PDA

Zobacz pełną wersję : Gra premia - koszary



in-vigilacja
16.12.2015, 11:40
miło byłoby, gdyby udostępniono recepturę do ulepsz. magazynu umożliwiającą produkcję premii przeznaczonej na koszary.
niech będzie ewentualnie na minimalnym poziomie ewentualnego ulepszonego zaciągu.

Tornados
16.12.2015, 11:41
Przeciez ze znajdziek mozesz robic skunksy wiec po cos cos slabszego?

Adamynas
16.12.2015, 11:42
na koszary masz chyba ze 4 premie...po ki grzyb ci kolejna? MaO zawaloną gwiazdę masz?

Tornados
16.12.2015, 11:43
na koszary masz chyba ze 4 premie...po ki grzyb ci kolejna? MaO zawaloną gwiazdę masz?

Dokladniej to 5 :) (Skunks, Myers, nadgodziny, ulepszony zaciag i nash williams jak ktos zapas zrobil)

Fleotria
16.12.2015, 11:46
Myślę ze autor wątku miał na myśli robienia może słabszych premii ale z surowców nie wykorzystywanych, bo tych do produkcji skunksów jest naprawde mało a same skunksy jak ich elementy na handlu osiagaja jakieś kosmiczne ceny. Pomysł powinien zostac przemyślany..

in-vigilacja
16.12.2015, 11:58
jeśli chodzi o premki do koszar to w moim magazynie jest pusto, gdyż koszary produkują 24h.
od 3 tygodni nie mogę zebrać sztandarów na skunksa, myersy premiują przez 1h, nie jestem non stop zalogowany by wrzucać je co godzinę.
ulepszone zaciągi skupuję w każdej ilości, ale ofki nie zawsze schodzą, więc .... wolę być niezależny i produkować swoje

Tornados
16.12.2015, 11:59
Tak czy inaczej wypadaloby dodac ankiete :) Bo bez tego watek Uranos (albo jakis inny modzik) po prostu zamknie

in-vigilacja
16.12.2015, 12:25
czy jakieś sugestie graczy zostały kiedykolwiek wdrożone ?

Adamynas
16.12.2015, 12:26
jakieś 5% :)

Tornados
16.12.2015, 12:27
czy jakieś sugestie graczy zostały kiedykolwiek wdrożone ?

Chocby bajkowe przygody ;) To byl pomysl z polskiego forum chociaz troszke go zmienili

Milady84
16.12.2015, 12:59
No mogli by coś dołożyć ale minimum x3, na x2 to szkoda zachodu, bo ze skunksami robi się coraz gorzej. Ceny skunksów od wprowadzenia XXL wzrosły 4 - 5 krotnie i cały czas rosną. Zużycie wzrosło z 2 do 4 na dobę, a sztandarów nie ma skąd brać. Mam zapasy ale w tym tempie to one szybko stopnieją. Mogli by np dać jakąś alternatywną premie do zrobienia z tych znajdek, które sa obecnie praktycznie nie używane i w nadmiarach jak np: worki, skóra, zioła, kotły, ruda adamantu. Cokolwiek byle bez sztandarów:)

in-vigilacja
16.12.2015, 13:07
No mogli by coś dołożyć ale minimum x3, na x2 to szkoda zachodu, bo ze skunksami robi się coraz gorzej. Ceny skunksów od wprowadzenia XXL wzrosły 4 - 5 krotnie i cały czas rosną. Zużycie wzrosło z 2 do 4 na dobę, a sztandarów nie ma skąd brać. Mam zapasy ale w tym tempie to one szybko stopnieją. Mogli by np dać jakąś alternatywną premie do zrobienia z tych znajdek, które sa obecnie praktycznie nie używane i w nadmiarach jak np: worki, skóra, zioła, kotły, ruda adamantu. Cokolwiek byle bez sztandarów:)

tylko produkcja w ulepsz. magazynie
zamiana znajdek w inne spowoduje w nieodległej przyszłości analogiczny problem

sparkz
16.12.2015, 13:07
Chocby bajkowe przygody ;) To byl pomysl z polskiego forum chociaz troszke go zmienili

Zaden pomysl z polskiego forum tylko content patch oparty o niemiecka bajke, zdaje sie autorstwa braci Grimm.

Co do samego tematu to akurat mozliwosc produkcji premii z surowcow ogolnodostepnych powinna byc.

ilek
16.12.2015, 20:04
dla mnie by mogła być nawet taka x2, ktora lekko przyspieszy koszary, bo czasem skunks to zbyt wiele jak na moje potrzeby.......
a receptura jak receptura, przecież nie każdy musi z niej korzystac :)

nieweim
16.12.2015, 20:59
jak ci się skunksy skończą to 2x też będzie dobra bo szybko skunksa nie dostaniesz/zrobisz jak ci ilość zapasów spada a ceny zaczną spadać jak ludzie wbijać skończą ten 75lvl

browar69
16.12.2015, 21:49
Zdecydowanie na nie. To byloby jeszcze gorsze zniszczenie zabawy niz wprowadzenie produkcji mapek. Niedlugo zechcecie paczke 100 klejnotow za surowce produkcyjne...

sparkz
16.12.2015, 22:01
Zdecydowanie na nie. To byloby jeszcze gorsze zniszczenie zabawy niz wprowadzenie produkcji mapek. Niedlugo zechcecie paczke 100 klejnotow za surowce produkcyjne...

Niby w jaki sposob niszczy to zabawe ? Z tego tytulu ze skraca czas pewnych czynnosci z wielu lat do kilku ?

Proponuje odrobine racjonalnego myslenia i albo wycisniecie z BB rozsadnego skalowania pewnych elementow gry, albo chociaz lobbowanie za usprawnieniami ktore lagodza efekt jaki te kalekie elementy maja dla gry.

Hakardrag
16.12.2015, 23:16
Popieram !
Te "pierdyliony" zapasów przeróżnych surowców można by było przerobić chociaż na jakieś premie x4 i i x5 - nie tylko dla koszar :)

Przykładowo można by zrobić i takie premie:

1. "Trebuszon" - (10k belek iglastych,10k belek liść, 10k kamieni, 10k marmur, 10k sztab żelaza) - premia niszczy każdego bosa na przygodach.

2. "Dopalacz" - (10k chleba, 30k woda, 20k belki iglaste, 10k ruda złota) - premia skraca drogę generała na przygodę i powrót z przygody do 1 minuty.

3. "Herkules" - (10k sztaby żelazo, 10k sztaby stal, 20k sztaby miedź, 20k marmur, 50k zboże, 50k węgiel) - premia 50% PD do przygody.

4. "Kartograf" - (3k map, 10k rudy złota, 3k granit, 3k fasolek, 3k saletra, 3k tytan) - 3 zezwolenia na darmowy zakup w sklepie - w zakładce "Przygody" lub jedno zezwolenie na zakup w zakładce Architekt.

:)

Rosadamascena
17.12.2015, 00:07
Popieram !
Te "pierdyliony" zapasów przeróżnych surowców można by było przerobić chociaż na jakieś premie x4 i i x5 - nie tylko dla koszar :)

Przykładowo można by zrobić i takie premie:

1. "Trebuszon" - (10k belek iglastych,10k belek liść, 10k kamieni, 10k marmur, 10k sztab żelaza) - premia niszczy każdego bosa na przygodach.

2. "Dopalacz" - (10k chleba, 30k woda, 20k belki iglaste, 10k ruda złota) - premia skraca drogę generała na przygodę i powrót z przygody do 1 minuty.

3. "Herkules" - (10k sztaby żelazo, 10k sztaby stal, 20k sztaby miedź, 20k marmur, 50k zboże, 50k węgiel) - premia 50% PD do przygody.

4. "Kartograf" - (3k map, 10k rudy złota, 3k granit, 3k fasolek, 3k saletra, 3k tytan) - 3 zezwolenia na darmowy zakup w sklepie - w zakładce "Przygody" lub jedno zezwolenie na zakup w zakładce Architekt.

:)

Przyczepiłabym się tylko do kartografa - powinien być kilka razy droższy bo każdy brałby Najazdy.

Sir_Mruk
17.12.2015, 15:59
Jestem na tak. Odkąd nastała możliwość zdobywania nowych leweli moje koszary lecą ze szkoleniem 24/24. Coś podobnego przeżyłem na Niemieckim serwie jak dali nam możliwość robienia wyższych lvl, niz 30. I też wtedy były problemy z premiami na koszary.

browar69
17.12.2015, 16:28
Niby w jaki sposob niszczy to zabawe ? Z tego tytulu ze skraca czas pewnych czynnosci z wielu lat do kilku ?

Proponuje odrobine racjonalnego myslenia i albo wycisniecie z BB rozsadnego skalowania pewnych elementow gry, albo chociaz lobbowanie za usprawnieniami ktore lagodza efekt jaki te kalekie elementy maja dla gry.

A jakas czynnosc w tej grze wymaga wielu lat? Albo chociaz kilku? Wyprodukowanie skunksa to moze 10 minut, znalezienie surowcow na niego to srednio dwa trzy rzuty... ale po co jak sie nie chce lepiej miec na gotowe niech od razu kazdemu na gwiazdke sypna po 100 sztuk i problem z glowy... proponuje odrobine cierpliwosci i pracowitosci na tym ta gra polega, ale jak ktos nie ma o niej pojecia, a zabiera glos to potem sie pojawiaja takie smiechowe wypowiedzi... Jednego krawca dziennie obecnie spokojnie mozna zrobic po co wiecej... wylogujcie sie do zycia...

sparkz
17.12.2015, 16:50
A jakas czynnosc w tej grze wymaga wielu lat? Albo chociaz kilku? Wyprodukowanie skunksa to moze 10 minut, znalezienie surowcow na niego to srednio dwa trzy rzuty...

Wbicie maksymalnego obecnie dostepnego levela to przy tempie expienia normalnego gracza pare lat, albo 2-3x dluzej w przypadku przestojow spowodowanych np wspomnianym brakiem buffow na koszary (ktore aktualnie sa kluczowym elementem w robieniu przygod bo produkcje wystarczajacej ilosci broni postawic nietrudno).

Srednio 2-3 rzuty sa malo pocieszajace gdy nie podchodza odpowiednie kolekcje, a potem tak jak ja ostatnio zbierasz bannery przez 10 dni zeby wyprodukowac 1 skunksa, a przez ten okres zuzyjesz 40 (wliczajac drugie koszary).

browar69
18.12.2015, 16:16
Po pierwsze wbijanie maksymalnego poziomu nie jest czynnoscia, a procesem co z definicji ma trwac.
Po drugie gracze ci sami gracze ktorzy narzekali ze max poziom mozna wbic w 3 miesiace teraz narzekaja ze max poziomu nie da sie wbic w 3 miesiace.
Po 3 normalny gracz nie potrzebuje miec caly czas koszar na skunksie jedynie no lify... problem uwazam za rozwiazany.

Rosadamascena
18.12.2015, 17:54
browar69 ale nie rozumiem w czym problem... Jakby wprowadzili taką opcję to ktoś przystawiłby Ci lufę pistoletu do głowy i zmuszął do robienia tych premii? Przeciwko koloniom też były protesty i co? Po prostu teraz kto chce to je robi, kto nie chce to olewa. Tak samo jest z innymi rzeczami w grze (np. kolekcje - ktos chce to zbiera i przerabia, kto nie chce to nie zbiera i nie przerabia) - z tymi premiami też by tak było. Nie chcesz to nie musisz ich używać i tyle :)

browar69
18.12.2015, 20:34
Problem w tym, że ta premia da możliwość wbicia w kilka miesięcy 75lvl i za chwilę znowu zaczną się narzekania, że nie ma w grze co robić. A jako jedna z osób która za grę zapłaciła, mam prawo być oburzony, że niektórzy narzekają na coś po to by tylko za chwilę móc ponarzekać na sytuację zupełnie odwrotną. Nie da się zjeść ciastka i mieć ciastka, zrozumcie to, obudźcie się. Niech twórcy spożytkują swój czas na coś innego chyba, że chcą mieć zaraz masę graczy narzekających, że po 75lvl nudy.

Jak ktoś chce szybciej, to przecież jest opcja ukończenia szkolenia natychmiast. Na tym ta gra polega, można grać za darmo i dojść cierpliwie do posiadania wszystkiego, albo jak ktoś ma wielkie ciśnienie użyć przyspieszenia.

Że nie muszę tej wymyślnej premii x50 na koszarach używać to żaden argument równie dobrze mogę użyć argumentu, iż jak komuś nie pasuje co gra już oferuje to niech przestanie grać i znajdzie grę gdzie musi grać 24/7 i na botach i mieć nieskończenie wiele poziomów do wbicia. Nonsens.

sparkz
18.12.2015, 20:41
Problem w tym, że ta premia da możliwość wbicia w kilka miesięcy 75lvl i za chwilę znowu zaczną się narzekania, że nie ma w grze co robić.

Zadales sobie w ogole trud popatrzenia na tabelke z expem ? Obecna czolowka levelowa wbila na razie przez 2 miesiace srednio ok. 5-7% expa potrzebnego na max lvl, a raczej brak premii ich nie blokuje.

Ogolnodostepna premia x2 czy x3 ich nie przyspieszy wiec i tak dobicie max zajmie im prawie 2 lata (i to tylko zakladajac ze przez ten czas nikomu sie nie odechce bic expa z maksymalna wydajnoscia), a nawet jesli krocej to promil graczy ktory to osiagnie raczej nie bedzie reprezentatywna grupa narzekajaca ze "nie ma co robic".

browar69
18.12.2015, 21:20
Obecnie wbijając 62lvl osiąga się wszystko co warto osiągnąć (kopalnia saletry) więc osiągnięcie wszystkiego właściwie zajmuje mniej niż dwa miesiące + drugie dwa na wbicie do 50... faktycznie szmat czasu... Nie wiem skad sie wzielo te dwa lata skoro juz ludzie sie pozakladali o miliony monet ze wbija przed koncem kolejnej gwiazdki...

Poza tym kazdy kto ma chociaz troche pojecie o grze wie, ze te osoby nie wbijaja tak szybko dzieki ilosci robionych przygod i mozna wbic 75lvl nawet w miesiac nie uzywajac jednego skunksa wiec argument czasu to dyskusja kompletnie jalowa...

Jak tamci co maja najwieksze parcie wbija szybko 75lvl to ceny dropow poleca w dol i zaraz szybko wiele osob zacznie dobijac tanszymi dropami i dodatkowo tamci najaktywniejsi zaczna masowo sprzedawac tak promil staje sie wiekszoscia.

Uranos_old
17.02.2016, 20:34
Witam,

z uwagi na brak zainteresowania (ostatni wpis 18.12.2015 r.) zamykam wątek i przenoszę go do archiwum.


Pozdrawiam,
MOD_Uranos