Zobacz pełną wersję : Gra Nowy? Pomysł na ciągły brak miejsca na wyspie
browar69
21.07.2015, 17:21
Pomysł opiera się na wprowadzeniu systemu łączenia budowli.
W "Menu budowli", obok opcji przenoszenia i burzenia dać opcję "Scal budynki". W ten sposób można by połączyć 2 budynki produkcyjne, mające ten sam poziom np. 2 piekarnie na 6lvl w jedną na 6 lvl ale posiadającą dwóch piekarzy. Kto powiedział, że na całą firmę może pracować tylko jedna osoba? W ten sposób na istniejących już wyspach można pomieścić nieskończenie wiele budynków. Nad budynkiem byłaby mała cyferka z ilością pracowników, (jej widok byłby możliwy do wyłączenia w zapowiadanym okienku z konfiguracja innych elementów i animacji).
Kwestia kosztu takiej operacji i wszystkie inne szczegóły pozostawiam do ustalenia wam, chodzi o sam zarys innego spojrzenia na rosnący problem braku miejsca na naszych wyspach.
Mam nadzieję, że opisałem to zrozumiale ;)
1. Jakies limity tego ile budynkow mozna w ten sposob scalic ?
2. Scalony budynek zabiera X patentow czy jeden ?
3. Scalanie dostepne od najnizszych leveli ? Jesli tak i nie ma ograniczen w scalaniu to jaki sens istnienia upgradow budynkow ?
W kwestii tego jak to rozwiazac to mysle ze bardziej naturalnym rozwiazaniem bylaby po prostu opcja dodawania ludzikow do pracy w danym budynku. Scalanie budynkow wydaje sie jakies takie sztuczne.
Czlowiek_Lasu
21.07.2015, 17:55
Można by też zamiast scalać budynki, zrobić po prostu nowe, pracujące wydajniej.
Miałem kiedyś taki pomysł:
http://forum.thesettlersonline.pl/threads/31681-Nowy-rodzaj-budynku-HUTA
Co powiecie na to? Może jeszcze da się tam głosować.
Dodanie pracownika do budynku to nie głupi pomysł, i najlepiej jakby taka opcja aktywowała sie dopiero na budynku 5 lvl. Oczywiście opcja nie darmowa a płatna w jakiejś walucie (nie klejnoty ;) ). pozostaje tylko kwestia o ile 1 pracownik by zwiększał produktywność budynku?
Piotru70
21.07.2015, 18:34
1. Jakies limity tego ile budynkow mozna w ten sposob scalic ?
2. Scalony budynek zabiera X patentow czy jeden ?
3. Scalanie dostepne od najnizszych leveli ? Jesli tak i nie ma ograniczen w scalaniu to jaki sens istnienia upgradow budynkow ?
W kwestii tego jak to rozwiazac to mysle ze bardziej naturalnym rozwiazaniem bylaby po prostu opcja dodawania ludzikow do pracy w danym budynku. Scalanie budynkow wydaje sie jakies takie sztuczne.
Dobra myśl. Podwojenie na stałe produkcji za jakąś kolosalną cenę jest dobrym rozwiązaniem. Ale to z kolei można po prostu wprowadzić wyższe poziomy budowli.
misiasia
21.07.2015, 19:57
a jak zajdzie potrzeba ograniczenia u spania czesci buudynków, to co wtedy, rozłaczać?
mi by się podobało gdyby menu takiego połączonego budynku było jak w epickim składzie drewna.
a jak zajdzie potrzeba ograniczenia u spania czesci buudynków, to co wtedy, rozłaczać?
mi by się podobało gdyby menu takiego połączonego budynku było jak w epickim składzie drewna.
Co BB/gracz raz zlaczylo niechaj gracz znowu nie rozlacza :p
Jak uspisz to spi. Proste.
BB_Teromort
22.07.2015, 10:33
Ciekawy pomysł, zdecydowanie wart rozpatrzenia.
Co w tym ciekawego poza dodatkowymi komplikacjami ???????
Wprowadźmy 10 (czy 12) poziom i wyjdzie na to samo.
Ciekawszym wydaje się pomysł misiasi.
Typu epicki skład miedzi, żelaza czy stali.
Tylko nie tak jak w składzie drewna - trzeba mieć 5 poziom jakiegoś tam budynku tylko owszem budujemy taki budynek ale w momencie aktywacji w składzie on znika. Jego funkcje przejmuje skład.
Misiorww
22.07.2015, 11:34
zgodzę się z Redjul'kiem :)
łatwiej i przyjemniej będzie wprowadzenie poprostu wyższych leveli budynków
zgodzę się z Redjul'kiem :)
łatwiej i przyjemniej będzie wprowadzenie poprostu wyższych leveli budynków
Od zawsze glosilem teze ze budynki powinny miec mozliwosc upa w nieskonczonosc lub przynajmniej do wysokiego poziomu (20-30). Tylko koszt kazdego kolejnego upgrade'u powinien rosnac wykladniczo (ciag geometryczny - cos w stylu 2-4-16-256 itd).
YAHIKO_FX
22.07.2015, 16:09
Świetnie czyli nie ma potrzeby dawać nowych wysp xD. Tylko kolejne poziomy ulepszenia obiektów, jak zabraknie miejsca bedzie trzeba wtedy tylko wyburzać a inne ulepszać, oby cena przenoszenia nie rosła wykładniczo również. Jestem na nie za scalaniem.
browar69
23.07.2015, 06:26
Co w tym ciekawego poza dodatkowymi komplikacjami ???????
Wprowadźmy 10 (czy 12) poziom i wyjdzie na to samo.
Ciekawszym wydaje się pomysł misiasi.
Typu epicki skład miedzi, żelaza czy stali.
Tylko nie tak jak w składzie drewna - trzeba mieć 5 poziom jakiegoś tam budynku tylko owszem budujemy taki budynek ale w momencie aktywacji w składzie on znika. Jego funkcje przejmuje skład.
Chociażby to ciekawszego, że nie musimy nic burzyć (tracić tysięcy monet i granitu) aby zyskać miejsce, w obecnej sytuacji aby postawić cokolwiek większość graczy musi coś zburzyć, wiesz ile takie epickie miejsce pracy potrzebuje miejsca?
Wymień choćby jedną "dodatkową komplikację" mojego pomysłu, to dodanie zaledwie jednego przycisku, pomysł jest ultraułatwiony i różni się tym od podnoszenia budynków, że automatycznie zwalnia miejsce i można poszerzyć inny łańcuch - czego nie da się wykonać przy podnoszeniu budynku - lub postawić całkiem nowy których niebawem będzie kilka w grze...
Uranos_old
15.02.2016, 21:51
Witam,
z uwagi na brak zainteresowania (ostatni wpis 23.07.2015 r.) zamykam wątek i przenoszę go do archiwum.
Pozdrawiam,
MOD_Uranos
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.