Zobacz pełną wersję : Gra Doświadczenie dla generałów
TaliMaur
19.01.2016, 13:11
Hej a może by tak dodać doświadczenie dla generałów :confused: mam na myśli coś takiego iż po stoczeniu np 500 walk wygranych generał staje się doświadczonym. z kolei Doświadczony generał po stoczeniu np 1000 bitew staje się weteranem itd., lub np. można by zrobić tak, że po danej ilości stoczonych bitew, generałowi odblokowuje się okienko doświadczenia, gdzie może dodać np + 50 jednostek lub Pierwszy atak lub obrażenia obszarowe.
Coś w ten sposób.
Pozdrawiam:cool:
Milady84
19.01.2016, 13:20
I jak Ty będziesz bloki robił jak tawerniaki staną się doświadczonymi?:) Pomysł nie przejdzie, bo kto by generałów za klej kupował?:) Ale mogli by w końcu dodać dawno obiecane drzewka umiejętności dla nich.
I jak Ty będziesz bloki robił jak tawerniaki staną się doświadczonymi?:) Pomysł nie przejdzie, bo kto by generałów za klej kupował?:) Ale mogli by w końcu dodać dawno obiecane drzewka umiejętności dla nich.
tawerniaki nie wygrywaja walk, na tym polega caly sens ich uzywania.
A generalow za klejnoty i tak nie ma sensu kupowac chyba ze na mieso armatnie, bo niezaleznie od tego ze sa za klej nie oferuja nic wiecej niz eventowi (MMA/ wet) czy major (a nawet na dobra sprawe duzo mniej) .
Rosadamascena
19.01.2016, 20:47
tawerniaki nie wygrywaja walk, na tym polega caly sens ich uzywania.
A generalow za klejnoty i tak nie ma sensu kupowac chyba ze na mieso armatnie, bo niezaleznie od tego ze sa za klej nie oferuja nic wiecej niz eventowi (MMA/ wet) czy major (a nawet na dobra sprawe duzo mniej) .
Weźmy poprawkę na to, że na starcie też toczy się walki a nie ma się lepszych gienków - jeśli będą się ulepszać automatycznie to taki początkujący po jakimś czasie nagle może być o 1 czy 2 gienków do tyłu. I to zwyczajnie przypadkiem, z niewiedzy. A generałowie za klejnoty to również Wet, MO i MSW.
Wg mnie lepsze już byłyby drzewka umiejętności jak u geologów i odkrywców. Pojawia się tylko problem poradników - nie każdy chce (a nawet zwyczajnie nie umie) korzystać z symulatora. A możliwości rozwinięcia prawdopodobnie będzie wiele... Więc albo powstanie multum poradników na multum możliwych kombinacji umiejętności "wrodzonych" (tych, które gienek ma na starcie) i "nabytych" (tych, które zyska w wyniku szkolenia), albo też i tak wszyscy z braku takowych będą robić przygody w oparciu o stare poradniki.
Weźmy poprawkę na to, że na starcie też toczy się walki a nie ma się lepszych gienków - jeśli będą się ulepszać automatycznie to taki początkujący po jakimś czasie nagle może być o 1 czy 2 gienków do tyłu. I to zwyczajnie przypadkiem, z niewiedzy. A generałowie za klejnoty to również Wet, MO i MSW.
Przy nabywaniu doswiadczenia w sposob taki jak proponowany malo prawdopodobne zeby jakis tawerniak sie zdazyl powaznie wyszkolic zanim beda dostepni lepsi generalowie chyba ze ktos sie bedzie bardzo staral zeby ich nie zdobyc.
Wet i MSW to sa generalowie ktorzy za klejnoty sa dostepni wtornie, po evencie w ktorym mozna ich zdobyc za surowce eventowe. Troche inna sytuacja od innych wynalazkow typu Pień ktory sluzy do niczego poza wozeniem wojska.
Wg mnie lepsze już byłyby drzewka umiejętności jak u geologów i odkrywców. Pojawia się tylko problem poradników - nie każdy chce (a nawet zwyczajnie nie umie) korzystać z symulatora. A możliwości rozwinięcia prawdopodobnie będzie wiele... Więc albo powstanie multum poradników na multum możliwych kombinacji umiejętności "wrodzonych" (tych, które gienek ma na starcie) i "nabytych" (tych, które zyska w wyniku szkolenia), albo też i tak wszyscy z braku takowych będą robić przygody w oparciu o stare poradniki.
Jesli BB nie wymysli czegos calkowicie nowego to malo prawdopodobne zeby ilosc drog szkolenia generalow przekroczyla 2-3 bo zwyczajnie nie ma w tej grze przydatnych umiejetnosci ktore by w powazny sposob wplywaly na walke.
Uranos_old
17.02.2016, 21:02
Witam,
z uwagi na brak zainteresowania (ostatni wpis 19.01.2016 r.) zamykam wątek i przenoszę go do archiwum.
Pozdrawiam,
MOD_Uranos
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.