Zobacz pełną wersję : Gra Wpływ zadań gildii na premie w dropie z przygód.
Wpływ zadań gildii na premie w dropie z przygód.
Każda Gildia i każdy gracz w niej może mieć inny bonus do dropów, pracujemy na niego z tygodnia na tydzień poprzez wykonywanie zadań gildii.
W tygodniu 1 pracujemy na bonus na tydzień 2.
W tygodniu 2 pracujemy na bonus na tydzień 3.
Tydzień może być liczony od konserwy do konserwy:) (tej planowanej w czwartki:D)
Premia zależna od ilości osób w gildii i ilości wykonanych zadań gildii w ciągu tygodnia. Jeżeli ktoś nie robi zadań to nie otrzyma premii. Dlaczego tak? żeby uniknąć sytuacji że ciągle te same osoby pracują na innych którzy są tylko w Gildii dla korzyści i nic od siebie nie dają.
prosty wzór który oczywiście można rozbudować o inne czynniki i go zmodyfikować żeby otrzymać konkretny wynik końcowy w chwili obecnej premia by wynosiła od 0% do 14%:
[(Ilość_graczy_w_gildii)*(Ilość_wykonanych_zada ń)]/50
W Gildii 100 osobowej jeżeli ktoś wykona wszystkie 7 zadań to otrzyma 14% na kolejny tydzień do dropa z przygód.
100*7/50=14
W Gildii 80 osobowej jeżeli ktoś wykona wszystkie 7 zadań to otrzyma 11.2% na kolejny tydzień do dropa z przygód.
80*7/50=11.2
W Gildii 95 osobowej jeżeli ktoś nie wykona żadnego zadania to otrzyma 0% na kolejny tydzień do dropa z przygód.
95*0/50=0
Wg. mnie w efekcie:
byśmy mieli mniej małych gildii a więcej dużych (nie żebym coś miał do małych ale lubię większe:))
szybsze wykonywanie zadań gildii (bo chcemy mieć premie na kolejny tydzień)
teoretycznie uzyskanie szybszej pomocy w naszej Gildii (więcej osób w niej)
no i bonus do dropa :D
greyshia
07.11.2015, 15:27
ja być za ;)
dorota11111
07.11.2015, 15:30
:)
Abbadon12
07.11.2015, 15:34
ja też za :D
agusta222
07.11.2015, 15:41
Indywidualiści dostaną po tyłku.
Ja jestem w cudownej gildii z jeszcze cudowniejszym kierownictwem ale słabo widzę w tym motywacje dla szybszego wykonywania zadań gildii. Jak tych zadań nie robi to i z dropieniem pewnie u niego jest słabo.
A co w przypadku dropów z wagi?
Indywidualiści dostaną po tyłku.
Ja jestem w cudownej gildii z jeszcze cudowniejszym kierownictwem ale słabo widzę w tym motywacje dla szybszego wykonywania zadań gildii. Jak tych zadań nie robi to i z dropieniem pewnie u niego jest słabo.
A co w przypadku dropów z wagi?
drop z przygody to drop z przygody. Konto premium też działa na dropy z "wagi".
JanSettlers
07.11.2015, 15:55
Zadam Tobie dodatkowe pytanie czy kupiłeś konto premium?
a co ma jedno do drugiego ?
a co ma jedno do drugiego ?
To że konto premium daje aż 50% więcej z dropu a masz 56 lvl:) (masz konto premium) A teraz twierdzisz że to nie potrzebne i złe.
faworyzowanie dużych gildii, co tu dużo uzasadniać..., też uważam że to zły pomysł
Nie nie jest to faworyzowanie dużych gildii jak sam zaznaczyłem:
prosty wzór który oczywiście można rozbudować o inne czynniki i go zmodyfikować żeby otrzymać konkretny wynik końcowy w chwili obecnej premia by wynosiła od 0% do 14%:
[(Ilość_graczy_w_gildii)*(Ilość_wykonanych_zada ń)]/50
oznacza to że zmienną Ilość_graczy_w_gildii można usunąć i dać inną/inne zmienne (można również stworzyć zdecydowanie bardziej rozbudowany wzór) również Ty możesz to zrobić. Dałem tylko pomysł. Który trzeba rozwinąć przystosować do gry. Rozpatrujemy pomysł "Wpływ zadań gildii na premie w dropie z przygód.".
JanSettlers
07.11.2015, 16:20
mam premię i jeszcze dodam też, że bufuje swoje budynki. każdy może kupić sobie premkę za gwiezdne, albo klejki które dostajesz co tydzień lub można je też kupić za gwiezdne. zadania gildii mają już swój target > market gildii >
uderz z taką ankietą w miejsce, w którym mogą coś z tym zrobić czyli na testowy / tam może zerkną poważniej na Twój pomysł :)
powodzenia
http://dwatypy.pl/uimg/files/20150829-224700.png
Pomysł ciekawy, jestem za.
Mnie się pomysł podoba. Byłaby to dodatkowa motywacja do robienia zadań gildii. Jeśli ktoś mówi, że mu to niepotrzebne, bo jest dobrze tak jak jest, to chyba też nie pogniewa się jak mu od czasu do czasu przy swoim obecnym tempie gry wpadnie jakiś bonus :)
malboro100
07.11.2015, 18:13
jak dla mnie to niewypał , tworzenie dużych (ale martwych ) gildii po to by mieć lepszy bonus. Fakty będą takie ze w 100 osobowej będzie tylko 30 osób aktywnych co będą musiały zrobić zg i zadanie będzie spadać tak czy siak a to będzie już niesprawiedliwe dla gildii 65 osobowej gdzie jest 50 aktywnych osób (a wymógł 42 osoby do zaliczenia zg ) wiec bonusy za zg tak ale na innych warunkach np podsumowanie miesiąca 10 zg w miesiacu i masz 10 % ekstra mg 15 to 15 % itd ( ale co ja moge :))) tu bb rozdaje karty :P
anetagkpd
07.11.2015, 18:21
Mnie się pomysł podoba. Byłaby to dodatkowa motywacja do robienia zadań gildii. Jeśli ktoś mówi, że mu to niepotrzebne, bo jest dobrze tak jak jest, to chyba też nie pogniewa się jak mu od czasu do czasu przy swoim obecnym tempie gry wpadnie jakiś bonus .
Jestem za jak koleżanka ;)Iwonko pozdrawiam :))
jak dla mnie to niewypał , tworzenie dużych (ale martwych ) gildii po to by mieć lepszy bonus. Fakty będą takie ze w 100 osobowej będzie tylko 30 osób aktywnych co będą musiały zrobić zg i zadanie będzie spadać tak czy siak a to będzie już niesprawiedliwe dla gildii 65 osobowej gdzie jest 50 aktywnych osób (a wymógł 42 osoby do zaliczenia zg ) wiec bonusy za zg tak ale na innych warunkach np podsumowanie miesiąca 10 zg w miesiacu i masz 10 % ekstra mg 15 to 15 % itd ( ale co ja moge :))) tu bb rozdaje karty :P
wg mnie złe że 1 wykonane ZG to aż 1% w ciągu miesiąca może być AŻ 30% za dużo zdecydowanie. Wg. mnie max 10% żeby było to ma być dodatek do Gildii i do MG ma zmotywować do robienia szybciej ZG i pomocy słabszym w Gildii (np przez oddanie lotki w CR do zadania) z miesiąca na miesiąc mniej dynamiczne by było to a z tygopdnia na tydzień zdecydowanie bardziej i inni gracze by mogli mieć większy bonus niż mieli w poprzednim tygodniu a tak aż miesiąc muszą czekać.
sir_Cezary
07.11.2015, 18:37
Hej :) Jestem za, każde bonusowanie osób które sie starają i są aktywne popieram.
JOHN-DOE
07.11.2015, 18:50
aaaa mi to lottooo:)
Rosadamascena
07.11.2015, 18:59
Jestem za ale z pewnym zastrzeżeniem. Niech to nie będzie aż tak zależne od liczebności gildii, lepszy byłby inny przelicznik. Nie każdy lubi kolosy, wielu woli gildie 25-40 osobowe, niektórzy preferują te, gdzie jest poniżej 20 osób. Czemu mają być pokrzywdzeni?
Jestem za ale z pewnym zastrzeżeniem. Niech to nie będzie aż tak zależne od liczebności gildii, lepszy byłby inny przelicznik. Nie każdy lubi kolosy, wielu woli gildie 25-40 osobowe, niektórzy preferują te, gdzie jest poniżej 20 osób. Czemu mają być pokrzywdzeni?
a kto jest pokrzywdzony?
Nie jest to faworyzowanie dużych gildii jak sam zaznaczyłem:
prosty wzór który oczywiście można rozbudować o inne czynniki i go zmodyfikować żeby otrzymać konkretny wynik końcowy w chwili obecnej premia by wynosiła od 0% do 14%:
[(Ilość_graczy_w_gildii)*(Ilość_wykonanych_zada ń)]/50
oznacza to że zmienną Ilość_graczy_w_gildii można usunąć i dać inną/inne zmienne (można również stworzyć zdecydowanie bardziej rozbudowany wzór) również Ty możesz to zrobić. Dałem tylko pomysł. Który trzeba rozwinąć przystosować do gry. Rozpatrujemy pomysł "Wpływ zadań gildii na premie w dropie z przygód.".
Ale myślę, że zaczynamy temat od złej strony. Moim zdaniem -skromnym wszakże- przede wszystkim zacznijmy od tego, że generalnie licznik gildii jest zły. Dlatego że pokazuje ile osób jest w gildii bez znaczenia czy to aktywni gracze czy też martwe dusze i to w wielu przypadkach jara liderów. Nie premiuje w żaden sposób tych gildii, które rzeczywiście żyją. Tyle że czasem może być 100 a aktywnych 30tu graczy. I tu bardziej moja sugestia żeby licznik uwzględniał tylko graczy aktywnych. Modyfikując to możemy dopiero myśleć o premiowaniu tych gildii które rzeczywiście mają graczy aktywnych a nie tylko martwe dusze.
Rosadamascena
08.11.2015, 02:07
a kto jest pokrzywdzony?
Nie jest to faworyzowanie dużych gildii jak sam zaznaczyłem:
oznacza to że zmienną Ilość_graczy_w_gildii można usunąć i dać inną/inne zmienne (można również stworzyć zdecydowanie bardziej rozbudowany wzór) również Ty możesz to zrobić. Dałem tylko pomysł. Który trzeba rozwinąć przystosować do gry. Rozpatrujemy pomysł "Wpływ zadań gildii na premie w dropie z przygód.".
Rozbudowałabym ale matma to raczej moja słaba strona, informatyka też kuleje :p Chodzi mi tylko o to, żeby nagradzać realnie aktywnych, niezależnie od wielkości gildii. Osobiście proponuję by "maszynka licząca" uwzględniała to ile ZG ktoś wykona oraz to jaki % graczy w danej gildii jest aktywny. Rozpisanie tego we wzorze muszę zostawić mądrzejszym ode mnie ;)
Faktycznie liczenie ilość osób w gildii nie jest dobrym pomysłem, nawet jeśli chcemy premiować duże gildie, to powinno zliczać liczbę aktywnych graczy, bo może być gildia 100 osobowa, z czego 90 graczy jest nieaktywnych. Biorąc pod uwagę że już teraz zyski z zadań zależą od rozmiaru gildii to można spokojnie z tej zmiennej zrezygnować i ograniczyć się do wykonalności, natomiast 14% za wszystkie zadania to trochę mało, tym bardziej że w największych gildiach często dostaje się zadanie zrób przygodę lub zrób dwie przygody. Za wszystkie zadania powinno to być raczej 30%, wtedy jest to warte przyłożenia się do zadań gildii.
Faktycznie liczenie ilość osób w gildii nie jest dobrym pomysłem, nawet jeśli chcemy premiować duże gildie, to powinno zliczać liczbę aktywnych graczy, bo może być gildia 100 osobowa, z czego 90 graczy jest nieaktywnych. Biorąc pod uwagę że już teraz zyski z zadań zależą od rozmiaru gildii to można spokojnie z tej zmiennej zrezygnować i ograniczyć się do wykonalności, natomiast 14% za wszystkie zadania to trochę mało, tym bardziej że w największych gildiach często dostaje się zadanie zrób przygodę lub zrób dwie przygody. Za wszystkie zadania powinno to być raczej 30%, wtedy jest to warte przyłożenia się do zadań gildii.
Premie nie jest do nagród z ZG tylko za ZG do dropu w przygodach:P
Premie nie jest do nagród z ZG tylko za ZG do dropu w przygodach:P
Czy ja napisałam coś innego?
Czy ja napisałam coś innego?
Wg. mnie tak:
(...). Biorąc pod uwagę że już teraz zyski z zadań zależą od rozmiaru gildii to można spokojnie z tej zmiennej zrezygnować i ograniczyć się do wykonalności, natomiast 14% za wszystkie zadania to trochę mało, tym bardziej że w największych gildiach często dostaje się zadanie zrób przygodę lub zrób dwie przygody. Za wszystkie zadania powinno to być raczej 30%, wtedy jest to warte przyłożenia się do zadań gildii.
Po tych słowach rozumiem że chcesz 30% do ZG.
Źle rozumiesz.
No :D może i tak:)
Jednak wydaję mi się że zależność od ilości aktywnych graczy też jest zła bo bo sytuacja: Gildia 1 osobowa:) czy tam 10 osobowa i wszystkie aktywne zgrane to robią ZG szybko a jak jest duża gracze są też słabsi to masz coopa jakiegoś pomoc itd. W takiej sytuacji to ja mogę powiedzieć że duże Gildie są pokrzywdzone. Projektanci gry przewidzieli 100 w niej więc... Jakaś zmienna zależna od ilości wg mnie powinna być potem może ilość aktywnych graczy i jakaś średnia warzona z tego.
Pomysł który jedynie właściwie i logicznie potrafi ogarnąć jego autor jest pomysłem... no zgadniecie jakim? ;)
Społeczność graczy nie dorosła chyba do takich ''trudnych'' wzorów matematycznych, a efekt którym dzięki temu ma być promowanie gildii wielkich kosztem małych lub średnich jest kolejnym dziwolągiem moim zdaniem.
(nie żebym coś miał do małych ale lubię większe)
Nie to bym miał coś przeciwko większym ale wolę te średnie lub mniejsze :D
I wolałbym by nie przeciążać genialnych programistów z BB kolejnymi zadaniami, bo nie naprawią zarządzania gildią w tym roku - więc nie ma co planować modernizowania czegoś co w tej chwili NIE działa dobrze.
NIE. Nie mieszajmy dropów z gildiami..
Rosadamascena
08.11.2015, 15:35
Jednak wydaję mi się że zależność od ilości aktywnych graczy też jest zła bo bo sytuacja: Gildia 1 osobowa:) czy tam 10 osobowa i wszystkie aktywne zgrane to robią ZG szybko a jak jest duża gracze są też słabsi to masz coopa jakiegoś pomoc itd. W takiej sytuacji to ja mogę powiedzieć że duże Gildie są pokrzywdzone. Projektanci gry przewidzieli 100 w niej więc... Jakaś zmienna zależna od ilości wg mnie powinna być potem może ilość aktywnych graczy i jakaś średnia warzona z tego.
Wiesz, teoretycznie lider dużej gildii zawsze może wywalić konta-widma, a na ich miejsce przyjąć aktywnych lub po prostu zejść ze 100 osób do 85 pozostawiając tylko aktywnych. I biorąc pod uwagę odsetek aktywnych graczy statystyka już podskoczy. A małą gildię nie każdy chce rozbudować. Co do 1-osobówek - z tego co pamiętam, takie gildie wcale nie mają ZG, to zaczyna się chyba od 10 osób (nie wiem czy ogółem czy aktywnych). I uwierz mi, te małe też nie zawsze są zgrane ;) Z drugiej strony w dużej i aktywnej gildii łatwiej chyba o pomoc zatem nie powinno być problemu nawet z 2 przygodami w ZG.
No :D może i tak:)
Jednak wydaję mi się że zależność od ilości aktywnych graczy też jest zła bo bo sytuacja: Gildia 1 osobowa:) czy tam 10 osobowa i wszystkie aktywne zgrane to robią ZG szybko a jak jest duża gracze są też słabsi to masz coopa jakiegoś pomoc itd. W takiej sytuacji to ja mogę powiedzieć że duże Gildie są pokrzywdzone. Projektanci gry przewidzieli 100 w niej więc... Jakaś zmienna zależna od ilości wg mnie powinna być potem może ilość aktywnych graczy i jakaś średnia warzona z tego.
Ale dlaczego tak samo miałaby być liczona gildia gdzie jest 100 aktywnych graczy i taka gdzie jest 50 aktywnych, a kolejne 50 to konta widma?
Rosadamascena
08.11.2015, 19:02
Ale dlaczego tak samo miałaby być liczona gildia gdzie jest 100 aktywnych graczy i taka gdzie jest 50 aktywnych, a kolejne 50 to konta widma?
Hmm... Może kolega FeneShu jest w takim kolosie gdzie jest 20% aktywnych graczy? :p
Mam jeszcze inny pomysł, niech premia będzie wyższa im wyższy jest procent aktywnych graczy, może zakończy się wtedy trzymanie martwych dusz.
Uranos_old
17.02.2016, 18:41
Witam,
z uwagi na brak zainteresowania (ostatni wpis 08.11.2015 r.) zamykam wątek i przenoszę go do archiwum.
Pozdrawiam,
MOD_Uranos
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.