PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z przenoszeniem generałów w przygodzie



Bexvis
19.05.2016, 21:22
Dzisiaj po aktualizacji, po raz pierwszy trafił mi się błąd zgłaszany wcześniej przez innych odnośnie przenoszenia generałów. Generał nie przechodzi na nową pozycję, ale miejsce w które miał przejść jest wyłączane. Dopiero po 2-im relogu do przygody zadziałało, ale poprzednie miejsca dalej były nieaktywne. Przygoda Bagienna Wiedźma.

Uranos_old
20.05.2016, 09:32
Witam,

Napisz w tej sprawie do Supportu, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl


Pozdrawiam,
MOD_Uranos

Robo00007
30.05.2016, 20:57
He ja zauważyłem ten problem w Bagiennej Wiedźmie , drugiego gienka trzeba trzy razy klikać żeby przeszedł na kolejną pozycję

pasqdek
30.05.2016, 22:08
Witam,

Napisz w tej sprawie do Supportu, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl


Pozdrawiam,
MOD_Uranos

Support odpowie pewnie standardowo: wyczyść ciasteczka, historie i takie tam i problem z którym też miałem trochę do czynienia pewnie zniknie po którejś tam aktualizacji.
Na razie jedynie kilka relogów pomaga.

BB_Penelopa
31.05.2016, 13:21
Support odpowie pewnie standardowo: wyczyść ciasteczka, historie i takie tam i problem z którym też miałem trochę do czynienia pewnie zniknie po którejś tam aktualizacji.
Na razie jedynie kilka relogów pomaga.

Witam!

Support posiada odpowiednie narzędzia, które pomogą w rozwiązaniu błędów.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

pasqdek
31.05.2016, 19:39
Support powinien rozwiązywać błędy w całości a nie wybiórczo

GRA_S1
12.06.2016, 10:56
to chyba nie zostało naprawione. Regularnie mnie to spotyka podczas przenoszenia generałów. Dodatkowo teraz pojawiają się i znikają wrzucane premie.

marcin1ja1
02.09.2016, 20:39
No cóż i mnie to samo spotkało. Oczywiście zrobiłem wszystko, kończąc na przeniesieniu się na inny komputer i przetestowaniu 3 przeglądarek. U mnie nawet 10ty relog nie pomaga. Mam nadzieje, że support dość szybko załatwi sprawę (czytaj: nie jak zawsze po kilku dniach).

Antioch
02.09.2016, 21:18
Problem pojawił się u mnie, co w związku z tym mam zrobić ?

azmo
02.09.2016, 22:47
miałem to samo na ostatnim etapie przy młodym drwalu musiałem skończyć tym co mam i tyle

Antioch
03.09.2016, 08:09
Fajnie, tyle że ja mam to nie w przygodzie, tylko na wyspie głównej. I zablokowałem w ten sposób generała majora.

marcin1ja1
03.09.2016, 09:22
Czyli to nie jest przypadek odosobniony. Oczywiście z supportu dostałem wiadomość o czyszczeniu pamięci podręcznej Flasha. A napisałem w poprzedniej wiadomości, że grę uruchamiałem na innym komputerze. Czyszczenie pamięci nie pomogło. :(

Mistamus
03.09.2016, 10:59
Jakiś czas temu miałem podobny problem w "Azylu" - ale gra wymyśliła jeszcze ciekawszą wersję. Po wylądowaniu i pokonaniu dwóch pierwszych obozów ustawiłem gienków do bloku (poradnik Starksa), po wybudowaniu puściłem blok (a przypominam, że to ten, gdzie po wypuszczeniu pierwszego gienka trzeba chwilę poczekać, wszyscy szli tak, jak powinni) i wróciłem na wyspę. Zdziwiłem się, kiedy przyszły trzy raporty - no, ale zdarza się, blok może nie wyjść. Po powrocie do przygody okazało się, że generałowie blokujący stoją w miejscu lądowania, w miejscu przestawienia są dwa puste kwadraty i zaatakowane zostały zupełnie inne obozy. Nie pomogły wówczas relogi, zmiana komputera ani odczekanie kliku godzin.

Dobrawa_old
03.09.2016, 17:08
Dzień dobry,

kilka osób zgłosiło, że zainstalowanie nowej wersji flash pomogło. Zdaję sobie sprawę, że nie jest to w pełni rozwiązanie problemu, ale może chociaż doraźnie pomoże.
Sprawę już zgłosiliśmy do supportu (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/25410-FAQ-Jak-skontaktowa%C4%87-si%C4%99-z-Supportem), ale każde kolejne zgłoszenia nie zaszkodzą. Da im to lepszy pogląd na rozmiar problemu i więcej danych na jego temat.

Pozdrawiam,
Mod Dobrawa

Bziata
05.09.2016, 18:28
witam
Ja mam ciekawszą sprawę moi generałowie zblokowali się na wyspie macierzystej w czasie przenoszenia na nowe miejsce ( nic nie można z nimi zrobić, w gwieździe pokazuje aktualna misja przenoszenie i tak już jest od 3 dni:) otrzymałam 1 odpowiedź z suportu:

(proszę spróbować wyczyścić pamięć podręczną Flash Playera (nie przeglądarki).

Oto instrukcja, jak wyczyścić cache Flash Playera:
- przejdź proszę na ten adres: http://www.macromedia.com/support/documentation/pl/flashplayer/help/settings_manager07.html
- poczekaj aż załaduje się Panel Ustawienia przechowywania witryn internetowych
- kliknij w nim na "Usuń wszystkie" i potwierdź swój wybór

Następnie proszę wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki. Proszę upewnić się, że czyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki miało miejsce podczas kompletnego wylogowania z gry i strony. Następnie proszę zrestartować przeglądarkę i zalogować się ponownie.)

Niestety nie pomogło i od 3 dni nie mam więcej odpowiedzi mimo moich maili.

marcin1ja1
06.09.2016, 08:43
U mnie jest to samo. Pomoc supportu polegała tylko na kopiuj-wklej gotowej formułki. Nie poświęcili nawet chwili czasu aby przeczytać dokładnie moją wiadomość. Dzisiaj napisałem z propozycją aby przygodę oddali do gwiazdy a ja zacznę robić przygodę od nowa.
Szczerze współczuje Tobie Bziata. Wyspy już drugi raz nie odpalisz :( Coś czuję, że jesteś skazana/y na czekanie do najbliższej konserwy/aktualizacji.

Bziata
06.09.2016, 09:54
Też się obawiam że będę musiała czekać do konserwy :( ale najbardziej mi szkoda zakupionego premium :( dzisiaj 4 dzień leci i nikt mi tego nie zwróci.

Antioch
07.09.2016, 03:08
Mam dokładnie to samo. Generałowie na macierzystej wyspie sobie są w trakcie przenoszenia i tyle. Czyszczenie cash we flashu pomogło jak umarłemu kadzidło, natomiast reinstalacja na nowsza wersję flash bardzo wydatnie nie pomogła.
W sumie działania po stronie klienta, czyli mnie pomogły ZERO na to co zgłosiłem. Konieczna jest interwencja od strony serwera.

I jeszcze chciałem dodać, że sprawa wisi na supporcie od piątku. To jest już 5 dzień ...

marcin1ja1
07.09.2016, 09:55
U mnie to samo wisi od piątku. Można praca supportu nie jest potrzebna. Wystarczy na forum wkleić te formułki z czyszczeniem pamięci podręcznej. Oszczędność kasy i czasu. Dalszy kontakt z supportem to jak grochem o ścianę.

BB_Penelopa
07.09.2016, 12:18
I jeszcze chciałem dodać, że sprawa wisi na supporcie od piątku. To jest już 5 dzień ...

Witam!

Jeżeli support nie odpowiedział, proszę o ponowne wysłanie zgłoszenia.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

marcin1ja1
07.09.2016, 14:18
Było zgłaszane ponownie. Nawet z propozycją rozwiązania tego problemu. Widać ta propozycja wymagała więcej niż wklejenie gotowego tekstu do odpowiedzi.

Tydzień minął i dalej sprawa nie załatwiona. Support poza pierwszą wklejoną formatką nie odzywa się. Totalne olanie sprawy. Już lepiej jakby odpisali: mamy cię w d*** jak nie pasuje to nie graj. Na pewno cała sytuacja zniechęciła mnie do dalszej gry.

MOD_Nefertum
18.01.2017, 21:29
Dzień dobry.

W temacie od kilku miesięcy nie pojawiają się nowe posty w związku z tym temat zostanie zamknięty i przeniesiony do archiwum.

Pozdrawiam.

MOD_Nefertum