BB_Penelopa
20.05.2016, 18:31
Graczu The Settlers Online,
Wystąpił problem techniczny, uważasz że znalazłeś błąd w grze ? Poniżej opiszemy kroki, które należy przestrzegać przed wysłaniem wiadomości w tym dziale.
1. Sprawdzenie.
Poniższe kroki rozwiążą większość problemów, które są zgłaszane do nas.
• wyłącz i włącz swoje konto
• spróbuj użyć innej przeglądarki (Internet Explorer, Chrome, Firefox,……)
• upewnij się, czy masz najnowszą wersję programu Flash Player.
• wyczyść pamięć podręczną i pliki cookies ---> link (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/41621-Instrukcja-jak-post%C4%99powa%C4%87-przed-wys%C5%82aniem-zg%C5%82oszenia?p=201537&viewfull=1#post201537), który pokazuje w jaki sposób to zrobić.
• sprawdź, czy problem nie został omówiony na forum.
2. Wysłanie zgłoszenia do suportu.
Można zwrócić się o pomoc ze strony społeczności na forum, ale niżej są wymienione kroki, aby uzyskać pomoc od zespołu wsparcia.
• powołanie się na stronie http://www.thesettlersonline.pl/pl/pomoc-i-wsparcie
• sprawdzić czy problem nie jest już wśród propozycji zamieszczonych.
• w razie potrzebny kliknij w „Formularz kontaktowy”.
Ważne : Wskazówki dla wysłania zgłoszenia muszą być w sposób jasny i zrozumiały.
• wykonano działania w części 1.
• zapewnić maksimum informacji.
• zrzuty ekranowe (jeśli takową posiada)
Wszystkie te kroki pozwolą szybciej uporać się z zaistniałym problemem.
Wystąpił problem techniczny, uważasz że znalazłeś błąd w grze ? Poniżej opiszemy kroki, które należy przestrzegać przed wysłaniem wiadomości w tym dziale.
1. Sprawdzenie.
Poniższe kroki rozwiążą większość problemów, które są zgłaszane do nas.
• wyłącz i włącz swoje konto
• spróbuj użyć innej przeglądarki (Internet Explorer, Chrome, Firefox,……)
• upewnij się, czy masz najnowszą wersję programu Flash Player.
• wyczyść pamięć podręczną i pliki cookies ---> link (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/41621-Instrukcja-jak-post%C4%99powa%C4%87-przed-wys%C5%82aniem-zg%C5%82oszenia?p=201537&viewfull=1#post201537), który pokazuje w jaki sposób to zrobić.
• sprawdź, czy problem nie został omówiony na forum.
2. Wysłanie zgłoszenia do suportu.
Można zwrócić się o pomoc ze strony społeczności na forum, ale niżej są wymienione kroki, aby uzyskać pomoc od zespołu wsparcia.
• powołanie się na stronie http://www.thesettlersonline.pl/pl/pomoc-i-wsparcie
• sprawdzić czy problem nie jest już wśród propozycji zamieszczonych.
• w razie potrzebny kliknij w „Formularz kontaktowy”.
Ważne : Wskazówki dla wysłania zgłoszenia muszą być w sposób jasny i zrozumiały.
• wykonano działania w części 1.
• zapewnić maksimum informacji.
• zrzuty ekranowe (jeśli takową posiada)
Wszystkie te kroki pozwolą szybciej uporać się z zaistniałym problemem.