PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Premia 10x do XP



loczek23
03.01.2016, 13:45
Proponuję dodać premię, która zwiększać nam będzie punkty XP 10 razy z przygód.
Np kończymy przygodę czarni rycerze, można zdobyć 28k punktów XP.
Z premką można zdobyć 280k.

Czas działania 1 dzień.
Koszt 1k klejnotów.
Można handlować na wadze.

Plusy: BB na tym zarobi, bo część graczy będzie to kupować aby szybciej dobić lvl.
Kto będzie chciał to szybciej wbije lvl, gdzie obecnie 75 wbić to granie latami i grindowanie bez końca.

Minusy: Sami wymieńcie.

Ja uważam że taka premka tylko wzbogaci granie i zmobilizuje do wbijania lvl, gdyż każdy kto ją zakupi, będzie chciał jak najlepiej ją wykorzystać.

TomIII
03.01.2016, 13:54
Większość graczy nie inwestuje w gra, a to będą pewnie kupować Ci co kupują kleiki na realną kasę.
Dlaczego Ci co kupują klejki mają mieć takie udogodnienia?
ja musze zrobić dużżżżżżżżżżżżżo cr, aby wbić lvl 46, a z taką premią 1 przygoda.
Bez sensu!

PS: koszt zdecydowanie jeśli już za mały

Bartexio
03.01.2016, 14:17
A po co się rozdrabniać premka od razu na 75lvl a co a potem gadanie że nudna gra
i tak już premium co znacznie przyśpiesza expa

Tornados
03.01.2016, 14:39
E tam 7 dniowa premka tansza to ja wole :D

TomIII
03.01.2016, 14:43
tak sobie policzyłem, że premka 1 dniowa 10x mocniejsza kosztowałaby 1150 klejków, wg moich obliczeń

misiasia
03.01.2016, 18:29
ja chcę premię razy 10000000000000000000000000000000000

heh...NIE

Piotru70
03.01.2016, 19:16
A dlaczego 10x? Ja tam wole milion krzystałów za smsa 5 złoty.

Misiorww
03.01.2016, 21:49
powyżej 62lvl to już tylko nabijanie cyferek, chyba że ktoś dąży do gwiezdnych ;)
a do 62lvl wcale tak nietrudno dojść
więc jestem na nie

misiasia
04.01.2016, 09:22
tu jest znowu ten sam powracający jak czkawka problem,
nie chce mi się grać, ale chce mi się mieć

loczek23 popraw gospodarkę, wydajność wyspy i będziesz robił przygodę za przygodą. surowców nazbierasz i exp wpadnie. bez premi x 10 bilionów trylionów gazylionów tez się da ;)

Tornados
04.01.2016, 09:37
Najbardziej mnie rozbroilo to ze ktos by cr na tym robil zeby expic:D
Przeciez 48+ by zrobily ze 2 krawcow lub kilku alich jakby przycisnely a nizsze lvle ataki z zaskoczenia tylko

misiasia
04.01.2016, 17:18
alki, krawce... proszę cię :)
ja do 48 szłam na banitach, a do 50-tki na zdrajcach. I premium nie było i koszar na 6 levelu, o mma nikt nie słyszał... Da się :D

Shadow_mk
04.01.2016, 18:50
robisz se wojsko na 20 drwali z ktorych by bylo ze 4,2kk expa dajesz taka premke i masz 42 mln expa w ciagu 1 dnia ? no i 75 lvl w miesiac i narzekanie

sparkz
04.01.2016, 19:49
robisz se wojsko na 20 drwali z ktorych by bylo ze 4,2kk expa dajesz taka premke i masz 42 mln expa w ciagu 1 dnia ? no i 75 lvl w miesiac i narzekanie

przeliczyles to ? :p

20 drwali nawet jesli zrobisz w 1 dzien to nadal jest to +-10 dni produkcji wojska.

Powtorzenie tego cyklu 25x => 250 dni na wbicie max lvl, co juz wcale takim nienormalnym wynikiem nie jest.

WasilijZajcev
05.01.2016, 14:15
Czyli tak jak sparkz napisał. 250 dni to realna długość grania przy maksymalnym sprężeniu tyłka.
Więc nie rozumiem, co kogo boli, aby dodać taka premke?
Kto będzie chciał to z niej skorzysta i wbije 75.
Kto lubi grę to będzie bez niej bił w nieskończoność te same nudne przygody.
Miliard punktu w do wbicia to spora ilość. Szczególnie że dzień w dzień nabijanie tych samych przygód w kółko robi się nudne.
Można co jakiś czas większa zrobić, ale to wtedy dobić 75 zajmie z 10 lat.

Olejmojnick
05.01.2016, 14:34
Najlepiej jak by zabrali buffy i premki swiety spokoj

Bartexio
05.01.2016, 15:21
Nie było premek i innych cudów i 50lvl każdy wbił, teraz się komuś nudzi i wymyśla jak szybko grę skończyć bo potem znów będzie narzekanie "no nie mam co robic"

sparkz
05.01.2016, 15:32
Nie było premek i innych cudów i 50lvl każdy wbił, teraz się komuś nudzi i wymyśla jak szybko grę skończyć bo potem znów będzie narzekanie "no nie mam co robic"

Lvl 50 w stosunku do mozliwosci nabijana expa nawet w erze przedweteranowej byl do osiagniecia w czasie kilka razy krotszym niz obecnie 75.

Nie ma sensu udawac ze problemu nie ma, bo jest - ktos z BB znowu wykazal sie nieumiejetnoscia przewidzenia podstawowych konsekwencji swoich decyzji i poprzed podmienienie jednej liczby zagwarantowal wszystkim rozrywke na lata. Doslownie.

Na czatach kraza dowcipy o dziedziczeniu konta przez kilka pokolen, i najsmieszniejsze w nich jest to, ze to dosc adekwatny komentarz do tej sytuacji :)

browar69
05.01.2016, 16:23
Na 65lvl trzeba wbić 111mln expa. To 11% doswiadczenia potrzebnego na zdobycie 75lvl. Przy założeniu, że bez istnienia tej premii niektórzy wbili to w 3 miesiące, to gdyby istniała wbiliby 75lvl w niecałe 3 miesiące. Jaka w tym frajda?

WasilijZajcev
05.01.2016, 16:27
Niektórzy, dobrze że to napisałeś.
Napaleńcy co chyba nie mają życia realnego.
przeciętny gracz pracuje i nie ma czasu na taka ostrą grę.
Po za tym to każdego indywidualna decyzja czy będzie z tą premia grał czy nie.
Dlaczego nie dacie wyboru graczom w grze? Tylko zakłada się z góry że każdy będzie na premce jechał.
Gdzie koszt tez jest spory.

browar69
05.01.2016, 16:47
Skoro koszt jest wysoki to kolejny argument, że istnienie tej premii nie ma żadnego ekonomicznego uzasadnienia. Chyba taki był cel zawieszenia tak poprzeczki aby zaraz sie nie zaczeły placze masy graczy jak bylo do dosc niedawna. To gracze chcieli wysoko zawieszonej poprzeczki nie tworcy. Gdyby dali 200 lvl to pojawiliby sie tacy co chcieliby premie 1000x. No wlasnie ja sie pytam dlaczego ktos proponuje 10x a nie 1000x? Skoro pojawil sie argument ze nie kazdy ma tyle czasu co top to jest wielu co maja czas sie tylko zalogowac zrobic ZG i znikaja, dlaczego oni maja nie miec 75lvl na pstrykniecie palcow?

misiasia
05.01.2016, 17:05
niech napiszą skrypt sprawdzający czas spędzany na grze. im ktoś spędza mniej czasu (znaczy nie zapaleniec ;) ), tym wyższa premia i będzie tobie sto, a tobie pińćset, a temu mulciakowi, co budzi drugie konto tylko na eventy, wsparcie w mailu, jak na testowym, bo biedaczek wchodzi tylko co trzy miesiące :(

sparkz
05.01.2016, 17:56
Chyba taki był cel zawieszenia tak poprzeczki aby zaraz sie nie zaczeły placze masy graczy jak bylo do dosc niedawna.

Formula expa zostala niezmieniona tylko podbili max lvl z 50 na 75, co przy wykladniczym wzroscie expa na kolejne levele spowodowalo ze max poszedl z milionow w miliardy.

Na dobra sprawe ciezko nawet powiedziec czy to bylo celowe zawieszanie poprzeczki czy zwykle niedopatrzenie, bo juz wieksze absurdy w tej grze byly.

Poza tym gdzie byly te placze masy graczy, bo na razie tylko pare osob powtarza to jak mantre, a na forum nic takiego nie bylo widac ?

Uranos_old
17.02.2016, 20:43
Witam,

z uwagi na brak zainteresowania (ostatni wpis 05.01.2016 r.) zamykam wątek i przenoszę go do archiwum.


Pozdrawiam,
MOD_Uranos