PDA

Zobacz pełną wersję : Real time (un)synchronisation on expeditions



Genciak
24.02.2016, 19:18
Cześć,

The Buggers Online ostatnio ma coraz więcej błędów, tym razem pojawiły się jakieś cuda wianki w ekspedycjach.
1. Major atakuje innym wojskiem niż wybrane do atakowania (czyli np.: wybieram łuczników, a zamiast tego atakuje konnica i oczywiście majorek pada).
2. Wojska nie da się zmieniać (biję sobie psy strażnicze i zaraz mam zmienić na konnice a gra stwierdza "takiego wała" i kończy się to śmiercią majorka)
3. Wojsko wroga, które ma atakować kompletnie nie pokrywa się z tym, które rotuje. Czyli ma atakować np.: zbir, a tu "takiego wała" wystawi sobie konnice.
4. Wojsko przeciwnika rotuje się W TRAKCIE RUNDY! Komedia, bije piechotą zbirów (wynikło to z powyższych bugów), a kiedy zostaje 6 zbirów nagle zmieniają się w łuczników! CZARY!
5. Kulminacja! Podbijam trzeci sektor, ustawiam się do czwartego po czym zrobiłem relog i "wyczyściłem cache" jak to support potrafi tylko poradzić i zastał mnie taki oto widok:
https://imageshack.us/i/plcK8BGnp

CZARY! Zająłem miejsce na sektorze, którego ponoć wcale nie odbiłem! Oczywiście ekspedycje anulowałem...

maniemar
24.02.2016, 22:23
takie same błedy sa

BB_Penelopa
25.02.2016, 14:04
Witam!

Napisz w tej sprawie do Supportu, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Milady84
25.02.2016, 17:37
Te błędy to sa prawie od początku ekspedycji i doskonale o nich wiedza:) Na szczęście juz je mam od dawna za sobą:) Od miesiąca mam zamek na maxa, kolonie zbilam do 1go i robie sobie osiagi z obrony:) A najgorsze błedy sa na 3cim, na 1 mało kiedy coś tam nie gra:)