PDA

Zobacz pełną wersję : E-mail



Majzel-L
13.12.2015, 18:18
Witam, mam problem ponieważ nie mogę potwierdzić e mail. Kliknąłem w link na poczcie, zalogowałem się do Ubisoft a w grze dalej mi pisze że nie aktywowany adres e mail, wie ktoś co robić?

ZamyślonyŻyd
13.12.2015, 22:52
1. Wyloguj się kompletnie z gry/konta ubisoft/ konta settlers online przed próbą aktywacji. Wyczyść również ciasteczka lub wykonaj tę akcję na innej przeglądarce (Internet Ekslorer/Edge/Mozilla Firefox/Chrome);
2. Sprawdź link w mailu, może być uszkodzony i nie zawierać wszystkich parametrów (link może być w pewnym momencie "złamany" do nowej linii). Tak się dzieje gdy używasz niestandardowego klienta poczty. W taki przypadku przekopiuj go w całości do paska adresu i usuń spacje które mogły powstać;
3. Użyj innego adresu email, z innej domeny np. gmail;

Nie gwarantuję że to pomoże, możliwe że będziesz zmuszony skontaktować się z Pomocą Techniczną poprzez formularz na stronie logowania The Settlers Online (pozycja Pomoc/Wsparcie w menu po lewej) :)

Uranos_old
14.12.2015, 21:35
Witam,

W razie problemów, proszę o kontakt z Supportem, najlepiej bezpośrednio przez formularz kontaktowy pod adresem: http://www.thesettlersonline.pl/pl/pomoc-i-wsparcie


Pozdrawiam
MOD_Uranos