Zobacz pełną wersję : Serwer wyłączony z przyczyn technicznych
06.02.16: 6:43
http://wrzucaj.net/images/2016/02/06/e3d3719c3947ad47cf97bac3aab2f587.jpg
Kofelove
06.02.2016, 08:29
OOOO to nie tylko My mamy takie szczęście :) Chyba muszę złożyć wniosek o jak najszybsze przywrócenie co tygodniowych konserw ;] wcześniej gra nie działała przez kilka godzin a teraz wcale ...
rombignat
06.02.2016, 08:30
U mnie tez jest uszkodzony serwer od rana , chociaz wczoraj wszystko dobrze dzialalo do 23 00
Mortycjusz74
06.02.2016, 08:58
normalnie jaja sobie robia ,przerwa techniczna była tylko jedna w tygodniu a teraz serwer pada co 2 dni:)
testuja chyba graczy:)
ms-masala
06.02.2016, 09:17
No super informacja z rana szkoda tylko że bez uprzedzenia i jakiejkolwiek informacji na stronie głównej brawo po raz kolejny....
Michal77
06.02.2016, 10:15
Mam ten sam komunikat:((((
Ten sam komunikat pojawia się u mnie podczas próby wejścia na wyspę znajomego. Za to nie mam problemu z własnymi włościami, ani przygodą. To zapewne wina prądu zmiennego, bo ja pracuję na stałym (zasilanie bateryjne). Chętnie wystawię wiadro fazy na wadze...
GieKSiarz1980
06.02.2016, 10:55
mały odwyk nikomu nie zaszkodzi - walka z uzależnieniem - patrz regulamin ustęp III §4 pkt 7.2 :P
Rosadamascena
06.02.2016, 12:52
06.02.16: 6:43
http://wrzucaj.net/images/2016/02/06/e3d3719c3947ad47cf97bac3aab2f587.jpg
Mam to samo :/ Nawet załadowało mi główną wyspę a po chwili wyskoczył ten komunikat...
Mam to samo :/ Nawet załadowało mi główną wyspę a po chwili wyskoczył ten komunikat...
Dzisiaj to samo 6:34:
http://wrzucaj.net/images/2016/02/08/ee1c01bb7de0f92e67d2f408a61e8e2f.jpg
Beatrix7777
08.02.2016, 11:44
Tez mam ten komunikat i chcialabym wiedziec kiedy ruszy
Rosadamascena
08.02.2016, 11:46
U mnie samo się odblokowalo po kilkunastu (albo i więcej) relogach
BB_Penelopa
08.02.2016, 14:51
Witam!
Proszę o informację jeżeli problem w dalszym ciągu występuje.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Shadow_mk
08.02.2016, 18:07
Witam!
Proszę o informację jeżeli problem w dalszym ciągu występuje.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
tak problem nadal wystepuje rano mialem taki komunikat gdy probowalem wjsc na wyspe znajomego
JuliaJot
08.02.2016, 20:39
Nadal nie można się zalogować....
Próbujcie po kilka/kilkanaście razy a za którymś razem załapie :)
BB_Penelopa
09.02.2016, 13:28
Witam!
Opisany problem może być spowodowany błędnymi lub/i nieaktualnymi danymi w pamięci podręcznej (tzw. cache) przeglądarki.
Zalecam regularnie czyścić pamięć podręczną przeglądarki internetowej.
Jeśli wyczyszczenie pamięci podręcznej nie przyniesie rozwiązania, proszę spróbować zalogować się do gry przy użyciu innej przeglądarki, może to wpłynąć pozytywnie na stabilność gry.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Proponuję w ulubionych w przeglądarce mieć 2 strony
1. Stronę główną
http://www.thesettlersonline.pl/pl/strona-g%C5%82%C3%B3wna
2. Stronę bezpośredni do gry
www.thesettlersonline.pl/pl/graj
I startować z ikonki GRAJ ze strony głównej, gdy są kłopoty - z drugiej ulubionej strony
Witam!
Opisany problem może być spowodowany błędnymi lub/i nieaktualnymi danymi w pamięci podręcznej (tzw. cache) przeglądarki.
Opisany problem nie jest spowodowany nieaktualnymi danymi w pamięci podręcznej, to nie ma nic do rzeczy. W opisanych sytuacjach próbowałem się zalogować przez nieużywaną do niczego operę i ie, efekt był ten sam.
Opisany problem nie jest spowodowany nieaktualnymi danymi w pamięci podręcznej, to nie ma nic do rzeczy. W opisanych sytuacjach próbowałem się zalogować przez nieużywaną do niczego operę i ie, efekt był ten sam.
przeglądarki korzystają najczęściej ze wspólnej pamięci podręcznej więc zmiana przeglądarki nie powoduje niewczytanie starych danych ...
przeglądarki korzystają najczęściej ze wspólnej pamięci podręcznej więc zmiana przeglądarki nie powoduje niewczytanie starych danych ...
Czyli twierdzisz, że z tego cache C:\Users\silu\AppData\Local\Mozilla\Firefox\Profil es\7mh7i5oe.default\Cache korzysta również internet explorer ? :D
zależy jak było instalowane mogą utworzyć wspólny cache i w tedy się domyślaj co się dzieje
zależy jak było instalowane mogą utworzyć wspólny cache i w tedy się domyślaj co się dzieje
Piszemy tutaj o konkretnym przykładzie, daruj sobie filozofie bo w tym problemie na milion procent nie chodzi o trzy ciasteczka z gry czy pamięć podręczną przeglądarki...
Shadow_mk
09.02.2016, 16:22
Witam!
Opisany problem może być spowodowany błędnymi lub/i nieaktualnymi danymi w pamięci podręcznej (tzw. cache) przeglądarki.
Zalecam regularnie czyścić pamięć podręczną przeglądarki internetowej.
Jeśli wyczyszczenie pamięci podręcznej nie przyniesie rozwiązania, proszę spróbować zalogować się do gry przy użyciu innej przeglądarki, może to wpłynąć pozytywnie na stabilność gry.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
prosze wyjasnij mi informatykowi w jaki sposob czyszczenie cache albo zmiana przegladarki moze pomoc gdy wchodze do kogos na wyspe i jest wszystko ok a po 15 minutach bez pelogowywania sie bez jakichs akcji spekatakularnych zasysajacych duze ilosci danych pojawia mi sie taki komunikat wiecej pojawia sie ten sam komunikat dla innych znajomych probojacych wejsc do teog znajomego na wyspe WIECEJ ten zanjomy nie moze po zalogowaniu wejsc bo dostaje taki sam komunikat czyli 3 lub wiecej komuterow 3 rozne przegladarki i ten sam problem to gdzie jest problem .... po stronie serwera i znudzila nam sie bajeczka o cache ktora suport wciska na kazdym miejscu gdzie nie zna rozwiazania problemu
silu700 to może twój system operacyjny ? jak widzę po ilości postów dotyczy to tylko garstki użytkowników więc istnieje ogromna szansa że to coś u was.
(silu700)Kolejna sprawa jak nie wyczyścicie cache skąd wiedzie że to nie one powoduje problem? jesteście ekspertami i potraficie przeczytać tamten śmietnik i to stwierdzić ?
możliwe też że coś się waszemu flashowi stało i próbuje się odwołać do czegoś co nie istnieje. no ale skoro wiesz (silu700) lepiej to może sam naprawisz i nie będziesz tutaj pisał? tak przy okazji skoro u tysiąca osób gra działa poprawnie a u 5 osób nie to to gdzie byście szukali rozwiązania?
Rosadamascena
09.02.2016, 19:07
Witam!
Opisany problem może być spowodowany błędnymi lub/i nieaktualnymi danymi w pamięci podręcznej (tzw. cache) przeglądarki.
Zalecam regularnie czyścić pamięć podręczną przeglądarki internetowej.
Jeśli wyczyszczenie pamięci podręcznej nie przyniesie rozwiązania, proszę spróbować zalogować się do gry przy użyciu innej przeglądarki, może to wpłynąć pozytywnie na stabilność gry.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Penelopa, przeglądarkę mam ustawioną na autoczyszczenie przy każdym zamknięciu, co parę dni poprawiam to jeszcze manulanie. Flash player aktualizowany zawsze jak tylko mam informację o nowej wersji, jego pamięć też zeruję co najmniej raz w tygodniu. Gdy mnie zablokowało sprawdzałam inne przeglądarki (też regularnie sprzątane, wyczyszczone dodatkowo tuż przed próbą wejścia do gry), ba, próbowałam zalogować się z komputera współlokatorki (nowszy i bardziej wypasiony niż mój, również regularnie aktualizowany) - nic nie pomagało. Po kilkunastu - kilkunastu relogach niby wróciło do normy ale wciąż wywala w nieco inny sposób - zgłaszałam do supportu, pytanie czy cokolwiek zrobią. Serwer wam szaleje od ostatniej nocnej konserwy, przynajmniej w moim przypadku. Jak nigdy nie miałam wam nic do zarzucenia (nie miewałam większych problemów z grą nawet jak były masowe trudności z logowaniem, nigdy żadnych bugów - ani negatywnych ani "pozytywnych" jak popsuty kalendarz) tak tym razem jestem rozczarowana...
Czyli twierdzisz, że z tego cache C:\Users\silu\AppData\Local\Mozilla\Firefox\Profil es\7mh7i5oe.default\Cache korzysta również internet explorer ? :D
Proszę poczytać trochę historycznych zgłoszeń.
Wspólnym dla wszystkich przeglądarek jest FlashPlayer i on posiada swój cache i masę błędów. Jeżeli czyścić cache to nie tylko przeglądarki, ale i też FlashPlayera. Już tyle razy o tym było pisane.
zależy jak było instalowane mogą utworzyć wspólny cache i w tedy się domyślaj co się dzieje
Człowieku - nie znasz nie pisz.
Penelopa, przeglądarkę mam ustawioną na autoczyszczenie przy każdym zamknięciu, co parę dni poprawiam to jeszcze manulanie. Flash player aktualizowany zawsze jak tylko mam informację o nowej wersji, jego pamięć też zeruję co najmniej raz w tygodniu. Gdy mnie zablokowało sprawdzałam inne przeglądarki (też regularnie sprzątane, wyczyszczone dodatkowo tuż przed próbą wejścia do gry), ba, próbowałam zalogować się z komputera współlokatorki (nowszy i bardziej wypasiony niż mój, również regularnie aktualizowany) - nic nie pomagało. Po kilkunastu - kilkunastu relogach niby wróciło do normy ale wciąż wywala w nieco inny sposób - zgłaszałam do supportu, pytanie czy cokolwiek zrobią. Serwer wam szaleje od ostatniej nocnej konserwy, przynajmniej w moim przypadku. Jak nigdy nie miałam wam nic do zarzucenia (nie miewałam większych problemów z grą nawet jak były masowe trudności z logowaniem, nigdy żadnych bugów - ani negatywnych ani "pozytywnych" jak popsuty kalendarz) tak tym razem jestem rozczarowana...
Jeżeli korzystacie z tej samej sieci, to mogłyście mieć problem z waszym dostawcą internetowym, który na czas nie wygasił starego wpisu na swoim serwerze DNS i przez pewien czas "atakowałyście" wyłączony serwer. Jak mi się zdaje to często miewasz takie problemy podobnie jak garstka innych graczy co biega po tym forum.
Mogę napisać tyle, że u mnie nigdy nie było problemów z dostępem do gry - chyba że był to faktycznie znany wszystkim pad serwerów. Chyba, że inne światy mają jakieś swoje indywidualne problemy.
SeptimusFlu
10.02.2016, 00:31
Witam!
Opisany problem może być spowodowany błędnymi lub/i nieaktualnymi danymi w pamięci podręcznej (tzw. cache) przeglądarki.
Zalecam regularnie czyścić pamięć podręczną przeglądarki internetowej.
Jeśli wyczyszczenie pamięci podręcznej nie przyniesie rozwiązania, proszę spróbować zalogować się do gry przy użyciu innej przeglądarki, może to wpłynąć pozytywnie na stabilność gry.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Pomogło
Rosadamascena
10.02.2016, 01:40
Jeżeli korzystacie z tej samej sieci, to mogłyście mieć problem z waszym dostawcą internetowym, który na czas nie wygasił starego wpisu na swoim serwerze DNS i przez pewien czas "atakowałyście" wyłączony serwer. Jak mi się zdaje to często miewasz takie problemy podobnie jak garstka innych graczy co biega po tym forum.
Mogę napisać tyle, że u mnie nigdy nie było problemów z dostępem do gry - chyba że był to faktycznie znany wszystkim pad serwerów. Chyba, że inne światy mają jakieś swoje indywidualne problemy.
Źle Ci się zdaje :) do tej pory nie miałam problemów. Jeśli udzielałam się na forum to raczej próbując pomóc ludziom, którym gra siadła. Co do dostawcy internetu - specjalnie zdecydowałam się na chwilowe połączenie z innego źródła, zmiana dostawcy nie pomaga. Problem występuje od ostatniej nocnej konserwy
Witam!
Opisany problem może być spowodowany błędnymi lub/i nieaktualnymi danymi w pamięci podręcznej (tzw. cache) przeglądarki.
Zalecam regularnie czyścić pamięć podręczną przeglądarki internetowej.
Jeśli wyczyszczenie pamięci podręcznej nie przyniesie rozwiązania, proszę spróbować zalogować się do gry przy użyciu innej przeglądarki, może to wpłynąć pozytywnie na stabilność gry.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
3 Różne komputery, 3 różne przeglądarki + wasz klient gry. To samo. Cache - stara śpiewka, która nic nie daje (auto czyszczenie kilka razy dziennie). Może popatrzcie w logi serwerów?
Przobuje sie zalogowac od 8:40 i tez mam taki komunikat
Kofelove
10.02.2016, 10:31
Złota Góra c.d.n :(
Mariolciaaa
10.02.2016, 11:12
zróbcie coś w koncu z tym , bo to są jakieś jaja... po każdym waszym ulepszaniu gry jest coś nie tak ile można to znosić, ludzie w końcu będą odchodzić z gry!!!!!
BB_Penelopa
10.02.2016, 20:20
Witam!
Nasi technicy pracują nad rozwiązaniem opisanego błędu.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Może zamiast techników weźcie informatyków?
Rosadamascena
10.02.2016, 21:59
Hmm... Ja nawet doczekałam się odpowiedzi z supportu. Nie będę tu przytaczać, streszczę jedynie co dali do zrozumienia między wierszami...
Składamy kondolencje, ale nie wiemy co się dzieje, także bujaj się, spadaj kobieto i nie marudź więcej. Jak się samo naprawi to się samo naprawi, jak nie to nie. ;)
Chociebor
11.02.2016, 15:18
Przed chwilą wyskoczył mi taki sam komunikat gdy próbowałem wejść na mapę przygody.
no i również u mnie ten sam komunikat.Wczoraj było ok,dziś już nie mogę wejść na grę.
BB_Penelopa
12.02.2016, 15:59
no i również u mnie ten sam komunikat.Wczoraj było ok,dziś już nie mogę wejść na grę.
Witam!
Opisany problem może być spowodowany błędnymi lub/i nieaktualnymi danymi w pamięci podręcznej (tzw. cache) przeglądarki.
Zalecam regularnie czyścić pamięć podręczną przeglądarki internetowej.
Jeśli wyczyszczenie pamięci podręcznej nie przyniesie rozwiązania, proszę spróbować zalogować się do gry przy użyciu innej przeglądarki, może to wpłynąć pozytywnie na stabilność gry.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
pretor29
12.02.2016, 17:15
ten sam komunikat ... dopiero co w styczniu byly problemy ludzie przez 3 dni nie mogli wejsc do gry teraz kolejne ... moze w koncu ktos cos zrobi z tym serwerem
u mnie się naprawiło :-)) nawet dosyć szybko.
Witam!
Opisany problem może być spowodowany błędnymi lub/i nieaktualnymi danymi w pamięci podręcznej (tzw. cache) przeglądarki.
Zalecam regularnie czyścić pamięć podręczną przeglądarki internetowej.
Jeśli wyczyszczenie pamięci podręcznej nie przyniesie rozwiązania, proszę spróbować zalogować się do gry przy użyciu innej przeglądarki, może to wpłynąć pozytywnie na stabilność gry.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
U mnie problem zapewne nie jest z ceche, mam akurat dostęp do drugiego kompa, świeżo po formacie i efekt jest ten sam, od rana nie mogę wejść do gry. Początkowo myślałem że faktycznie coś robicie na serwerach w związku ze zmiana harmonogramu prac, ale gdy po całym dniu jest to samo to już zacząłem drążyć temat.
Rozumiem ze w weekend support nie pracuje wiec cały weekend w plecy :(
---
Po kilkukrotnym zrobieniu odśwież wskoczyło, wiec może problem polega na tym iż przeglądarka nie do końca coś pobiera z serwera od was?
Joanjewellery
14.02.2016, 12:10
i u mnie również dzis problem z wejściem do gry :( "Serwer wyłączony z przyczyn technicznych, Prosimy spróbować później"
BB_Penelopa
15.02.2016, 12:56
i u mnie również dzis problem z wejściem do gry :( "Serwer wyłączony z przyczyn technicznych, Prosimy spróbować później"
Witam!
Napisz w tej sprawie do Supportu, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
I u mnie znowu to samo "Serwer wyłączony z przyczyn technicznych.Prosimy spróbować póżniej".
danol148
16.02.2016, 09:06
J/W
Shadow_mk
17.02.2016, 07:27
i znowu to samo wezcie robcie se te konserwacje moze codziennie nei bedzie tego problemu i gra bedzie szybciej chodzic bo mul straszny
BB_Penelopa
17.02.2016, 15:39
Witam!
Skrypty zastępujące przerwy konserwacyjne są uruchamiane codziennie około godziny 2, czasu polskiego.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Shadow_mk
17.02.2016, 22:19
Witam!
Skrypty zastępujące przerwy konserwacyjne są uruchamiane codziennie około godziny 2, czasu polskiego.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
naprawde jakosc gry pogorszyla sie znaczaca
po 1 komunikaty w koazdej poze dnia i nocy o wylaczeniu serwera z przyczyn technicznych
po 2 lagi pomimo swiatlowodu do posesji i dosc szybkiego netu czesto gra sie zawiesza odswieza gienki przeskakuja na inne pozycje czesto blok sie konczy a potem sie gra odswieza i nadal trwa
po 3 gra sie zawiesza czesto zostaje czat tylko dzialajacy a na mapie gienki zamarly stoja np pod obozami atakowanymi nie mozna wyjssc/wejsc na przygode jedynie reset pomaga czyszczenie ciasteczek flasha systemu nie pomaga takie samo zachowanie pod windowsem i linuxem
po 4 przejscie nawet na sekunde na inna zakladke zamraza gre i przewaznie jest wznawiana po powrocie ale o dziwo niektore gienki szly podczas nieobcenosci niektore sie zamrozily wczesniej bylo kilkanascie sekund zanim to nastepowalo
po 5 zle wyswietlanie graczy w przygodzie niekiedy nie wyswietla wogole ze ktos dolaczyl nie wyswietla tego gracza gienkow po wyladowaniu na przygodzie i podczas ataku ..
2:50 czyli po rzekomym czyszczeniu kwiatki na przygodzie gienek odpoczywa z wojskiem
http://screenshooterusnortheu.blob.core.windows.net/engine4files/evkjfdukylyouwwcafaztjndmmfnrlhlnsdqjatclbgzjpunmk kxcnwebbwbrielunhiieyjwagrylxmdqsdzwbqpqueysgjjyuy
ps 2 4:40 gildia znika - zapewne jestem nadal ale wszystkie oznaki ze jestem zniknely brak czatu gildii i zarzadu brak prefixa na czacie brak osob w zakladce gildia / zadania gildii
http://screenshooterusnortheu.blob.core.windows.net/engine4files/ysihdfdrqjmfedyyincrhzmdxrxcghkbdvhpzzikqdlndshokd tgxwggkjuzhlundevcadrtndjxiirjofusxgiwykjtpypqwatp
ps3 15 minut pozniej pojawila sie gildia
http://screenshooterusnortheu.blob.core.windows.net/engine4files/fqcywdymsyvksjkszgrbancujgdjczspndgnpcjvgqfrusndsl qdpmeeqowcurjiwvsdvgllroreglprmlvzhgykoujkluzewnhl
najgorsze jest to ze jak sie zmieni kartę lub zminimalizuje przeglądarkę to gra momentalnie zastyga, żadnych dzwieków o premiach, o produkcji itp.
po powrocie [po krótkiej chwilki] mamy zawieche gry, po tym spam dźwięków [głownie na przygodach], wiadomości o premiach jak ktoś wrzucił mimo że byliśmy na swojej wyspie [gra takie zminimalizowanie traktuje jakby nas już tam nie było], jak wracamy po dłuższej chwili jedynie co można zrobić to relog bo nie udało sie wczytać jakichs tam plików, to jest chore, kiedyś gra działała normalnie nawet cały dzień można było mieć zminimalizowaną gre i zaglądać raz na jakiś czas teraz to niemożliwe
przeglądarka Chrome, najnowszy flash i takie kwiatki, grać sie odechciewa
@set2g
Flash nie ma nic wspólnego z Chrome - ta przeglądarka ma swój własny, wbudowany - może kwestia aktualizacji przeglądarki ?
Osobiście przesiadłem się na grę na Mozilli (też używałem Chrome'a) - gra działa znacznie płynniej, można minimalizować bez problemu. Z dźwiękami nie testowałem, bo te są tak okropne że od lat mam wyłączone ;-)
Próba wejścia na przygodę od 10 minut wygląda tak:
http://wrzucaj.net/images/2016/02/18/83f089f3d8b4edfe015b57c003ac396d.jpg
żeby nie było: ciasteczka, pamięć podręczna i flasha wyczyszczone, dodatkowo sprawdziłem na innym laptopie i jest to samo.
Naprawicie to kiedyś czy będziemy sobie tak odbijać piłeczkę z forum do supportu i z powrotem ? Pytam bo zdaje się, że panuje tutaj jakaś dezinformacja...
pozdr
Ja mam komunikat o wylaczeniu serwera z przyczyn technicznych przy probie wejscia do gry. Loguje sie normalnie.
silu700 gdy kiedyś ten błąd występował to czyścić musiałam po kilka razy żeby w końcu trafić na działający serwer.
Przed chwilą też mi to wywalało, po 5 minutach puściło.
Misiorww
20.02.2016, 13:42
najgorsze jest to ze jak sie zmieni kartę lub zminimalizuje przeglądarkę to gra momentalnie zastyga, żadnych dzwieków o premiach, o produkcji itp.
po powrocie [po krótkiej chwilki] mamy zawieche gry, po tym spam dźwięków [głownie na przygodach], wiadomości o premiach jak ktoś wrzucił mimo że byliśmy na swojej wyspie [gra takie zminimalizowanie traktuje jakby nas już tam nie było], jak wracamy po dłuższej chwili jedynie co można zrobić to relog bo nie udało sie wczytać jakichs tam plików, to jest chore, kiedyś gra działała normalnie nawet cały dzień można było mieć zminimalizowaną gre i zaglądać raz na jakiś czas teraz to niemożliwe
przeglądarka Chrome, najnowszy flash i takie kwiatki, grać sie odechciewa
u mnie to samo, dodatkowo zdarza się, że po udanych bloku gienek odpoczywa. wyjście wejście z przygody naprawia, ale męczące to.
QueenAlex
21.02.2016, 21:17
witam,własnie mam to samo od godzinki
ps. konserwa???
BB_Penelopa
22.02.2016, 15:45
witam,własnie mam to samo od godzinki
ps. konserwa???
Witam!
Proszę o informację, jeżeli problem w dalszym ciągu występuje.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Shadow_mk
23.02.2016, 07:16
Witam!
Proszę o informację, jeżeli problem w dalszym ciągu występuje.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
jak najbardziej problem wystepuje
http://screenshooterusnortheu.blob.core.windows.net/engine4files/fzsdablinindgmqitxxbbtixciicglppjvnemeeryqvnydhwdz rsqmboabincibqeomnvegfxvtorzwlduqsqlidxrlxneunmaxg
Problem jest w dalszym ciągu.U mnie po raz kolejny :-(
Fleotria
23.02.2016, 10:21
Co to znaczy ze serwer przeciązony o godzinie 9 rano?? w srodku tygodnia??
jeżeli teraz jest przeciożony to w weekennd szansa gry powinna być zerowa, wlasnie wywalilo mnie z gry z takim komunikatem i patrzac na to co sie dzieje szansa ze sie zaloguje jest nieokreslona ..
no to się rozwijamy, teraz komunikat, ze serwer przeciążony i proszę spróbować później
może jednak dobrze by było wrócić do cotygodniowych konserw
Margherita
23.02.2016, 10:23
Mnie też wywaliło i nie mogę wejść. Serwer przeciążony.
Agnieszka_73
23.02.2016, 10:23
cały czas występuje, zalogowało mnie, nawet postawiłam 3 kopalnie i fyrt...serwer przeciążony :( WRÓĆCIE NAM KONSERWACJE !!!!
Wygląda na to że tym razem padło więcej serwerów, u mnie to samo ..
problem nie tylko występuje, ale ośmielam się stwierdzić, że jest nagminny!!
Super nie ma to jak TSO. Wywalona z gry
no i mnie to spotkalo. akurat przy wymianie dropa z DMK, ja zdarzylem ubic z lotu, a niewiem jak 2 osoba... bo mnie wywalila informacja ze serwer przeciazony..
po raz pierwszy takie rzeczy.. co jest..
serwer-kaput (http://s1.fotowrzut.pl/8R4JY9ZOKW/1.jpg)
no w koncu sie zalogowałem
masakra jakas
u mnie podobnie, wyświetliła się inf. że serwer przeciążony, wywaliło mnie i teraz nie mogę ponownie wejść na wyspę :(
Może ciche konserwy robią, bez sensu jakby nie mogli napisać że o tej godzinie wyłączą...
Fleotria
23.02.2016, 10:35
Przeciązony zamienił sie w wylaczony serwer..może jakieś wyjasnienia??
masakra jakaś, podczas wymiany dropa
kiciak2409
23.02.2016, 10:38
u mnie to samo, dodatkowo zdarza się, że po udanych bloku gienek odpoczywa. wyjście wejście z przygody naprawia, ale męczące to.
Witam, nic na ten temat nie pisali.
kris3972012
23.02.2016, 10:38
podczas bloku, idealnie, teraz wylaczony z przyczyn technicznych, ehh
El_Gario
23.02.2016, 10:39
To nie jest jedyny problem ktory zaczal sie pojawiac po zrezygnowaniu z konserw... Amatorszczyzna jak zwykle ;)
GreenLands
23.02.2016, 10:49
Może ciche konserwy robią, bez sensu jakby nie mogli napisać że o tej godzinie wyłączą...
napisali
"Nowy czas wdrożenia gry
Od tej chwili pojawi się nowy przedział czasowy, podczas którego gra będzie aktualizowana. Dokładny czas podamy w ogłoszeniu, 1 dzień przed jednak pamiętajcie o tym, iż aktualizacje będą odbywały się około godziny 08:00 - 12:00 CET"
teraz moga kiedy chca, i nie musza informowac
migacz85
23.02.2016, 10:50
wywalilo mnie podczas wylaczania bajkowego zamku bo skonczyla sie premka :)
Edziunia
23.02.2016, 10:50
Nie mogę wejść teraz do gry:mad: Wcześniej nie było problemu póki mnie nie wywaliło. Wyskakuje komunikat "serwer został wyłączony z przyczyn technicznych..." Czyszczenie ciastek, przeglądarki itp. nie pomogło:mad:
Lemurek77
23.02.2016, 10:51
jest
Parsifalka
23.02.2016, 10:51
witam,własnie mam to samo od godzinki
ps. konserwa???
ciiiii! konserwy teraz są "tajne" czyli,że niby ich nie ma wcale......
Edziunia
23.02.2016, 10:57
Złota góra ruszyła
Nowa Ziemia już też:)
BB_Penelopa
23.02.2016, 11:21
Witam!
Technicy pracują nad rozwiązaniem opisanego błędu.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
ArturGrab
23.02.2016, 13:56
Lubię to!
od rana walczę ..... wrrrr prób ze 200 i nadal " w tym obszarze wystąpił błąd. Prosimy spróbować ponownie " - a ja jak głupi próbuje i próbuje .....
BB_Penelopa
23.02.2016, 16:20
od rana walczę ..... wrrrr prób ze 200 i nadal " w tym obszarze wystąpił błąd. Prosimy spróbować ponownie " - a ja jak głupi próbuje i próbuje .....
Witam!
Opisany problem może być spowodowany błędnymi lub/i nieaktualnymi danymi w pamięci podręcznej (tzw. cache) przeglądarki.
Zalecam regularnie czyścić pamięć podręczną przeglądarki internetowej.
Jeśli wyczyszczenie pamięci podręcznej nie przyniesie rozwiązania, proszę spróbować zalogować się do gry przy użyciu innej przeglądarki, może to wpłynąć pozytywnie na stabilność gry.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Witam.
Od rana również walczę z tym problemem. Próbowałem na różnych przeglądarkach i nic. Znajomy zalogował się z mojego komputera bez problemu.
" w tym obszarze wystąpił błąd. Prosimy spróbować ponownie " wciąż u mnie ten błąd
nawet znajomy jak wchodzi do mnie na wyspę ma ten sam błąd pomimo tego, że u siebie może normalnie grać
Witam!
Opisany problem może być spowodowany błędnymi lub/i nieaktualnymi danymi w pamięci podręcznej (tzw. cache) przeglądarki.
Zalecam regularnie czyścić pamięć podręczną przeglądarki internetowej.
Jeśli wyczyszczenie pamięci podręcznej nie przyniesie rozwiązania, proszę spróbować zalogować się do gry przy użyciu innej przeglądarki, może to wpłynąć pozytywnie na stabilność gry.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Taaa .... noob jestem i nie wiem o tym ... próbowałem z 4 przeglądarek .... z 3 kompów, 2 adresów ip .... może jeszcze jakaś rada?
kinia19910
24.02.2016, 03:24
Support ^^ a oni w pierwszej kolejności każą Ci wyczyścić DNS Cache :)
dziś już działa :)
czyli można
dis znowu kibel z logowaniem , po wymianie loota w CR w poczcie mialem tylko nagrode z 1 loota !!!! Pytam sie co jest grane i gdzie jest loot z wymiany ... Mialem Premium i co , wogole nic nie dostane ....
BB_Penelopa
24.02.2016, 15:45
dis znowu kibel z logowaniem , po wymianie loota w CR w poczcie mialem tylko nagrode z 1 loota !!!! Pytam sie co jest grane i gdzie jest loot z wymiany ... Mialem Premium i co , wogole nic nie dostane ....
Witam!
Napisz w tej sprawie do Supportu, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Misiorww
24.02.2016, 17:57
logowani nie udane od ponad 1h, teraz nie można wejść do gry :(
A co to, już konserwację rozpoczęli?
przerwa%20techniczna się pojawia
No tak, z cichacza, zza krzaków, Piwonia hehe, norma.
Misiorww
24.02.2016, 18:06
miało nie być konserw!?
lisicalis9
24.02.2016, 18:08
cholera o tej porze takie cuda ech
Puszczam atak z blokiem, 2 wolnych + 2 szybkich
kliknąłem 2 wolnych i 1 szybkiego przy ostatnim pojawił się smutny facet i zaczął walić młotkiem w kompa.
Po chwili utrata połączenia i komunikat o niemożności wejścia.
I teraz pytanie poszli generałowie czy nie, jeśli tak to ilu bo ostatnie na pewno nie.
Okazało się że żaden nie wyszedł ale chwila stresu była:)
Jakież trzeba mieć wyczucie chwili żeby mi takiego psikusa zrobić.
A swoją drogą miałem sporo szczęścia, kwestia kilkunastu sekund i ponad 300 elity (o reszcie nie wspomnę) poszło by do piachu.
Support ^^ a oni w pierwszej kolejności każą Ci wyczyścić DNS Cache :)
Pierwsza słuszna rada. Ale niestety też nie zawsze skuteczna. Czasami trzeba zmienić adres serwera DNS.
maniemar
24.02.2016, 22:25
błedy sa
GreenLands
25.02.2016, 00:14
Pierwsza słuszna rada. Ale niestety też nie zawsze skuteczna. Czasami trzeba zmienić adres serwera DNS.
a niby dlaczego ?
czy Ty aby na pewno wiesz co to jest serwer DNS ?!?
znik3040
25.02.2016, 08:53
a miało już nie być przerw technicznych. no cóż. produkt francuski, deklaracje jedno, rzeczywistość drugie :(
Settler_dziadu
25.02.2016, 09:11
osly takiego posta walnely na glownej stronie - nigdy wiecej konserw!
I co tydzien zamykaja serwy na kilka godzim - ale konserw nie ma.
Kur.. 4 lata a oni dalej nic nie potrafia dobrze zrobic ...
Squminek
25.02.2016, 09:13
Co chwile coś się dzieje.
szanowne bb:) czy nie da tego robic w nocy?? a nie tekst na glownei stronie ze nie będzie konserw!!
"Niestety nie udało się połączyć z serwerem The Settlers Online", porażka!!!
Aleksa1488
25.02.2016, 10:04
bida z nedza!!! Czlowiek przyszedl do pracy i probuje przetrwac a tu grac nie mozna!!!
Witam, to planowa aktualizacja :) http://forum.thesettlersonline.pl/threads/40989
OK - planowa - ale czy nie można zaplanować w innych godzinach tylko teraz?
W ramach ZG mam zrobić przygodę epicką - zacznę ok. 13 (bo pewnie aktualizacja przedłuży się...) to kiedy będę kończyć??
Takie traktowanie graczy to czysta amatorszczyzna
Oszczędzają na dodatku za pracę w nocy. Prawdę pisali, nie ma nocnych konserwacji, a że zapomnieli napisać że będą robili przez pół dnia, to taki drobny szczegół, a Wy się czepiacie.
maxsymilius
25.02.2016, 10:38
Serwery: Wszystkie (1-7) będą niedostępne
•Data: Czwartek, 25 lutego
•Start: 8:00 rano, czasu polskiego
•Koniec: 12:00, czasu polskiego
•Czas przygód i Premium: zostanie przedłużony
Podczas aktualizacji do gry zostaną wprowadzone zmiany opisane tutaj.
Miłej gry!
BB_Penelopa
Przecież jest info na stronie głównej, więc nie rozumiem po co takie larum
bida z nedza!!! Czlowiek przyszedl do pracy i probuje przetrwac a tu grac nie mozna!!!
Mam tak samo jak Ty ;-D
Oszczędzają na dodatku za pracę w nocy. Prawdę pisali, nie ma nocnych konserwacji, a że zapomnieli napisać że będą robili przez pół dnia, to taki drobny szczegół, a Wy się czepiacie.
Przecież własnie napisali że nie będzie w nocy cotygodniowych a zamiast tego dzienne co jakiś czas.
Nowy czas wdrożenia gry
Od tej chwili pojawi się nowy przedział czasowy, podczas którego gra będzie aktualizowana. Dokładny czas podamy w ogłoszeniu, 1 dzień przed jednak pamiętajcie o tym, iż aktualizacje będą odbywały się około godziny 08:00 - 12:00 CET
Mamy nadzieję, że będziecie cieszyć się grą bez przerw technicznych!
Wasz zespół "The Settlers Online"
Lord_Crain
25.02.2016, 11:01
OK - planowa - ale czy nie można zaplanować w innych godzinach tylko teraz?
W ramach ZG mam zrobić przygodę epicką - zacznę ok. 13 (bo pewnie aktualizacja przedłuży się...) to kiedy będę kończyć??
Takie traktowanie graczy to czysta amatorszczyzna
Przecież podnieśli Ci cenę klejek za ukończenie, specjalnie żebyś kliknął :D
Oszczędzają na dodatkach dla informatyków za pracę w godzinach nocnych:)
Nie ma co bulgotać, BB nas trochę rozpieściło z nocnymi konserwami, w innych grach aktualizacje też odbywają się w dzień.
Fleotria
25.02.2016, 11:59
a miało już nie być przerw technicznych. no cóż. produkt francuski, deklaracje jedno, rzeczywistość drugie :(
Dlaczego ludzie widzą tylko to co chcą widzieć?? Napisali jasno że rezygnują z cotygodniowych nocnych konserw, ale aktualizacje będa robione w ciagu dnia.
Druga sprawa że komunikat o konserwie związanej z aktualizacją gry jest od wczoraj na głównej stronie i tego też niektorym nie chce się przeczytac..
Dlaczego ludzie widzą tylko to co chcą widzieć?? Napisali jasno że rezygnują z cotygodniowych nocnych konserw, ale aktualizacje będa robione w ciagu dnia.
Druga sprawa że komunikat o konserwie związanej z aktualizacją gry jest od wczoraj na głównej stronie i tego też niektorym nie chce się przeczytac..
Nie zgadzam się! zgodnie z tym co tu jest napisane -> http://forum.thesettlersonline.pl/threads/40989 i że bylo w swoim czasie na głównej stronie zamieszczone o tej przerwie wiedzieliśmy od 21 dni. Co do wczorajszego info można potraktować je jako przypomnienie (potwierdzenie) tej informacji.
Snajperos
25.02.2016, 12:34
No tak, ale trzeba sobie wyranieznie powiedziec, ze cotygodniowe nocne przerwy byly mniej uciazliwe dla graczy. Pozatym nie widze powodu dla którego ta aktualizacja też nie moglaby wejsc między 2-8 albo 24-6 godziną.
Fleotria
25.02.2016, 12:36
Nie zgadzam się! zgodnie z tym co tu jest napisane -> http://forum.thesettlersonline.pl/threads/40989 i że bylo w swoim czasie na głównej stronie zamieszczone o tej przerwie wiedzieliśmy od 21 dni. Co do wczorajszego info można potraktować je jako przypomnienie (potwierdzenie) tej informacji.
21 dni to dużo czasu żeby zapomniec o zapowiedzi.. ale moja wypowiedz bardziej dotyczyła rezygnacji z konserw cotygodnioowych na rzecz konserwy polaczonej z aktualizacja jaka dziś mamy. Pojawił sie kolejny watek gościa ktory nie może sie zalogowac, nie może nawet przeczytac co jest napisane na głownej..
Dlaczego ludzie nie lubia nie chca nie umieją szukac i czytac :)
nie mam nic przeciwko przerwom konserwacyjnym czy aktualizacjom - nawet jestem bardzo za!!
ale nie o tej porze... jak wspomniał Snajperos - można było zrobić przerwę w godzinach "późnonocnych" lub "przedporannych" i nie byłoby tylu krytycznych postów...
p.s.
12:02 i nadal nie można grać...
Tyle Naszego co sobie tu popiszemy - ot i tyle
Misiorww
25.02.2016, 13:03
p.s.
12:02 i nadal nie można grać...
od niedawna grasz chyba, bo przeważnie konserwy trwały dłużej :)
Jagiel86
25.02.2016, 13:05
Od rana nie mam dostępu do gry :)
Misiorww
25.02.2016, 13:07
Od rana nie mam dostępu do gry :)
Serwery: Wszystkie (1-7) będą niedostępne
Data: Czwartek, 25 lutego
Start: 8:00 rano, czasu polskiego
Koniec: 12:00, czasu polskiego
Matius2012
25.02.2016, 13:08
Pisali o konserwacji, ale do 12.00. Gdzie tu uczciwość? Gdzie jakaś nowa informacja o zakończeniu prac?
Shadow_mk
25.02.2016, 13:09
Serwery: Wszystkie (1-7) będą niedostępne
Data: Czwartek, 25 lutego
Start: 8:00 rano, czasu polskiego
Koniec: 12:00, czasu polskiego
"Everybody lies"
Voltaris666
25.02.2016, 13:11
godzina 12:00 chyba 12 w nocy
doncristi
25.02.2016, 13:12
dalej jest konserwacja czy ja tylko się nie mogę zalogować
malutius
25.02.2016, 13:13
Przedłużono już do godziny 13, jest ogłoszenie :)
Kto da więcej? ja stawiam na 14:59
a tego nie czytał już nikt :)
"Drodzy Gracze,
Nasz zespół IT pracuje nad ulepszeniem działania sieci i danych.
Czas ładowania gry, strony i forum
może być wydłużony.
Od czasu do czasu, gra może być niedostepna.
Aktualizacja postu nastapi w czwartek.
Prosimy o zgłaszanie awarii na naszym forum"
czyli gdzieś dziś :D
przedłużyli bo pewnie ktoś zapomniał, że "programiści" muszą zrobić 15-minutową przerwę na kawę...
a że u takich "fachowców" 15 minut to prawie godzina to wiadomo dlaczego
nie moge sie zalogowac ,,Połączenie nie powiodło się''
Voltaris666
25.02.2016, 13:17
Drodzy Gracze,
prosimy o uwzględnienie poniższych prac przy planowaniu rozgrywki.
Tak przewidzialem konserwe ale nie przwidzialem Prace zostały przedłużone do godziny 13:00. Brawo
tak do 12 a jest po !!!!!!!!!
Duszysko40
25.02.2016, 13:17
juz jest nootka ze przedlozaja do 13nastej naszego czasu "aktualizacje"xd
Czy tylko ja odnoszę wrażenie, że ludzie myślą, że ta gra jest ich własnością..? Ogarnijcie się, gra będzie dostępna jak producent ją ponownie udostępni. Narzekać sobie możecie ale nikt nie weźmie tego na poważnie bo BB jest jej właścicielem a my tylko użytkownikami.
przedłużyli bo pewnie ktoś zapomniał, że "programiści" muszą zrobić 15-minutową przerwę na kawę...
a że u takich "fachowców" 15 minut to prawie godzina to wiadomo dlaczego
eh programistów tutaj nie ma ! tu tylko suport jest ;/
porazka nie moa tego robic np od 24 do 4 rano ://///
oo raju, to tylko gra, a wy płaczcie jakby nie wiem co się stało :)
Raz na jakiś czas robią aktualizacje, a tu tragedia, nie można grać, straaaaaaaaaaaaszne :P
Wyluzujcie :)
"porazka nie moa tego robic np od 24 do 4 rano :///// " A co jeśli wynikło coś nagle?
Voltaris666
25.02.2016, 13:42
Jak by w nocy zrobili to bym sie przynajmniej wyspal
ja też mam problem z grą. Nie lubię prasować, więc gram sobie i co parę minut prasuję trzy kawałki - przez nich wyprasuję nadprogramowo. To się może skończyć depresją.
Milady84
25.02.2016, 13:52
Haha, ja z wrazenia sie ucze w CSa grać. :)
rreewwaa
25.02.2016, 13:53
nie idze się dalej zalogowac koniec aktualizacji miał byc o godz 12
BB_Penelopa
25.02.2016, 13:55
nie idze się dalej zalogowac koniec aktualizacji miał byc o godz 12
Witam!
Prace zostały przedłużone do godziny 13:00.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
"Narzekać sobie możecie ale nikt nie weźmie tego na poważnie bo BB jest jej właścicielem a my tylko użytkownikami."
takie podejście już niejednych zgubiło - wszak gra jest zrobiona nie dla BB a dla użytkowników - jak przestanie im się podobać to przestaną grać
- przestaną napływać monety za zakup klejnotów i wtedy może być za późno na branie na poważnie naszych uwag
BB_Penelopa
25.02.2016, 14:01
Witam!
Aktualizacja zakończy się o godzinie 13:00.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Piterek76
25.02.2016, 14:01
Juz 13 na zegarze, włączyc serwer, gospodarze ;/
HeavenBreath
25.02.2016, 14:03
No faktycznie do 13 :P ale dalej nic :( Polak potrafi
Piterek76
25.02.2016, 14:04
nie do wiary, hula :)
Woldkonson
25.02.2016, 14:27
Dolina dalej leży ..... masakra - już było lepiej jak przerwy były w nocy raz w tygodniu. A nie człowiek siedzi i w nosie grzebie
Champi0n
25.02.2016, 15:44
http://screenshot.sh/oAF5vhIBBGb6n
Nie bangla w Firefox
krissylw
25.02.2016, 16:10
U mnie tez lipa, nie da się zalogować, kto im płaci za taki badziew !!!
Shadow_mk
25.02.2016, 21:06
http://screenshooterusnortheu.blob.core.windows.net/engine4files/fickbrzdhexurcdemwsirzlsozykxzcboqnhnewccaiwvzckpq wvfcvxrczidaewhysqnmrejnmpxlkrezhmkmetlkmqnudtwisy
Picasso_PL
26.02.2016, 11:11
i znowu serwer nie działa .... "z przyczyn technicznych" .... ehhh
Bartexio
26.02.2016, 11:44
Od godziny próbuje i mam piękny komunikat spróbuj ponownie eh ..
Shadow_mk
27.02.2016, 04:10
http://screenshooterusnortheu.blob.core.windows.net/engine4files/srikbnjarezqtmjtmshgexbtzfgykgibzntkxyzjyfzdvqyouo nlvkqtlblrgbyrqffvojjnnhdihdefrtnpvrinmhtqxbrhzthh
Bartexio
27.02.2016, 10:37
I dziś znów powtórka z rozrywki, co mamy kompa nie wyłączać bo potem się nie zalogujemy
Przypomnę
Proponuję w ulubionych w przeglądarce mieć 2 strony
1. Stronę główną
http://www.thesettlersonline.pl/pl/strona-g%C5%82%C3%B3wna
2. Stronę bezpośredni do gry
www.thesettlersonline.pl/pl/graj
I startować z ikonki GRAJ ze strony głównej, gdy są kłopoty - z drugiej ulubionej strony
U mnie to zawsze działa choć nie gwarantuję, że zadziała u innych:)
Nie dalej jak wczoraj miałem chwilę stresu bo się miły komunikat pojawił, wystartowałem z drugiego linku i zadziałało.
Przypomnę
U mnie to zawsze działa choć nie gwarantuję, że zadziała u innych:)
Nie dalej jak wczoraj miałem chwilę stresu bo się miły komunikat pojawił, wystartowałem z drugiego linku i zadziałało.
Ze strony głównej po wciśnięciu 'graj' jest forward do tej drugiej więc choćby z tego powodu te metody dają tyle co spowiedź u księdza. Nie będę się rozpisywał dlaczego, ale nikt i nic spoza BB nie sprawi, że problem zniknie.
Chyba jednak nie masz racji.
Do każdego linku w cache przypisany jest serwer na który nas wrzuca, z reguły różny.
Dlatego gdy nas nie wpuszcza czyścimy cache i próbujemy ponownie. Mój sposób omija czyszczenie cache.
Nie zawsze zadziała bo różne problemy z logowaniem mają ten sam komunikat błędu.
Chyba jednak nie masz racji.
Do każdego linku w cache przypisany jest serwer na który nas wrzuca, z reguły różny.
Dlatego gdy nas nie wpuszcza czyścimy cache i próbujemy ponownie. Mój sposób omija czyszczenie cache.
Nie zawsze zadziała bo różne problemy z logowaniem mają ten sam komunikat błędu.
Głupoty wypisujesz, informacja o tym, który serwer obsługuje daną strefę nie jest cache-owana. Przykład: serwer, który odpowiedział, że jest wyłączony z przyczyn technicznych za 5-10 minut działa normalnie.
(...) informacja o tym, który serwer obsługuje daną strefę nie jest cache-owana. Przykład: serwer, który odpowiedział, że jest wyłączony z przyczyn technicznych za 5-10 minut działa normalnie.
Nie wiem co artysta miał na myśli z ta strefą ja wiem jedno, że startując z ulubionych, za każdym razem melduję się na tym samym serwerze. Dlatego pierwsze co radzi support to wyczyszczenie ciasteczek, wtedy wrzuci (być może :)) na inny serwer. Problem znany, ponoć rozwiązany przez BB ale po kolejnej konserwie wrócił.
wiem jedno
To nie pisz w temacie, w którym mało wiesz :D
Może i mało, za eksperta się nie uważam.
W przeciwieństwie do Ciebie, nic nie wiesz, mylisz pojęcia a zgrywasz eksperta.
Jooker_8
27.02.2016, 15:38
Jest problem :( nie można sie dostać na wyspe :( problem z serwerami :( a premium leci :((
Może i mało, za eksperta się nie uważam.
W przeciwieństwie do Ciebie, nic nie wiesz, mylisz pojęcia a zgrywasz eksperta.
Niestety jesteś w dużym błędzie, nie jestem ekspertem i mało w tej grze wiem, ale po zalogowaniu się na stronie głównej i kliknięciu w przycisk (Graj), zaczyna się ładowanie pliku swf oraz grafik z serwera http://static.cdn.ubi.com. Po ich załadowaniu niezależnie od tak naprawdę potrzebnych tylko dwóch ciasteczek (dsoAuthUser, dsoAuthToken) gra łączy się z serwerem http://w06bb01.thesettlersonline.pl, który z kolei w odpowiedzi przydziela serwer do komunikacji rtmp dla danej strefy (mapy gracza, przygody) np. Dolina Odkrywców http://w06g02.thesettlersonline.pl. Gra łączy się za każdym razem z http://w06bb01.thesettlersonline.pl gdy chcemy wejść na na inną strefę (mapa gracza, przygoda). W przypadku błędu Serwer wyłączony z przyczyn technicznych wybrany serwer w06g02 odpowiada na dwa pierwsze zapytania gry po czym odpowiada włąsnie tym błędem. Mija ok. 10 minut i są sytuacje gdzie ten sam serwer w06g02 zaczyna działać i obsługiwać strefę normalnie jakby się nic nie stało. Teraz RedJul geniuszu twoja kolej, napisz z łaski swojej własną wersję co ma do tego ładowanie gry z tych dwóch śmiesznych linków, a tym bardziej czyszczenie ciasteczek i cache?
A Ty koniecznie zgrywasz eksperta.
Odpowiem Ci anegdotką.
Znajomy miał egzamin z meteorologii, u starego lwowskiego profesora.
Egzamin odbył się w willi profesora. Pada jedno pytanie, drugie, trzecie - znajomy jakoś tam odpowiada.
W pewnym momencie profesor wygląda przez okno i pyta - czy z tych chmur będzie deszcz?
Znajomy też wygląda przez to okno i odpowiada - tak, panie profesorze.
Profesor na to - przykro mi, ale nie. Dwója.
Z profesorem się nie dyskutowało, znajomy wziął indeks z dwóją i wyszedł.
Nie uszedł 100 metrów a tu kap, kap i zaczęło padać. Znajomy do tchórzów nie należał, wrócił się i dzwoni do domu profesora.
Panie profesorze, ja przed chwilą byłem u pana na egzaminie, zadał mi pan pytanie czy będzie padać, ja odpowiedziałem, że będzie, pan profesor że nie i wystawił mi pan dwóję no i widzi pan profesor - pada.
Na to profesor z niezmąconym spokojem - a nie powinno.
Ty jak ten profesor masz swoją koncepcję i jeśli fakty nie pasują do tej koncepcji tym gorzej dla faktów.
A prawda jest taka, że gdybyś miał rację to czyszczenie ciasteczek by nie pomagało.
Ale pomaga.
Geniuszem nie jestem ale mam odrobinę zdrowego rozsądku. A zdrowy rozsądek i logika podpowiada, że jeśli coś działa wbrew teorii to znaczy teoria do kitu.
Kiedyś jeden z graczy ładnie wytłumaczył na czym polega błąd, gdy BB w końcu naprawiło ten błąd, ich wyjaśnienia jak rozwiązali błąd w zasadzie potwierdziły teorię tego gracza. Rozwiązanie było takie, że system nie wywalał komunikatu gdy jakiś serwer nie działał, tylko przerzucał automatycznie na inny serwer. Widać przy ostatnich aktualizacjach coś z tego systemu przerzucania wywalili, pewnie nie mając świadomości że to robią.
Ty jak ten profesor masz swoją koncepcję i jeśli fakty nie pasują do tej koncepcji tym gorzej dla faktów.
To nie jest koncepcja tylko fakty, które jako naczelny filozof powinieneś potrafić przeanalizować wciskając choćby CTRL+SHIFT+Q w firefoksie.
A prawda jest taka, że gdybyś miał rację to czyszczenie ciasteczek by nie pomagało.
Ale pomaga.
Cieszę się, że ci to pomaga, spieszę z wyjaśnieniami, to się nazywa placebo. Nie musisz już więcej mi odpowiadać, nie oczekuję tego, a nawet proszę żebyś tego nie robił. Pozdrawiam i życzę ci miłego weekendu i kolejnych ciekawych zakładek w ulubionych :)
Pamiętając co powiedział Kisiel miałem sobie odpuścić dalszą dyskusję i odpuszczam.
Ale przypomniałem sobie co powiedział kiedyś F. L. Wright i niniejszym nadaję Ci miano eksperta.
Gratulacje :)
Shadow_mk
28.02.2016, 09:03
czyszczenie ciasteczek nie pomaga
problem wystepuje u konkretnego gracza ktory nie moze wejsc na wyspe znajomi tez nie moga wejsc na jego wyspe nie ma wspolnego cache - wiecej sa rozne komputery rozne systemy przegladarki nie mowic o cache ;) to ze komus zajmuje 5 czy 10 minut wyczyszczenie ciasteczek (bo po takim czasie bez prob wchodzenia mozna wejsc przewaznie ) i udaje mu sie wejsc to nie podstawa do twierdzenia ze pomoglo czyszczenie ciasteczek ;) prosty dowod jak wystapi u ciebie problem niech znajomy proboje wejsc co minutke do ciebie a ty w tym czasie wyczysc se ciasteczka i co tam lubisz i sproboj wejsc druga wersja eksperymentu jak pojawi ci sie ten komunikat wylacz przegladarke NIE CZYSC CIASTECZEK i po tych 5-10 minutach sproboj ponownie ;) ( w efekie w pierwszym przypadku nie wejdziesz pomimo wyczyszczonych ciasteczek a w drugim wejdziesz pomimo nie wyczyszczonych ciasteczek po takim samym czasie od wystapienia bledu)
(...)
Nie zawsze zadziała bo różne problemy z logowaniem mają ten sam komunikat błędu.
I właśnie jeden komunikat dla kilku błędów wprowadza trochę zamieszania.
Witam. Nie mogę wejść do gry, pojawia się u mnie informacja, że serwer wyłączony jest z przyczyn technicznych.Czy macie to samo.Pozdrawiam
Bartexio
28.02.2016, 12:22
To już powoli staję się tradycją że serwer wyłączony, dziś powtórka z rozrywki
migacz85
28.02.2016, 14:52
nie moge wejść, wywaliło mnie w środku bloku, kto mi teraz odda piniondze?
Czy ktoś to qwa naprawi !!!!!!
zlotko73
29.02.2016, 19:38
Czarci Gaj ...18,35 serwer wyłączony z przyczyn technicznych...co za badziew
mucha691
29.02.2016, 22:10
2016-02-29, 21:04, 21:06, 21:07, 21:08...
serwer wyłączony z przyczyn technicznych...
n-ty raz mam ten kłopot, pierwszy raz piszę...
Bartexio
01.03.2016, 11:08
Zamiast zmieniać czat to zróbcie aby co dziennie nie było zabawy pt. serwer wyłączony bo to juz nudne się staje
Zamiast cotygodniowych, zapowiadanych przerw technicznych, mamy niezapowiadane przerwy w ciągu całego dnia.
Pojawiający się komunikat o "przyczynach technicznych" bardzo zachęca do gry.
Brawo!
krotos666
01.03.2016, 14:46
Mi może z raz na dzień wyskoczy info o serwerze wyłączonym, ale za to takie info jak niżej to już standard, co 1-2 godziny
http://files.tinypic.pl/i/00761/2dxc2renbr6t.jpg
Przed chwilą miałem to samo, wywaliło mnie z gry i smutny komunikat że witryna niedostępna.
Duszysko40
01.03.2016, 15:10
ja od mniej wiecej 4rtej rano mam to co mniej wiecej 30minut/:(Bardzo to denerwujace..jest :(
Fleotria
02.03.2016, 08:20
Pierwszy raz mnie to dopadło, tz że serwer jest naprawdę wyłączony (wiem ze logowanie podczas konserw prowadziło do innej strony - przerwa techniczna) czy jakiś żart który jest serwowany każdemu losowo??
Nowy Świat zaczął już działać.
co z ciągłąścią codziennego logowania
Około 15:00 mój komputer zastrajkował (godzinę podaję bo może ktoś miał podobny problem o tej porze). Stwierdził, że za dużo gram w Settlersy i wyrzucił mnie z gry. Próba wejścia do gry - strona niedostępna, forum - to samo, angielska strona też, nawet na testowym ten sam komunikat.
Dlaczego piszę, że to wina komputera - bo sprawdziłem z 15 innych stron i WSZYSTKIE inne były dostępne.
Złośliwy żandarm i tyle z mojego kompa:)
Lord_Crain
02.03.2016, 19:11
Około 15:00 mój komputer zastrajkował (godzinę podaję bo może ktoś miał podobny problem o tej porze). Stwierdził, że za dużo gram w Settlersy i wyrzucił mnie z gry. Próba wejścia do gry - strona niedostępna, forum - to samo, angielska strona też, nawet na testowym ten sam komunikat.
Dlaczego piszę, że to wina komputera - bo sprawdziłem z 15 innych stron i WSZYSTKIE inne były dostępne.
Złośliwy żandarm i tyle z mojego kompa:)
Na facebooku podali komunikat że Ubisoft padł na krótką chwilę.
Na facebooku podali komunikat że Ubisoft padł na krótką chwilę.
To idę przeprosić mojego kompa:)
Coraz częstsze te....krótkie chwile.Prawdziwa niemiecka solidność
Bruenor27
04.03.2016, 20:33
Nadal nie działa..............
Bartexio
05.03.2016, 11:18
Czy będzie choć jeden dzień kiedy można się normalnie zalogować ? a nie wiecznie serwer nie dostepny to już jest nudne
Mam ten sam problem w tej chwili : "ten serwer został wyłączony z przyczyn technicznych".
El_Gario
06.03.2016, 13:29
Ten serwer został wyłączony z przyczyn technicznych. Prosimy spróbować później.
Co jest??? Coraz częściej to sie zdarza!
EX_Persefona
06.03.2016, 18:25
Witam!
Przeważnie pomaga wyczyszczenie przeglądarki i ciastek.
Jeżeli problem się powtarza, proszę skontaktować się z supportem.
Pozdrawiam,
MOD_Persefona
serwer wyłączony z przyczyn technicznych, puściłam przedtem CC Cleanera, wszystko wyczyszczone. Myślę, że problem leży w serwerze, nie w ciasteczkach.
znik3040
07.03.2016, 19:02
Normalnie cyrk z tymi wyłączeniami. pewnie jak zwykle będzie za to zero rekompensat. ale cóż, to w końcu francuzi tworzą tę grę. gra działa tak samo jak jeżdżą francuskie samochody. szkoda.
znik3040
07.03.2016, 19:07
Jeszcze trochę a będą mogli wyłączyć część serwerów bo nie będzie takiego obciążenia. gracze się wyniosą. A oni jeszcze bezczelnie chcą na tym awaryjnym czymś zarabiać, żałosne.
zaba5666
07.03.2016, 22:52
Teraz wyłączyli serwer Kolonia.
Doczytałem o ciasteczkach. Tylko czemu? Jakoś wcześniej nie było takich cyrków...
martyna270702
08.03.2016, 03:27
02:26, 8 marzec,to samo...
07.20 08 marzec Błąd logowania . Po wielu próbach udane iiii Ten serwer został wyłączony z przyczyn technicznych
dzisiaj było gorzej, niż wczoraj. Nie można się było nawet zalogować, żeby tu napisać o problemach. A potem wejście do gry też swoje trwało. Walczyłam od 6 rano do teraz. Ciasteczka zawsze czyszczę po uruchomieniu komputera, proszę nie pisać, że to ich wina.
Fleotria
08.03.2016, 09:30
Ja to by, chciała wreszcie usłyszeć jak zamierzają rozwiązać te problemy, żeby przestali nam wmawiać że to nasza wina a uderzyli się w piersi i zaczeli działać..
To że każdego dopadną problemy to jest wiadomo, może czas sie dowiedzieć co z tym fantem robicie??
No dobrze, ale czy coś wiadomo do kiedy tak będzie? i kiedy zadziała serwer?
dziś mnie to samo spotkało, serwer wyłączony z przyczyn technicznych , prosze sprobowac pozniej. chcialbym wiedziec jakie to są te przyczyny techniczne?
mnie także wywaliło z gry i nie można nic zrobic, problem dotyczy doliny odkrywców. pojawia sie napis serwer wyłączony z przyczyn technicznych. czy ktos ma dzis podobnie?
Fleotria
13.03.2016, 10:47
dziś mnie to samo spotkało, serwer wyłączony z przyczyn technicznych , prosze sprobowac pozniej. chcialbym wiedziec jakie to są te przyczyny techniczne?
Błędy w grze, które na ogol dotycza niektorych...mijaja, lubią wracac, takie urozmaicenie...
owca2008
13.03.2016, 12:06
Już działa :)
BB_Penelopa
15.03.2016, 15:45
Witam!
Gra powinna już działać prawidłowo. Proszę o informację jeśli coś jeszcze wymaga naszej interwencji.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Witam!
Gra powinna już działać prawidłowo. Proszę o informację jeśli coś jeszcze wymaga naszej interwencji.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Powinna, ale problem występuje nadal.
i znowu to samo ... ciekawe czy tym razem będzie jak poprzedni, że oferty z "wagi" nie wrócą do gwiazdki/magazynu ...
Oczywiście , że nie wrócily......
mucha691
17.03.2016, 20:24
19:23, trzykrotne próby wejścia na serwer, bez powodzenia - serwer został wyłączony z przyczyn technicznych :(
aha - serwer: Nowy Świat
IrosConrad
18.03.2016, 10:30
Serwer wyłączony z przyczyn technicznych ... dalej :(
Torquemada88
18.03.2016, 15:20
mi na Dolinie też to wyskakuje
lorddrakul
18.03.2016, 17:09
serwer KOLONIA Serwer wyłączony z przyczyn technicznych logowanie od godz 15 beskiuteczne
ania12215
18.03.2016, 17:36
no i mamy niespodziankę. wielkie JAJO
BB_Penelopa
18.03.2016, 18:24
Witam!
Uprzejmie informuję, że dział techniczny pracuje nad rozwiązaniem opisanych niedogodności.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Robin000
19.03.2016, 08:24
Widzę ze problem był od wczoraj. A u mnie akurat dziś się pojawił. Czyli nadal nie jest rozwiązany.
Jooker_8
19.03.2016, 08:36
Potwierdzam, problem z serwerem :( , a jednak przeciążenie ?
Mam to samo, nic się nie martwcie i to nie pierwszy raz :)
Potwierdzam, serwer Słoneczny Gród brak możliwości wejścia do gry :( bo niby serwer wyłączony, ale pasek gry ładuje się do końca....
A teraz weekend...
zenkat54
19.03.2016, 12:08
Serwer "Dolina Odkrywców" - od kilku dni to samo- serwer został wyłączony z przyczyn technicznych. Ponad cztery lata gra jest ciągle niedopracowana. A Producent chwali się milionowymi zyskami :-(.
Premka leci w kosmos,
Odkrywcy śpią w tawernie,
Jaja nie zebrane z pola,
Obóz nie ubity-goście już śmierdzą,
Event na leniwo ;P
http://i.imgur.com/I6jdSSK.jpg
mucha691
19.03.2016, 12:33
dzisiaj, 19 marca 2016 r., między 11.00 a 11.30, przynajmniej 8 prób wejścia do gry - serwer został wyłączony z przyczyn technicznych...
nijak nie da się zagrać
Bardzozly
19.03.2016, 23:11
Nie wiem dlaczego ale sobie gram wysylam atak i nagle ze server zostal wylaczony z przyczyn technicznych
wczoraj to samo mialem kolo 17 ciekawe...
Shadow_mk
20.03.2016, 00:04
http://screenshooterusnortheu.blob.core.windows.net/engine4files/zicwvbnhnyezkorwfkwdkstzzjyxetdzishjhmdkcynahzwyhc xiadhbkxdscfpfpxnhdoxrjpdotmwbbxuxstbfzedrgonprjlj
The_BEAST_r10
20.03.2016, 00:17
http://s20.postimg.org/6e7ccher1/screenshot_690.png (http://postimage.org/)
Ja dostałem przed chwilą ten komunikat :(
edit... Po czyszczeniu pamięci flash ruszyło, może się to komuś przyda :)
wyczyściłam pamięć flash i nie ruszyło
marrero2012
20.03.2016, 15:17
dostałam taki komunikat j.w. i co w tym przypadku mam zrobić ? nie mogę się zalogować :(
Mi pomaga zmiana serwera DNS.
Lemurek77
21.03.2016, 08:02
Dziś na Czarcim od rana "serwer wyłączony z przyczyn technicznych"
ten sam problem jest na złotej górze i ten sam komunikat wyskakuje :/
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.