PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Ulepszanie generałów



Druczek
27.05.2014, 16:24
W gwoli wstępu... korzystałem tylko z MS Painta, więc proszę wybaczyć marny efekt okupiony godzinami pracy :)

Oto moja wersja umiejętności dla generała, zachęcam wszystkich do dyskusji.

http://s24.postimg.org/a1xubpsl1/drzewko_rob.png

Opis umiejętności:

http://s24.postimg.org/58e36uw35/1_szyb_reg.png STAMINA: Generał po porażce odzyskuje siły szybciej o 15% (max 45%).

http://s28.postimg.org/4zr7he36x/1_szybsz_pod.png OSTROGI: Generał podróżuje między strefami o 10% szybciej (max 30%).

http://s28.postimg.org/owx4qcm21/1_wiec_hp.png KOŃSKIE ZDROWIE: Generał zyskuje +100 puntów zdrowia (max +300).
__________________________________________________ __________________________________________________ __________

http://s27.postimg.org/d48idhem7/rek_dmg.png OSTRE MIECZE: Rekruci, Ochotnicy, Żołnierze i Elitarni Żołnierze prowadzeni przez generała zadają obrażenia większe o 5% (max 15%).

http://s30.postimg.org/3n0s79ah9/luk_dmg.pngSTRZAŁA W KOLANO? Łucznicy, Wyborni Łucznicy i Kusznicy prowadzeni przez generała zadają obrażenia większe o 5% (max 15%).

http://s21.postimg.org/6gd7dfoar/pu_dmg.png SPECJALISTA: Konni i Puszkarze prowadzeni przez generała zadają obrażenia większe o 5% (max 15%).

http://s22.postimg.org/q7dlx0v3h/hp_rek.pngPADŁEŚ POWSTAŃ! Rekruci, Ochotnicy, Żołnierze i Elitarni Żołnierze prowadzeni przez generała mają punkty zdrowia zwiększone o 5% (max 15%).

http://s12.postimg.org/qsed939bd/hp_luk.pngNIESTRUDZONE CIĘCIWY: Łucznicy, Wyborni Łucznicy i Kusznicy prowadzeni przez generała mają punkty zdrowia zwiększone o 5% (max 15%).

http://s27.postimg.org/5rubztykf/hp_pusz.pngOWIES I KONSERWY: Konni i Puszkarze prowadzeni przez generała mają punkty zdrowia zwiększone o 5% .(max 15%).
__________________________________________________ __________________________________________________ _________

http://s4.postimg.org/91jz1e48p/niszcz_oboz.png TY PADASZ, JA WSTAJĘ!: Pokonany obóz wroga zostaje zniszczony o 30% szybciej (max 90%).

http://s29.postimg.org/rs8vyfstv/ext_do.png JAK W SZKÓŁCE: Wrogowie pokonani przez generała i prowadzone przez jego jednostki dają o 10% (max 30%) więcej doświadczenia.

http://s18.postimg.org/hzmpfdxkl/gen_dmg_final.png WYĆWICZONE NADGARSTKI: Obrażenia zadawane przez generała zwiększone o 10% (max 30%).

http://s21.postimg.org/7jjjk64sj/prem_wiez.png WYŁAZIĆ Z TEJ KUPY DYKTY!: Generał i prowadzone przez jego jednostki ignorują premię do obrony w wieży przeciwnika.

http://s23.postimg.org/y953u7iyv/3_jednos.png PRAWIE JAK KWATERMISTRZ: Generał przewodzi dodatkowymi 20 jednostkami wojska.

http://s29.postimg.org/h0q0rbfeb/obszar.png JEDEN CIOS, DWIE SEKUNDY I TRZY TRUPY: Generał zyskuje umiejętność obrażeń obszarowych.

anael6669
27.05.2014, 16:47
Lubię To!!!

set2g
27.05.2014, 17:22
nawet ciekawe, z tym ze KOŃSKIE ZDROWIE nic by generalnie nie dawało, bo generał jest atakowany zawsze jako ostatni, a w przypadku gdyby generał przezył a nie miał chodz 1 jednostki bojowej pod rozkazami to walka jest przegrana, więc czy ma 1 czy 300hp nie zrobi roznicy.

Druczek
27.05.2014, 21:43
wow... udało mi się zalogować :)

@set2g
wiem, że HP generała to taki pic na wodę, ale może w przyszłości się coś zmieni :) póki co jest tak potrzebne jak saletra

Warszawa2012
27.05.2014, 22:37
Druczek dobra robota:) Świetne nazwy umiejętności. Może Twój post zmobilizuje BB do wprowadzenia dawno zapowiadanego systemu szkoleń dla generałów.

Gargamelowo
28.05.2014, 08:47
Super, bardzo mi sie podoba taka wersja rozwoju umiejetności generała. BB wraz z zespołem przemyśleć i do działa:)))

akslop
28.05.2014, 10:28
Bardzo fajnie zrobione :D, ale wydaje mi się, że ciężko będzie wprowadzić coś dla generałów. Powód jest jeden jak zrobią coś takiego to stracą szanse na wprowadzenie nowych generałów z których będą mieli pieniądze.

anael6669
28.05.2014, 17:39
Moim skromnym zdaniem, w czasie "świąt z choinką" dużo ludzi zakupiło "Powroty do Azylu(...)". Część w celach tylko zarobkowych, część do robienia, część i jedno i drugie jak ja. Toteż wyszkolenie 18 grubych (+2 za piłki), 18 wesołków (8 miedź/złoto już w pełni, 10 żelazo/marmur na etapie 10/6/0 książek), zajmuje więcej czasu niż zakładano (bardzo rzadko kto przyśpiesza produkcję za klejki). Więc raczej BB czeka na następną choinkę, aż zostanie zakupiona i zrobiona kolejna partia (100-150 PdAb na głowę), aby wprowadzić drzewko generała, po czym wyspy. Poza tym puki pewien, tylko BB znany % graczy na wszystkich serwerach nie będzie miał wyszkolonej pewnej ilości specjalistów, nie ruszą z tym dalej (no z czegoś dane muszą wyciągnąć, aby wiedzieć jak następne drzewka mają konstruować, tym bardziej jak sie biorą po woli za wprowadzanie 6lvl budynków).

wat25
29.05.2014, 00:20
Dru.... fajna robota jak zwykle:) Anael6669, zawsze można coś za klej zapomnieć i szkolić wojskowych...Stamina dla mistrzów wygląda obiecująco i to manuskryptami :D. Specjalista do tego i WYĆWICZONE NADGARSTKI dla mistrzów....bajka.... a najbardziej mi się podoba to ze gdy gracze wyszkolą gienia to albo zacznie myśleć (a nie odtwarzać szablonowo poradnik), albo nie będą go wykorzystywali.Im gra będzie mniej przewidywalna tym lepiej.
Pozdrawiam.

Myvu
29.05.2014, 14:04
Dobre !

Manea_
30.05.2014, 09:28
Gratulacje, kawał świetnej roboty. Uważam, że BB powinno docenić tworczość Druczka i wcielić te pomysły w życie.

Piotru70
30.05.2014, 11:03
Wszystko Okej, tylko niech to mi ktoś wytłumaczy:

TY PADASZ, JA WSTAJĘ!: Pokonany obóz wroga zostaje zniszczony o 30% szybciej (max 90%).
Ogólnie to żartuje, ale powinno się poprawić. Jak już przedstawia się pomysł na taką skalę.

Polkjmn
30.05.2014, 11:18
Chcę to mieć w grze natychmiast :)

maciekb1
30.05.2014, 12:43
Bardzo dobry pomysł...

Druczek
30.05.2014, 16:53
@Piotru70

chodziło mi o to, że po wygranej walce te 10 kresek znika szybciej (czyli obóz zostaje szybciej unicestwiony) :)

Warszawa2012
30.05.2014, 17:30
Osobiście bardzo mi się podobają zaproponowane przez Druczka nazwy, w przeciwieństwie do wielu przykladów nazewnictwa stosowanego przez tworcow gry. Patrząc na praktykę tłumaczeń w grze na nasz ojczysty język, to bardzo często nie wiadomo, co autor mial na myśli i ogólnie tłumaczenia wołają o pomstę do nieba.
Brawo Druczek, dobra robota:) Liczę, że to trochę zainspiruje ekipę z BB.

Druczek
30.05.2014, 22:11
dziękuje wszystkim za miłe słowa jak i za uwagi ;)
mi zrobienie drzewka zajęło kilka godzin ( no w sumie 8) ale ja nie robiłem tego pod względem $$$$$$, dlatego wszystkie nowości w BB i UBI są tak mozolnie wdrażane... trzeba mieć z tego kasę i tyle... mam nadzieję, ze jeśli kiedyś się doczekamy umiejętności generała to będą one chociaż w 10% podobne do tego co ja wypociłem ;)

Luxui
02.09.2015, 19:25
Witam,
Moim pomysłem jest wprowadzenie Generała z naszym Awatarem którego można stopniowo ulepszać.
Do możliwości ulepszania zostałby dodany odpowiedni budynek , ulepszanie naszego Bohatera byłoby bardzo kosztowne.
Koszt polegałby na surowcach z nauki oraz duża ilością monet, sam koszt naszego "Bohatera" mógłby sięgać nawet 100k mon
Ulepszanie bohatera polegało by :

-Liczby wojska zdolnego do walki

-obrażeń

-inicjatywy(ostatni/normalny/pierwszy atak)

-szybkość podróży

-prowokacja(wrogie jednostki atakuja jako pierwsze naszego bohatera lub ostatniego)

-ilość hp

-Czas walki
Przykładowo po samym zakupie/wyszkoleni naszego bohatera nasze "umiejętności" wynoszą np. 100 pojemności wojska , 25-50 dmg
Po stopniowym ulepszaniu naszego "Bohatera" można by uzyskać przedział dmg np 500-1000 , hp 5000-10000 , podróż 5 min i pojemność 300
Aby za łatwo nie było to:
jeżeli na max dmg sie dało to niestety minusem by była prowokacja dzięki której nasz generał atakuje jako pierwszy ale zostaje niestety zabity
inne umiejętności by działały na tej samej zasadzie.
Można różne rzeczy brać pod uwagę aby nie było za łatwo na tym pomyśle ale na pewno wyszkolenie naszego króla na generała że tak powiem by było skarbonka bez dna , ale no coż coś kosztem czegoś skoro Alibabe maja wprowadzić to po jakims czasie ta skarbonka bez dna bedzie przynosic niesamowite korzysci moim zdaniem :)

Jeżeli chodzi o poprawę pomysłu to proszę o uwagi

YAHIKO_FX
02.09.2015, 22:18
Brak znajomości mechaniki gry, lepiej wprowadzać nowych generałów z przypisanymi dodatkowymi umiejętnościami niż ulepszać istniejących i z głową, a nie że "rośnie ciągle w siłę." Wrogie jednostki w przygodach są na to nie przygotowane ;p

Lipek
03.09.2015, 00:46
A mnie się pomysł podoba. Potrzeba go doszlifować ale sam w sobie jest ok. TAK.

misiasia
03.09.2015, 07:59
w takiej, czy innej formie, chodzi o drzewko umiejętności dla generała, czyli coś, co niby w planach jest, ale chyba na św. Dygdy ;/

Luxui
03.09.2015, 15:05
Moim zdaniem zabawa z 1 gienkiem stworzy mniej nie chcianych problemow , na dodatek przy przykładowym wprowadzeniu drzewka umiejętności na wszystkich generałów większość poradników idzie do kosza , i teoretycznie poradniki przestają istnieć bo każdy by miał przykładowo w co innego dane w umiejętność.
Ta propozycja polega głównie na stworzeniu 1 gienka "Bohatera" którego można stopniowo ulepszać

Tornados
03.09.2015, 15:10
i teoretycznie poradniki przestają istnieć bo każdy by miał przykładowo w co innego dane w umiejętność.


Umiejetnosci na 99% by zmniejszaly straty z obecnych poradnikow wiec i tak wiekszosc bylaby aktualna :) A juz zwlaszcza dla tych coby nie skolili gienkow

Luxui
03.09.2015, 15:20
Może i tak , w sumie nie wiadomo jakie by były podstawowe umiejętności.
Przykładowo ilość rund by się skróciła w czasie bloku to trochę chaosu w blokach by zostało wprowadzone ,
na dodatek jak drzewka umiejętności zostałyby wprowadzone to fala bugów by napłynęła pewnie i liczne problemy w
czasie robienia przygód ludzi by spotykało. A tak że tak powiem przetestowanie takiego "Gienka-Bohatera" nie tylko by było testem umiejętności i innych bajerów ale
możliwość stworzenia gienka którego brakuje nam w szeregach.

Tornados
03.09.2015, 15:27
Watpie zeby ktos bral skrocenie rund do zwyklego generala (chyba ze jakis nowy ktory nie wie co to blok)
A im szybciej szybki skonczy tym lepiej przeciez

Luxui
03.09.2015, 15:47
Ale wiesz raczej nie będzie dużego wyboru umiejętności

YAHIKO_FX
03.09.2015, 23:10
Ale wiecie że nie będzie to wprowadzone ? Czy nie wiecie ? Zwiększenie siły posiadanego jakiegokolwiek generała musiała się wiązać ze zmianami jednostek wrogich w przygodach, to rozwiązanie tak bardzo utrudnia jego wprowadzeni do gry że nie tylko poradniki trzeba by przerabiać na dowolną dodatkowa umiejętnosć jaką generałowie by uzyskiwali, tyle kombinacji nie urozmaici gry, tylko przesadnie skomplikuje, inna sprawa ze albo by były specjalne przygody na których te dodatkowe umiejenosci wogóle mogły by funkcjonowac co niestety nie zmiania faktu że wtedy otrzymamy nowe przygody tylko pod ulepszonych generałów i błąd popełniony z PvP zostanie ponowiony.

Luxui
03.09.2015, 23:34
Dlatego chodzi mi tylko o jednego generała którego możemy kształtować w swoim upodobanym kierunku i to jest jedynie moja propozycja

YAHIKO_FX
03.09.2015, 23:45
Musiał byś się pogodzić że nie mógłbyś wykorzystywać w średnich i łatwych przygodach go, albo by musieli dodatkowy przycisk wprowadzić wyłączający/wyłączający w nim dodatkowe umiejętności, ale po co ? Jak większa korzyść jest z otrzymania nowego generała/garnizonu by szybciej i taniej kończyć przygody wymagających wielu fal atakowania.

BB_Penelopa
04.09.2015, 12:43
Witam!

Świetny pomysł, wielkie dzięki! Sugestie naszych Graczy są dla nas niezmiernie ważne.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Lipek
04.09.2015, 15:28
Witam!

Świetny pomysł, wielkie dzięki! Sugestie naszych Graczy są dla nas niezmiernie ważne.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

BB_Penelopa to jakis bot czy cóś?:confused:

wat25
23.10.2015, 13:21
Ale to już było :)

Wszelkie ulepszenia są dobre :)

Rok przeszło minoł... taki entuzjazm był i ..... :( kupa niestety.

Tornados
23.10.2015, 13:27
A szkoda :( Obiecali drzewko i ja juz nie wiem czy trzymac te ksiegi "na potem" czy ladowac w grubasow ile sie da

Vespirr
02.03.2016, 02:28
Witam,

Kilka słów wstępu - bardzo bym prosił, żebyście nie pisali o kotletach, ponieważ ten temat niby kiedyś był.. ale nie do końca.. i tyczył się wszystkich generałów.

Mnie chodzi tylko o tych zwykłych - tawerniaków.

Mianowicie, są oni z nami już dość długi czas, od kiedy jest MSW czy Major, to ci zwykli generałowie służą nam dzielnie do blokowania obozów, bądź jako mięso armatnie..

Wszystko by było świetnie, ale nie można powiedzieć, że nie należy im się od życia już nic.Wobec tego postanowiłem zaproponować zmianę, aby można było ich ulepszać tak jak geologów, czy grubasków.


oto kilka propozycji odnośnie ulepszania ( kolejność nie ma znaczenia )

- Szybsza podróż ku przygodom o 10,20 i 30%
- Szybszy powrót z przygód o 10,20 i 30%
- Dłuższy czas blokowania obozowisk
- Możliwość przewodzenia większej ilości armii o 5,10 i 15
- Szybszy powrót do zdrowia po przegranej bitwie o 20,30, i 40%
- Atak na najsłabszy cel

Tak można jeszcze powymyślać ( w granicach rozsądku, żeby zwykli generałowie nie byli zbyt dobrzy )

Na koniec chciałbym powiedzieć, że w/w liczby czy talenty, nie są one jeszcze dopracowanie w 100%.
Prezentuje ten pomysł i przykładowe drzewko talentów, aby dowiedzieć się na ile pomysł się spodoba.
Jeżeli tak, to wówczas możemy, lepiej zoptymalizować ich umiejętności.

Zachęcam do komentowania i głosowania w ankiecie

Pozdrawiam

Ves

kinia19910
02.03.2016, 02:55
Witam,

Kilka słów wstępu - bardzo bym prosił, żebyście nie pisali o kotletach, ponieważ ten temat niby kiedyś był.. ale nie do końca.. i tyczył się wszystkich generałów.

Mnie chodzi tylko o tych zwykłych - tawerniaków.

(....)

Pozdrawiam

Ves

No dobra , nie napiszę o kotletach niech Ci będzie :D
(To się nudne robi, jakby nie patrzeć :P , niech mod sie wykaze tym razem :) )



W sumie to BB obiecało kiedyś wprowadzenie drzewka umiejętności dla generałów, i całej wyspy więc mogliby się wypowiedzieć :)
Mam nadzieję, że ten pomysł nie umarł .. :)

Z tymże jesli miałoby być drzewko to chciałabym by objęło wszystkich gienków jakich mam, nie tylko tawerniaków :)

Vespirr
02.03.2016, 03:02
Szczerze mówiąc myślałem o tym :) , ale doszedłem do wniosku, że mnie "zjecie" za to, ze wszystkich, bo będzie za łatwo, czy jeszcze coś innego :)
Postanowiłem, więc wyjść na razie z tymi zwykłymi gienkami :)


Pozdrawiam

Ves

sparkz
02.03.2016, 09:33
- Dłuższy czas blokowania obozowisk

Prawie na pewno nie bedzie.

BB sie konsekwetnie trzyma konwencji w ktorej lepiej znaczy "szybciej" i "wiecej". Stad np kazdy bez wyjatku specjalista z kategorii premium robi wszystko lepiej wg tej definicji zeby zachecic do kupna go za klejnoty.

Nie ma zadnego powodu dla ktorego BB mialoby nagle zaczac dzialac na odwrot i wprowadzac do gry cokolwiek co wydluza cokolwiek, szczegolnie biorac pod uwage ze calkowicie oficjalnie stwierdzilo, ze blokow nie supportuje.

LICJA
02.03.2016, 10:11
W sumie rzecz fajna i jestem na TAK a do dopełnienia przydało by się dodanie dwóch trzech miejsc w kolejce u introligatora . O dłuższym blokowaniu faktycznie zapomnij . Jest jeszcze jedno małe ale ich ulepszenie = kłopot z blokowaniem

ANTRAKTOR
02.03.2016, 11:42
pomysl dobry, wart wprowadzenia
niech to nawet bedzie ulepszenie do otwarcia za blu
pozniejsze szkolenie faktycznie za manuskrypty
nie mam tu nic wiecej do dodania

Misiorww
02.03.2016, 11:47
bb oficjalnie tylko w ekspedycjach pozwala na bloki, więc to nie wejdzie. reszta ok.

eryk_dzaffar
02.03.2016, 14:08
- Dłuższy czas blokowania obozowisk
raczej nie wejdzie bo to ingeruje w mechanikę walki


- Atak na najsłabszy cel
może i by przeszło ale ingeruje w umiejętność generałów czego jestem przeciwnikiem
już lepiej zmienić ich charakterystyke (Zdrowie i Hit)

*szkolenie zwiekszajace punkty zdrowia własne lub jednostek podległych czy też tylko wybranych
jednostek podległych (np. dla konnych czy też łuczników)
*szkolenie zwiekszajace zadane obrażenia własne lub jednostek podległych czy też tylko wybranych
jednostek podległych (np, dla rekruta lub kusznika)
*szkolenie zwiekszajace celność własna lub jednostek podległych
to wszystko ma wpływ na mechanike gry lecz jest możliwe do realizacji

szkolenie zwiekszajace szybkość podróży do i z przygody
szkolenie zwiekszajace pojemność generała
to już jest bez znaczenia dla mechaniki gry

oczywiście wszystkie umiejetności musiały by być przypisane dla konkretnych rodzajów generałów zwykli, kwatermistrze, uderzeniowi (MSW Dracula), obronni (MO), szybcy (Majory Wetki Szlomy i inni) ekspedycyjni

sparkz
02.03.2016, 14:30
raczej nie wejdzie bo to ingeruje w mechanikę walki

W zaden sposob nie ingeruje w mechanike bo wystarczy zmienic dlugosc animacji. Ilosc rund walki moze zostac taka sama, dziala to dokladnie tak jak obecnie walka tawernianymi w stosunku do walki specjalistami.


może i by przeszło ale ingeruje w umiejętność generałów czego jestem przeciwnikiem
już lepiej zmienić ich charakterystyke (Zdrowie i Hit)

Zmienianie zdrowia jest bez sensu bo nie przeklada sie na jakikolwiek wzrost wartosci bojowej:
- general przeznaczony do atakowania nigdy nie jest atakowany (bo do tego musialyby zginac wszystkie jego jednostki, a podstawa kompozycji armii jest tak ja ustawic zeby najwazniejszych jednostek nie tracic w ogole)
- general przeznaczony do blokowania przy zmianie HP musialby pociagnac na tym przynajmniej 2 rundy dluzej (zeby osiagnac rezultat tak samo dobry/ lepszy co wygrana walka + animacja niszczenia obozu) a z silnymi przeciwnikami to nie jest latwe do ustawienia.

Zmienianie obrazen generala tez jest bez sensu bo jesli nie bedzie miec obrazen obszarowych to i tak zabije max 1 jednostke (chyba ze mu dowalimy obrazenia jak bossowie w alibabach i bedziemy tak wojsko ustawiac zeby zabijal na 1-2 hity bossow), a nawet jesli bedzie mial te obrazenia obszarowe to i tak bedzie robil zaniedbywalnie malo w stosunku do nawet malego oddzialu wojska (przypominam ze obecnie typowy general ma sile jednego puszkarza, a typowa pojemnosc generala to 250-270).

W temacie drzewka rozwoju generala zabawne jest to, ze mozna popuscic wodze fantazji i bez problemu wymyslic i z 500 mozliwych opcji, ale w konfrontacji z uboga mechanika tej gry 95% bedzie z miejsca bezuzyteczne nawet jesli ladnie wyglada.

BB_Penelopa
02.03.2016, 14:47
Witam!

Zapraszam do dyskusji.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Duszysko40
02.03.2016, 15:09
W zaden sposob nie ingeruje w mechanike bo wystarczy zmienic dlugosc animacji. Ilosc rund walki moze zostac taka sama, dziala to dokladnie tak jak obecnie walka tawernianymi w stosunku do walki specjalistami.



Zmienianie zdrowia jest bez sensu bo nie przeklada sie na jakikolwiek wzrost wartosci bojowej:
- general przeznaczony do atakowania nigdy nie jest atakowany (bo do tego musialyby zginac wszystkie jego jednostki, a podstawa kompozycji
Zmienianie obrazen generala tez jest bez sensu bo jesli nie bedzie miec obrazen obszarowych to i tak zabije max 1 jednostke (chyba ze mu dowalimy obrazenia jak bossowie w alibabach i bedziemy tak wojsko ustawiac zeby zabijal na 1-2 hity bossow), a nawet jesli bedzie mial te obrazenia obszarowe to i tak bedzie robil zaniedbywalnie malo w stosunku do nawet malego oddzialu wojska (przypominam ze obecnie typowy general ma sile jednego puszkarza, a typowa pojemnosc generala to 250-270).

W temacie drzewka rozwoju generala zabawne jest to, ze mozna popuscic wodze fantazji i bez problemu wymyslic i z 500 mozliwych opcji, aarmii jest tak ja ustawic zeby najwazniejszych jednostek nie tracic w ogole)
- general przeznaczony do blokowania przy zmianie HP musialby pociagnac na tym przynajmniej 2 rundy dluzej (zeby osiagnac rezultat tak samo dobry/ lepszy co wygrana walka + animacja niszczenia obozu) a z silnymi przeciwnikami to nie jest latwe do ustawienia.
le w konfrontacji z uboga mechanika tej gry 95% bedzie z miejsca bezuzyteczne nawet jesli ladnie wyglada.
o i to jest rozsadne madrze i na jakiejs podstawie wyrazone:)

EX_Persefona
05.03.2016, 10:56
Witam.
Ponieważ istniało kilka podobnych tematów, wątki zostały połączone.
Zachęcam do głosowania oraz dyskusji.
Pozdrawiam,
MOD_Persefona

Lukasss1
05.03.2016, 11:28
pomysl ciekawy tylko ostatnia umiejetnosc mi nie lezy. najwięcej dmg robi MSW który i tak ma obrażenia obszarowe, pozostali to maja po 50 gdzie obszarowka nic nie da. jak na zdolność na samej gorze to kicha. przemysl i daj cos innego

Misiorww
29.07.2016, 11:18
podbijam temat. bb po wprowadzeniu introligatora, miało być ulepszanie grubasów, gienków i wyspy, a jak się skończyło to wiadomo

Patryszon
29.07.2016, 13:54
Jestem na tak, aczkolwiek z pewnymi zastrzeżeniami:
Umiejętność z dodaniem HP u łuczników jest trochę bezsensowna, ponieważ 15% z 10 to będzie 11,5 HP. Niezależnie czy by to zaokrąglić w górę czy nie, jest według mnie to trochę mało, w porównaniu do wzmocnienia rekrutów, żołnierzy. Rzecz jasna mogę się mylić

BB_Penelopa
11.08.2016, 13:45
Witam!

Zachęcam do dalszej dyskusji i głosowania, ponieważ abym mogła przekazać pomysł deweloperowi, powinno być około 40 głosów na tak.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

kinia19910
18.08.2016, 16:13
Witam!

Zachęcam do dalszej dyskusji i głosowania, ponieważ abym mogła przekazać pomysł deweloperowi, powinno być około 40 głosów na tak.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Hmm... a ja chciałabym wiedzieć czy może ten pomysł - drzewko umiejętności dla generałów i wyspy
(obiecywany... w 2012/2013 !? nie pamiętam.. a szukać mi się nie chce)
przypadkiem nie umarł.
Bo jeśli umarł to nie ma sensu się tu produkować a i milion głosów w ankiecie nic nie da.. Ot, co.

Warszawa2012
24.08.2016, 09:41
Hmm... a ja chciałabym wiedzieć czy może ten pomysł - drzewko umiejętności dla generałów i wyspy
(obiecywany... w 2012/2013 !? nie pamiętam.. a szukać mi się nie chce)
przypadkiem nie umarł.
Bo jeśli umarł to nie ma sensu się tu produkować a i milion głosów w ankiecie nic nie da.. Ot, co.

Przydałaby się jakaś informacja od BB. Szczególnie, że w ankiecie oddano wymaganą liczbę głosów, by pomysł mógł zostać przekazany developerowi (zgodnie z info od BB_Penelopa ten próg to 40 głosów).

kinia19910
24.08.2016, 10:12
To było obiecywane na długo przed "epoką Penelopy"... dlatego zastanawiam się czy czasami nie umarło...

BB_Penelopa
24.08.2016, 10:48
Witam!

Pomysł został przekazany do dewelopera.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

RedJul
24.08.2016, 11:01
Witam!

Pomysł został przekazany do dewelopera.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Poważnie?
To oni nie wiedzieli, że można ulepszać generała?
A mi się wydawało, że obiecali coś takiego ze 3 lata temu ale faktycznie mogło mi się tylko zdawać.

kinia19910
24.08.2016, 11:31
Poważnie?
To oni nie wiedzieli, że można ulepszać generała?
A mi się wydawało, że obiecali coś takiego ze 3 lata temu ale faktycznie mogło mi się tylko zdawać.

Mamy podobne objawy... cierpimy pewnie na jakąś straszną chorobę :D

Ranhea
24.08.2016, 12:20
Mamy podobne objawy... cierpimy pewnie na jakąś straszną chorobę :D

Zdawactwo Okołotsowe? ; )

Ranhea
09.01.2017, 18:16
Korzystając z tego, ze wątek nie został jeszcze przesunięty do archiwum, podbiję go, mając nadzieję, że może BB ujawni skrawek tajemnicy odnośnie tego, czy coś wyjdzie z tego pomysłu, lub wielu podobnych?...

Z nadzieją,
Ranhea ; )

MrUriel18
09.01.2017, 18:24
bajka ;)

Druczek
17.02.2017, 21:19
w związku z info na stronie głównej "bumpuje" temat :D ... widze troche podobieństw z drzewkiem z tsotesting.com :)

Elelkal_
18.02.2017, 02:16
Temat a raczej pomysł już nieco nieaktualny :) Ewentualnie powinien dotyczyć zmian w drzewku, które przygotowało BB.

Druczek
18.02.2017, 18:44
Elelkal... ten pomysł zostal przekazany do developera i myśle, że chociaż troszke przyczyniłem sie do tego jak wygląda drzewko umiejetnosci dla gienka ;)

Iphoris
18.02.2017, 22:02
Ja myślę, że "pomysł" był od dawna w planach albo i w realizacji, a ankieta niepotrzebna. Nie wydaje mi się, że zrobili to tak szybko, skoro np. grupowanie przygód zajęło im dobre parę miesięcy.

BB_Penelopa
20.02.2017, 17:59
Elelkal... ten pomysł zostal przekazany do developera i myśle, że chociaż troszke przyczyniłem sie do tego jak wygląda drzewko umiejetnosci dla gienka ;)

Witam!

Dlatego też zachęcam do opisywania sugestii! :)

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

kinia19910
21.02.2017, 15:05
Temat a raczej pomysł już nieco nieaktualny :) Ewentualnie powinien dotyczyć zmian w drzewku, które przygotowało BB.

Właśnie wcale nie nieaktualny, zobacz kiedy był otwarty :D
Wczesniej były propozycje też oczywiście , ale tutaj dodatkowo były grafiki itd itp.

Temat ukazuje ile czasu zajmuje BB wprowadzenie czegokolwiek i dlatego własnie zamykanie pomysłow "z powodu braku zainteresowania" (jak to miało miejsce rok temu) jest DURNOTĄ!

BTW : Gratki Dru! :D

Elelkal_
21.02.2017, 21:03
Właśnie wcale nie nieaktualny, zobacz kiedy był otwarty :D
Wczesniej były propozycje też oczywiście , ale tutaj dodatkowo były grafiki itd itp.

Temat ukazuje ile czasu zajmuje BB wprowadzenie czegokolwiek i dlatego własnie zamykanie pomysłow "z powodu braku zainteresowania" (jak to miało miejsce rok temu) jest DURNOTĄ!

BTW : Gratki Dru! :D

Chodziło mi tylko o to, że zostało wprowadzone to, o czym jest pomysł, więc dalsze "popieranie" pomysłu jest raczej zbędne ;) Plus dla Druczka :)
Trudno tu debatować nad tym ile zajęło wprowadzenie tego pomysłu bo nie wiemy jak do tego podeszło BB. Tak jak napisał to Iphoris, drzewko mogło być w planach od dawna, tylko mieli nieco inne priorytety. Z drugiej strony nie można oczekiwać, że porzucą to nad czym pracują, tylko dlatego że 80 osób na kilkaset, kilka tysięcy widzi potrzebę wprowadzenia drzewka dla gienków.

Ranhea
21.02.2017, 21:39
Z drugiej strony nie można oczekiwać, że porzucą to nad czym pracują, tylko dlatego że 80 osób na kilkaset, kilka tysięcy widzi potrzebę wprowadzenia drzewka dla gienków.

Jeśli można zrobić ankietę odn wyboru przedmiotów na targowisko gildyjne, to dokładnie tego samego narzędzia można użyć do innych ankiet - chociażby zbadania, które z zaplanowanych do wdrożenia pomysłów, gracze uznaliby za najbardziej istotne. I w tym momencie nie piszemy już o osiemdziesięciu desperatach z Polski ;), ale o reprezentatywnych wynikach ze wszystkich światów. Brakuje mi tak ogólnie głębszej interakcji BB z graczami (i tu mam na myśli centrum decyzyjne BB, a nie polskich adminów).

ArturGrab
21.02.2017, 23:15
Brakuje mi tak ogólnie głębszej interakcji BB z graczami (i tu mam na myśli centrum decyzyjne BB, a nie polskich adminów).

Zgadzam się w 100000% mi się wydaje ze BB wie ze forum jest ale jak z niego korzystać to czarna magia.

MOD_Victoria
25.05.2017, 16:51
Dzień Dobry,

pomysł został zrealizowany podczas aktualizacji dnia 16.05.2017r. (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/43776-Zmiany-w-grze-16.05.2017)
Możemy już cieszyć się w grze drzewkiem umiejętności generałów :) !

Temat zamykam i przenoszę do archiwum.

Pozdrawiam,
MOD_Victoria