PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Nowy "magiczny" generał



Androm3da
07.06.2016, 14:43
Witam.
Tak jak w temacie, myślę, że przydał by się nowy generał.
Patrząc na "Synów Małego Krawca", można by rzec, że przygodę przyjemnie się robi, a mianowicie po podbiciu 1wszej strefy, możemy ją kontynuować praktycznie w trzech kierunkach, na północ, wschód czy zachód. W większości innych przygód takiej przyjemności prawie nie ma, strefy podbijamy po kolei, a patrząc na "Alibaby", robienie ich jest po prostu z czasem nudne i monotonne.
Gdyby tak się przyjrzeć danej przygodzie (powiedzmy bajkowej), to wyjdzie na to, że tak "na oko", 20% czasu na ukończenie przygody zajmuje nam atakowanie obozów przez generałów, a 80% zajmuje nam czekanie aż generałowie dojdą/powrócą z/do obozu/garnizonu, że już o ich przestawianiu nie wspomnę.
Tak czy siak, jeżeli ktoś gra ponad 4 lata, to może sobie uzmysłowić ile czasu stracił na samo czekanie na generałów żeby można ich było znowu wysłać na atak na obóz.
Nie wiem czy w pełni odzwierciedlę o co mi chodzi, ale mniej więcej tak by to wyglądało na prostym przykładzie: generał wychodzi z garnizonu i jakby teleportuje się przy wrogim obozie, po skończonej walce (wygranej czy przegranej) znów teleportuje się tuż przed garnizonem, albo i nawet teleportuje się wprost do niego, to już kwestia inwencji twórczej graczy czy programistów z BB jak by to miało wyglądać.
Oczywiście przydał by się nowy generał (może mag albo ninja :P) na zasadzie majora czy msw.

Edit: Obrazek niestety zajmuje 2.5MB
http://s5.ifotos.pl/img/gienek-gi_sqprees.gif

elitek
07.06.2016, 15:51
Ja osobiście chce takiego gienia aby mu dać 1r i jednym atakiem zrobić skarb wiedzy

dario_j
07.06.2016, 21:35
Ja czekam na generała inżyniera co nie walczy, ale robi inne ciekawe rzeczy. Z rekrutami wycina przejście przez las, z łucznikami buduje mosty, a z puszkarzami niszczy mniejsze góry i rumowiska. No i oczywiście przy wysłaniu takiego na przygodę pobiera z magazynu trochę narzędzi, desek i prochu.

gutafon
14.06.2016, 12:21
To nie lepsze byłyby premie specjalne rzucane na generalów? W momencie kiedy chcesz szybko jakiegoś przetransportować, to rzucasz premkę i przenosi. Mogłyby to być albo premie czasowe (chociaż padłaby wtedy koncepcja bloków jakie znamy) lub pojedyncze premki używane po każdym ataku/przeniesienu.
Ja jestem na nie, wolałabym móc przenosić różnych generałów a nie tego jednego dedykowanego- bo znając życie, to miałby pojemność 200 i byłby nieużytkowy tak de facto.

kinia19910
14.06.2016, 12:26
To nie lepsze byłyby premie specjalne rzucane na generalów? W momencie kiedy chcesz szybko jakiegoś przetransportować, to rzucasz premkę i przenosi. Mogłyby to być albo premie czasowe (chociaż padłaby wtedy koncepcja bloków jakie znamy) lub pojedyncze premki używane po każdym ataku/przeniesienu.
Ja jestem na nie, wolałabym móc przenosić różnych generałów a nie tego jednego dedykowanego- bo znając życie, to miałby pojemność 200 i byłby nieużytkowy tak de facto.

Użytkowy, użytkowy... w sam raz do odbierania dropów z krawców :D Albo innych przygód gdzie wędrówka po mapie trwa 20 min minimum...

Androm3da
14.06.2016, 13:57
To może inaczej, do tych gienków co są może by tak w końcu dodać obiecany rozwój jak przy odkrywcach/geologach i wtedy podobną opcję dodać jak w opisie, albo coś koło tego.

Larxand
14.06.2016, 14:26
Wersja jaką proponujesz w pierwszym poście mnie nie przekonuje, wydaje się znacznym uproszczeniem (ale na pewno nie byłbym ostatnim, który by z niej skorzystał). Jeśli już, to można by było jakąś miksturę, jakiś tunel czasoprzestrzenny czy wytwarzać, czy kupować w sklepie za SC, z jakimś rozsądnym cooldownem.
Natomiast bardzo podoba mi się pomysł generała inżyniera zaproponowany przed Dario_J.

krotos666
14.06.2016, 18:42
Pomysł dla Nas ciekawy, ale czy przejdzie ?
Takim sposobem to byśmy atakowali tylko przywódców, powtórzę TYLKO.
Pomysł nie przejdzie.

Larxand
15.06.2016, 14:18
Takim sposobem to byśmy atakowali tylko przywódców, powtórzę TYLKO.

Wystarczy udostępnić taką sztuczkę tylko w odniesieniu do zwykłych obozów.

Androm3da
15.06.2016, 15:31
Pomysł dla Nas ciekawy, ale czy przejdzie ?
Takim sposobem to byśmy atakowali tylko przywódców, powtórzę TYLKO.
Pomysł nie przejdzie.

Nie do końca atakowali byśmy tylko przywódców, większość z nich, o ile nie wszyscy znajdują się w strefie oddziaływania obozu/obozów, w tym wypadku nic by się nie zmieniło, najpierw obozy, na końcu przywódca.
Nawet gdyby dzięki temu odeszło sporo obozów, to co by to zmieniło ? robili byśmy więcej przygód, a o to też chodzi.
Więcej dropów ? a co by to zmieniło, moim zdaniem niewiele, gracze i tak mają już sporo surowców, a i była by większa szansa w niektórych przygodach na dodatkowe budynki w dropie, niektórzy grają ponad 4 lata a budynki takie jak wieża wiedźmy czy bajkowy zamek mogli by policzyć na palcach jednej ręki które im wpadły.
Więcej przygód, więcej doświadczenia ? można by zmienić zasady, doświadczenie było by tylko za pokonane obozy, dosłownie za te pokonane, gdybyśmy jakiś/jakieś obozy opuścili i atakowali tylko przywódcę/przywódców, to po ich zniknięciu (tych pominiętych) expa by nie było.

BB_Penelopa
04.07.2016, 13:48
Witam!

Zapraszam do dyskusji. :)

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Dobrawa_old
07.10.2016, 18:05
Dzień dobry,

w ciągu ostatnich miesięcy temat nie uzyskał wystarczającej ilości głosów, aby móc go przekazać dalej. W związku z powyższym zostaje zamknięty i przeniesiony do archiwum.

Pozdrawiam,
Mod Dobrawa