PDA

Zobacz pełną wersję : problem z eventem



muzg666
15.12.2015, 06:42
event "laduje" sie dopiero jak wejde na czyjas wyspe/przygode ale nie do konca bo niemam zadan a jak klikam w kalendaz to nic sie niedzieje, niemam tez np choinki na srodku wyspy...

JacekZwonsem
15.12.2015, 07:26
mam ten sam problem

radiradi
15.12.2015, 08:35
To samo. Kalendarz mogę otworzyć, ale nie mogę kliknąć drzwi - brak reakcji. BB znowu w formie, echhh

Piwonia
15.12.2015, 08:50
Polecam wyczyścić dane przeglądarki, może pomoże, a nie zaszkodzi.

radiradi
15.12.2015, 08:51
Dziękuję, wuju dobra rada.
Może mam jeszcze zrestartować komputer i przelogować się ?
Pracujesz w jakimś boku ?

ŚwiętyTurecki
15.12.2015, 08:58
Raczej czeka nas jak zwykle konserwa w ciągu dnia naprawiająca błąd. Oby. Tylko dlaczego zawsze mimo testów coś musi pójść nie tak.

JacekZwonsem
15.12.2015, 09:05
czyszczenie przegladarki to juz kazdy zna.... jak tak dalej pojdzie to bedzie trzeba co tydzien formata robic zeby gra chodzila ;p napisalem na supp, zobaczymy co odp ----

Piwonia
15.12.2015, 09:13
Z doświadczenia wiem że nie każdy, dlatego wolę napisać.

BionicGolem
15.12.2015, 09:41
Dokładnie ten sam problem :(

muzg666
15.12.2015, 10:18
ktos pisal do suportu?

Adamynas
15.12.2015, 10:19
alt i f4 pomaga... człowiek się tak nie denerwuje a i czasu zaoszczędzi :)

ŚwiętyTurecki
15.12.2015, 10:20
Ja napisalem dostałem odpowiedz taką że głowa mała. Gdybym nie sprawdził podstawowcyh mozliwości to bym do nich nawet nie pisał. A otrzymałem odpowiedz o czyszczeniu przegladarki. Witki opadaja.

Ranhea
15.12.2015, 10:29
u mnie ruszylo, po dosc dlugim czasie czekania... Probowales ubic animacje na wyspie, i pozniej przelogowac sie?...

BB_Penelopa
15.12.2015, 11:42
Witam.

Proszę o informacje czy problem w dalszym ciągu występuje?

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

z3nfist
15.12.2015, 11:53
pod trybikiem "okno wydarzenia" jest nieaktywne..

poza tym nie widze zadnych zmian.. jakby u mnie ten event. w ogoe nie zaskoczyl...

w kuferku brak zakladki z eventem...

czyscilem cache, reset przegladarki, kilukrotne przelogowywanie.. niestety.. ale to wydarzenie chyba tym roku nie dla mnie ;((

edit2 : po wejsciu do znajomego.. pojawia sie ionka wydarzenia i jest zakladka w kuferku. zas po relogu.. wszystko znika..

zas znak rozpoznawczy o evencie"CHOINKA" u mnie brak tego bajeru w ogole..

Aruzus
15.12.2015, 11:56
Po zalogowaniu ani jednej znajdki eventowej (mniejsza że ogłaszajac godzine startu wgranego wcześniej eventu mogliście dodać dla jasności, że trzeba się przelogowac po pólnocy, a nie ze startuje 0:01 no ale niby można się domyśleć)
A ze znajdkami spokojnie zaczekam na nowy sort, a potem się zobaczy ;)

MaSh
15.12.2015, 11:56
mam problem w dalszym ciagu po wejsciu do kogos na wyspe event wchodzi ale po przelogowaniu w nie ma

Luportiga889
15.12.2015, 12:14
U mnie w dalszym ciągu nawet śladu eventu. Ciekawy jestem jaka tu losowość działa. Kumple z gildii nawet o nickach na lioterki pozniejsze niż L juz mają od dawna zadanka eventowe a u mnie na wyspie nic się nie zadziało. Prośba o wyjaśnienia i nie w stylu wyczyść cache przegladarki. Pozatym odpalałem juz na 4 różnych przeglądarkach i efekt ten sam!!!! Brak eventu!!!!

achtelik5
15.12.2015, 12:21
ja mam tak samo

achtelik5
15.12.2015, 12:31
ja wyslalem zgloszenie

ambr0zy
15.12.2015, 13:05
Nie dziala kalendarz, nie moge odkryc nic
nie ma pod avatarem okna wydarzenia
nie mam żadnych zadań z eventem
a zegar odmierza czas eventu.
Nie piszczcie tylko o relogach, czysczeniu czy zmianie przegladarki itp.

muzg666
15.12.2015, 13:10
Witam.

Proszę o informacje czy problem w dalszym ciągu występuje?

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

juz nie przynajmniej umnie

z3nfist
15.12.2015, 13:36
Penelopa , daj znac.. czy jeszcze musze do tych biednych z suportu pisac..

czy wystarczyl moj wpis w tym temacie?

Pozdro

edit:

mam kalendarz, ale jak klikam to nic sie nie dzieje,,

po relogu wszystko znika.. tez mi event.. skopali cos i podejrzewam ze za tydzien na konserwe, moze racza cos naperawic.. a ja tydzien bede w pleecy..

Niski_pers
15.12.2015, 13:41
Tak jak gracze powyzej, wszystko wyczyszczone, przelogowane i co... WIelkie G... Brak zadan, kalendarz pojawia sie po wejściu/wyjściu z map znajomych ale jest NIEAKTYWNY...

A teraz rarytas - od 00:01 wszyscy moi zajomi z UK nie mogą nawet załadować stron TSO.

Czyli cały event dla nich psu w du...

The_BEAST_r10
15.12.2015, 14:35
W nocy nie działała aktywacja eventu, bo zalogować się normalnie dało, ale teraz jest już ok. A też gram z UK

ser-twarogowy
15.12.2015, 15:14
U mnie wciąż nie ma eventu i proszę nie pisać o przeglądarkach i innych relogach...

Luportiga889
15.12.2015, 16:54
CZy ktoś z Adminów łaskawie odpowie, kiedy mogę się zpodziewać Eventu na swojej wyspie??? Nadal nic nie zmieiło się a problem zgłaszałem juz na forum około 12!!!!

MaSh
15.12.2015, 17:15
ja problem juz posłałem do supportu lecz narazie odpisali tylko tyle zeby ciastka wyczyscic i sprobowac z innej przegladarki co oczywiscie nie dziala

MikusM
15.12.2015, 17:27
Co zrobić gdy anulowałem przygodę "w poszukiwaniu świątecznego nastroju" i nie mogę jej odzyskać przez co zablokowana jest możliwość wykonywania wszystkich innych zadań.

Luportiga889
15.12.2015, 17:37
Jak juz pisałem zadne ciasteczka i przegladarki. Mają jakiś problem i sciemniaja jak moga a czas sobie leci. Kumple maja juz po 200 prezencikow i wiele zebranych gadzecikow eventowych. Ciekawe jak to wyobrazaja nam zrekompensowac??!!!!

SREBR0
15.12.2015, 18:05
U mnie wcale event nie wystartował jeszcze nie mam kalendarza ani ofert świątecznych u kupca dziwne
i tak pamięć podręczna przeglądarki jest wyczyszczona to samo mam na każdej przeglądarce Chrome Opera czy Mozilla sprawdzałem

Rosadamascena
15.12.2015, 18:09
CZy ktoś z Adminów łaskawie odpowie, kiedy mogę się zpodziewać Eventu na swojej wyspie??? Nadal nic nie zmieiło się a problem zgłaszałem juz na forum około 12!!!!

Nagromadzenie znaków interpunkcyjnych w poście też nie pomoże ;)

A bardziej na serio - problem należy zgłosić do supportu, oni nie siedzą na forum i nie przekopują się przez wpisy graczy w poszukiwaniu tych, którym trzeba pomóc. Jak nie zgłosisz im problemu i nie opiszesz go szczegółowo oraz nie wyjaśnisz co już zrobiłeś by go rozwiązać nic nie zrobią

MikusM
15.12.2015, 18:11
Dobre żarty z tym świątecznym eventem

Rosadamascena
15.12.2015, 18:14
Osobom z problemem proponuję też wyczyszczenie pamięci flash playera (to nie to samo co ciasteczka i historia przeglądarki). Nie obiecuję, że pomoże więc proszę na mnie nie krzyczeć ;) Wiem tylko, że u mnie kilka razy pomogło na różne problemy

Niski_pers
15.12.2015, 18:24
Nie pomaga!

Dla wszystkich "wójków dobra rada" błąd MUSI być wewnętrzny na serwerze, bo problem dotyczy przydzielania zadań i znajdek, a nie wyświetlania obiektów.

Rosadamascena
15.12.2015, 18:25
Nie pomaga!

Dla wszystkich "wójków dobra rada" błąd MUSI być wewnętrzny na serwerze, bo problem dotyczy przydzielania zadań i znajdek, a nie wyświetlania obiektów.

Prosiłam żeby nie krzyczeć... Zgłaszasz problem na forum to nie oczekuj odpowiedzi od Zespołu Technicznego. I miej tu człowieku chęci by spróbować pomóc skoro cię za nie gnoją... :(

Jak czyszczenie itd nie pomaga to pisz do supportu, więcej jako zwykły gracz nie zdziałasz

Niski_pers
15.12.2015, 18:29
Przepraszam, nie chciałem Cie urazić, poprostu ostatnie posty, coniektórych i brak reakcji supportu podnoszą mi ciśnienie.

Rosadamascena
15.12.2015, 18:35
Support jest jaki jest, pozostaje pisać i czekać. Jeśli dokładnie i bez agresji opiszesz problem oraz co już zrobiłeś szansa na odpowiedź rośnie. (widziałam co ludzie potrafią wysłać i nie dziwię się, że nie doczekują się reakcji - sama nie mogłam ogarnąć o co w tych mailach chodzi)

Edit:
http://forum.thesettlersonline.pl/threads/38466
To akurat wątek z forum, ale tacy jak autor pomysłu też piszą maile do supportu, często hurtowo. Więc nie ma co się dziwić poślizgom ;)

klee89
15.12.2015, 18:54
Rano miałem to samo.
Wyczyściłem ciasteczka, wyczyściłem pamięć flasha.
Dalej kalendarza nie miałem, więc poszedłem dalej spać.
Po godzinie wstałem, zalogowałem się i event mam.

Coś w tym czyszczeniu i restarcie komputera jest, ale nie wiem co.
Powodzenia.

Ranhea
15.12.2015, 19:02
przestan sie wypowiadac w moim watku (...)

ROTFL! Pokazesz certyfikat wlasnosci watku? :)

Rosadamascena
15.12.2015, 19:08
Ranhea daj spokój bo i Ty oberwiesz ;) Chciałam pomóc, ale poziom buractwa pewnej osoby skutecznie zniechęcił ;) Nie ma co się szarpać

Ranhea
15.12.2015, 19:10
a bo ruszyl mi wyobraznie :) *siedzi Gollum w kaciku, sciska w dloniach watek szepczac" moj sssssssskarb, tylko moj sssskarb"*

Rosadamascena
15.12.2015, 19:30
a bo ruszyl mi wyobraznie :) *siedzi Gollum w kaciku, sciska w dloniach watek szepcac" moj sssssssskarb, tylko moj sssskarb"*

Dziękuję :* poprawiłaś mi humor po ciężkim dniu :D i zmykam stąd, nie chcę drażnić naszego słodkiego, miłego Smigola ^^

radiradi
15.12.2015, 20:39
@Rosadamascena

Wybacz, ale udzielając tego typu rad na forum, tylko wkurzasz ludzi.

1) Nie podajesz żadnego rozwiązania problemu , tylko udzielasz złotych rad na zasadzie "może pomoże , a może nie pomoże"

2) "wyczyść cache , przeloguj się albo użyj innej przeglądarki" to jest tzw. SOA nr 1 z BB - bez analizy problemu, bez informacji, czy coś się rzeczywiście działo, czy coś zostało naprawione - tego typu podejście jest protekcjonalne, pozbawione szacunku dla zgłaszającego problem i ogólnie niepoważne, jak cały support BB

Jeżeli masz pisać takie rzeczy, to lepiej naprawdę nic już nie pisz.
Zrozum, że opisujący problemy techniczne na forum szukają głownie potwierdzenia, czy to jest pojedynczy przypadek, czy też zdarza się u innych użytkowników.

Jest to normalna praktyka przed wysłaniem zgłoszenia do supportu, dziwię się , że BB nie korzysta z forum jako formy komunikacji z graczami,
ale pewnie prościej ustawić autoresponder typu "wyczyść, przeloguj się", w domyśle "to twoja wina, mamy Cię gdzieś, u nas działa"

Sam dzisiaj dostałem po ok. 2 godz. takiego maila, pokiwałem z politowaniem głową (tak , czyściłem wcześniej cache, sprawdziłem w 2 przeglądarkach na jednym i 2 na drugim komputerze, łącznie z takimi, w których wcześniej nie uruchamiałem gry )

Problem oczywiście w cudowny sposób zniknął w ciągu dnia już bez czyszczenia, reloga i innych rekomendowanych przez BB i Ciebie działań ( dodam, że w międzyczasie byłem dwukrotnie w toalecie, wziąłem prysznic, wypiłem kawę - może to pomogło ? )

Rosadamascena
15.12.2015, 21:32
radiradi pozwolę sobie odnieść się po kolei

1) Nie podajesz żadnego rozwiązania problemu , tylko udzielasz złotych rad na zasadzie "może pomoże , a może nie pomoże"
Pisałam o wyczyszczeniu pamięci flash player'a ponieważ nie dla każdego jest to oczywiste, większość ludzi utożsamia cache flash'a z plikami cookie a to 2 różne sprawy. Ponadto sama często stosuję tą metodę - u mnie pomaga gdy gra głupieje na różne sposoby. W czym dokładnie jest problem nie jestem w stanie Ci wyjaśnić - jestem zwykłym graczem, nie pracownikiem BB i nie hakerem który się włamał i majstruje po swojemu przy grze.


2) "wyczyść cache , przeloguj się albo użyj innej przeglądarki" to jest tzw. SOA nr 1 z BB - bez analizy problemu, bez informacji, czy coś się rzeczywiście działo, czy coś zostało naprawione - tego typu podejście jest protekcjonalne, pozbawione szacunku dla zgłaszającego problem i ogólnie niepoważne, jak cały support BB
Zażalenia odnośnie traktowania graczy przez Support ślij do Supportu lub zgłaszaj wyżej, do głównego Ubi.
Support podaje taką receptę ponieważ zazwyczaj to wystarcza. W większości gier przeglądarkowych (nie tylko tych od BB/Ubi) czasem coś muli a relog i różnego rodzaju czyszczenia są wystarczające do rozwiązania problemu.


Jeżeli masz pisać takie rzeczy, to lepiej naprawdę nic już nie pisz.
Zrozum, że opisujący problemy techniczne na forum szukają głownie potwierdzenia, czy to jest pojedynczy przypadek, czy też zdarza się u innych użytkowników.

Zaleciłabym pogadanie z moderatorami ale po zmianach z 15.10.2015 mamy samych MODów o krótkim stażu - opowiedzieliby Ci co niektórzy gracze uważają za kontakt z Supportem. Są osoby, które uważają MODów za informatyków z Działu Technicznego, a zgłoszeniem do Supportu nazywają napisanie na forum lub czacie, że coś im nie działa (i to nawet bez dokładnego wyjaśnienia na czym polega problem). Na Złotej Górze mamy gościa potrafiącego pisać w weekend po 22 całe eseje skierowane do BB_Penelopy (która jak powszechnie wiadomo oficjalnie pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00) na temat tego, że BlueByte powinno kupić nowe serwery. Zetknęłam się nawet z przypadkami gdy gracz pisał na czacie Pomoc do innych graczy, że mają mu odblokować zadanie i nie potrafił pojąć, że nie mamy dostępu do kodu gry. Zaraz zarzucisz mi, że traktuję wszystkich forumowiczów jak głupich itp - wcale nie, napisałam tak bo o dziwo dla wielu graczy relog i wyczyszczenie przeglądarki wciąż nie jest czymś oczywistym, dla tych którzy zastosowali tą metodę post nie był skierowany.


Jest to normalna praktyka przed wysłaniem zgłoszenia do supportu, dziwię się , że BB nie korzysta z forum jako formy komunikacji z graczami, ale pewnie prościej ustawić autoresponder typu "wyczyść, przeloguj się", w domyśle "to twoja wina, mamy Cię gdzieś, u nas działa"
Ludzie nie tylko sprawdzają czy ktoś ma podobny problem, czesto za pomocą forum szukają też możliwych rozwiązań, czegoś, co mogą zrobić sami i mieć nadzieję, że poskutkuje. Jak pisałam wyżej - często czyszczenie po prostu wystarcza, prawdopodobnie stąd ta formułka "wyczyść, przeloguj się". Sama wielokrotnie zgłaszałam różne problemy w supporcie, też dostawałam tą formułkę. Gdy wyjaśniłam na spokojnie, że już próbowałam ale to nie pomogło rozwiązania razem z osobą z supportu szukaliśmy gdzie indziej. Jeśli spokojnie, bez agresji, i rzeczowo wyjaśni się o co chodzi problem dość szybko zostaje rozwiązany, przynajmniej tak wynika z moich doświadczeń.


Sam dzisiaj dostałem po ok. 2 godz. takiego maila, pokiwałem z politowaniem głową (tak , czyściłem wcześniej cache, sprawdziłem w 2 przeglądarkach na jednym i 2 na drugim komputerze, łącznie z takimi, w których wcześniej nie uruchamiałem gry )
Jeśli chodzi o czas - Support gdy coś się sypie zawsze ma sporo zgłoszeń, nie Ty jeden miałeś przecież te problemy. Co do porady - napisałeś im w pierwszym zgłoszeniu, że robiłeś już to wszystko (cache itd itp)? To trzeba napisać, najlepiej ze 3 razy i capsem żeby rzucało się w oczy :)


Problem oczywiście w cudowny sposób zniknął w ciągu dnia już bez czyszczenia, reloga i innych rekomendowanych przez BB i Ciebie działań ( dodam, że w międzyczasie byłem dwukrotnie w toalecie, wziąłem prysznic, wypiłem kawę - może to pomogło ? )
Czasem wystarczy poczekać, mi też event nie działał w nocy a rano owszem. Tutaj jednak ludzie się pienili i szukali towarzyszy niedoli i/lub możliwych rozwiązań. Kolejny raz powtórzę, nie jestem informatykiem z BB żeby wiedzieć co się popsuło. Pisząc chciałam pomóc, podałam te rozwiązania, które skutkują w większości przypadków. Jak widać nie warto nawet próbować pomóc bo obrywa się tylko od potrzebującego z pięści w twarz... Ciekawe czy jakbyś miał w realnym życiu wypadek to też tłukłbyś próbującego pomóc Ci człowieka (pomijam ratowników medycznych bo najpierw ma isę kontakt z postronnymi świadkami, którzy albo wezwą pogotowie i spróbują pomóc albo oleją potrzebujących).
Ok, kończę dyskusję w tym wątku, nie zamierzam ciągnąć czegoś co nie ma sensu. Miłego grania

maniemar
15.12.2015, 21:40
umnie kolekcja bez ewentu zróbcje poprawke xxxLL

Winnetou50
15.12.2015, 21:41
jak wy to robicie ze u was jest 22:32 ?? a u mnie 19:41 roska z kambodzy piszesz?? juz wiadomo czemu czesc osob nie ma eventu strefa czasowa xd

MikusM
15.12.2015, 23:23
Czy wie ktoś co zrobić gdy nie mam dostępnej misji "w poszukiwaniu świątecznego nastroju" w skutek czego nie mogę realizować dalszych zadań eventu.

z3nfist
16.12.2015, 00:39
przyjechalem po pracy..
wg. suportu mialem , czyscic cache i flasha, probowac inne przegladarki.. nic z tego nie zrobilem..
zalogowalem sie do gry i event działa..

Heduan
16.12.2015, 01:00
@Rosadamascena

Wybacz, ale udzielając tego typu rad na forum, tylko wkurzasz ludzi.

1) Nie podajesz żadnego rozwiązania problemu , tylko udzielasz złotych rad na zasadzie "może pomoże , a może nie pomoże"

2) "wyczyść cache , przeloguj się albo użyj innej przeglądarki" to jest tzw. SOA nr 1 z BB - bez analizy problemu, bez informacji, czy coś się rzeczywiście działo, czy coś zostało naprawione - tego typu podejście jest protekcjonalne, pozbawione szacunku dla zgłaszającego problem i ogólnie niepoważne, jak cały support BB

Jeżeli masz pisać takie rzeczy, to lepiej naprawdę nic już nie pisz.
Zrozum, że opisujący problemy techniczne na forum szukają głownie potwierdzenia, czy to jest pojedynczy przypadek, czy też zdarza się u innych użytkowników.

Jest to normalna praktyka przed wysłaniem zgłoszenia do supportu, dziwię się , że BB nie korzysta z forum jako formy komunikacji z graczami,
ale pewnie prościej ustawić autoresponder typu "wyczyść, przeloguj się", w domyśle "to twoja wina, mamy Cię gdzieś, u nas działa"

Sam dzisiaj dostałem po ok. 2 godz. takiego maila, pokiwałem z politowaniem głową (tak , czyściłem wcześniej cache, sprawdziłem w 2 przeglądarkach na jednym i 2 na drugim komputerze, łącznie z takimi, w których wcześniej nie uruchamiałem gry )

Problem oczywiście w cudowny sposób zniknął w ciągu dnia już bez czyszczenia, reloga i innych rekomendowanych przez BB i Ciebie działań ( dodam, że w międzyczasie byłem dwukrotnie w toalecie, wziąłem prysznic, wypiłem kawę - może to pomogło ? )

Widzę, że Rosadamascena odpowiedziała już dość dosadnie, ale napiszę, aby nie było wątpliwości.
Wszyscy jak jeden mąż piszą: czyściłem cache przeglądarki! Sprawdzałem na kilku przeglądarkach!
Pytam się - "I co z tego?". Skoro nie napisali, czy czyścili cache FlashPlayera.
Dlaczego to ważne. Cache FlashPlayera jest wspólny dla całego profilu użytkownika i nie ważne jaka to będzie przeglądarka to i tak korzysta ze wspólnego repozytorium danych we FlashPlayer.

Gram w tę grę już długo i niestety, ale zawsze mi pomogło czyszczenie cache FlashPlayera, a na forum leciały gromy że event do d.. i takie tam.
Raz pamiętam wpadkę BB, na którą się załapałem.

Aha. Zapomniałem napisać. Sam proces czyszczenie FlashPlayer można wykonać na dwa sposoby: (1) uruchomić odpowiednią stronę i wykonać to z poziomu strony. (2) przejść do odpowiednich dwóch lokalizacji na dysku i skasować wszystko co można tam skasować. Drugi dla mnie jest skuteczniejszy. Jednakże ważne w obu przypadkach jest to, aby nie mieć otwartej stron z grą, ze stroną główną strony gry.

MaSh
16.12.2015, 01:16
te ty kolo chyba jakis niekumaty jestes lub mysliusz ze wszyscy poza toba nie wiedza jak sie czysci cache FP jak ci pisali to nie bierz ich za *****i jak czyscilem wszystko łacznie z FP i nie pomagało dopiero jak cos tam wgrali nowego to pomoglo KUMASZ ZNAWCO

Zbychacz
16.12.2015, 02:23
Dokończyłem misje "w poszukiwaniu świątecznego nastroju" przed uruchomieniem zadania -Dostarcz Prezenty- w skutek czego nie mogę dokończyć tego zadania bo nie mam już tej misji . Czy mogę ją gdzieś kupić ponownie czy jest to błąd w grze że nie zalicza teraz misji z zadania która była wczesniej wykonana .

Adamynas
16.12.2015, 10:10
To nie błąd a twój pośpiech wpędził cię w kłopoty

BB_Penelopa
16.12.2015, 10:16
Drodzy Gracze,

Dziś odbędzie się aktualizacja, która to zostanie wdrożona w celu poprawy sytuacji z elementami kolekcjonerskimi dla graczy, którzy zajmowali dodatkowe wyspy.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Tornados
16.12.2015, 10:20
Drodzy Gracze,

Dziś odbędzie się aktualizacja, która to zostanie wdrożona w celu poprawy sytuacji z elementami kolekcjonerskimi dla graczy, którzy zajmowali dodatkowe wyspy.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Standardowo :D Konserwa w 2 dniu eventu to juz prawie jak nowy rok po sylwestrze :D

adriana8899
16.12.2015, 12:10
6stron o problemach z eventem, który nie chciał zaskoczyć i ni z gruchy, ni z pietruchy informacja od CM, że będzie poprawka kolekcjonerek :D padłam :D

achtelik5
16.12.2015, 12:15
witam wszystkich
mi od rana zaczał event chodzic chyba poprawnie
i nic nie robilem zadnego czyszczenia czy cos innego
poprostu firma nawalila tylko jak mi zrekompensuja ten babol

Airtom
16.12.2015, 13:11
rekompensata .... dopałki 200 ryb , 200 kamienia to max co może z tego byc :))

RedJul
16.12.2015, 13:12
te ty kolo chyba jakis niekumaty jestes lub mysliusz ze wszyscy poza toba nie wiedza jak sie czysci cache FP jak ci pisali to nie bierz ich za *****i jak czyscilem wszystko łacznie z FP i nie pomagało dopiero jak cos tam wgrali nowego to pomoglo KUMASZ ZNAWCO

ZNAWCO odpowiem tak - nie wszyscy wiedzą.
I do tych była ta informacja..
A tobie gratuluję wiedzy.

Milady84
16.12.2015, 13:33
Nie bardzo rozumiem po co ta poprawa teraz? Przed ewentem owszem ilości znajdek były astronomiczne, ostatnim razem bodajże całe 8:) Ale po wprowadzeniu ewentu miałam od 22-32.

Betooniusz
16.12.2015, 13:36
Oczywiście że nie wszyscy wiedza jak czyścić FP
i oczywiście, nie wszystkim to pomoże, ale zamiast enigmatycznie pisać:


Aha. Zapomniałem napisać. Sam proces czyszczenie FlashPlayer można wykonać na dwa sposoby: (1) uruchomić odpowiednią stronę i wykonać to z poziomu strony. (2) przejść do odpowiednich dwóch lokalizacji na dysku i skasować wszystko co można tam skasować....
- można by podać jakikolwiek adres do tutoriala jak to zrobić ---> http://pl.bigpoint.com/darkorbit/board/threads/faq-czyszczenie-pamieci-podrecznej-wtyczki-flash-player.2385/
Tak na marginesie zupełnie niezrozumiałe jest to, że szczególnie od czasu wgrania XXL gracze tłuką się ze swoimi problemami po czatach ogólnych lub w korespondencji z supportem, a nikt z ich strony nie znalazł chwili by globalnie poradzić-doradzić w tej sprawie. A mógłby ktoś z moderatorów podwiesić wątek z kilkoma radami, ile to lat czyśćca można by oszczędzić tym sposobem ;)

krotos666
16.12.2015, 13:42
Ależ emocje targają tym wątkiem.
Ludzie to tylko gra :)

Airtom
16.12.2015, 15:07
Ależ emocje targają tym wątkiem.
Ludzie to tylko gra :)

... to styl życia :)) hehe

DaleborJutrowuj
16.12.2015, 22:25
Dokończyłem misje "w poszukiwaniu świątecznego nastroju" przed uruchomieniem zadania -Dostarcz Prezenty- w skutek czego nie mogę dokończyć tego zadania bo nie mam już tej misji . Czy mogę ją gdzieś kupić ponownie czy jest to błąd w grze że nie zalicza teraz misji z zadania która była wczesniej wykonana .

Wpychajac sie troche, choc po tytule watku to tez pasuje - czyli z tym juz nie da sie nic zrobic?Mam ten sam problem i moze owszem, pospieszylem sie, co nie zmienia faktu, ze przygoda zostala wykonana, a jako ze nie widze zbytnio mozliwosci jej powtorzenia, to traktuje to jako buga, a nie swoja wine.Fajnie by bylo jakby BB to przewidzieli, albo przynajmniej naprawili teraz...

Heduan
16.12.2015, 23:38
Oczywiście że nie wszyscy wiedza jak czyścić FP
i oczywiście, nie wszystkim to pomoże, ale zamiast enigmatycznie pisać:

- można by podać jakikolwiek adres do tutoriala jak to zrobić ---> http://pl.bigpoint.com/darkorbit/board/threads/faq-czyszczenie-pamieci-podrecznej-wtyczki-flash-player.2385/
Tak na marginesie zupełnie niezrozumiałe jest to, że szczególnie od czasu wgrania XXL gracze tłuką się ze swoimi problemami po czatach ogólnych lub w korespondencji z supportem, a nikt z ich strony nie znalazł chwili by globalnie poradzić-doradzić w tej sprawie. A mógłby ktoś z moderatorów podwiesić wątek z kilkoma radami, ile to lat czyśćca można by oszczędzić tym sposobem ;)

Nie chciałem rozpisywać się zbyt dokładnie, bo Ci co wiedzą to wiedzą, a ci co nie wiedzą to poszukają, bo napisałem dość dokładnie o co chodzi.
Ale prawda jest taka, że siedzę na tym forum już sporo czasu i do dziś w przypiętych nie widać instrukcji krok po kroku jak to zrobić, aby dokładnie przeczyścić CACHE FP. Widać nikomu z BB na tym nie zależy. Wolą poszaleć sobie na forum i mieć ciągle wiele niepotrzebnych postów.

Akiliana
17.12.2015, 00:33
Ja zmienię trochę temat ale do wątku pasuje. Zakupiony Kwatermistrz Mikołaj "zeżarł" mi patent budowlany kiedy wskazałem mu miejsce gdzie się ma rozstawić na wyspie.

The_BEAST_r10
17.12.2015, 02:22
No właśnie co jest z tym Mikołajem, czyżby dostał prawdziwą funkcję jak ten z Reala, daję patenty grzecznym, a zabiera niegrzecznym?
Chyba się wstrzyma z jego zakupem do wyjaśnienia tego problemu :(

Sprawdziłem to co piszesz jest prawdą, ale w rzeczywistości nic się nie dzieję, bo to tylko bug graficzny, po relogu liczba patentów powraca do tej samej wartości, więc bez obaw :)

Kfiatek6
19.12.2015, 23:21
No mnie niestety nie wrocilo. Kupilam Mikolaja, nawet wykorzystalam juz. Relog i dalej jednego patentu brakuje. Dziwny ten Mikolaj, zamiast dawac zabiera :(

set2g
20.12.2015, 11:19
z zabieraniem patentu to już norma, chyba każdy nowo wprowadzony generał miał tę dolegliwość, która z czasem jest wyeliminowywana przez nową wersje gry

Rosadamascena
20.12.2015, 12:10
No mnie niestety nie wrocilo. Kupilam Mikolaja, nawet wykorzystalam juz. Relog i dalej jednego patentu brakuje. Dziwny ten Mikolaj, zamiast dawac zabiera :(

Spróbuj przestawić go w inne miejsce - patent powinien wrócić po przeniesieniu.

S_z_a_m_a_n
20.12.2015, 15:03
Mam problem z drzwiami nr 20. Wcześniejsze otwierałem bez problemu. Tych jednak nie mogę. Pojawia się okno zawartości: manuskrypty, księgi, kodeks.... zatwierdzam i kicha.


---------------------
Ech... (po kilku minutach) trzeba było wybrać tylko jeden element. Nie ma problemu. :P