Zobacz pełną wersję : Problem z logowaniem
Witam
Czy ktoś ma problemy z logowaniem? Mniej więcej od 18.30 mój brat nie może się zalogować na swoje konto aż do tej pory. A żeby było śmieszniej chce kupić klejnoty które są dziś w promocji na co nie ma przynajmniej w tym momencie szans z powodu w/w problemu. Co w takiej sytuacji jak do końca trwania promocji nie będzie można się zalogować z powodu problemów technicznych po stronie bb i kupić klejnotów? Dadzą taką możliwość zainteresowanym osobom np. jutro?
MANOLO_PL
12.10.2015, 19:51
zapomnij
No to co w takiej sytuacji zrobić? Bo jak nie można się zalogować i nie uda się do 23 to po promocji. Następna taka pewnie za rok
Kumpel też nie może się zalogować od 18, na szczęście kupił klej wcześniej.
A co z tymi, co włączyli premium ?
Pewnie też nie dostaną za swoje straty żadnej rekompensaty.
Ja się po kilku próbach zalogowałem. Co z tego gra się nie chce załadować.
Czyli wiadomo że problem nie jest jednostkowy w dniu dzisiejszym. Ale dalej nie wiadomo co z promocyjnym zakupem klejnotów w przypadku niemożliwości zalogowania się nie z winny użytkownika. Może znajdzie się ktoś z bb i odpowie na to pytanie?
ja tez nie mogę sie zalogować "Przykro nam, wystąpił błąd. Prosimy odświeżyć stronę i spróbować ponownie".
Dokładnie taki sam komunikat ma mój brat. On nawet na forum nie może nic napisać bo nie jest zalogowany.
Tornados
12.10.2015, 20:08
Znowu cos sie popsulo :(
Jestem zalogowany od dawna i gra dziala ale strony glownej nie moge otworzyc
Czyli coś grubszego padło. Mnie tylko interesuje zakup tych promocyjnych klejnotów. Jak bb to rozwiąże w takiej sytuacji bo to przecież nie wina nas graczy tym bardziej że chcemy wydać pieniądze.
Tornados
12.10.2015, 20:18
Rozwiaze tak jak zawsze :(
Uznaja ze miales od rana czas na zakup i tyle w temacie
adam2105
12.10.2015, 20:20
Trzy godziny do końca HAPPY HOUR a sklep nie działa.
BB zróbcie coś. Chcemy kupić klejnoty. W normalnej cenie na pewno ich nie kupię.
Tornados
12.10.2015, 20:23
O 20:20 to ci raczej nie naprawia cudownie :(
Otwórzcie sklep! Miał być czynny do 23.
Bosiahero
12.10.2015, 20:42
mimo że jestem zalogowana nie mogę kupić klejnotów , kiedy wchodzę do sklepu pokazuje się informacja o braku produktu
chyba wykupili wszystkie klejnoty :)
Tornados
12.10.2015, 20:44
No i stalo sie :(
Niewyczerpalna kopalnia klejnotow BB jednak sie wyczerpala :(
Dears Settlers,
We are currently experiencing some login issues.
We are working on a solution to get everything running as soon as possible.
Thank you for your patience!
BB_Shark
;(
The_Matius
12.10.2015, 21:03
ja pitole !!! zalogowałem się!! xD idę se ulżyć
AndyMcQuinn
12.10.2015, 21:04
Heh:) Zalogowany po godzinie prób :))
Na polskiej stronie logowania żadnej informacji o tym, że BB wie o problemach z logowaniem i pracują nad tym - a na europejskiej przynajmniej o tym napisali, zamiast wielkiego okienka z HH...
Kolejny raz żenada...
Andy dlatego to my gonimy Europe a nie odwrotnie :))
Gargon74
12.10.2015, 21:08
I kicha zalogowany a klejów kupić się nie da
no zalogowlem sie w koncu a diaxow widocznie za duzo wykupilismy :D
Ja się logowałam od 18 do teraz. O problemie nie mogłam tu napisać, bo mogą to zrobić osoby tylko zalogowane :D w gildii jest mało osób, i zadanie stoi jak nigdy, ci co wchodzą meldują o dużych problemach. Proszę nie pisać rad o czyszczeniu ciasteczek, bo wciągu tych paru godzin puszczałam 4 razy CC cleanera. w końcu zaskoczyło.
Lumpola to nie wina przeglądarki , problem leży po stranie serwera gdyż nawet wpisując złe hasło nie był w stanie go zweryfikować.
ZjedzKota
12.10.2015, 21:26
klej kupiony, sms przyszedl, a sklep nie dziala i nie da sie wpisac kodu... nosz k4#^% :D
Starykon
12.10.2015, 21:29
I kicha zalogowalem sie przez sklep ale strona gry sie nie otwiera w sklepie tez nic kupic nie mozna i oczywiscie zero wiadomosci kiedy naprawia i czy ktos oprocz graczy zdaje sobie sprawe ze cos padlo
tez sie w koncu zalogowalem, ale nie da sie kupic
leniuszek1
12.10.2015, 21:35
po 2h i 200 razach udało się lognac co z tego jak dropy mi uciekły bo ludkowie 2h nie będą czekać :)
ja mam świadomość, że to nie wina przeglądarki. Ale kiedy tu zgłaszam jakiś problem, moderator odpisuje, że mam wyczyścić ciasteczka i zamyka temat, wiec go uprzedziłam. Cześć ludzi chce kupić klejnoty, no oki. Ale wszyscy zbierają premię tygodniowa i przy dzisiejszych problemach wielu się nie zaloguje wcale, związku z czym, premia tygodniowa przepadnie. Ciężko też jest w gildiach. Są takie, które trzymają dyscyplinę i starają się robić systematycznie zadania i dzisiaj, to raczej nie ma szans, a to wpływa na morale. Gdyby było info na stronie głównej, ludzie inaczej przyjęliby te problemy.
rudas2013
12.10.2015, 22:38
Złodziejskie tso, premka przepadła. Kase od graczy się zbiera i reszte się olewa.
może ktoś kompetentny napisać co jest nie ,,HALO,, i kiedy to naprawią ......a po drugie gracze przez 2 miechy nie powinni kupować klejnotów na polskich serwerach -ot taka mała demonstracja......
Cześć,
dostałem info od ludzi z mojej gildii, że mają problem z logowaniem. Jak widzę z tego wątku problem jest bardziej ogólny. Czy możecie napisać coś więcej ? jak udało się Wam zalogować ? Kiedy problemy zostaną rozwiązane ?
coś właśnie ruszyło i wlazłem do gry
wiele prób nic więcej 2godzinyy bez tso ech czyli to co zrobilem rano było wszstkimco dzis zrobiłem czyli nic :/
Starykon
12.10.2015, 22:58
ta caly czas niby jestem zalogowany ale daje mi to tylko tyle ze moge sobie na forum popisac i juz do gry sie nie da wejsc do sklepu tez nie ciekawe czy rano bedzie mozna wejsc
Virachoca
12.10.2015, 23:01
sklep działa
+- 13 pozostało min
jarekpolak1
12.10.2015, 23:05
ło jezu po ponad 3 h prób udało sie zalogowac :D i to przez facebooka :D ech szkoda gadac ....tak jak mówiłem wczesniej...polska mentalnosc ,tylko kasa sie liczy w tym kraju ...nic wiecej .....i tzw biale kolnierzyki zacieraja łapki ,przeciez promocja była..... a h_j wami.
arko19752012
12.10.2015, 23:28
tez mialem problem z zalogowanie ponad 2 godzinki
dodatkowy problem to wymienilem przygode i nieda sie wejsc pisze ze obszar uszkodzonyi wyrzuca z mapy umnie i u gracza z ktorym wymienilem tak sie dzieje
anulowac tez sie nieda
marcin1ja1
12.10.2015, 23:31
Szkoda, że nie mają cywilnej odwagi aby przeprosić na stronie za problemy techniczne z logowaniem. Chciałem wydać kasę na klej ale skutecznie mnie z tego wyleczyli.
Miałem podobne problemy jak poprzednicy od 18.00 nie można było się zalogować, to jakaś żenada może ktoś z BB zabrał by głos w tej sprawie, jakieś słowa wyjaśnień w tej sprawie, kolejny raz pokazują nam gdzie nasze miejsce, mamy tylko kupować klejnoty i nic nie chcieć... tak wygląda szacunek dla graczy "Panowie" z BB???
Orzech-ndk
13.10.2015, 06:12
Bonus 200% a znaczna wiekszosc graczy nie mogla nawet sie zalogowac:) przepadly premki dropy, premium...
Dzial reklamacj w sprawie kupna kleju bedzie mial co robic choc czas i nerwy straca gracze..
Zamiast zmian xxl mamy problemy xxl :D
azjan996
13.10.2015, 08:28
Za coś takiego to w ubi poleca głowy, przecież to ogromne straty dla firmy jeżeli połowa ludzi chcących kupić klej tego nie zrobiła. Napewno powtórzą promo 200%, jeżeli nie to godzą w swoje interesy, a nie graczy.
Wczoraj niestety zalogować się nie udało. Brawo BB, jak tylko znowu gra więcej ludzi pojawiają się stare problemy.
Misiorww
13.10.2015, 10:45
wczoraj od 22 do 23 nie mogłem się zalogować
Bartexio
13.10.2015, 11:44
To było do przewidzenia ze serwer "wykraczy sie" dużo ludzi nagle wróciło do gry plus up-date gry i efekt był jaki był. Aż dziw że prawie tydzień czasu mineło i dopiero raz się kuku zrobiło
BB_Penelopa
13.10.2015, 11:56
Witam,
obecnie żadne problemy nie powinny występować. Jeśli jest inaczej, proszę napisać do Supportu, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
azjan996
13.10.2015, 12:25
Potwierdzam teraz problemy z logowaniem nie występują, ale występowały wczoraj od 18-24 podczas trwania promocji 200% na klejnoty. W efekcie setki graczy nie skorzystały z promocji i firma Ubisoft Entertainment naraziła się na straty finansowe.
jarekpolak1
13.10.2015, 12:37
Witam,
obecnie żadne problemy nie powinny występować. Jeśli jest inaczej, proszę napisać do Supportu, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
BRAWO :D MAMY Pierwsze info od BB po ponad 18 godzinach od pierwszego zdarzenia hehe .
These made it easier for us to troubleshoot and quickly resolve the issue
To ułatwiło nam graczom szybkie podjęcie działań i rozwiązanie tego problemu.
Nie powinny, ale występują... 5 prób w odstępie 1 minuty, dopiero teraz zaskoczyło. Brak słów...
Wywalcie to całe Uplay i zróbcie normalne logowanie do każdej usługi osobno, bo nerwicy dostać idzie.
Tornados
13.10.2015, 13:19
BB poniosło z tego powodu poważne straty a pseudo-MOD'y rżną głupa.
Kolejna osoba ktora nie rozumie ze MOD jest ZWYKLYM graczem ktory tylko charytatywnie "pomaga" w pilnowaniu porzadku na czacie
marcin1ja1
13.10.2015, 13:22
Witam,
obecnie żadne problemy nie powinny występować. Jeśli jest inaczej, proszę napisać do Supportu, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Najważniejsze, że biją się w pierś i przepraszają.
Przecież nie ma problemu.
Akiliana
13.10.2015, 13:33
Szanowny Tornados. To nie właściciele BB utrzymują kontakt z graczami na forum, tylko właśnie ci "niewinni" moderatorzy są od tego. Po to zostali zatrudnieni na powyższym stanowisku, a jeśli robią to nawet charytatywnie to nie zwalnia ich to z obowiązku. Stara zasada "nie potrafisz, nie bierz się za to" a na razie to jedynie zaspakajanie chorej ambicji otrzymania przedrostka "MOD".
Hakardrag
13.10.2015, 13:41
10 razy po dwa razy
a nad ranem jeszcze trzy,
potem jeszcze siedem razy ...
no i wreszcie wszedłem do gry !
A co, myśleliście że obejdzie się bez problemów po aktualizacji?
:)
Mod jest tylko od pilnowania porządku, Ci z gry nie mają żadnych obowiązków na forum, i Ci z forum żadnych obowiązków w grze. Od kontaktu gracze - firma jest support, a członkowie Community Teamu pilnują pracy nad projektem, przy czym żadne decyzje ani plany nie pochodzą od nich.
Tornados
13.10.2015, 13:55
Szanowny Tornados. To nie właściciele BB utrzymują kontakt z graczami na forum, tylko właśnie ci "niewinni" moderatorzy są od tego. Po to zostali zatrudnieni na powyższym stanowisku, a jeśli robią to nawet charytatywnie to nie zwalnia ich to z obowiązku. Stara zasada "nie potrafisz, nie bierz się za to" a na razie to jedynie zaspakajanie chorej ambicji otrzymania przedrostka "MOD".
Od utrzymywania kontaktu masz Community Managera :) Czyli u nas BB_Penelope
Modow w to nie mieszaj bo moga zrobic w tym temacie tyle co i ty ;p
f34r3vil
13.10.2015, 15:14
Jak większość graczy również miałem problemy z logowaniem :( Najgorsze z tego wszystkiego jest to, że błędy związane z logowaniem ograniczają użytkownikom kontakt z supportem w celu powiadomienia o problemie. Na forum też nie można opisać problemu nie będąc zalogowanym. Nie wspomnę już o poniesionych stratach samych graczach w zakupionych loot-ach, premkach itp. Karygodnym zachowaniem ze strony BB jest sam fakt braku informacji o tym na polskiej stronie.
Przez takie i inne sytuacje coraz bardziej zastanawiam się nad dalszą grą w TSO i pewnie wielu graczy się zgodzi ze mną...My musimy przestrzegać waszych zasad, regulaminu gry i podporządkować się, a wy co dajecie w zamian - chyba nic dobrego dla zwykłego gracza.
Widzę, że dalej nie przyznali się do problemu. Dzisiaj rano był nawet krytyczny post o BB_Penelope ale już go nie widzę - cenzura ? Też nie mogłem wczoraj cały wieczór się zalogować. Dopiero dzisiaj rano mi się udało. Jak wczoraj zauważyłem problemem jest też to, że nie można nic napisać na forum bez zalogowania - i jak tu opisać problem, że nie można się zalogować ????
a ja dziś rano mam problem ,wisi,wisi i wisi na etapie wczytywania mapy
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.