PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Refleksja zamku na wodzie



broda102
09.07.2015, 21:20
Proponuję by przywrócić poprzednią refleksję na zamku na wodzie z pierwszej wersji testowej - taka jest w pływającej rezydencji i ....

Misiorww
17.08.2016, 16:21
Jako, że zamek jest tylko dekoracją i aby zachęcić graczy do zaczęcia pseudo pvp, można by było z każdym poziomem zamku dodawać do populacji 200.

Po przemyśleniu zmieniłem ilość z 300 na 200, żeby nie za dużo zamek dodawał.

ps
Pomysł sparkza.

ps2
penelopo proszę nie witać i nie zachęcać do głosowania i dyskutowania

BB_Penelopa
17.08.2016, 16:36
Witam!

Zapraszam do dyskusji!

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Ranhea
17.08.2016, 17:09
za : )
ps1 sparkz, dobry pomysl : )
ps2 : D

BelzebubBertz
17.08.2016, 17:17
A co! A jak! 200 jest spoko!

aTenSion
17.08.2016, 17:29
Nawet dodanie do zamku osadników nie skusi mnie do robienia ekspedycji, dla mnie jest to obojętne

Ranhea
17.08.2016, 19:10
aTenSion, ja tez nie robie, co nie zmienia faktu, ze pomysl uwazam za trafiony, by zwiekszyc ich atrakcyjnosc.

szpila
17.08.2016, 19:11
ps
Pomysł sparkza.



1. Z ozdobnego zamku zrobić funkcjonalny - na przykład każdy poziom to siedziba ludków. I to konkretnie - docelowo na 15 poziomie 500.


5k na max levelu moze nie byloby super zachecajace, ale np +300 per level juz bardziej.


Misiorww idąc tym tokiem rozumowania to Twój pomysł, bo zmieniłeś z 300 na 200 tak jak sparkz z 500 zrobił 4500.

Jeśli chodzi o ilość ludków - to powinna być zmienna w zależności od dodawanego poziomu. Zakładając docelowe 3000 (w co niestety nie wierzę, BB tego nie łyknie)
według mnie powinno wyglądać to tak:
1 poziom 25 (+25)
2 poziom 75 (+50)
3 poziom 150 (+75)
4 poziom 250 (+100)
5 poziom 375 (+125)
6 poziom 525 (+150)
7 poziom 700 (+175)
8 poziom 900 (+200)
9 poziom 1125 (+225)
10 poziom 1375 (+250)
11 poziom 1650 (+275)
12 poziom 1950 (+300)
13 poziom 2275 (+325)
14 poziom 2625 (+350)
15 poziom 3000 (+375)
Osiągnięcie kolejnego poziomu jest trudniejsze (czyli bardziej czasochłonne:)) od poprzedniego, więc nagroda też powinna być coraz lepsza.

doradz
17.08.2016, 19:30
tak, tak i tak!

RedJul
17.08.2016, 20:00
Oczywiście że na tak, aczkolwiek pomysł szpili wydaje mi się logiczniejszy i bardziej motywujący.


(...)
Alternatywnie moznaby do zamku dodac jakies story zwiazane np z militariami i przerobic go na cos podobnego do boiska do wojskowych premii strefowych (a z kazdym kolejnym levelem zmniejszac cooldown na premiach).
A dlaczego alternatywnie? Ja bym to połączył.
Każdy poziom zamku to stałe zwiększenie prędkości pracy zbrojowni i akademii.
Jako że spodobało mi się wyliczenie szpili zrobiłem podobne dla prędkości.
1 - 1,5 %
2 - 4,5 %
3 - 9,0 %
4 - 15,0 %
5 - 22.5 %
6 - 31.5 %
7 - 42,0 %
8 - 54,0 %
9 - 67,5 %
10 - 82,5 %
11 - 99,0 %
12 - 117,0 %
13 - 136,5 %
14 - 157,5 %
15 - 180,0 %
Tyle w temacie ulepszania zamku, do tego dodałbym atrakcyjne nagrody wpadające z ekspedycji (unikalne budynki czy nowe bufy strefowe z excelsiora).
Pojedyncze zmiany nic nie zmienią, kompleksowo być może zachęcą do zabawy w PvP.

adamus402
17.08.2016, 20:06
Pomysł bardzo dobry.

broda102
17.08.2016, 20:15
Generalnie ekspedycje wymagają przebudowy o czym każdy wie - BB raczej już też jest tego świadome, że nie trykło. Dlatego, może dajmy im lepiej jeszcze ze 20 lat czasu - niech dobrze to przemyślą i dopiero wprowadzą, a nie psują kolejne elementy które powinny być czymś więcej niż tylko ozdobą.

Patryszon
17.08.2016, 20:51
Generalnie ekspedycje wymagają przebudowy o czym każdy wie - BB raczej już też jest tego świadome, że nie trykło. Dlatego, może dajmy im lepiej jeszcze ze 20 lat czasu - niech dobrze to przemyślą i dopiero wprowadzą, a nie psują kolejne elementy które powinny być czymś więcej niż tylko ozdobą.

Za 20 lat, to ja bym chciał widzieć kolejną (porządną) część settlersów tradycyjnych, nie internetowych :)

Misiorww
18.08.2016, 08:31
@szpila twój pomysł jest chyba ciekawszy :), zmusza do wbicia kolejnego lvl

@redjul chyba co za dużo to niezdrowo. nawet jeżeli by wprowadzili + do populacji, to wątpię czy bb zgodzi się na kolejne dodatki do zamku. chociaż ja jestem za.

sparkz
18.08.2016, 08:40
Tyle w temacie ulepszania zamku, do tego dodałbym atrakcyjne nagrody wpadające z ekspedycji (unikalne budynki czy nowe bufy strefowe z excelsiora).

- utrzymac podbite tereny ekspedycyjne w formie statycznego terenu a nie wpisu w menu
- podzielic na 2 czesci: budowlana i wydobywcza
- wydobywcza podlega takim samym zasadom jak obecnie (inny gracz moze ja podbic), budowlana nie
- calosc utrzymuje sie pod nasza kontrola przez regulaminowe 7 dni (jesli czesc wydobywcza zostanie wczesniej podbita mozemy ja odbic), potem zwalnia slot
- w czesci budowlanej mamy mozliwosc stawiania za pkty walecznosci budynkow produkcyjnych z gatunku podstawowych, byc moze za normalne surowce moznaby je ulepszac.

Sens zamyslu jest taki, zeby po pierwsze dodac realna rywalizacje o kawalek terenu, po drugie - mozliwosc outsourcingu produkcji najprostszych surowcow (drewno, kamienie) poza wyspe. Siedmiodniowa karencja obowiazkowa zeby troche ograniczyc sumaryczna produkcje.

agusta222
18.08.2016, 09:55
- utrzymac podbite tereny ekspedycyjne w formie statycznego terenu a nie wpisu w menu
- podzielic na 2 czesci: budowlana i wydobywcza
- wydobywcza podlega takim samym zasadom jak obecnie (inny gracz moze ja podbic), budowlana nie
- calosc utrzymuje sie pod nasza kontrola przez regulaminowe 7 dni (jesli czesc wydobywcza zostanie wczesniej podbita mozemy ja odbic), potem zwalnia slot
- w czesci budowlanej mamy mozliwosc stawiania za pkty walecznosci budynkow produkcyjnych z gatunku podstawowych, byc moze za normalne surowce moznaby je ulepszac.

Sens zamyslu jest taki, zeby po pierwsze dodac realna rywalizacje o kawalek terenu, po drugie - mozliwosc outsourcingu produkcji najprostszych surowcow (drewno, kamienie) poza wyspe. Siedmiodniowa karencja obowiazkowa zeby troche ograniczyc sumaryczna produkcje.


I już wiemy co będzie na Gamescom 2017

Misiorww
18.08.2016, 10:44
augusta pobożne życzenia

kinia19910
18.08.2016, 15:46
(...)
ps2
penelopo proszę nie witać i nie zachęcać do głosowania i dyskutowania

:D


Też nie robię kolonii ( i nie zamierzam!) Ale głos na TAK - niech tam się to przyda tym co robią ;)

Misiorww
18.08.2016, 16:16
kinia ja też nie robię, ale gdyby "ulepszyli" to kto wie

Wudz
18.08.2016, 23:11
Nawet +200 za każdy poziom to spora przesada, +3000 na 30 poziomie? Może +25 jakby dawało na każdym byłoby w miarę zbalansowane. Wyglądałoby to tak jak rozpisał szpila, powiedzmy że za wskoczenie na 15 byłoby +50, tyle, że +400 byłby to sumaryczny bonus zamku. Ogólnie jestem za, robię kolonie regularnie, starając się wbijać jakiś fajny ranking co miesiąc, więc jestem żywotnie zainteresowany, ale bonus stanowczo przestrzelony i BB nigdy tego nie wprowadzi, stąd mój głos na "inny pomysł".

sparkz
19.08.2016, 09:54
Nawet +200 za każdy poziom to spora przesada, +3000 na 30 poziomie? Może +25 jakby dawało na każdym byłoby w miarę zbalansowane.

Zbalansowane z czym ? sumaryczny bonus +400 czy 500 to jest tyle ile daje jedna wspaniala rezydencja, ktora z kolei mozna zdobyc po 1 dniu intensywnego robienia przygod zamiast marnowac X czasu na wbijanie 30 levelu w koloniach z ktorych i tak nic innego przydatnego nie ma.

Caly sek w tym ze zeby byl sens robic kolonie trzeba czegos co zmieni je z kompletnie niekonkurencyjnych w konkurencyjne. Polsrodki nic nie osiagna.

BB_Penelopa
19.08.2016, 10:39
Witam ponownie!

Bardzo dziękuję za oddane głosy i zachęcam do dalszej dyskusji!

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

ArturGrab
19.08.2016, 13:04
Bardzo ciekawy pomysł, ale pomysłów w tym dziale już było a BB i tak ich nie wie jak wprowadzić.
Oczywiście jestem na TAK bo to ciekaw aby wykorzystać coś co i tak stoi i stoi :)

tojanik
24.08.2016, 08:24
Proponuję po tysiącu od razu. dwieście za mało.

gosiaj
26.08.2016, 08:37
zawsze byłby jakiś sens powiększania go:)

Larxand
04.10.2016, 16:18
tu też up

BB_Penelopa
04.10.2016, 16:36
Witam!

Pomysł został przekazany.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Szarotka1
07.01.2018, 23:43
dobry pomyśł :)

chocisz
11.01.2018, 00:46
czy poza przekazanim sa jakies widoczne efekty:confused::confused::confused:

moze by tak dodac rowniez inne surowce bo te kamienie i deski to na psa bude:eek:

Kofelove
11.01.2018, 09:12
Nie robię, ale faktycznie, taki okaz powinien mieć coś użytecznego w sobie!

Chemik83
21.01.2018, 19:59
no i na testowym już zamek na wodzie ma osadników mam nadzieję, że wkrótce wprowadzą go do normalnej gry <jupi>

RedJul
22.01.2018, 14:19
No i przeszedł pomysł Brody102/Sparkza (z limitem Misiorww:)), pomysł Szpili zbyt trudny do realizacji o moim pomyśle i sugestiach nie wspomnę:).

chocisz
22.01.2018, 18:13
a ja mam taki pomysl. zeby od rana nie czekac na jakis konkretny surowiec

chocisz
23.01.2018, 20:38
poluje juz dwa dni na ciekawa kolonie ...kicha i same bzdety, poprawcie to bo poloze w koncu lach.....:p i nowe wyspy ilez mozna w kolko chodzic jak pies wkolo budy:eek:

PS jak awansuje na prezesa BB to strzeżcie sie:rolleyes: wszyscy na mietle

BB_Penelopa
24.01.2018, 14:34
poluje juz dwa dni na ciekawa kolonie ...kicha i same bzdety, poprawcie to bo poloze w koncu lach.....:p i nowe wyspy ilez mozna w kolko chodzic jak pies wkolo budy:eek:

PS jak awansuje na prezesa BB to strzeżcie sie:rolleyes: wszyscy na mietle


Dzięki za opinię! :)

P.S - Strach się bać! :P

chocisz
24.01.2018, 17:40
:mad:

chocisz
24.01.2018, 20:53
strach sie bac:p i efekty widac.... od razu ruda zlota wpadla... przestraszyli sie mietły ;) zaraz rozprawimy sie z gagatkiem

chocisz
26.01.2018, 20:08
no popatrzcie 2x granit i ruda tytanu w pierwszym wydaniu.... no juz sie tak nie bójcie... żartowałem:D, mozecie wyjsc z tego schowka na szczotki:o

MOD_Victoria
07.05.2018, 14:52
Dzień dobry,

pomysł został zrealizowany podczas aktualizacji 20.02.2018 (https://forum.thesettlersonline.pl/threads/45072-Zmiany-w-grze-20.02.2018) roku.
Proszę pamiętać o tym, że BlueByte zastrzega sobie prawo do dowolnego modyfikowania propozycji przedstawionych przez społeczność.
Temat zamykam i przenoszę do archiwum.

Serdecznie dziękuję za aktywność w dyskusji i wszystkie głosy.
MOD_Victoria