PDA

Zobacz pełną wersję : Nie działający sklep



Boskicom
12.10.2015, 22:11
Jest po 22, promocja miała być do 23, a tu sklep nie działa. Nie wyświetla żadnych ofert.

nstl
12.10.2015, 22:14
właśnie co jest ?

Tomek66
12.10.2015, 22:18
u mnie czasami wyswietla oferty, ale po wybraniu pojawia sie komunikat "Wybrany pakiet klejnotow jest niepoprawny"

Tomek66
12.10.2015, 22:19
raz doszedlem juz przed "drzwi banku" i znowu cos wywalilo - MASAKRA

nstl
12.10.2015, 22:35
Może ktoś władny zbierze łaskawie głos ?!!!!!
bo to już zakrawa na żenadę ...

nstl
12.10.2015, 22:53
SUPER!!! no kurde super

lila75
12.10.2015, 22:58
szkoda gadać promocja na nerwy

anna13
12.10.2015, 23:32
Ja mam wysłany sms dali mi kod i nie moge go wpisać wyskakuje taki komunikat
Nie możesz kontynuować....
Wystąpił błąd wewnętrzny. Spróbuj ponownie za chwilę...
Sklep mi nie działał od 11 39, na czacie piszą że sklep działał dopiero po 23.00 czyli po zakończeniu promocji

gdw0
13.10.2015, 00:20
wyslalem sms-a by diamenty kupic kasa poszla diamentow nie ma dlaczego co sie dzieje

BB_Penelopa
14.10.2015, 12:34
Witam,

obecnie żadne problemy nie powinny występować. Jeśli jest inaczej, proszę napisać do Supportu, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Jurek12345
14.10.2015, 12:54
Witam,

obecnie żadne problemy nie powinny występować. Jeśli jest inaczej, proszę napisać do Supportu, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl



Ale to nie chodzi o to że teraz sklep chodzi. Chodzi o to że nie pracował, kiedy była promocja 200%

gizmodogra
15.10.2015, 15:53
I jak support wam odpisał, dostaliście bonus?

Rosadamascena
15.10.2015, 19:23
mi odpisali, obiecali, że jesli do 7 dni od promocji doładuję klejki to dostanę +200%. zaryzykowałam najtańszy sms - dostałam podstawę, support milczy

Tornados
15.10.2015, 19:26
mi odpisali, obiecali, że jesli do 7 dni od promocji doładuję klejki to dostanę +200%. zaryzykowałam najtańszy sms - dostałam podstawę, support milczy

Bo to dziala tylko na najdrozsze pakiety ;p

Rosadamascena
15.10.2015, 19:27
było że DOWOLNY pakiet

Adamynas
15.10.2015, 19:29
W Amber Gold tez wiele obiecywali... eh szkoda na nich plnów

Rosadamascena
15.10.2015, 19:31
dlatego wysłałam najtańszy sms :P miałam doładowac więcej ale ich strata :)

Tornados
15.10.2015, 19:32
było że DOWOLNY pakiet

Poczekaj troszke :) Przeciez ci nie sprawdza w 2 minuty czy kupilas
Napisali ze masz do 7 dni czas kupic to pewnie ci w przyszlym tygodniu przeleja klejnoty (chociaz pewny nie jestem bo to BB a oni wszystko potrafia)

Rosadamascena
15.10.2015, 19:41
Poczekaj troszke :) Przeciez ci nie sprawdza w 2 minuty czy kupilas
Napisali ze masz do 7 dni czas kupic to pewnie ci w przyszlym tygodniu przeleja klejnoty (chociaz pewny nie jestem bo to BB a oni wszystko potrafia)

kazali odpisać jak najszybciej :P ja swoje zrobiłam

Tornados
15.10.2015, 19:44
kazali odpisać jak najszybciej :P ja swoje zrobiłam

Jak odpisalas po 18 to po ptokach na dzisiaj bo nie pracuja noca:D

Rosadamascena
15.10.2015, 20:00
Odpisałam około południa jak odczytałam maila. Torni, ja doskonale wiem jak funkcjonuje ta gra, mi nie musisz tłumaczyć ;)

EDIT:
Specjalnie otworzyłam skrzynkę by sprawdzić. Mail z supportu dostałam w nocy, o 23:44. Odpisałam o 10:55

anna13
16.10.2015, 11:08
U mnie cały czas wysakuje ten sam błąd w czasie wpisywania kodu z sms pojawia sie komunikat


Nie możesz kontynuować....
Wystąpił błąd wewnętrzny. Spróbuj ponownie za chwilę...
Zamknij