Zobacz pełną wersję : Nie działający sklep
Boskicom
12.10.2015, 22:11
Jest po 22, promocja miała być do 23, a tu sklep nie działa. Nie wyświetla żadnych ofert.
u mnie czasami wyswietla oferty, ale po wybraniu pojawia sie komunikat "Wybrany pakiet klejnotow jest niepoprawny"
raz doszedlem juz przed "drzwi banku" i znowu cos wywalilo - MASAKRA
Może ktoś władny zbierze łaskawie głos ?!!!!!
bo to już zakrawa na żenadę ...
szkoda gadać promocja na nerwy
Ja mam wysłany sms dali mi kod i nie moge go wpisać wyskakuje taki komunikat
Nie możesz kontynuować....
Wystąpił błąd wewnętrzny. Spróbuj ponownie za chwilę...
Sklep mi nie działał od 11 39, na czacie piszą że sklep działał dopiero po 23.00 czyli po zakończeniu promocji
wyslalem sms-a by diamenty kupic kasa poszla diamentow nie ma dlaczego co sie dzieje
BB_Penelopa
14.10.2015, 12:34
Witam,
obecnie żadne problemy nie powinny występować. Jeśli jest inaczej, proszę napisać do Supportu, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Jurek12345
14.10.2015, 12:54
Witam,
obecnie żadne problemy nie powinny występować. Jeśli jest inaczej, proszę napisać do Supportu, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl
Ale to nie chodzi o to że teraz sklep chodzi. Chodzi o to że nie pracował, kiedy była promocja 200%
gizmodogra
15.10.2015, 15:53
I jak support wam odpisał, dostaliście bonus?
Rosadamascena
15.10.2015, 19:23
mi odpisali, obiecali, że jesli do 7 dni od promocji doładuję klejki to dostanę +200%. zaryzykowałam najtańszy sms - dostałam podstawę, support milczy
Tornados
15.10.2015, 19:26
mi odpisali, obiecali, że jesli do 7 dni od promocji doładuję klejki to dostanę +200%. zaryzykowałam najtańszy sms - dostałam podstawę, support milczy
Bo to dziala tylko na najdrozsze pakiety ;p
Rosadamascena
15.10.2015, 19:27
było że DOWOLNY pakiet
Adamynas
15.10.2015, 19:29
W Amber Gold tez wiele obiecywali... eh szkoda na nich plnów
Rosadamascena
15.10.2015, 19:31
dlatego wysłałam najtańszy sms :P miałam doładowac więcej ale ich strata :)
Tornados
15.10.2015, 19:32
było że DOWOLNY pakiet
Poczekaj troszke :) Przeciez ci nie sprawdza w 2 minuty czy kupilas
Napisali ze masz do 7 dni czas kupic to pewnie ci w przyszlym tygodniu przeleja klejnoty (chociaz pewny nie jestem bo to BB a oni wszystko potrafia)
Rosadamascena
15.10.2015, 19:41
Poczekaj troszke :) Przeciez ci nie sprawdza w 2 minuty czy kupilas
Napisali ze masz do 7 dni czas kupic to pewnie ci w przyszlym tygodniu przeleja klejnoty (chociaz pewny nie jestem bo to BB a oni wszystko potrafia)
kazali odpisać jak najszybciej :P ja swoje zrobiłam
Tornados
15.10.2015, 19:44
kazali odpisać jak najszybciej :P ja swoje zrobiłam
Jak odpisalas po 18 to po ptokach na dzisiaj bo nie pracuja noca:D
Rosadamascena
15.10.2015, 20:00
Odpisałam około południa jak odczytałam maila. Torni, ja doskonale wiem jak funkcjonuje ta gra, mi nie musisz tłumaczyć ;)
EDIT:
Specjalnie otworzyłam skrzynkę by sprawdzić. Mail z supportu dostałam w nocy, o 23:44. Odpisałam o 10:55
U mnie cały czas wysakuje ten sam błąd w czasie wpisywania kodu z sms pojawia sie komunikat
Nie możesz kontynuować....
Wystąpił błąd wewnętrzny. Spróbuj ponownie za chwilę...
Zamknij
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.