PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Blokowanie graczy



Xylos81
17.03.2016, 15:45
Witam serdecznie.

Nastał kolejny event a wraz z nim kolejne zadania, w których znajomi mogą nam "pomagać" na naszej wyspie pozbyć się niechcianych gości (w tym przypadku garnizonów opryszków). Ale oczywiście są i tacy znajomi, którzy sępią niszcząc wrogów na naszych wyspach, nie pytając nas o zgodę. O ile jeszcze problem znajomych spoza gildii da się rozwiązać, usuwając ich z listy, o tyle tych z gildii nie da się w żaden sposób zahamować przed szaleniem po naszym habitacie. A piszę to, ponieważ już pierwszego dnia ktoś mi na wyspie rozwalił garnizon i nawet nie podziękował za możliwość "pomocy" o którą nie prosiłem. Moja sugestia jest następująca. Kiedy spotkamy kogoś z gildii, kto poczyna sobie na naszych włościach, choć go nie zapraszaliśmy, powinniśmy mieć możliwość zablokowania tej osoby. A wystarczył by do tego kolejny przycisk (oprócz: wejdź, szept itd.) pod tytułem "blokuj gracza". Po wybraniu tej opcji awatar gracza byłby wyszarzany, reszta opcji była by niedostępna, a dany gracz otrzymywał by wiadomość na skrzynkę, iż został zablokowany przez tą i tą osobę. I nie mógł by już rozrabiać na naszej wyspie. A pozostali może by się zastanowili i dobrali się dobrowolnie w pary pomagając sobie wzajemnie w robieniu eventowych zadań typu "Polej golema wodą" lub "Użyj rozejmu". Oczywiście była by też możliwość odblokowania gracza po upływie 24 godzin.

Dziękuję za czas, jaki poświęciliście na przeczytanie mojego posta i zapraszam do dyskusji. Pozdrawiam.

Larxand
17.03.2016, 15:52
bezdyskusyjnie (przynajmniej na pierwszy rzut okiem)

GbrL
17.03.2016, 16:04
No dramat, za 2 dni bedziesz prosil tych samych graczy by Ci laskawie rzucili te premie...

Xylos81
17.03.2016, 16:04
P. S. Oczywiście to działało by w obie strony. Czyli na wyspę zablokowanego gracza sam nie mógł bym wejść.

Xylos81
17.03.2016, 16:05
To jest tylko opcja. Nikt nikogo do niej nie zmusza.

set2g
17.03.2016, 16:56
z golemami tak samo było, na początku płacz że ktoś poubijał, a jak doszło do droższych premii to pomagierów ze świecą szukać, tak więc bez spin, czasu jest dużo, osiągnięcia jak i zadania większośc powinna zaliczyć

Tornados
17.03.2016, 17:01
osiągnięcia jak i zadania większośc powinna zaliczyć

Jakos nie widze osiagniecia ktore wymagaloby samodzielnego ubijania obozow :) A zadania to pikus

e3nw
18.03.2016, 14:45
Nie. Na nic mi się to nie przyda

BB_Penelopa
18.03.2016, 15:21
Witam!

Zapraszam do dyskusji.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

misiasia
18.03.2016, 21:21
U nas w gildii poszło pw, żeby nikomu z partyzanta nie rozwalać obozu i z zachętą, własnie do dobierania się w pary i to zdecydowanie wystarczyło.
jeżeli po takim pw nadal znajdzie się ktoś, kto ma to gdzieś i robi co mu się podoba, zawsze może zareagować lider,a jak tego nie zrobi, to po co w takiej gildii zostawać?

szkarłatnyrubin
19.03.2016, 01:28
coś ci się pomyliło, znajomy nie jest w stanie zniszczyć twojego garnizonu na wyspie

konkur4
19.03.2016, 14:30
Nieudolność programistów sprawiła, że garnizon znika po zakończeniu zadania, a nie po wrzuceniu nań premii, więc zwyczajnie nie kończ tego zadania, daj wrzucić innym co im się tam jawnie podoba, wtedy dopiero zakończ.
Co do golema zamiast polewania mu głowy wodą, lepsza byłaby opcja tak jak tu - wybór, albo wykończyć go samemu wojskiem, albo premią.

kinia19910
20.03.2016, 00:31
Nieudolność programistów sprawiła, że garnizon znika po zakończeniu zadania, a nie po wrzuceniu nań premii, więc zwyczajnie nie kończ tego zadania, daj wrzucić innym co im się tam jawnie podoba, wtedy dopiero zakończ.
Co do golema zamiast polewania mu głowy wodą, lepsza byłaby opcja tak jak tu - wybór, albo wykończyć go samemu wojskiem, albo premią.


No i wygadałeś :) Teraz będą to "naprawiać" i już nie zadziała .
Efekt będzie taki, że część graczy nie zrobi, bo nie znajdzie człowieka u którego bandyci stoją.

Albo zacznie się rozwalanie u znajomych bez pytania , albo masowe zakładanie multi, dla zaliczenia tego (skądinąd durnego) zadania
(Osiągnięć się nie czepiam... jeszcze. Póki co zastanawiam się po co Nam osiągnięcia "zerowe", i nic mądrego nie wymyśliłam jak dotąd) ,
posypią się bany i zrobi się pusto :)

morgorothor
20.03.2016, 10:19
Nieudolność programistów sprawiła, że garnizon znika po zakończeniu zadania...

A może raczej było to celowe działanie?!

Aby uniknąć sytuacji, kiedy "znajomi" niszczą obóz bez pytania?

Raczej nazwałbym to przemyślaną funkcją, brawa dla pomysłodawcy! :)

misiasia
20.03.2016, 11:10
Nieudolność programistów sprawiła, że garnizon znika po zakończeniu zadania, a nie po wrzuceniu nań premii, więc zwyczajnie nie kończ tego zadania, daj wrzucić innym co im się tam jawnie podoba, wtedy dopiero zakończ.
Co do golema zamiast polewania mu głowy wodą, lepsza byłaby opcja tak jak tu - wybór, albo wykończyć go samemu wojskiem, albo premią.

Nieudolność, czy nie, uważam, że rozwiązanie jest super, właśnie dlatego, ze nie ma nieporozumień, ze ja byłem umówiony z kimś, a ktoś z partyzanta strzelił, bo ma wszystko w nosie. Nawet jeżeli to nie było w planie, to bardzo się cieszę z takiego rozwiązania.

BB_Penelopa
21.03.2016, 17:37
Witam!

Interesujący pomysł, zapraszam do głosowania!

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Genciak
23.03.2016, 11:45
Również nie podpiszę się w kwestii "nieudolność". Wydaje mi się, że raczej wyrozumiałość ze względu na feedback jaki gracze dali po evencie Halloween.

Bądź co bądź, gra z założenia ma być społeczna i jeżeli umożliwia ona wejście komukolwiek na Twoją wyspę i rzucenie Ci dowolnej premki to tak powinno być i irytacja typu: "jakiś random ubił mi golema/obóz" jest sztuczna i bezzasadna.

Odnośnie blokowania graczy - uważam, że funkcjonalność spoko ale powodem i argumentem powinni być raczej toksyczni gracze, a nie ból zadka o to, że ktoś gra zgodnie z jej założeniami. Natomiast - jeżeli problemem autora jest to, że randomy mu wchodzą na wyspę i używają u niego premek dostępnych w grze to jednak skłaniałbym się ku innemu rozwiązaniu, a mianowicie kontroli dostępu do wyspy. W moim wyobrażeniu wyglądało by to mniej więcej tak:

Checkboxy z następującymi opcjami:
1. Zamknij wyspę - w tym trybie nikt nie mógłby wejść na wyspę
2. Otwórz wyspę - w tym trybie każdy może wejść, bez żadnego powiązania
3. Tylko znajomi - w tym trybie tylko osoby, które masz w znajomych
4. Tylko gildia - to samo co wyżej ograniczone dla gildii
5. Znajomi + gildia - połączenie dwóch powyższych opcji

Przykład:
Umówiłeś się ze znajomym na zniszczenia garnizonu i nie chcesz aby ktokolwiek inny używał Twojej wyspy do zaliczenia osiągnięć. Zamykasz więc wyspę i sprawa jest rozwiązana. W momencie kiedy Twój kolega wchodzi do gry, otwierasz na moment "drzwi" swojej wyspy, rzucacie sobie premki, po czym zamykasz swoją wyspę, żeby nikt Ci czasem bez Twojego pozwolenie nie rzucił jakieś złej i niedobrej premki na cokolwiek innego. Możesz również zamykać wyspę od momentu respawnu garnizonu do jego ubicia przez kolegę, jeżeli jednak chcesz aby jakiś randomowy dobroczyńca rzucił Ci na przykład parę steków lub uczt.

W związku z tym, iż nie podoba mi się powód, który podałeś w celu blokowania - nie głosuję w tej ankiecie.

Dobrawa_old
07.10.2016, 18:32
Dzień dobry,

w ciągu ostatnich miesięcy temat nie uzyskał wystarczającej ilości głosów, aby móc go przekazać dalej. W związku z powyższym zostaje zamknięty i przeniesiony do archiwum.

Pozdrawiam,
Mod Dobrawa