PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Możliwość wytworzenia torby tęczowego śniegu



Androm3da
15.05.2016, 22:55
Witam.
Tak sobie wymyśliłem, żeby można było wytworzyć/wyprodukować torbę tęczowego śniegu. Żeby nie było tak łatwo ją zdobyć w ten sposób, wymyśliłem też niezbyt skomplikowany proces jej stworzenia, w oparciu o to co jest już dostępne w grze.
Więc po pierwsze. Zdobywamy nowy budynek, który w zasadzie jest roślinką (przydała by się też jakaś animacja tej roślinki/budynku). Budynek byłby tylko 1 (jeden) na gracza.

http://images.tinypic.pl/i/00786/n4m8kfpszwtq.jpg

Po drugie. Jako że roślinka jest akurat specyficzną roślinką, czyli wszystkożerną, to nie wystarczy jej tylko woda i promienie słoneczne, ale systematycznie karmienie, co by nam nie umarła (Pegi7, dla dzieciaczków dopiszę żeby się nie martwiły, bo wtedy takie roślinki idą do nieba, zresztą jak wszystko co żyje).
Karmimy ją zieloną substancją, którą możemy wytworzyć w magazynie prowiantu.
Przykład:
1440http://settlersonlinewiki.eu/images/woda.png +1440http://settlersonlinewiki.eu/images/ryba.png +1440http://settlersonlinewiki.eu/images/zboze.png =http://www.settlersonlinewiki.eu/scenario/serce7.png

Zieloną substancję dajemy na roślinkę na zasadzie premii, która trwa 24h (nie ma możliwości dania jej przez znajomego), czas jest po prostu odliczany od 24h w dól do 00:00:00.
Przez czas trwania premii, roślinka wytwarza nam specyficzny owoc, który pojawia się co 8h.
Czyli przez 24h zbierzemy 3 takie owoce. Przykład:

http://settlersonlinewiki.eu/scenario/serce3.pnghttp://settlersonlinewiki.eu/scenario/serce3.pnghttp://settlersonlinewiki.eu/scenario/serce3.png

Gdy uda nam się zebrać 10 sztuk owoców, będziemy mieli możliwość wyprodukowania z nich torby tęczowego śniegu, ale żeby nie było łatwo, dodajmy jakiś surowiec (np tajemniczy kwiat). Przykład:

10http://settlersonlinewiki.eu/scenario/serce3.png +10http://www.settlersonlinewiki.eu/scenario/serce2.png = http://settlersonlinewiki.eu/images/torba.png

Kwiaty te można by było zebrać np z epickich wypraw ali baby jako przedmioty kolekcjonerskie.

Dodam, że budynek bez premii nic by nie produkował, czas produkcji byłby zatrzymany. Przedmiotami podanymi w przykładzie nie można handlować. W przypadku anulowania premii z zielonej substancji produkcja zaczynała by się od początku.
Myślę, że dodatkowa torba tęczowego śniegu przydała by się każdemu, a dzięki takiemu jej pozyskaniu nie zmieniło by to drastycznie mechaniki i założeń gry przez twórców.

Tak na marginesie, pomysł dotyczy akurat tej premki jak w temacie, ale równie dobrze można by wyprodukować dzięki temu czy podobnemu schematowi gwiezdne monety, króliczą łapkę, czy nawet kanapkę z serem.

Na koniec dodam, że ogólna ilość surowców, czasy produkcji jak i czas trwania premki, czy same nazwy poszczególnych przedmiotów to tylko kwestia dogadania się czy inwencji twórczej :)

kinia19910
16.05.2016, 00:04
1.Musieliby dodac nowe kolekcje do przygód 1001 nocy.
2. Jeśli ktoś się loguje raz dziennie a dzień wcześniej wrzucił zieloną substancję na roślinę to zbiera 3 owoce czy 1?
3. Roślinki radzą sobie z głodem. Jest takie coś jak fotosynteza :)
No, chyba że to rosiczka jest, to mięsem bedziemy karmić :P

Ogólnie całość brzmi fajnie.

Ja to bym chciała produkować pakiet medyczny :)

Milady84
16.05.2016, 09:09
Pomysł nie jest zły ale te surowce nie dobrane. Kwiatki z ali, a reszta z podstawowych. Niski lvl nie zrobi, bo kwiatków brak. Wysoki nie będzie się 3 dni paprał, żeby zrobić 1 torbe jak odkrywcy mu w tym czasie z 10 przyniosą. Gdyby zmienić potrzebne surowce na np łodygi czy rude platyny to ładnie, by to ruszyło rynek.

Androm3da
16.05.2016, 11:18
Ja tylko napisałem zarys pomysłu, przecież nie musi być wszystko dokładnie takie samo. Jak widać przedmioty wziąłem ze scenariuszy żeby było łatwiej to zrozumieć, ale równie dobrze można by wymyślić zupełnie nowe przedmioty żeby gra była bardziej kolorowa i urozmaicona.
Mnie osobiście pasowało by gdyby torbę można było robić do przykładu z 1 owocu nawet co godzinę, tylko co wtedy np z odkrywcami ? Zresztą wystarczy popatrzeć na zbliżający się ewent piłkarski i na ten nowy budynek, stadion bodajże, czy jak tam się on nazywa, jak twórcy gry podchodzą do podobnych tematów. Możliwość wyprodukowania tylko 2 premii, w dodatku każda się robi przez 24h, a czas trwania każdej to raptem 1.5h... samemu można sobie dopowiedzieć co o tym myśleć.

@kinia19910, zapewne pakiet medyczny też by się przydał :)
1. Mogli by dodać nowe kolekcje do produkcji torby.
2. W tym wypadku zebrał by 3 roślinki, bo premia by działała, nie pamiętam tylko po jakim czasie nie logowania się produkcja staje, wtedy też czas produkcji stanął by na owym budyneczku, a wtedy po zalogowaniu się mogło by braknąć czasu do produkcji ostatniego owocu.
3. Ale to settlersowa roślinka, też se radzi z głodem ale nie daje nic w zamian ;) Na początku myślałem żeby ją po prostu karmić rybami,chlebem czy wędlinami, ale nie wiem jak miało by to wyglądać. Ogólnie coś z rybami powinni zrobić bo na teraz jak są steki w grze, to ryby są mało przydatne, w dodatku jak wcześniej wprowadzili stawy rybne.

@Milady83, nie wszystkich graczy stać też na łodygi czy rudę platyny, ale jak najbardziej jestem za tym żeby z podanej opcji skorzystało jak najwięcej graczy, nawet powiedzmy od 20 lvl.

Achazu
16.05.2016, 11:39
przeciez to samo mozna robic w smp, bb moze dac do sklepu recepture i po sprawie ^^

Androm3da
16.05.2016, 11:47
Równie dobrze bb może dać do sklepu recepturę na wytwarzanie expa, po co przygody robić...

Larxand
16.05.2016, 11:50
Jestem kategorycznie przeciw, ponieważ mogłoby to komuś ułatwić grę. Jak Ci za trudno grać bez torby, to się przerzuć na bierki. Mało tego - uważam, że wszystkie torby śniegu powinny zostać wycofane z gry, oczywiście z wyjątkiem tych, które są w mojej gwieździe.

kinia19910
16.05.2016, 12:45
@Milady - tylko pytanie skąd niski lvl ma wziąć rudę platyny czy łodygi?
Zgadzam się, że surowce należy odpowiednio zbilansować :)

@Andros
Produkcja staje po 24h od logowania. Rozumiem że to mialoby dzialac jak zwykły buff, czyli po odwiedzinach znajomego rusza?
Ps. Też mam za dużo ryb :P

@Achazu - jasne, że tak. Ale baaaardzo wątpię, że to zrobią.

Milady84
16.05.2016, 13:24
@Milady - tylko pytanie skąd niski lvl ma wziąć rudę platyny czy łodygi?
Zgadzam się, że surowce należy odpowiednio zbilansować :)

@Andros
Produkcja staje po 24h od logowania. Rozumiem że to mialoby dzialac jak zwykły buff, czyli po odwiedzinach znajomego rusza?
Ps. Też mam za dużo ryb :P

@Achazu - jasne, że tak. Ale baaaardzo wątpię, że to zrobią.

A czy ja napisałam, ze ma to robić niski lvl? Napisałam, ze według pierwotnej propozycji nie nadaję się to ani dla niskich ani dla wysokich lvl. sądząc po działaniach BB i tak , by tego niskim nie dali.

Achazu
16.05.2016, 14:12
wymyslasz jakis zbedny "budynek" nie wiem po co...., smp to bardzo dobry pomysl na produkcje toreb, bo jak mam nadzieje wiesz... ze produkuje sie w mim tez inne premki np. steki

BB_Penelopa
16.05.2016, 14:35
Witam!

Zapraszam do dyskusji!

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Androm3da
16.05.2016, 18:05
wymyslasz jakis zbedny "budynek" nie wiem po co...., smp to bardzo dobry pomysl na produkcje toreb, bo jak mam nadzieje wiesz... ze produkuje sie w mim tez inne premki np. steki

Widzę że lubisz prostotę QAchazu, wymyśliłem to żeby było coś nowego i urozmaiconego. "Za chwilę" będziesz miał boisko piłkarskie które też produkuje premie, podobnie mogli dodać te premie do smp.

browar69
17.05.2016, 00:41
Jestem przeciw produkcji toreb bo i tak jest ich pełno, ale produkcja expa i gwiezdnych, np. za fasole by się przydała bo na nie jest znacznie większy popyt. Kiedyś zamiast fasoli był exp lub GM, teraz też powinny być ekwiwalentne. Oczywiście najlepiej przeliczniki te same. Za 80k expa dostawało się 200 fasol więc teraz za 200 fasol powinno dać się wyprodukować księgę dającą osadzie 80k doświadczenia w boju ;)

Piwonia
17.05.2016, 07:49
wymyslasz jakis zbedny "budynek" nie wiem po co...., smp to bardzo dobry pomysl na produkcje toreb, bo jak mam nadzieje wiesz... ze produkuje sie w mim tez inne premki np. steki
Kwestia gustu, mnie się z tego pomysłu najbardziej budynek podoba.

Czy produkcja toreb jest potrzebna, nie wiem, jest ich sporo od odkrywców, pakiet medyczny też jest ciekawą opcją. Taki uroczy budynek który by "zjadał" nadmiarowe surowce, byłby super sprawą.
A może naukowcy z tej roślinki potrafiliby wytwarzać odpowiednik bawełny strzelniczej? Bo proch to obecnie wąskie gardło produkcji.

Achazu
17.05.2016, 10:07
Kwestia gustu, mnie się z tego pomysłu najbardziej budynek podoba.

Czy produkcja toreb jest potrzebna, nie wiem, jest ich sporo od odkrywców, pakiet medyczny też jest ciekawą opcją. Taki uroczy budynek który by "zjadał" nadmiarowe surowce, byłby super sprawą.
A może naukowcy z tej roślinki potrafiliby wytwarzać odpowiednik bawełny strzelniczej? Bo proch to obecnie wąskie gardło produkcji.

No to proponuje budynek szpital albo przychodnia lekarska a dla tych co nie ufaja naszej sluzbie zdrowia to szalas szamana... ^^

sparkz
17.05.2016, 10:16
No to proponuje budynek szpital albo przychodnia lekarska a dla tych co nie ufaja naszej sluzbie zdrowia to szalas szamana... ^^

a ma to w ogole jakikolwiek sens ? generalowie ktorzy wracaja na wyspe sa z definicji zdrowi, wiec po co budynki do ich leczenia ?

Freha
17.05.2016, 10:36
Lubię jak jest łatwo, ale to już by była lekka przesada, dlatego głosowałam na nie

Achazu
17.05.2016, 10:43
a ma to w ogole jakikolwiek sens ? generalowie ktorzy wracaja na wyspe sa z definicji zdrowi, wiec po co budynki do ich leczenia ?

No w tym budynku nazwijmy go szalas szamana... bedzie mozna ugotowac ( wyprodukowac ) pakiet medyczny, jedna sztuke na dobe.


http://i.imgur.com/Hm1Gp1C.png

Androm3da
17.05.2016, 11:00
Lubię jak jest łatwo, ale to już by była lekka przesada, dlatego głosowałam na nie

Jeżeli jest aż tak łatwo w grze, to może w ogóle zrezygnujmy z buffów ?

Piwonia
17.05.2016, 11:09
No to proponuje budynek szpital albo przychodnia lekarska a dla tych co nie ufaja naszej sluzbie zdrowia to szalas szamana... ^^Ziołolecznictwo było kiedyś bardzo powszechne, więc tworzenie mikstury leczniczej z dziwacznej rośliny, jest jak najbardziej normalne.


No w tym budynku nazwijmy go szalas szamana... bedzie mozna ugotowac ( wyprodukowac ) pakiet medyczny, jedna sztuke na dobe.Jeden pakiet na dobę się nie zgodzą, kto za klejnoty kupi.

Achazu
17.05.2016, 11:33
Ziołolecznictwo było kiedyś bardzo powszechne, więc tworzenie mikstury leczniczej z dziwacznej rośliny....

Ziolo :confused: wiesz ze tu pegi7 ^^ ziola zostawmy dla pegi+18 :cool:

sparkz
17.05.2016, 12:15
Jeden pakiet na dobę się nie zgodzą, kto za klejnoty kupi.

kupia ci sami ktorzy kupuja teraz, bo trzeba nie miec piątej klepki zeby kupic jeden pakiet za cene prawie polowy nowego (permanentnego) generala.

Milady84
17.05.2016, 12:26
kupia ci sami ktorzy kupuja teraz, bo trzeba nie miec piątej klepki zeby kupic jeden pakiet za cene prawie polowy nowego (permanentnego) generala.

Zawsze to sposób na wyciągnięcie kleju z nowych niedoświadczonych graczy:: A niby po co te promocje na kamyki robią...

Achazu
17.05.2016, 13:39
budynek do robienia torby sniegu....


http://i.imgur.com/ANxDWXW.jpg

BB_Penelopa
17.05.2016, 15:13
Witam ponownie!

Bardzo dziękuję za oddane głosy i zachęcam do dalszej dyskusji!

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Freha
17.05.2016, 23:24
Jeżeli jest aż tak łatwo w grze, to może w ogóle zrezygnujmy z buffów ?
bez spiny ;), jest łatwo ( w porównaniu do tego co było kiedyś), dlatego moim zdaniem nie potrzeba jakiś dodatkowych wypasionych premek. Ja bym wolała, żeby naprawili błędy np. koszmarnie długie przypisywanie woja do generałów, ale to już zupełnie inna historia...

Dobrawa_old
07.10.2016, 18:16
Dzień dobry,

w ciągu ostatnich miesięcy temat nie uzyskał wystarczającej ilości głosów, aby móc go przekazać dalej. W związku z powyższym zostaje zamknięty i przeniesiony do archiwum.

Pozdrawiam,
Mod Dobrawa