab
04.12.2016, 18:31
a na nowym świecie aby kupić skunks to trzeba dać
6,5km lub 1,2kg 2,8kf więc uważam że warto by było zmienić.

Smerfol
12.03.2017, 18:20
Mógłby być za normalne surowce ale drogo tak żeby zbieranie kolekcji miało swój sens np.5k fasoli, bo skoro skunks jest do kupienia na handlu całą dobę to niemożna mówić o niewystarczającej ilości sztandarów w grze. Takie zmiany nic nie dają

GOLD-KING
21.03.2017, 20:18
A moim zdaniem jest w porządku. Skunks jest na wadze 24h niższe lvle mogą sprzedawać skunksy aby zarobić na rozwój wyspy a wysokie lvle mogą spokojnie kupić skunksa żeby robić wojsko. Każdy ma korzyść.

BB_Penelopa
21.03.2017, 21:03
Witam!

Pomysł został przekazany!

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Tarczyńca
24.03.2017, 20:44
Jestem Za... ale fajny by był też budynek typu Wieża Skunska gdzie np Skunks robił by się sam co 12h ;)

dziadek-1
03.05.2017, 17:25
Jestem na tak,
myślę, że konwerter:
http://http://forum.thesettlersonline.pl/threads/43362-Sztandary-premie-strefowe-konwerter
byłby tu pewnym rozwiązaniem