PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Jest boisko, to może teatr? :)



THEBADDEST
22.06.2016, 14:04
Siemanko, jak widać przygotowania do meczu Polska - Szwajcaria już trwają na wyspie, można powiedzieć, że ozdoby w końcu po coś się przydają.
Pomyślalem, że warto może rozkminić taki budynek jak Teatr. Odbywałyby się tam wydarzenia kulturalne, można by było organizować jakieś święta, zbierać punkty kultury, które dawałyby ciekawe bonusy dla naszych wojsk, generałów, odkrywców czy geologów :)

Można byłoby też tam organizować wcześniej wspomniane święta, codziennie inne. Przyklad:
- 22 czerwca to święto górników, co za tym idzie Twoje warsztaty smolarza, manufaktury, kopalnie węgla wydobywają 300% więcej surowców.

Koszt takich świąt byłby symboliczny - jak w przypadku premiowania w boisku :D

Wiadomo, że trzeba by było zrobić nowe drzewko + dać sporo ciekawych opcji, ale taki budynek wprowadziłby fajne innowacje.
Naturalnie fajnie też, gdyby punkty kultury pozwoliły podnieść Teatr do np 15-20 lv, żeby był widoczny na wyspie!




http://i63.tinypic.com/2w6gxn5.png

RedJul
22.06.2016, 14:48
Pomysł ciekawy.
Zamiast rozsyłania prezentów z okazji okazji, sami sobie tanio wyprodukowalibyśmy ciekawe bufy.
Mocno ograniczyło by to sens multikont a prezenty dostaliby tylko aktywni gracze:)

set2g
22.06.2016, 15:27
W pam. dev. jest napisane że boisko to pierwszy obiekt kultury, więc nie wykluczone że pojawią się i kolejne.
Jedyny minus nowych budynków to to że zajmują miejsce

horis
22.06.2016, 15:38
pomysl super, i coraz bardziej mi dzieki temu tso przypomina serie The Settlers, dzieki roznorodnosci budynkow, nie tylko do produkcji, a akurat seria The Settlers jest dla mnie kultowa

BB_Penelopa
22.06.2016, 16:47
Witam!

Zapraszam do dyskusji!

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

konkur4
22.06.2016, 17:19
Jedyny minus nowych budynków to to że zajmują miejsce

Ja tu widzę inny minus - czas działania premii. Nie oszukujmy się, czym jest 90 minut w przypadku, kiedy budynki, których dotyczą premie, produkują po 30 minut, a szkółki nawet 2 godziny? Już lepiej, jakby minuty przełożyli na godziny, a czas cooldowna rozszerzyli do tygodnia albo i dwóch. Dla mnie jak i dla większej grupy osób, które się o nim wypowiadały na czacie gry, boisko z tego właśnie powodu nie jest priorytetem, a wręcz jest budynkiem, który można sobie odpuścić.
Co do pomysłu to tak samo - więcej budynków? Ok, ale niech chociaż działają w jakimś przyzwoitym czasie. Inaczej będą bezużyteczne dla części osób.

THEBADDEST
22.06.2016, 18:10
Właśnie w przypadku proponowanego budynku mówię o premiach trwających dobę.. odpalasz dane święto i produkcja danego surowca podnosi się na 24/h. Naturalnie trzeba by było rozkminić wiele różnych świąt, aby pomysł szybko się nie znudził.. wiadomo też, że każdy gracz ma własną linię produkcji.. dla jednego będzie się liczył chleb, a dla drugiego miecze brąz, więc każdy miałby też alternatywę pod siebie :) Premie 90 minutowe to żart, bo co mi z premiowania mieczników damasceńskich, gdzie produkcja trwa 32 minuty ponad... ;-) Dodatkowo w takim budynku uwzględniono by premiowanie kusz, arkebuzów, armat i innych pominiętych fantów, które po XXL stały się dość cenne :-)

No i naturalnie specjalistów, np święto mowiące o tym, że prez 24/h Twój geolog odkrywa złoża bogatsze o 1000 urobku :) Albo Twoje wojsko walczy 100% skuteczniej - wymagałoby to stworzenia nowych poradnikow i ożywiłoby grę trochę, bo aktualnie klepiemy te same przygody po 100 razy :P

sparkz
22.06.2016, 18:24
No i naturalnie specjalistów, np święto mowiące o tym, że prez 24/h Twój geolog odkrywa złoża bogatsze o 1000 urobku :) Albo Twoje wojsko walczy 100% skuteczniej - wymagałoby to stworzenia nowych poradnikow i ożywiłoby grę trochę, bo aktualnie klepiemy te same przygody po 100 razy :P

Co rozumiesz przez 'walczy 100% skuteczniej' ? Bo wyglada na to ze w wiekszosci przypadkow nic by to nie dalo ;)

THEBADDEST
22.06.2016, 18:33
Co rozumiesz przez 'walczy 100% skuteczniej' ? Bo wyglada na to ze w wiekszosci przypadkow nic by to nie dalo ;)

np. jeżeli oblężnik daje 200 obrażeń, to w tym dniu sieka za 400 ;) i tak każdy typ jednostki - naturalnie to luźna propozycja ;-) Dałoby to
wiele z perspektywy jednostek z pierwszym uderzeniem w sumie :P

sparkz
22.06.2016, 18:54
poza 2, moze 3 jednostkami zadna nie ma obrazen obszarowych, wiec mozesz im podwyzszyc dmg nawet i do 15 milionow a i tak to nic nie da.

aTenSion
22.06.2016, 21:06
Można byłoby też tam organizować wcześniej wspomniane święta, codziennie inne. Przyklad:
- 22 czerwca to święto górników, co za tym idzie Twoje warsztaty smolarza, manufaktury, kopalnie węgla wydobywają 300% więcej surowców.

Koszt takich świąt byłby symboliczny - jak w przypadku premiowania w boisku :D



Zobaczymy co na górze kombinują tak jak set pisze to dopiero 1 obiekt kultury więc co dalej będzie ?
Poza tym, nie potrzebuje na swojej wyspie związków górniczych i palenia opon pod władyką :P

set2g
22.06.2016, 21:48
będziesz płacił górnikom 13'tki i 14'tki , to monety od razu z magazynu wywieje ;]

Androm3da
23.06.2016, 06:52
Jeszcze trochę i będziemy mieli w grze kilka lub kilkanaście budynków dających lub wytwarzających premie, pomysł trochę bez sensu, tym bardziej że jeśli dobrze rozumiem, premki te używali byśmy w te konkretne dni jak w przykładzie święta górników, gdzie sam przykład dla zasady jest zły, bo święto górników przypada w grudniu...

THEBADDEST
23.06.2016, 09:19
*Androm3da - to była tylko luźna propozycja :p W moim zamyśle owe święta mogłyby być fikcyjne, lub rzeczywiście przyporządkowane określonym datom, to już kwestia tego ile pracy ktoś chciałby włożyć w ten pomysł. Gra nie jest przecież osadzona w teraźniejszości, ma jakąś fabułę, więc nie ma też ciśnienia na jej urzeczywistnianie. Jeżeli chodzi o premie, to działałoby to na zasadzie strefowej - odpalasz teatr, klikasz premię i wszystkie pracujące budynki, których dotyczy premia danego dnia zaczynają wywtwarzać więcej surowcow. Tak samo w przypadku specjalistów. Można byłoby też pokusić się o jakieś premie odnośnie przygód (niby są dodatkowe nagrody w przygodach, jednakze nie uwzględniają w ogóle krawców i przygód 1001 nocy). W danym dniu np. wszystkie krawce dawałyby jakieś ciekawe fanty w dropie, albo szansę na budynek :DD. Byłoby to też ciekawsze z perspektywy rynku, gdzie ceny zrobiły się znacznie sztywne, więc aktywni gracze mogliby sobie dorobić sporo w takich dniach.. No i byłaby to też jakaś alternatywa dla robienia przygód poza eventami .. :)

Tornados
23.06.2016, 09:54
Ja bym to widzial jako pule np 30 roznych buffow ktore sa codziennie losowo przydzielane do teatru i mozna je rzucic jak sie chce (cos jak dzienne gdzie codziennie dostajemy jedno z puli zadan). A jak sie nie chce rzucac to czekamy do nastepnego dnia:D

siemka51
24.06.2016, 05:28
Ja proponuję zrobić BETONIARNIĘ w której moglibyśmy wytwarzać zaprawę.

Dobrawa_old
07.10.2016, 17:40
Dzień dobry,

w ciągu ostatnich miesięcy temat nie uzyskał wystarczającej ilości głosów, aby móc go przekazać dalej. W związku z powyższym zostaje zamknięty i przeniesiony do archiwum.

Pozdrawiam,
Mod Dobrawa