Zobacz pełną wersję : wyspa zatrzymuje sie po krótkim okresie czasu - kilka h
Shadow_mk
22.05.2016, 05:42
wczoraj bylem na wyjezdzie 12h bufy zostaly przedluzone o 4h wiec sie zatrzymala po 8 h ?
potem kolejne bylem wylogowany przez 7 h w nocy bufy przedluzyly sie o 3,5h ? (po 3,5h zatrzymujhecie produkcje serio ? ) koszary przez noc na sierzancie wyprodukowaly 250 rekrutow i prawie 900 łucznikow a powinno byc lekka reka ponad 2 k łuczników bo na x3 leci 275/h wiec koszary pracowaly ze 3,5-4h i stop....
Zanim wczoraj wieczorem ok 21 się wylogowałem, wysłałem odkrywców na 12-to godzinne poszukiwania, wrzuciłem do koszar wyszkolenie 225 konnych, które miało trwać równo 7 i pół godziny. Gdy dziś wszedłem do gry o godzinie 13:00 zobaczyłem, że odkrywcy mają przed sobą jeszcze 9 godzin poszukiwać, a koszary wciąż szkolą tych konnych i będą to robić jeszcze niespełna 3 godziny. To samo dotyczy premii i działania budynków. Zupełnie jakby po moim wylogowaniu czas na wyspie stanął w miejscu i ruszył dopiero dziś po moim zalogowaniu.
Czy tak rozwiązano problem przeciążonego serwera?:mad:
BB_Penelopa
08.09.2016, 16:32
Witam!
Napisz w tej sprawie do Supportu, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
http://www.thesettlersonline.pl/pl/pomoc-i-wsparcie
A formularz kontaktowy z tej strony też może by? Bo już takowy wypełniłem.
Wyspa zatrzymała się na 12h bo serwer pada co chwila i albo padł na 12h albo przywrócili kopie sprzed 12h. Jeżeli miało to być lekarstwo na przeciążenie serwera które od tygodnia uniemożliwia grę to nie pomogło. Serwer nadal się wykrzacza. Choć dziś wieczorem jest spokój i na razie da się grać przynajmniej u mnie.
borafa_xXx
15.09.2016, 19:53
U mnie dziś tak samo. Premie, koszary, magazyny prowiantu, ludziki, itp., itd. :(
Na Nowej Ziemi od dwóch dni problem występuje u wielu graczy. Wyspa jakiś czas po wylogowaniu (u mnie to było 2h) zatrzymuje się i startuje dopiero po ponownym zalogowaniu. Sprawa złoszona do supportu i w odpowiedzi dostałem tylko pytanie w jakich godzinach się to działo. Potem już zero odzewu, więc na wszelki wypadek komp całą noc chodził.
borafa_xXx
15.09.2016, 21:05
Na Nowej Ziemi od dwóch dni problem występuje u wielu graczy. Wyspa jakiś czas po wylogowaniu (u mnie to było 2h) zatrzymuje się i startuje dopiero po ponownym zalogowaniu.
Miodzio...
aTenSion
16.09.2016, 03:14
Miałem to samo jakiś czas temu, rano się okazywało że wojsko w koszarach się nie zaczeło szkolić, premii nie wyprodukowało, ogólnie dziwne rzeczy
Misiorww
16.09.2016, 06:13
znajomemu w gildi wyspa "stała" 7h. u mnie 1h.
po przeczytaniu czatu gildii dzisiaj rano, okazuje się, że paru osobom w gildii też zamroziło wyspę.
amigajoy
16.09.2016, 07:25
u mnie podobne cuda się dzieją niestety - lekko irytujące :)
U mnie dzisiaj to samo - trzeci raz w tym tygodniu!!
Napisałbym do supportu, ale czyszczenie ciasteczek nie pomogło, więc możliwości pomocy z ich strony chyba się wyczerpały.
Także mi zatrzymał sie czas na wyspie. Nawet bym tego nie dostrzegło, gdyby nie to, że jak co dzień rano chciałem odpalić premie z boiska a tu cooldown jeszcze 3h :O
Misiorww
16.09.2016, 09:16
czyżby tylko nową ziemie to tylko dotknęło?
scorpion63
16.09.2016, 10:14
U mnie dziś w nocy czas stanął na ok. 6h :( wrrr...
U mnie to samo. Nawet pewnie bym tego nie zauważył, ale czas bufów mi się nie zgadzał, gdyż wynikałoby z pozostałego czasu, że rzuciłem bufy po godzinie 14.00, a było to niemożliwe, bo do pracy wychodzę ok. 12:15. Zamrożenie trwało pewnie ok. 3h. Komp śmiga 24/7, a i tak nie wiedzieć czemu przy zminimalizowanym oknie przeglądarki dość często gra freezuje i po tym jest komunikat o potrzebie odświeżenia okna z grą.
adamgruby85
16.09.2016, 10:53
u mnie to samo wyspa zamiera na jakiś czas:{
Misiorww
16.09.2016, 10:55
Penelopo jak widać problem nie jest jednostkowy, jako cm możesz użyć swych kontaktów i przekazać informację dalej, aby gracze nie zasypali supportu wiadomościami.
pchela1980
16.09.2016, 11:30
Mam wrazenie, ze Penelopa jest tu jedynie od dziekowania za hymny pochwalne na temat BB, bo jakos wielu jej postow o innej tresci w dyskusjach nie widze. Ot takie to wychodzenie do "community". Szkoda.
Penelopo jak widać problem nie jest jednostkowy, jako cm możesz użyć swych kontaktów i przekazać informację dalej, aby gracze nie zasypali supportu wiadomościami.
Ale to jest dokladnie to, co trzeba zrobic, moim zdaniem, i z moich wczesniejszych doswiadczen. Info do Supportu, jak najwiecej zgloszen o problemach, najlepiej oosobno od kazdego gracza, u ktorego taki problem wystepuje.
Misiorww
16.09.2016, 12:04
Ale to jest dokladnie to, co trzeba zrobic, moim zdaniem, i z moich wczesniejszych doswiadczen. Info do Supportu, jak najwiecej zgloszen o problemach, najlepiej oosobno od kazdego gracza, u ktorego taki problem wystepuje.
i każdy dostanie formułkę o czyszczeniu ciastek lub/i zmianie przeglądarki
i każdy dostanie formułkę o czyszczeniu ciastek lub/i zmianie przeglądarki
Niech dostanie. Ale jesli bedzie 50-100 osobnych numerow zgloszen w systemie raportowania awarii, to jest wieksza szansa, ze temat ruszy ww "centrali" - to korporacja przeciez, i mysle, ze wszystkie wazne decyzje, rowniez te odn problemow na serwerach, sa podejmowane centralnie, a nie w lokalnych krajowych oddzialach...
borafa_xXx
16.09.2016, 16:33
Niech dostanie. Ale jesli bedzie 50-100 osobnych numerow zgloszen w systemie raportowania awarii, to jest wieksza szansa, ze temat ruszy ww "centrali" - to korporacja przeciez, i mysle, ze wszystkie wazne decyzje, rowniez te odn problemow na serwerach, sa podejmowane centralnie, a nie w lokalnych krajowych oddzialach...
Dokładnie to mi napisali...
[16:19] BB_Anash: @baqslaw: Nie jestem w stanie podać konkretnego terminu. Proszę zgłaszać problemy do pomocy technicznej. Pomocne będą zrzuty ekranu przedstawiające sytuację na wyspie przed wylogowaniem i zaraz po zalogowaniu (o ile wystąpią problemy).
Misiorww
16.09.2016, 17:24
[16:19]Pomocne będą zrzuty ekranu przedstawiające sytuację na wyspie przed wylogowaniem i zaraz po zalogowaniu (o ile wystąpią problemy).
jasne, każdy gracz co 0,5h robi zrzuty ekranu gry, gdyż kiedyś mogą się przydać ;p
po co zrzuty ekranu skoro np każdy pamięta kiedy miał rzucane np steki i tak trudno obliczyć 3 dni?
jasne, każdy gracz co 0,5 robi zrzuty ekranu gry, gdyż kiedyś mogą się przydać ;p
po co zrzuty ekranu skoro np każdy pamięta kiedy miał rzucane np steki i tak trudno obliczyć 3 dni?
Najlepiej kamerę zainstaluj, żeby nagrywała jak wyłączasz komputer i że przez 6h jest wyłączony:) Bo godzinę żaden problem w systemie przestawić i zrobić screena że "po 10h" z premii zeszły tylko 3 minuty.
Napisałem Anashowi, że przecież wiedzą o problemie i że jest coraz większy, ale już nie odpisał.
Jedno, co trzeba przyznać ekipie BB, to skuteczna polityka informacyjna! Gracze nie są pozostawieni samym sobie z problemem. Nie ma żadnego zamiatania problemów pod dywan. Gracz zgłasza problem i od razu wie, że ktoś się nim zajmuje, a nie, że wszyscy mają go w d...
To że ci dali głupia odpowiedz tak cie zadowala ???
Oni maja cie w d.... od dwóch dni bo mimo że wiedza o problemie to nic z nim nie robią i nie jest to pierwszy taki problem a ty chyba nowy jesteś albo przespałeś jakiś czas.
Prawie każda aktualizacja to masa problemów a jak pomyśle o nadchodzącym Halloween i masa związanym z tym błędów to już dostaje dreszczy.
To że ci dali głupia odpowiedz tak cie zadowala ???
Oni maja cie w d.... od dwóch dni bo mimo że wiedza o problemie to nic z nim nie robią i nie jest to pierwszy taki problem a ty chyba nowy jesteś albo przespałeś jakiś czas.
Prawie każda aktualizacja to masa problemów a jak pomyśle o nadchodzącym Halloween i masa związanym z tym błędów to już dostaje dreszczy.
Polecam sprawdzenie w słowniku słowa "ironia" - znajomość tego zagadnienia bardzo ułatwia kontakty międzyludzkie, nie tylko w internecie.
Misiorww
17.09.2016, 08:11
wczoraj zostały mi rzucone steki o 19:30 dzisiaj po 13h ubyło ledwo 4h!!!
MANOLO_PL
17.09.2016, 10:04
Ja uprzejmie chciałbym zaznaczyć, iż tej nocy na serwery padła klątwa która wyszła z tego zagadkowego lusterka i tak :
premie robią co chcą a raczej za wiele nie robią
ludki przestały się gździć i nie ma pińcet płós nowych małolatów na wyspie znikąd nie można znaleźć nawet ze szkół nie wychodzą
Gruby niby polazł ale w domu został
znajdki pozbierane ale nie zaliczone
I WY MI TU CIELĘTA o jakiś zagadkach na fejsie wyjeżdżacie jak serwery klęczą na grochu ? Przypominam że 20tego czyli zaraz po tym jak wytrzeźwiejecie po weekendzie wgrywacie EKSELSIORA to dopiero padlina będzie i nic już nie będzie , pozamiatane...
wczoraj zostały mi rzucone steki o 19:30 dzisiaj po 13h ubyło ledwo 4h!!!
Screen obecnej sytuacji i do supportu, będę to sugerować bez końca :P
Mają na pewno logi, niech sprawdzą, o której były rzucone...
Misiorww
17.09.2016, 11:31
w xxxx mam słanie screenów, skoro po całej wyspie widać ile "stała" ;p
MANOLO_PL
17.09.2016, 11:33
wrzuca nas do spamu i po klopocie wazne żeby bzdurne zagadki na fejsie latały
Żeby to była "ironia" to trzeba to zaakcentować a tak to wychodzi tylko głupota.
Żeby to była "ironia" to trzeba to zaakcentować a tak to wychodzi tylko głupota. Niestety szkołę skończyłem już dość dawno, a do gimnazjum nie uczęszczałem (w "moich" czasach po podstawówce było się już wystarczająco mądrym, żeby móc udać się do szkoły średniej), więc mój akcent może być dla niektórych mało zrozumiały. Na szczęście inni, zdaje się, zrozumieli bez problemu.
Agniesia-
18.09.2016, 11:12
U mnie to samo po wylogowaniu wyspa zamiera, nic nie produkuje. Mam tak już drugi dzień....
Juz trzeci dzień koszary na tych samych skunksach pracuja u mnie. czekam na wojsko i chyba sobie poczekam albo bede miec 24h/d gre uruchomiona :(
Misiorww
18.09.2016, 14:09
przedwczoraj 9h, dzisiaj 7h yupi
jakub_diana
18.09.2016, 17:11
no i mnie niestety dopadło
rano poszly bufy na 12h mija 12h i nadal buf ma jeszcze 8h nie mowie o grubasach ktore poszly po znajdy na 10,5h i maja jeszcze do powrotu 8 a minelo 12h
BB zrobicie coś z serwerami czy wisi wam kalafiorem to że rano wrzucamy bufa na 12h i po 12h buf ma nadal 8h pracy. to że odkrywca idzie poszukac znajdek na 11h mija 12h a on nadal w drodze bedzie 8h ?
ROBICIE COŚ Z TYM czy suport mamy męczyć który o niczym nie wie nie umie poradzić i każe czekać lub nas OLEWA.
Potwierdzam, rzucanie steków w gildii to jakiś koszmar na 72h działania różnice dochodzą do 24h. U mnie niby koniec a ten z wymiany ma prawie jeszcze 1 dzień. Ile screenów można słac ile razy pisać do suportu. Przecież jak macie tyle podobnych zgłoszeń to chyba wiadomo jest że coś u was jest nie tak a nie u nas. I bzdurne odpowiedzi suportu nic nie wnosza tylko nas denerwuja.
z Doliny Odkrywców na Nową Ziemię przeszło widzę
Misiorww
19.09.2016, 09:19
support sprawę zna, a czas naprawy jest bliżej nieokreślony. no to piknie :/
Adamynas
19.09.2016, 09:36
Czas naprawy jest uzależniony od ilości wpływu środków pieniężnych na konto BB O.o
Senlandia
20.09.2016, 21:15
U mnie to samo, kila dni temu po raz pierwszy, a dziś w nocy drugi raz wyspa odpoczywała. I nie będę czyścił ciasteczek :/
BB_Penelopa
21.09.2016, 11:04
Witam!
W przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości proszę o kontakt z Supportem, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Misiorww
21.09.2016, 11:52
Witam!
W przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości proszę o kontakt z Supportem, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
po co, aby kolejny raz napisali, że są w trakcie naprawy
Witam!
W przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości proszę o kontakt z Supportem, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
A może tak mod napisałby meil na adres account.support@thesettlersonline.pl o treści np. Gracze skarżą się, że wyspa się zatrzymuje, czy możecie sprawdzić problem? Pozdrawiam BB_Penelopa
A może tak mod napisałby meil na adres account.support@thesettlersonline.pl o treści np. Gracze skarżą się, że wyspa się zatrzymuje, czy możecie sprawdzić problem? Pozdrawiam BB_Penelopa Po co? Jeszcze dostanie odpowiedź, żeby wyczyścić ciasteczka. :)
Misiorww
21.09.2016, 22:11
A może tak mod napisałby meil na adres account.support@thesettlersonline.pl o treści np. Gracze skarżą się, że wyspa się zatrzymuje, czy możecie sprawdzić problem? Pozdrawiam BB_Penelopa
1. penelopa nie jest modem tylko cm'em
2. problem znają i jest w naprawie, więc kolejne maile to tylko strata czasu
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.