PDA

Zobacz pełną wersję : brak supportu dla graczy przez steam



Hercagaia
04.11.2015, 17:17
Witam serdecznie rozpocząłem grę przez steam - grając dowiedziałem się że wszyscy gracze otrzymują specjalne kody z newslettera mailowo dające bonusy w grze. Ja nic nie otrzymywałem. Skontaktowałem się z supportem Uplay - niestety odesłali mnie do support settlers online - ok przesłałem tam zgłoszenie - a oni tak prostą sprawę do załatwienia - olali z góry na dół ponieważ obsługują osoby które zarejestrowały się przez przeglądarkę (nie przez steam chociaż to także przeglądarka - z największą ilością graczy).
Wniosek grasz przez steam nie ma dla Ciebie supportu.

Czy to jest ok?
Prosta sprawa - wydawałaby się do rozwiązania - support powinien zapytać czy zgadzam się na dopisanie do newslettera i dopisać mnie ręcznie do takiej listy - ewentualnie zadośćuczynić nie otrzymane już dwa kolejne kody jakimś kodem wyrównującym - kosztów z tego tytułu nie poniosą bo kod wysłany mailowo daje wirtualny bonus.
Trwało by to krócej niż (już) kilkukrotne mailowanie w sprawie problemu ale nie zrobienie z nim zupełnie nic.

Proszę w takim razie w tym miejscu o wsparcie graczy - czy mogą wyrażając swoje zdanie sprawić aby ktoś odpowiedzialny z supportu gry czytając ten post mógł normalnie podejść do sprawy i rozwiązać taki trywialny problem steamowego gracza settlersonline.

Być może gdy zbierze się w tym poście wystarczająco dużo popierających wpisów support zadziała i rozwiąże jakoś ten problem nie równego traktowania graczy.

Dla takiej osoby podaję numer sprawy:
[Ticket#PL-2015102711000436] [NSP] F2P Support [UbisoftSupport Ticket: 02464472].

Dziękuję

set2g
04.11.2015, 20:40
newslettery nie docierają do dużej części graczy, nie ważnej w jaki sposób sie rejestrowali

Hercagaia
05.11.2015, 08:07
Jeśli zarejestrowali się przez przeglądarkę - otrzymają pomoc - support może im pomóc, natomiast mi support odpowiedział że nie zrobi nic bo gram przez steam.

S0PEL007
06.01.2016, 00:21
sprawa wyglada pewnie bardzo prosto
czyli na pewno chodzi o kase
Steam pewnie bierze porzadną działkę za doładowania do gry
dlatego pewnie suport mniej lubi takich graczy, bo mniej na nich zarabia
najgorsze jest to zże jeśli grasz przez staem nie masz możliwości innych doładowań Np. mobilne
jest to piękna olewka i traktowanie graczy steam jako 2 kategorie
serdecznie pozdrawiam Suport

misiasia
06.01.2016, 10:28
spróbuj napisać do supportu ubisoftu, może oni cię nie zleją

set2g
06.01.2016, 11:16
ale tak samo jest z anno czy herosami, brak supportu, co wiecej przez steam nie da rady zalogować sie na konto przeglądarkowe

z reszta wystarczy rzucić okiem na oceny przeglądarkowych gier na steam, pozytywne to one nie są więc nie wiem po co ubi się tam pcha

Hercagaia
23.03.2016, 22:24
odświeżam wątek - bo jest event - wszyscy dostali kody ja oczywiście nic nie dostałem ale gówniany mail od ubisoftu o aktualizacji zasad dostałem...
może się zainteresuje ktoś tym problemem?????

dostaje maile z powiadomieniami - ale nie dostaje z mailingiem z pomocą w grze - podejrzewam że każdy gracz na steam tak ma.

nie chodzi o doładowania - bo przez steam można używać kodów tak jak na stronie - przetestowałem - kod otrzymany od osoby której nie zależało - działa na steam bez problemu!!!!

problem jest tylko w dopisaniu maila do mailingu!!!
na co wyraziłem zgodę zarówno do niemieckiej strony jak i polskiej...
ale olewka to olewka...

Freha
24.03.2016, 08:55
Też nie dostaję newsletterów. Skrzynka na wp - od razu przy rejestracji zaznaczona zgoda na otrzymywanie. Nie dostałam nigdy. Zgłaszałam i nawet się odezwali, ale nic nie zrobili...Mówi się trudno, są poważniejsze zmartwienia-ale nie podoba mi się to ;)

BB_Penelopa
09.01.2017, 19:21
Witam!

Support znajdziesz na stronie serwisu Steam.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

MOD_Victoria
19.04.2017, 20:11
Dzień dobry,

w związku z brakiem (aktualnych) wpisów potwierdzających dalsze istnienie opisanego problemu temat zamykam i przenoszę do archiwum.

Pozdrawiam,
MOD_Victoria