PDA

Zobacz pełną wersję : Ten serwer został wyłączony z przyczyn technicznych. Prosimy spróbować później.



jozioblabla
29.01.2016, 10:28
Ktoś spotkał się z czymś takim. Nadmienię, że czyszczenie przeglądarki i tego typu nie pomogło w niczym, ani restart komputera, łącza internetowego, routera...

Shadow_mk
29.01.2016, 10:35
zdarza się - również przy wchodzeniu do kogoś bywa taki komunikat jak by ktoś był na wyłączonym serwerze - kilka razy się zdarzyło

BB_Penelopa
29.01.2016, 14:45
Witam.

Proszę o informację, jeżeli problem w dalszym ciągu występuje.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

eudocia
29.01.2016, 16:11
również u mnie taki sam komunikat, jw wszystkie sposoby wejścia do gry zawiodły cały czas wyskakuje info o wyłączonym serwerze

BB_Penelopa
29.01.2016, 17:38
Witam.

Napisz w tej sprawie do Supportu, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Heduan
30.01.2016, 00:47
W razie takich problemów proszę użyć polecenie z Wiersza Poleceń (CMD):
IPCONFIG /FLUSHDNS

lub zweryfikować IP serwera do którego łączycie się z adresem gracza, który takich problemów nie ma. Źródło problemu może leżeć po stronie serwera DNS dostawcy internetu, o ile z tego serwera korzystacie, albo w ogólnie serwera DNS z którego korzystacie.

Piwonia
30.01.2016, 09:34
Jakiś tydzień temu mnie to spotkało, niestety widać tradycyjnie dodając nowości zepsuto stare rzeczy. W sumie dziwię się że osoba grająca od 2012 nie pamięta jak sytuacja pojawiała się notorycznie i mocno nadszarpywała nerwy graczy. Czasem po kilkanaście razy trzeba było czyścić dane przeglądarki i logować się ponownie z nadzieją ze teraz przypisze nas do działającego serwera. Aby naprawić problem został wprowadzony mechanizm że gra sama przerzucała gracza na inny działający serwer i to działało, prawie zapomniałam że kiedyś taki problem występował.
Penelopo zamiast floodować na forum, po prostu przekaż informatykom że problem wrócił i niech naprawią to co już kiedyś działało bardzo dobrze. Ja na pewno pisać nie będę, bo wystarczająco zirytowało mnie kilkukrotne czyszczenie przeglądarki i logowanie, a gdy ta sama przypadłość trafiła się na telefonie, to po trzecim podejściu z czyszczeniem, chciałam już nim rzucać. Jeśli maiłabym napisać do supportu i dostać standardową wiadomość o czyszczeniu cache i zmianie przeglądarki to skończyło by się to źle dla mojego zdrowia i kto wie czy też dla zdrowia innych.

RedJul
30.01.2016, 09:35
Rano u mnie panika, pojawił się ten mało przyjemny komunikat.
Przyszedł mi do głowy głupi pomysł który zadziałał.
Po zalogowaniu zamiast kliknąć ikonkę GRAJ, zamknąłem przeglądarkę, odpaliłem ponownie a grę uruchomiłem z ulubionych w przeglądarce gdzie wskakuję na wyspę a nie na stronę główną.
Może to przypadek a może to jakieś rozwiązanie dlatego piszę.

Piwonia
30.01.2016, 10:58
To całkiem możliwe, jak to kiedyś ktoś tłumaczył, po pierwszym zalogowaniu pojawiają się ciasteczka (czy może nie ciasteczka, tylko coś tam w cache), one przypisują do serwera (każdy ze światów/serwerów ma kilka serwerów fizycznie obsługujących grę). Gdy się logujemy po raz kolejny to trafiamy na ten sam serwer co poprzednio. Dlatego problem można "rozwiązać" poprzez kasowanie danych przeglądarki, gdy się będziemy logować na "czystej" przeglądarce to zostaniemy losowo przypisani do któregoś serwera, czasem trafimy na inny, a czasem niestety ponownie na ten niedziałający.
Obstawiam że do ulubionych w przeglądarce masz przypisany inny serwer niż wchodząc przez ikonę graj, dlatego się udało.

Tak czy inaczej, widać po tym nagłym nawrocie problemu, że system BB, przerzucający na działający serwer, przestał działać prawidłowo.

majsterpaulek60
30.01.2016, 11:19
Kochani Gracze ten problem występuje od dawien dawna i to na wszystkich serwerach zamiast zając się zmienianiem zasad mogli by zająć się właśnie tym problemem ale cóż jak są tak marni pro gramatycy chyba ze to jest celowe działanie , ja wychodzę ze stwierdzenia jak nie umie to nie cisnę się to takiej pracy

Muss
30.01.2016, 12:13
Lagi (skaczące po mapie generałowie, przegrane walki pomimo że dało się odwrót, kilkukrotne wysyłanie tego samego odkrywcy lub geologa) oraz niemożliwość zalogowania się na serwer to bolączka tej gry od 2012, mamy już 2016 i ciągle ten sam problem
pisanie do suportu pomaga tyle co homeopatia
ziemniaków do serwerów powinni dołożyć ale wiecie
w ubisofcie ma się zgadzać kasa a całą resztę mają w 4 literach że ich produkty są niedopracowane to już ich mało obchodzi póki kasa płynie :))

Shadow_mk
30.01.2016, 13:32
W razie takich problemów proszę użyć polecenie z Wiersza Poleceń (CMD):
IPCONFIG /FLUSHDNS

lub zweryfikować IP serwera do którego łączycie się z adresem gracza, który takich problemów nie ma. Źródło problemu może leżeć po stronie serwera DNS dostawcy internetu, o ile z tego serwera korzystacie, albo w ogólnie serwera DNS z którego korzystacie.


nie wiem jak by to mialo pomoc w przypadku gdy wchodzimy do jakiegos gracza a taki komunikat otrzymujemy - oczywiscie u siebie i do innych znajomych mozna wejsc nie ma zadnego problemu a sa jednostki ktorym sie pojawia ten problem i ani on nie moze sie zalogowac ani do nie go na wyspe nie mozna wejsc wiec problem definitywnie nie lezy po stronie klienta tylko po stronie BB

Milady84
30.01.2016, 14:16
Lagi (skaczące po mapie generałowie, przegrane walki pomimo że dało się odwrót, kilkukrotne wysyłanie tego samego odkrywcy lub geologa) oraz niemożliwość zalogowania się na serwer to bolączka tej gry od 2012, mamy już 2016 i ciągle ten sam problem
pisanie do suportu pomaga tyle co homeopatia
ziemniaków do serwerów powinni dołożyć ale wiecie
w ubisofcie ma się zgadzać kasa a całą resztę mają w 4 literach że ich produkty są niedopracowane to już ich mało obchodzi póki kasa płynie :))

Kilkukrotne wysyłanie geologów itp to niestety raczej wina netu. Też to mam i właśnie wina jest po stronie internetu. Tak samo ludzik z młotkiem jak wyskakuje to z tego samego powodu. Pomimo tego, ze modem mi świeci dobrze to gdy wyskoczy ludzik z młotkiem to net na innych urządzeniach też zamula.
Co do komunikatu o uszkodzeniu serwera z przyczyn technicznych to zawsze wchodzę bezpośrednio do gry z pominięciem strony głównej i wtedy go nie mam. Ale za to zdarza się on już podczas samej gry np przy przechodzeniu z mapki na mapke. Nie jest to często ale tak ze 2-3 razy w tygodniu to wyskakuję.

G6D-91
30.01.2016, 18:33
Od około 12h mam problem z logowaniem do gry w świecie Czarci Gaj
"W tym obszarze wystąpił błąd. Proszę spróbować później."

Dodam, że przerwało mi w nocy przygodę w której straciłem masę wojska, a dostałem tylko surowce, bez punktów doświadczenia ;/

Muss
30.01.2016, 19:29
Kilkukrotne wysyłanie geologów itp to niestety raczej wina netu. Też to mam i właśnie wina jest po stronie internetu.

Nie to jest tylko i wyłącznie wina przeciążonych serwerów po stronie TSO lub ich łącz nie internetu ;) reszta internetu działa poprawnie :)

Splolo
30.01.2016, 20:56
Możecie się zalogować na Słoneczny ????

Heduan
31.01.2016, 00:12
nie wiem jak by to mialo pomoc w przypadku gdy wchodzimy do jakiegos gracza a taki komunikat otrzymujemy - oczywiscie u siebie i do innych znajomych mozna wejsc nie ma zadnego problemu a sa jednostki ktorym sie pojawia ten problem i ani on nie moze sie zalogowac ani do nie go na wyspe nie mozna wejsc wiec problem definitywnie nie lezy po stronie klienta tylko po stronie BB

Trochę zamotałeś swoją wypowiedź. Czytam kilka razy aby ją zrozumieć.
Jeżeli jednak dobrze Cię zrozumiałem to:
1. Gracz A na świecie X na swoim komputerze przy próbie uruchomienia gry otrzymuje komunikat: "Ten serwer został wyłączony z przyczyn technicznych. Prosimy spróbować później."
2. W tym samym czasie gracz B na świecie X też próbuje uruchomić grę (nie był wcześniej zalogowany) i uruchomił grę.
3. Dla weryfikacji gracz A próbuje uruchomić grę na komputerze gracza B i też otrzymuje komunikat "Ten serwer został wyłączony z przyczyn technicznych. Prosimy spróbować później.".
Czy to chciałeś napisać?

adriana8899
31.01.2016, 03:25
To jest coś co do tej pory nazywało się uszkodzonym obszarem serwera. Efekt jest taki jak wtedy, tylko komunikat inny.

Shadow_mk
31.01.2016, 08:19
To jest coś co do tej pory nazywało się uszkodzonym obszarem serwera. Efekt jest taki jak wtedy, tylko komunikat inny.

nie to nie jest taki efekt

niedawno bylem na wyspie znajomego wszystko ok wszedlem wyszedlem on byl offline teraz sie pojawil proboje sie zalogowac i mowi ze mu taki komunikat wyskoczyl ja proboje do niego wejsc i jest : http://screenshooterusnortheu.blob.core.windows.net/engine4files/ipviuusjdfecpkutngnurwdnxftvjigiyujpbxglroyagdekgh znfxklmhkpbxavzvdubfrqzcdcychuajpbisdakxcumrkuodbl

wiec zadna akcja nie zostala wykonana na wyspie a uszkodzony obszar byl wynikiem jakiejs akcji ....

pozatym to trwa pare - kilkadziesiat minut i potem mozna wejsc

ps minelo 20 minut i juz mozna do niego wejsc

MaximusXXXX
31.01.2016, 11:32
witam mam dokladnie taki problem ale juz minelo 30 minut i nadal jest to samo , czy ktos to naprawi ?? czy tak sie dzieje po zakupie diamentów ??

mahuska
31.01.2016, 12:45
u mnie też gra nie działa:/

JacekLord
31.01.2016, 12:55
u mnie też gra nie działa:/ czy oni tam śpią jakaś informacja by się przydała

nieweim
31.01.2016, 13:02
dzisiaj suport nie działa ... będą dopiero jutro

Wojada
01.02.2016, 13:47
A u mnie komunikat, że serwer przeciążony
w południe to raczej mało prawdopodobne

dario_j
01.02.2016, 13:53
Mi też wyrzuciło że serwer przeciążony. Jestem zły.

wnocyponocy
05.02.2016, 15:24
Ten serwer został wyłączony z przyczyn technicznych. Prosimy spróbować później.
Dzisiaj taką informację mam i gra nie działa a na głównej stronie nie ma żadnych informacji czy trwają jakieś prace ????

Lord_Crain
05.02.2016, 15:49
Nie wiem, miałem dokładnie to samo.

BB_Penelopa
05.02.2016, 16:01
Nie wiem, miałem dokładnie to samo.

Witam.

Napisz w tej sprawie do Supportu, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Lord_Crain
05.02.2016, 16:07
Dziękuję za sugestię Penelopo, ale wolę przeboleć sam, niżeli pisać do supportu i się podwójnie denerwować. Chyba, że się zmienił tam personel?

BB_Penelopa
05.02.2016, 16:58
Dziękuję za sugestię Penelopo, ale wolę przeboleć sam, niżeli pisać do supportu i się podwójnie denerwować. Chyba, że się zmienił tam personel?

Nasza pomoc techniczna postara się pomóc.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa