PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Husaria



wojtek91
12.03.2016, 12:57
mam taki pomysł żeby dodać nową jednostkę do gry o nazwie Husaria Byłaby silna a do jej produkcji było by potrzebne pióra, lanca husarska z drzewa cisowego i koń Polski

Pióra były by z farmy z łabędzie a lanca husarska od stolarza który by produkował by je a koń to był by z stajni specjalnej.

Rosadamascena
12.03.2016, 15:09
mam taki pomysł żeby dodać nową jednostkę do gry o nazwie Husaria Byłaby silna a do jej produkcji było by potrzebne pióra, lanca husarska z drzewa cisowego i koń Polski

Pióra były by z farmy z łabędzie a lanca husarska od stolarza który by produkował by je a koń to był by z stajni specjalnej.

Jakieś szczegóły? Ile hp, jaki atak, jakie miałaby mieć umiejętności specjalne? Daj konkrety żeby było wiadomo nad czym dokładnie debatujemy.

wojtek91
12.03.2016, 16:43
to tak. hp to 295. atak to 310. celność 75-90%. a umiejędności specjaline szarża która pozwala miażczyć przeciwników( Uszkodzenia obszarowe i decyzja albo mogą atakować jako pierwsi lub ostatni)

Misiorww
12.03.2016, 18:15
1. doszły już dwa nowe rodzaje wojsk i jeszcze kolejne?
2. -w porównaniu nawet do elitarnych to mocna jednostka i praktycznie tylko nią by się grało
-produkowana byłaby w koszarach elitarnych? i jak długo?
3. jak ma działać ta szarża?
4.pierwsi czy ostatni? bo jak pierwsi to naprawdę dużą mocą by dysponowali
5.tylko do nowych przygód typu alibaba czy do starych też?

póki co nie głosuję, będzie więcej informacji to oddam głos

wojtek91
12.03.2016, 18:47
2 w elitarnych ale to był by bardzo droga jednostom
5 tylko w alibabach
a na resztom musze jeszcze pomyśleć ale narazie pomysł sie podoba
jak myśle szarza była by możliwość atakowania najmocniejszych jednostek

ale może jeszcze kiedy porusze watek która jednostka była by skuteczna przeciwko husarii

Misiorww
12.03.2016, 20:43
co to oznacza droga? teraz żadna jednostka nie jest droga, jedynie czasochłonna.

wojtek91
12.03.2016, 21:08
no ze np za 1 husarza 100 piór 60 lanc z cisowego drzewa i 150 koni Polskich i bardzo długo produkcja oczywiście to zalezy od BB ile beda zadali za 1 husara

konkur4
12.03.2016, 21:35
Nowe jednostki lądowe są zbędne, ja dla odmiany wprowadziłym bitwy morskie. Settlersi vs Piraci - Postrach Siedmiu Mórz.

Larxand
12.03.2016, 22:57
No z tym koniem polskim to chyba krok za daleko, brakuje jeszcze narodowca ze specjalnego magazynu prowiantu.

A tak poważnie, do alibabek nie widzę potrzeby, natomiast marzy mi się nowa jednostka jazdy np. powyżej 60. poziomu na krawców i inne przygody, które z pewnością BB trzyma w zanadrzu, tylko się boi przyznać.

RedJul
12.03.2016, 22:58
Trzyma, trzyma - świątynia będzie w nowej przygodzie.

wojtek91
13.03.2016, 07:06
o powietcie co wam nie pasyje w tej nowej jednosce

a może wymyśle zeby zmienić toche w niej

Larxand
13.03.2016, 16:13
Na początek nie pasuje nazewnictwo: husaria i koń polski. Może na jakiś event lokalny o zabarwieniu narodowym coś takiego by się sprawdziło, ale nie na co dzień i nie w grze, w którą grają Brazylijczycy i Grecy. Po drugie nie pasuje mi, że tylko na alibabki. Nie licząc mini przygód, do 75. poziomu zostało mi do zrobienia 8500
krawców. Żeby je chętniej robić, czekam na nową jednostkę z przytupem.
Na przykład:
10 chłopa, 30 napitku, 10 rumaków bojowych
50 zdrowia (żeby czasem przetrwał więcej niż 1 falę), 30-60 ataku, 90 celności, pierwszy atak
I do użycia do woli ale powyżej 60. poziomu.

sparkz
13.03.2016, 16:51
Na przykład:
10 chłopa, 30 napitku, 10 rumaków bojowych
50 zdrowia (żeby czasem przetrwał więcej niż 1 falę), 30-60 ataku, 90 celności, pierwszy atak
I do użycia do woli ale powyżej 60. poziomu.

Jesli nie atakowalaby najslabszych jednostek to ja osobiscie nie widze dla niej zadnego zastosowania, szczegolnie na poziomach 57+.

Z obszarowymi moze jeszcze pare obozow by sie znalazlo gdzie by sie mogla przydac.

Larxand
13.03.2016, 22:07
Wiedziałem Sparkz, że Cię sprowokuję ;)
Ja osobiście widzę zastosowanie we wszystkich atakach, w których występują konni. Nawet z dmg 20-40 zamiast 30-60.
Pierwszy z brzegu przykład: DMK, 120 wilków (4800 zdrowia). Atak MMA 83R/1EŻ/139K (-83R). Atak zwykłym generałem i 130 ciężkiej jazdy: średni damage 4950, straty zero.

sparkz
13.03.2016, 23:16
Wiedziałem Sparkz, że Cię sprowokuję ;)
Ja osobiście widzę zastosowanie we wszystkich atakach, w których występują konni. Nawet z dmg 20-40 zamiast 30-60.
Pierwszy z brzegu przykład: DMK, 120 wilków (4800 zdrowia). Atak MMA 83R/1EŻ/139K (-83R). Atak zwykłym generałem i 130 ciężkiej jazdy: średni damage 4950, straty zero.

Bynajmniej nie we wszystkich atakach w ktorych wystepuja konni, bo bez mozliwosci atakowania najslabszych jednostek po prostu rozbijesz sie o to co stoi przed wrogimi lucznikami i tylko stracisz miejsce ktore moglbys wykorzystac na jednostki ktore faktycznie cos zabija.

Wybrales sobie wygodny przypadek, a co z sytuacja w ktorej np w obozie oprocz tych wilkow beda niedzwiedzie ? albo lisy ? albo to i to ? albo wszystko razem + oboz nie bedzie do polowy pusty ( bo w krawcach max to zdaje sie 300 jednostek) ? Wtedy magia jednostek ktorych jedyna zaleta jest pierwszy atak pryska, bo i tak trzeba uzyc armat, i tak trzeba uzyc czegos z solidna iloscia HP a miejsca na wszystko w limicie przewidzianym na jednego generala brakuje.

No chyba, ze ograniczysz sie do bicia obozow z 80 jednostkami w przygodach typu wiedzma, wtedy te jednostki wymagajace 60 levelu faktycznie dadza Ci duza przewage.

Larxand
14.03.2016, 01:02
Co do atakowania najsłabszych zgoda, natomiast takich wygodnych przypadków jest w przygodach sporo.
Ale ok, lekka modyfikacja, dmg 30-60 i atak na 30 lisów + 100 dzików. Obecnie wg poradników (123R/1Eż/146Pu) - 115R. Z ciężką jazdą 100R/120CJ/50Pu - 100R. (w pierwszej turze CJ zmiatają 30 lisów i około 57 dzików, przy stracie około 29 R). W drugiej turze -16 dzików, -36 rekrutów. W trzeciej puszkarze kończą pozostałe 27 dzików. Straty około 65R, moim zdaniem gra warta świeczki.

sparkz
14.03.2016, 09:43
Ale ok, lekka modyfikacja, dmg 30-60 i atak na 30 lisów + 100 dzików. Obecnie wg poradników (123R/1Eż/146Pu) - 115R. Z ciężką jazdą 100R/120CJ/50Pu - 100R. (w pierwszej turze CJ zmiatają 30 lisów i około 57 dzików, przy stracie około 29 R).

jesli nadal nie maja ataku na najslabszy cel to co najwyzej 57 dzikow, bo te sa atakowane pierwsze. wiec dolicz do strat jakies 27 rekrutow od pierwszego ataku lisow.

Reszta walki pojdzie ciut inaczej ale mysle ze sumarycznie i tak kolo 85 rekrutow pojdzie w piach. Nie wiem czy nie taniej byloby wykorzystac do tego MMA i nie martwic sie dodatkowym miejscem zajetym w domkach przez nowe jednostki.

Larxand
14.03.2016, 11:04
Dlatego też uwzględniłem ten atak na najsłabszy cel, bo to rzeczywiście wiele zmienia i walka wygląda wtedy mniej więcej tak, jak opisałem. Oczywiście 10 chłopa może być kontrowersyjne, bo wtedy na 200 takiej jazdy potrzeba 2000 mieszkań, ale z drugiej strony co to jest 2000 jak się chce robić krawce, alibabki i jeszcze ekspedycje. A z trzeciej strony jak już masz te 200, które przy rozsądnym gospodarowaniu w zasadzie nie ginie, a dzięki temu oszczędzasz tu 50R, tam 50R a gdzie indziej jeszcze 100R, to znaczy że mniej musisz robić chleba/ludzi na potrzeby rekrutów albo możesz robić ich tak samo dużo, tyle że mniej potrzeba na jedną przygodę=szybciej je robisz. No ale znalazłeś dziury, to teraz zaproponuj jak je załatać.

BB_Penelopa
14.03.2016, 12:53
Witam!

Zapraszam do dyskusji.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

wojtek91
14.03.2016, 16:53
No dobrze niech to bedzie sie nazywqała w ionnych krajach cieżka jazda a w Polsce Husaria a niech bedom takie hp atak jak ja napisałem i zeby dało sie jescze grać w stare przygody husariom

o i zeby gracz mogł sam sobie powiedzieć czy husaria ma atakować jako pierwsza czy jako ostatnia

Larxand
14.03.2016, 17:21
W starych przygodach i z takimi parametrami jak napisałeś taka jednostka zmiatałaby w zasadzie wszystko, więc nie.
Nazewnictwo też zupełnie nie, bo stąd prosta droga do menu orła białego zamiast menu gwiazdy i świątyni opatrzności w miejsce mrocznej fortecy.
Wybór czy jednostka ma atakować jako pierwsza czy ostatnia to już kompletny przerost formy nad treścią, więc nie.
Przykro mi.

wojtek91
14.03.2016, 18:48
przepraszam ze tak napisze ale wy niemacie za grosz wyobrażni.

by ubi wymiślili nowe przygody dla husari i nowe jednostki i było by idealnie

Rosadamascena
14.03.2016, 20:11
To raczej ty masz nierealne pomysły. Dopiero co weszło masę przygód. I ileś z nich znów jest w zasadzie do śmieci. Przygód jest dużo, trzeba tylko niektóre poprawić. Ta "husaria" jest zbyt przekombinowana. Średnie lub spore hp i mocny atak - zgoda. Ale dodatkowe parametry też muszą być narzucone odgórnie i stałe.

BB_Penelopa
15.03.2016, 14:39
Witam ponownie!

Bardzo dziękuję za oddane głosy.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

wojtek91
15.03.2016, 17:03
czyli niemam co licczyć na jednostke Polską

tojanik
17.03.2016, 11:04
To Settlersi, a nie Polanie. Husaria mogła by być, po stronie Polan, a nie setów. Pomysł bez brania pod uwagę założeń i scenariusza gry. Akcja Settlersów dziej się na wyspach brytyjskich, a nie nad Wisłą.

e3nw
18.03.2016, 14:45
Nie, taka jednostka by nie przydała się

Piotru70
18.03.2016, 21:56
A gdyby tak ową jednostke mozna było kupować za starcoinsy? Dla przykładu za 300 star/ 10 Husarów?

sparkz
18.03.2016, 22:01
a co to za koszt jak dzieki prymitywnej mechanice tej gry mozna pewnych jednostek w ogole nie tracic ?