PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Przycisk [Przesuń na samą górę] w koszarach i magazynach prowiantu



silu700
12.10.2015, 17:55
W związku z fatalnie działającym przesuwaniem/kasowaniem pakietów produkcji w koszarach/mp proponuję obok tych wprowadzenie przycisku przesuwania pakietu w kolejce produkcji na samą górę.

Stan58
12.10.2015, 18:23
Oczywiście na TAK
Jeszcze powinien być przycisk "kasuj wszystko" - jeśli chcę zmienić całą kolejkę produkcji. Usuwanie pakietów pojedynczo jest mocno denerwujące

Piwonia
13.10.2015, 07:57
Tak naprawdę to można by zamienić to przestawianie po jednym, przesuwaniem na samą górę, bo przestawianie po jednym jest zbyt czasochłonne a celem jest zazwyczaj i tak przestawienie na początek kolejki.
Przed zmianami to przynajmniej dawało się szybko kasować, teraz, gdy zrobili kilkusekundowy czas na "myślenie" po każdym przestawieniu czy wykasowaniu to trwa całe wieki. Hurtowe kasowanie wszystkiego też by się pewnie przydało, ale przesuwanie na samą górę w znacznym stopniu wyeliminowałoby konieczność kasowania.

LordOfAmbush
23.10.2015, 12:03
Przesuwanie na samą górę i w koszarach i w magazynie prowiantu oraz możliwości usuwania całej (tej, która się jeszcze nie rozpoczęła) produkcji to dwa elementy, których najbardziej brakuje mi w grze.

sparkz
23.10.2015, 12:33
Przede wszystkim ktos kompetentny powinien sie wziac za przepisanie interfejsu bo produkowanie w paczkach po 25 nie ma zadnego racjonalnego uzasadnienia. Przy wiekszych paczkah problem przesuwania usunalby sie sam.

A co do omijania tego poprzez 'przesun na sama gore' to moze to powodowac duze problemy performancowe w zaleznosci od tego jak wyglada implementacja - przeciez poza przesunieciem jednego elementu na liscie trzeba zmienic porzadek wszystkich pozostalych. Z dwojga zlego wole dodawac do produkcji male paczki niz zawiesic gre na kilka minut jednym kliknieciem.

Ranhea
23.10.2015, 13:02
Za. Ale dodaj rowniez "kasowanie nierozpoczetych", zalatwimy dwa w jednym :)

broda102
09.01.2016, 01:41
Co myślicie, żeby dodatkowo do możliwości przesuwania jednostek w koszarach, magazynie prowiantu była możliwość przesunięcia danego rodzaju wojska, surowca na sam początek produkcji??

Kornitzki
09.01.2016, 07:17
po trzykroć TAK!

Tornados
09.01.2016, 09:32
Zaraz mod wpadnie i ponarzeka ze duzo juz bylo takich watkow i zebys sie nauczyl wyszukiwarki uzywac :D
A szkoda bo zmiana jest pilnie potrzebna:/

misiasia
09.01.2016, 09:33
myślimy, że taki pomysł już był

broda102
09.01.2016, 10:05
A no fakt, sorki - trochę mam zaległości w czytaniu forum - a wyszukiwarka słabo mi sprzyja.

Piwonia
09.01.2016, 22:01
Temat już był, oczywiście na tak.

BB_Penelopa
11.01.2016, 16:03
Witam,

Temat już był, aczkolwiek sugestia jest warta przypomnienia.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Piwonia
11.01.2016, 17:26
A ja myślałam że dublujące wątki się łączy lub usuwa, bo jak ktoś chce przypomnieć temat, to może się odezwać w starym.

ZamyślonyŻyd
11.01.2016, 18:59
Broda, to samo ci napisałem w poprzednim Twoim temacie...

Ludzie, Broda zawsze tak sypie /pomysłami/ od rana do wieczora? :D

BB_Penelopa
12.01.2016, 11:28
Witam. :)

Sugestia została przekazana deweloperowi.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

misiasia
12.01.2016, 14:57
Ludzie, Broda zawsze tak sypie /pomysłami/ od rana do wieczora? :D

tak :D

nieweim
12.01.2016, 14:59
Przede wszystkim ktos kompetentny powinien sie wziac za przepisanie interfejsu bo produkowanie w paczkach po 25 nie ma zadnego racjonalnego uzasadnienia. Przy wiekszych paczkah problem przesuwania usunalby sie sam.

A co do omijania tego poprzez 'przesun na sama gore' to moze to powodowac duze problemy performancowe w zaleznosci od tego jak wyglada implementacja - przeciez poza przesunieciem jednego elementu na liscie trzeba zmienic porzadek wszystkich pozostalych. Z dwojga zlego wole dodawac do produkcji male paczki niz zawiesic gre na kilka minut jednym kliknieciem.


lista ma to do siebie ze dodanie elementu jest proste więc o co ci chodzi ? bo nie skumałem :/ w liście jednokierunkowej zmieniasz wskaźnik elementu dodawanego by wskazywał element który zajmował w danej chwili jego pozycje a potem element po prostu ustawia się poprzednika aby wskazywał element dodany więc w czym problem ?
operacje na liście/tablicy i innych takich strukturach są operacjami PODSTAWOWYMI których chyba nawet uczą w liceum no ale co tam


aby ci co nie mieli informatyki lista (klasa/wskaźnik )
początkowy stan (zmieniamy de na 2 pozycje) (strzałka wskaźnik który musimy trzymać (1) zmiana w rundzie )
ab________->__ab______________->_ab________->ad
bc ____________bc_________________bc_________db (1)
cd____________ce (1) ______________ce__________bc
de_____________e__________________e___________ce
e _________-> _de______________->_ db__(1)______e

co do tabel tu idzie więcej pamięci ale implementacja jest prosta (zmiana d na 2 pozycje )
a ->______->____________ ->_____-> a
b ________________________d_______d
c __________b_____________b________b
d___________c_____________c________c
e ___e ______e_____________e_______e
f____f________f______________ f________f
->d ->d

wiec to raczej żart programistów a nie jakiś faktyczny problem zawodowiec powinien się z tym uporać w jakieś 30 minut bo tyle zajęło mi napisanie tego posta

verakles
22.01.2016, 11:16
3xtak:)

Draqun
08.02.2016, 19:54
Właśnie naklikałem się jak głupi ponieważ musiałem do zadania zrobić łuczników, których aktualnie nie miałem. Kolejka w koszarach na 2 dni. Czy można dodać przyciski "Na początek" i "Na koniec"? Skakanie po 1 polu po prostu jest marnowaniem czasu no i wnerwia. Można tutaj pominąć kolejkę budowania, bo te 3-4 pola da się jakoś przeżyć, ale magazyny żywienia i koszary to koszmar.

BB_Penelopa
09.02.2016, 13:53
Witam ponownie!

Bardzo dziękuję za oddane głosy!

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

nieweim
09.02.2016, 14:09
Właśnie naklikałem się jak głupi ponieważ musiałem do zadania zrobić łuczników, których aktualnie nie miałem. Kolejka w koszarach na 2 dni. Czy można dodać przyciski "Na początek" i "Na koniec"? Skakanie po 1 polu po prostu jest marnowaniem czasu no i wnerwia. Można tutaj pominąć kolejkę budowania, bo te 3-4 pola da się jakoś przeżyć, ale magazyny żywienia i koszary to koszmar.

szybsza metoda bez przesuwania kursorem kolejki by zobaczyć element który ma się znaleźć na początku jest opcja usuń. W koszarach i magazynie prowiantu przesuwanie jest kompletnie bezużyteczne ...

Piwonia
09.02.2016, 14:15
Ja już dawno pisałam, zamienić obecne przesuwanie o jedno miejsce na przesuwanie na początek.

morgorothor
07.03.2016, 18:07
Dla przypomnienia (wspominane w tym wątku).

Koniecznie dodać opcję "usuń wszystko"!

kinia19910
21.04.2016, 13:37
Podbijam.
Oczywiście głos na tak.

misiasia
07.05.2016, 22:05
co prawda wyżej, jest notka, ze pomysł poszedł do devów, ale nie zaszkodzi podbić, może coś przyspieszy ;)

horis
07.05.2016, 23:35
jestem za i jeszccze raz za - super pomysl

BB_Penelopa
12.05.2016, 10:36
Witam!

Pomysł został przekazany deweloperowi.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

kirk30
12.05.2016, 12:54
Super jakby się udało , zawsze to ułatwi grę.

Deratyzator
25.08.2016, 11:46
i prośba żeby o elitarnych koszarach nie zapomnieli :))

Ranhea
25.08.2016, 11:47
popieram, popieram!

BB_Penelopa
25.08.2016, 12:26
Witam!

Pomysł został przekazany, proszę o cierpliwość. :)

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

RedJul
25.08.2016, 12:29
Witam!

Pomysł został przekazany, proszę o cierpliwość. :)

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Watek ma już rok, wykazaliśmy się dużą dozą cierpliwości:)

kinia19910
25.08.2016, 12:50
Są i starsze wątki :) z tych przekazywanych pewnie 98% od razu odpada i tak

Ranhea
25.08.2016, 12:52
Są i starsze wątki :) z tych przekazywanych pewnie 98% od razu odpada i tak

przydalaby sie w sumie "lista pomyslow zaakceptowanych oraz odrzuconych", zeby nie dublowac watkow i pomyslow ;)

kinia19910
25.08.2016, 13:04
przydalaby sie w sumie "lista pomyslow zaakceptowanych oraz odrzuconych", zeby nie dublowac watkow i pomyslow ;)

A to to już zadanie dla BB do przedyskutowania czy to w ogóle możliwe. Słuszna idea (Chociaż baaardzo wątpię by przeszło).

RedJul
25.08.2016, 13:09
Można to zrobić tutaj (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/41541-Zestawienie-pomys%C5%82%C3%B3w-i-sugestii).
Swoją drogą warto przed rozpoczęciem nowego wątku najpierw tam zajrzeć.

Ranhea
25.08.2016, 13:18
Można to zrobić tutaj (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/41541-Zestawienie-pomys%C5%82%C3%B3w-i-sugestii).
Swoją drogą warto przed rozpoczęciem nowego wątku najpierw tam zajrzeć.

Porzadna robota i dobry pomysl, to zestawienie Dobrawy : )

Jakby sie dalo po nazwie pomyslu dopisac "przekazany do deva"/"odrzucony"/etc, to juz w ogole bylo wiecej niz rewelacyjnie :)

horis
25.08.2016, 15:40
szanowna penelopo- watek jest od zeszlego roku, 122/126 glosow jest na tak , co nie czesto jest, wiec pomysl widac ten jest potrzebny

czekamy wiec na rezultaty i szanowne bb- do dziela

Iphoris
25.08.2016, 18:03
A jeśli się nie będzie dało wprowadzić dobrego, sensownego rozwiązania, to przydałoby się przynajmniej:
1. Zlikwidować cooldown/lag (czy cokolwiek to jest) przy zmianie pozycji w kolejce (przy okazji przy premiach też, bo można cholery dostać jak trzeba całą wyspę oklikać i po każdej premii trzeba czekać) oraz
2. Nie przewijać na samą górę po każdej zmianie.
2a. A jeszcze lepiej - mile widziane centrowanie na miejscu, gdzie nastąpiła zmiana.

lub też
-1. Zrobić możliwość dodawania produkcji/szkolenia w trybie stosu, inaczej wysokiego priorytetu. Po prostu dodajemy (jeśli jest taka potrzeba) na początek kolejki a nie na koniec.

BB_Penelopa
26.08.2016, 10:05
szanowna penelopo- watek jest od zeszlego roku, 122/126 glosow jest na tak , co nie czesto jest, wiec pomysl widac ten jest potrzebny

czekamy wiec na rezultaty i szanowne bb- do dziela


Witam! :)

Jak już napisałam, pomysł został przekazany. :)
Jak coś będę wiedziała natychmiast dam Wam znać.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Ranhea
26.08.2016, 10:42
Nawet BB nie wie, jak niecierpliwie na to czekamy : )

Rados007
14.09.2016, 19:06
Przydała by się opcja i była by bardzo pomocna w koszarach dodanie dodatkowych dwóch strzałek nad tymi co są z opcją przesuń na początek i na koniec kolejki bo opcja co 1 w dół i w górę już jest. Kiedyś mogli by dodać w koszarach na górze ramkę, gdzie by się wpisywało np. 4 i strzałki na dół lub w górę zaznaczało dane jednostki i przesuń o 4 pozycje, jeśli tak się da. Przydała by się chociaż opcja tych strzałek przesunięcia jednostki lub na sam początek kolejki chociaż. Proszę o zagłosowanie na tą propozycję ułatwiło to by wszystkim grę bo jak coś trzeba do produkować w trakcie produkcji od razu to trzeba całe wojo kasować a tak by problem został rozwiązany.

bmw320
14.09.2016, 20:04
jak dla mnie to by wystarczyła tylko jedna strzałka przenosząca na początek kolejki, znacznie by pomogło gdy wtopisz gdzieś wojsko w nieudanym bloku. Wtedy zaznaczasz utracone wojsko pstryk jeden guziczek i już masz na początku kolejki :)) i po chwili możesz się cieszyć i kontynuować przygodę :)

Mervin85
15.09.2016, 12:45
tak

UgodanDan
15.09.2016, 12:52
Jestem za tym aby taką zmianę wprowadzić.

BB_Penelopa
15.09.2016, 12:56
Witam!

Pomysł jest już u dewelopera. :)

Pozdrawiam,
BB_penelopa

Rados007
15.09.2016, 15:40
Bardzo fajnie że jest u dewelopera:) , ale dobra wiadomość to by była jak by było wiadomo że wprowadzą to prędzej czy później na pewno, bo temat jest od roku lub nawet więcej o wiele, w sumie to był gdzieś podobny wcześniej i ponoć niema ostatecznie w ogóle stanowiska w tej sprawie :( dobrze by było jak by coś było wiadomo że będzie wprowadzony tak mała rzecz a cieszyła by niezmiernie i usprawniło by to wszystkim grę.
Pozdrawiam :)

ksiezniczkaloki
19.09.2016, 12:20
tak

Migotka79
19.09.2016, 13:39
Za.

tojanik
20.09.2016, 11:13
Dodałbym do tego przycisk kasowania wszystkich pakietów, oprócz będącego w produkcji. Magazyny i koszarty wszelkiego rodzaju powinny być w to zaopatrzone.

WasilijZajcev
08.10.2016, 11:40
Jak najbardziej na tak.
Już dawno powinni to dodać

Larxand
08.10.2016, 16:34
Albo chociaż przycisk "dodaj na początek kolejki".

Iphoris
10.10.2016, 10:00
Albo chociaż przycisk "dodaj na początek kolejki".

To jest akurat to, co i tak w większości przypadków chcemy zrobić i w dodatku wygodniejsze. Chyba sklecę propozycję.

Iphoris
10.10.2016, 10:55
Walczymy od dawna o przyciski "przesuń na początek kolejki" albo jakieś podobne. Wiadomo o co chodzi: czasami zachodzi potrzeba wyprodukowania czegoś/kogoś pilnie, na przykład do zadania, scenariusza albo odbudowy utopionego wojska, a kolejka ustawiona na trzy dni do przodu. Przesuwanie na początek kolejki albo kasowanie pozycji z niej to koszmar - szczególnie po wprowadzeniu przewijania na początek po każdej zmianie i lagów/cooldownów czy czymkolwiek jest to upierdliwe ustrojstwo, przez które muszę odczekać kilka sekund po każdej zmianie kolejki.

Propozycja: Dodać przycisk, który spowoduje dodanie wybranej produkcji zamiast na końcu, to na początku kolejki (za pozycją aktualnie produkowaną). W ten sposób jeżeli pojawi się zadanie typu "zrób jeden koszyk", zniesie nam generała gdzie nie trzeba albo przypomnimy sobie, że zapomnieliśmy zrobić medipaka do ekspedycji, to sprawę załatwimy trzema kliknięciami a nie milionem.
Żeby było jasne: chodzi o dodatkowy, drugi przycisk - aktualny przycisk dodawania zachowuje swoje miejsce i funkcję.

Dotyczy: wszystkich budynków, które mają lub powinny mieć kolejkę (Koszary, drugie koszary, magazyn prowiantu, drugi magazyn prowiantu, akademia, zbrojownie i oczywiście introligator ;) - jak czegoś zapomniałem, to proszę uzupełnić).

Lepszym, ale trudniejszym (co ma znaczenie dla wprowadzenia) rozwiązaniem byłoby dodanie do kolejki znacznika "tu wstawiaj". Przykładowo jeśli kliknę między pozycjami kolejki, to pojawi się tam linia, prostokąt, zdjęcie deweloperów gry w strojach zebry albo jakikolwiek inny obiekt oznaczający, że każde dodawanie produkcji do kolejki ma się odbywać w tym miejscu, to jest po elemencie poprzedzającym i przed elementem następującym.

Podpowiedź dla graczy: właśnie do tego używalibyście zwykle "przenoszenia na początek kolejki" - to rozwiązanie wygląda na prostsze (chociaż wiem, że ma odrobinę węższe zastosowanie). Zamiast np. dodawać cztery paczki i potem przenosić je ręcznie, można dodać wszystkie razem od razu tam, gdzie mają być.

Podpowiedź dla twórców gry: przesunięcie czterech pozycji o 50 miejsc to dwieście słownie dwieście akcji, które muszą być obsłużone na obu końcach łącza. Na to, że użytkownik ma dwieście razy wykonać akcję "przesuń, poczekaj, przewiń", można mieć wywalone, ale zmniejszenie tanim kosztem ilości żądań do serwera powinno być potencjalnie interesujące.

Larxand
10.10.2016, 11:47
Za. Miałem zrobić ankietę, ale jak znam życie zaraz ktoś połączy to z wątkiem, w którym jest mowa o sterowaniem kolejką, mimo, że to jest inna propozycja...

set2g
10.10.2016, 13:28
Przycisk przesuń na początek już jest wałkowany od tak dawna :D
I zero reakcji, ofc za

Jami
11.10.2016, 09:49
Jestem na TAK ale widzę temat wałkowany już rok i żadnej reakcji...
Czas odnowić temat bo przy kolejce 3000 rekrutów i łuczników zapomniałem nastawić 50 żołnierzy, którzy mi są potrzebni już teraz i usuwaj kolejkę? Nie ma szans wole wyjść z gry! Pozdrawiam:)

MOD_Victoria
14.01.2017, 14:18
Porzadna robota i dobry pomysl, to zestawienie Dobrawy : )

Jakby sie dalo po nazwie pomyslu dopisac "przekazany do deva"/"odrzucony"/etc, to juz w ogole bylo wiecej niz rewelacyjnie :)

Dzień dobry :).

Pomysły, które zostały przekazane są zaznaczone w zestawieniu, natomiast jeżeli BB_Penelopie uda się uzyskać informację, że zespół developerów odrzucił któryś z nich - są one zamykane i przenoszone do archiwum.

Pozdrawiam,
MOD_Victoria

Iphoris
14.01.2017, 17:07
Za. Miałem zrobić ankietę, ale jak znam życie zaraz ktoś połączy to z wątkiem, w którym jest mowa o sterowaniem kolejką, mimo, że to jest inna propozycja...

No dzień dobry... Jasnowidz czy co?

Ale może jeżeli ma to sprawić, że zostaną przekazane w paczce, to może tak lepiej. Deweloperom (trzeba pochwalić) ostatnio przybywa rozumu, więc mam nadzieję, że zrealizują i jedno i drugie.

Taki przypadek, że to akurat dzisiaj, kiedy w magazynie prowiantu przepycham 10 kufli piwa do zadania przez sześciodniową kolejkę i nie będę pisał co mnie bierze.

lukasz0830
27.04.2017, 10:45
Szkoda, że ten wątek toczy się od dawna i nikt z tym nic nie robi. Wiec chyba zbędne jest pisanie skoro i tak odpowiedzialni za wdrożenie podchodzą "olewająco" do sugestii innych graczy. Ale skoro piszę to ja widzę to tak: jeśli chcę wyszkolić 1000 rekrutów na raz to biorę w koszarach 1000 rekrutów i robi mi całą paczkę a nie rozbija na grupy po 25 sztuk potem lepiej usunąć całą paczkę 1000 R niż klikać 40 paczek usunięcia czy tez przesunięcia a czas szkolenia i tak ten sam, ale musiała by być jeszcze jedna opcja usunięcia produkcji podczas już szkolenia, ponieważ gdyby komuś trzeba było na już dorobić kilku innych jednostek, bo taka sytuacja zaistniała np blok nie wyszedł to po staremu można przesunąć, a po nowemu trzeba było by czekać aż te 1000 R się zrobi. Lub można by do tego co jest dodać kilka przycisków tak jak ktoś już sugerował. Usuniecie całej paczki produkcji lub też przesunięcie na początek lub koniec szkolenia czy też produkcji. Coś jak w zał.

BB_Penelopa
27.04.2017, 16:11
Pomysł został przekazany - pożyjemy, zobaczymy.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

dario_j
27.04.2017, 20:19
Pytanie tylko czy dożyjemy ? :P
Najlogiczniejsze rozwiązanie to możliwość przesunięcia zadania na dowolna pozycję w kolejce. Jak BB zaserwuje inny wynalazek to chyba zwątpię w ich chęci do rozwijania tej gry.

BB_Penelopa
28.04.2017, 12:24
Pytanie tylko czy dożyjemy ? :P
Najlogiczniejsze rozwiązanie to możliwość przesunięcia zadania na dowolna pozycję w kolejce. Jak BB zaserwuje inny wynalazek to chyba zwątpię w ich chęci do rozwijania tej gry.

Dożyjemy! :) Mam nadzieję ;D

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

NaikoN
30.04.2017, 20:24
Jestem za, bardzo przydatna opcja.

SirAdamsPL
19.05.2017, 09:58
A co z tym pomysłem, wejdzie w realizację? No chyba dorobienie takiego przycisku nie jest zbyt skomplikowane?

JA-RO-13
19.05.2017, 10:13
Oczywiscie że jestem za
przeklikanie się czasem przez kilkkanaście -kilkadziesiąd pozycji (i to po kilka razy) jest koszmarne

BB_Penelopa
19.05.2017, 13:22
Oczywiscie że jestem za
przeklikanie się czasem przez kilkkanaście -kilkadziesiąd pozycji (i to po kilka razy) jest koszmarne

Dzięki za opinię! :)

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

petrussilesius
19.06.2017, 23:00
Ja nadal jestem za... tyle że zdążyłem już posiwieć a tu nadal nic :)

Lesny__skrzat
20.06.2017, 08:47
Ja nadal jestem za... tyle że zdążyłem już posiwieć a tu nadal nic :)

słyszałem że "fachowcy nad tym rozważają"
czyli zapewne zdążysz jeszcze ołysieć

heniu315
20.06.2017, 11:20
wedle mnie nie potrzeba nawet przycisków (choć jestem za wprowadzeniem takowych), a wystarczyłoby powiększyć pojedynczą paczkę z 25 do 500 - każdemu to już ułatwi życie a programistycznie jest łatwe do wprowadzenia, wystarczą tylko chęci ;)

Lesny__skrzat
20.06.2017, 11:22
większa paczka miała by też swoją wadę ( blokada budynku na 12h) z powodu jednej produkcji

heniu315
20.06.2017, 13:24
nic nie jest idealne, ale za to jest to dodatkowe, proste rozwiązanie, z którego nikt nikomu nie nakazuje korzystać

Lesny__skrzat
20.06.2017, 13:26
dlatego mogliby dać to + to aby wszyscy byli szczęśliwi :)

heniu315
20.06.2017, 13:46
tak jest, więc prosimy o wyrozumiałość i prosimy o:
- dodatkowy przycisk kasujący wojsko;
- dodatkowy przycisk przesuwający wojsko na sam przód
- powiększenie paczki z 25szt do 250/500szt
obiecujemy, że gracze będą używać mniej wulgaryzmów przed monitorem co przedłoży się na rozwój kultury osobistej graczy ;D
bo pal licho te armaty, ale 15 min klikania jest strasznie irytujące

Lesny__skrzat
20.06.2017, 13:48
klikania i przewijania

BB_Penelopa
20.06.2017, 16:24
Ja nadal jestem za... tyle że zdążyłem już posiwieć a tu nadal nic :)

:) Dam znać jak czegoś się dowiem!

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Senlandia
18.07.2017, 09:03
Twórcy gry chyba złośliwie nie dali nam takiej możliwości :P

BB_Penelopa
16.08.2017, 15:28
Twórcy gry chyba złośliwie nie dali nam takiej możliwości :P

Tak bym tego nie nazwała. :)

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Misiorww
16.08.2017, 17:09
Tak bym tego nie nazwała. :)

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

a jak inaczej?
skoro ten pomysł jest priorytetowy do wprowadzenia wg graczy, a nie od tygodnia jest zaproponowany.

MOD_Victoria
17.12.2017, 17:53
Dzień dobry

pomysł został zrealizowany podczas aktualizacji 5.12.2017 (https://forum.thesettlersonline.pl/threads/44769-Zmiany-w-grze-5.12.2017). Temat zamykam i przenoszę do archiwum.

Pozdrawiam
MOD_Victoria