PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Epickie Koszary



eryk_dzaffar
22.02.2016, 16:36
jak wiadomo mamy aż 3 budynki do zaciągu wojsk
-KOSZARY do podstawowych jednostek
-ELITARNE KOSZARY do elitarnych jednostek
-AKADEMIA WOJSKOWA do ekspedycyjnych jednostek
czasami na zakończenie produkcji większych ilości wojsk przy
niższym lv budynku to oczekiwanie liczone w dniach a mamy teraz w zadaniach gildii
DMK do wykonania i jak sie nie posiada rezerw wojsk to można nie zdążyć

może mój pomysł nie jest nowościa co do zmian potrzebnych
w koszarach ale da do myślenia (może nawet w BB)

2684

otóż na podstawie Epickiego Składu Drewna (ESD) można było by zrobić
Epickie Koszary (EK) które zawierały by w sobie 3 powyższe budynki
Budynek zawierał by 3 sloty produkcyjne jak ESD i to gracz by wybierał jakie
jednostki w danym slocie by były produkowane ( jak potrzebuje zwykłych to na wszystkich
3 slotach mógłby tak ustawić produkcje jak sam potrzebuje w danym momencie)

zmiana produkcji (np. z zwykłych jednostek na ekspedycyjne) automatycznie
kasowało by niewytworzone jednostki do takiej ilości na jakiej zakończył
sie poprzedni cykl (np. mamy produkcje 25 żołnierzy i zmieniamy zaciąg na inny typ gdy jest dopiero wytwarzany 16
żołnierz to wtedy dokończyło by tylko produkcje tego 16 żołnierza bez dalszego kontynuowania zaciagu)

wejście w ikonke konkretnych koszar otwierało by okno podstawowe tychże koszar
gdzie można już w właściwy sposób ustalić kolejność produkcyjna

główne okno zawierało by 3 sloty gdzie podane były by ilość jednostek w cyklu i ilość cykli
(jak w koszarach) czas dla jednego cyklu i sumowany czas dla całej produkcji
a także ikonki z rodzajem koszar jakie mamy do wyboru
przycisk "Zmiany Produkcji" automatycznie kasował by całą kolejke w danym
slocie i dałby nam możliwość do odblokowania ikonek potrzebnych do zmiany produkcji

budynek miałby 5 lub 6 lv podnoszony surowcami
(nie napisze jakimi i ile bo to niema sensu gdyż BB i tak coś by wymyśliło)

dostępność budynku - wiadomo BB i tak by nie dodało go do menu budowli wiec za klejnoty lub
w eventach jak w przypadku Specjalnego Magazynu Prowiantu

czasy produkcyjne zostawił bym jak dla zwykłych budynków które by sie zmniejszały wraz z upem

pobór surowców też bez zmian

Premie to już inna para kaloszy widzał bym raczej nowe premie tylko dla tego budynku zależnie od wartości i czasu działania
można było by produkować z itemków (x2/3h), surowców(x2/6h), dostawać w dropach z przygód Ali Babów(x3/4h)
czy za klejnoty(x3/8h) premie działały by na wszystkie 3 sloty produkcyjne

EK miało by być wsparciem dla obecnych koszar a nie zamiennikiem

Dziękuje wszystkim znajomym za pomoc opinie i sugestie

prosze o merytoryczna opinie i sugestie co do poprawek oraz nie krzyczenie na mnie za błedy

Trojan258
22.02.2016, 17:28
świetny pomysł

koniknabiegunach
22.02.2016, 17:49
świetny pomysł popieram

Bartexio
22.02.2016, 18:05
Pomysł ciekawy, tylko jak z rozwiązaniem że nie np samych rekrutów ale misz masz jak to do przygody potrzebne

Angel7212
22.02.2016, 18:22
jestem za:)

petrussilesius
22.02.2016, 18:24
Bardzo fajny pomysł. Dodałbym jeszcze premie 2x/12h za fasolki, oraz dostępność budynku za łodygi skoro ma być epicki :) Pozdrawiam

set2g
22.02.2016, 18:24
fajnie jakby to moglo działać jak inne budynki produkcyjne, tj, nie ustawiasz ilustam paczek wojska co ma wyprodukować, tylko ustawiasz że ma szkolić rekrutów i szkoli, do momentu aż nie zmienimy na inne jednostki lub zastopujemy, ofc szkolenie możliwe jeśli jest z czego (ludzie+napitek+broń).
I chciałbym, aby każdy slot odpowiadał za co innego, tzn nie można by było ustawić w 3 slotach jed, z tego samego budynku. Pierwszy sloty tylko normalne koszary, drugi tylko akademia, trzeci elita. W innym wypadku by doszło by do patologii że w 3 slotach lecieli by nonstop rekruci.

sparkz
22.02.2016, 18:36
zbyt piekne zeby bylo prawdziwe, ale nie wypada zaglosowac inaczej niz na TAK.

rapalek11
22.02.2016, 18:55
za

Jossi
22.02.2016, 19:11
jak najbardziej za

elementum
22.02.2016, 19:16
jestem za:)

Pytanie czy dobrze to rozumiem: jeśli w koszarach ustawiłbym R-ki i w 3 slotach EK też R-ki, to już byłby jak na Myersie i jeszcze mógłbym to zbuffować?

crol
22.02.2016, 19:30
dobry pomysl ,jestem na tak

tremblador1
22.02.2016, 19:37
Popieram w całej rozciągłości, kapitalny pomysł bo obecna produkcja wojska to nieporozumienie. Powiększyłbym ofertę takich budynków o następne: wytop żelaza + produkcja stali + miecze oraz inne. Budynek zastępujący kilka w łańcuchu produkcyjnym to ciekawe rozwiązanie oszczędzające miejsce na wyspie i pozwalające na szybkie zmiany. Pomysł z Epickim składem drewna sprawdził się więc czemu nie. Pozdrawiam

Ciekawe tylko, czy polityka BB będzie zgodna z naszymi zachciewajkami. Parę sugestii graczy znalazło się w grze więc może ta również :-)

eryk_dzaffar
22.02.2016, 19:43
Popieram w całej rozciągłości, kapitalny pomysł bo obecna produkcja wojska to nieporozumienie. Powiększyłbym ofertę takich budynków o następne: wytop żelaza + produkcja stali + miecze oraz inne. Budynek zastępujący kilka w łańcuchu produkcyjnym to ciekawe rozwiązanie oszczędzające miejsce na wyspie i pozwalające na szybkie zmiany. Pomysł z Epickim składem drewna sprawdził się więc czemu nie. Pozdrawiam

już BB napomkneło kiedyś o Epickich składach żywności i chyba także o produkcji oręża ale temat upadł


fajnie jakby to moglo działać jak inne budynki produkcyjne, tj, nie ustawiasz ilustam paczek wojska co ma wyprodukować, tylko ustawiasz że ma szkolić rekrutów i szkoli, do momentu aż nie zmienimy na inne jednostki lub zastopujemy, ofc szkolenie możliwe jeśli jest z czego (ludzie+napitek+broń).
I chciałbym, aby każdy slot odpowiadał za co innego, tzn nie można by było ustawić w 3 slotach jed, z tego samego budynku. Pierwszy sloty tylko normalne koszary, drugi tylko akademia, trzeci elita. W innym wypadku by doszło by do patologii że w 3 slotach lecieli by nonstop rekruci.

pierwszym zamysłem było własnie aby każdemu slotowi odpowiadały by odpowiednie koszary ale przy sprawdzeniu np, REK-ów do wyprodukowania 3k potrzeba 1 dnia dla koszar na 6lv bez buffa a przy rozłożeniu tego na 3 sloty mamy po 8h + zwykłe koszary to da już 6h bez buffa a gdzie inne jednostki z czasami produkcyjnymi o wiele wiekszymi

faramir12
22.02.2016, 20:55
popieram pomysł:)

HaniaAnia
22.02.2016, 21:01
Super pomysł, zdecydowanie na TAK

Mariusz7709
22.02.2016, 22:10
popieram calkowicie w koncu jakas dobra inicjatywa gracza :) jestem za obiema rekoma oraz nogami :P

Duszysko40
23.02.2016, 01:01
nie mam pytan, bardzo fajna sprawa by byla...za!

malma2012
23.02.2016, 09:53
jestem za ;)

popieram

jestem za

za :)

Wasptak
23.02.2016, 10:45
Nope, not going to happen...

BB_Penelopa
23.02.2016, 11:45
Witam!

Zachęcam do głosowania! :)

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Michal77
23.02.2016, 13:43
Jestem bardzoooooooooooo za

zuzelek
23.02.2016, 17:49
Jestem za

Misiorww
23.02.2016, 17:54
zmiana produkcji (np. z zwykłych jednostek na ekspedycyjne) automatycznie
kasowało by niewytworzone jednostki do takiej ilości na jakiej zakończył
sie poprzedni cykl (np. mamy produkcje 25 żołnierzy i zmieniamy zaciąg na inny typ gdy jest dopiero wytwarzany 16
żołnierz to wtedy dokończyło by tylko produkcje tego 16 żołnierza bez dalszego kontynuowania zaciagu)

EK miało by być wsparciem dla obecnych koszar a nie zamiennikiem


pomysł ciekawy, ale bb NIGDY nie zgodzi się na dodatkowe koszary. tym bardziej jeżeli będą to 3w1

to samo dotyczy przerywania "paczki" 25 po np 16 tak jak napisałeś. teraz co najwyżej możemy poczekać, aż się kończy lub użyć magicznych kryształów :)

BB_Penelopa
23.02.2016, 18:15
Witam ponownie!

Bardzo dziękuję za oddane głosy!

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Lord_Crain
23.02.2016, 18:49
Zdecydowanie na TAK. Jeśli jest już to epicki, to tak jak w przypadku drewna, powinny być większe paczki szkoleniowe, początkowo 25, ale poprzez zadania i wydanie ton surowców podnieść np do 35 i 50, przy takim samym czasie szkolenia. Z uwagi że są to koszary, np w zadaniu oprócz wydania surowców xyz, dodatkowo np ukończ przygody epickie x razy, krawców x razy oraz 1001 nocy x razy. Tak, aby uzyskanie maksymalnych efektów było przyjemna nagrodą poprzez włożony trud w uzyskanie.

pinki13
23.02.2016, 20:47
super pomysl

mawerick411
23.02.2016, 21:13
super pomysł

zeeck
23.02.2016, 22:45
oczywiście popieram, sam pomysł budynku dobry, ale produkcja w trzech slotach tych samych rodzajów woja na pewno nie przejdzie, tak jak inni zaznaczyli doprowadziło by to do masowej produkcji rekruta jak i mocno przyśpieszyło produkcje elity do 1001 nocy, a BB raczej sukcesywnie stara się spowolnić wbijanie lev., choćby właśnie przez czas produkcji woja, prędzej zmienią zadania gildii na łatwiejsze, taki ze mnie realista ;p

kinia19910
24.02.2016, 04:55
Zdaje się , ze widziałam gdzieś podobny temat.... Miałby to być JEDEN budynek koszar a po kliknięciu w niego na dole byłyby 3 zakładki, tak jak jest obecnie w MP.
Ale może mi się tylko wydawało ;)

Wracając do tematu - jestem jak najbardziej za :) Pod warunkiem, ze zajmowałby mniej miejsca niż ESD :)

browar69
24.02.2016, 12:43
Obecnie gdy fasola spada do ceny granitu, a granit do ceny monet, przydałyby się nowe epickie składy do kupienia za te surowce.

Mariusz7709
24.02.2016, 12:58
Obecnie gdy fasola spada do ceny granitu, a granit do ceny monet, przydałyby się nowe epickie składy do kupienia za te surowce.

gdzie masz granit do ceny monet jak monety nic nie znacza , chyba ci sie przewidzialo !

yetti1962
24.02.2016, 13:04
Jestem za -ale może warto byłoby pomyśleć o jednostkach królewskiej elity (jak w obozach w Dzielnym Małym Krawcu)

agniesiaczek
24.02.2016, 14:40
Pomysł genialny:)) jestem na tak:)

marrpol
24.02.2016, 21:55
popieram

Witghost
25.02.2016, 09:24
Oczywiście, że TAK

WasilijZajcev
08.10.2016, 11:33
Jak najbardziej na tak.

BB_Penelopa
20.04.2017, 18:59
Witam!

Pomysł wkrótce zostanie przekazany!

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

makarena73
16.08.2017, 11:45
Popieram, powinien być podpięty ten wątek jak coś bardzo potrzebnego w tej grze.
Obecnie od robienia sporej ilości przygód (czytaj alibab i tym podobnych), ograniczają nas koszary przez dość wolną produkcje.

szkarłatnyrubin
16.08.2017, 14:00
koszary nie są ograniczeniem jest wręcz przeciwnie, brakuje przygód

BB_Penelopa
16.08.2017, 14:43
Dzięki za opnie! :)

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Chemik83
07.01.2018, 10:30
jestem za a nawet przeciw :) to powinno być wprowadzone dla lvl 63-75 :) każdy lvl nagradzany recepturą dla koszar :D

Buba85
07.01.2018, 10:48
elitarne koszary nie dają rady nawet z 2 premkami podrecznik rekrutacji i skunks dlatego powinny zostac wprowadzone jakies ulepszone koszary lub dla graczy premium 100% do produkcji wojska

Kofelove
07.01.2018, 11:11
Sto razy tak!

Scrool
07.01.2018, 19:37
tak