Zobacz pełną wersję : Gra Refleksja zamku na wodzie
broda102
09.07.2015, 21:20
Proponuję by przywrócić poprzednią refleksję na zamku na wodzie z pierwszej wersji testowej - taka jest w pływającej rezydencji i ....
Misiorww
17.08.2016, 16:21
Jako, że zamek jest tylko dekoracją i aby zachęcić graczy do zaczęcia pseudo pvp, można by było z każdym poziomem zamku dodawać do populacji 200.
Po przemyśleniu zmieniłem ilość z 300 na 200, żeby nie za dużo zamek dodawał.
ps
Pomysł sparkza.
ps2
penelopo proszę nie witać i nie zachęcać do głosowania i dyskutowania
BB_Penelopa
17.08.2016, 16:36
Witam!
Zapraszam do dyskusji!
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
za : )
ps1 sparkz, dobry pomysl : )
ps2 : D
BelzebubBertz
17.08.2016, 17:17
A co! A jak! 200 jest spoko!
aTenSion
17.08.2016, 17:29
Nawet dodanie do zamku osadników nie skusi mnie do robienia ekspedycji, dla mnie jest to obojętne
aTenSion, ja tez nie robie, co nie zmienia faktu, ze pomysl uwazam za trafiony, by zwiekszyc ich atrakcyjnosc.
ps
Pomysł sparkza.
1. Z ozdobnego zamku zrobić funkcjonalny - na przykład każdy poziom to siedziba ludków. I to konkretnie - docelowo na 15 poziomie 500.
5k na max levelu moze nie byloby super zachecajace, ale np +300 per level juz bardziej.
Misiorww idąc tym tokiem rozumowania to Twój pomysł, bo zmieniłeś z 300 na 200 tak jak sparkz z 500 zrobił 4500.
Jeśli chodzi o ilość ludków - to powinna być zmienna w zależności od dodawanego poziomu. Zakładając docelowe 3000 (w co niestety nie wierzę, BB tego nie łyknie)
według mnie powinno wyglądać to tak:
1 poziom 25 (+25)
2 poziom 75 (+50)
3 poziom 150 (+75)
4 poziom 250 (+100)
5 poziom 375 (+125)
6 poziom 525 (+150)
7 poziom 700 (+175)
8 poziom 900 (+200)
9 poziom 1125 (+225)
10 poziom 1375 (+250)
11 poziom 1650 (+275)
12 poziom 1950 (+300)
13 poziom 2275 (+325)
14 poziom 2625 (+350)
15 poziom 3000 (+375)
Osiągnięcie kolejnego poziomu jest trudniejsze (czyli bardziej czasochłonne:)) od poprzedniego, więc nagroda też powinna być coraz lepsza.
Oczywiście że na tak, aczkolwiek pomysł szpili wydaje mi się logiczniejszy i bardziej motywujący.
(...)
Alternatywnie moznaby do zamku dodac jakies story zwiazane np z militariami i przerobic go na cos podobnego do boiska do wojskowych premii strefowych (a z kazdym kolejnym levelem zmniejszac cooldown na premiach).
A dlaczego alternatywnie? Ja bym to połączył.
Każdy poziom zamku to stałe zwiększenie prędkości pracy zbrojowni i akademii.
Jako że spodobało mi się wyliczenie szpili zrobiłem podobne dla prędkości.
1 - 1,5 %
2 - 4,5 %
3 - 9,0 %
4 - 15,0 %
5 - 22.5 %
6 - 31.5 %
7 - 42,0 %
8 - 54,0 %
9 - 67,5 %
10 - 82,5 %
11 - 99,0 %
12 - 117,0 %
13 - 136,5 %
14 - 157,5 %
15 - 180,0 %
Tyle w temacie ulepszania zamku, do tego dodałbym atrakcyjne nagrody wpadające z ekspedycji (unikalne budynki czy nowe bufy strefowe z excelsiora).
Pojedyncze zmiany nic nie zmienią, kompleksowo być może zachęcą do zabawy w PvP.
adamus402
17.08.2016, 20:06
Pomysł bardzo dobry.
broda102
17.08.2016, 20:15
Generalnie ekspedycje wymagają przebudowy o czym każdy wie - BB raczej już też jest tego świadome, że nie trykło. Dlatego, może dajmy im lepiej jeszcze ze 20 lat czasu - niech dobrze to przemyślą i dopiero wprowadzą, a nie psują kolejne elementy które powinny być czymś więcej niż tylko ozdobą.
Patryszon
17.08.2016, 20:51
Generalnie ekspedycje wymagają przebudowy o czym każdy wie - BB raczej już też jest tego świadome, że nie trykło. Dlatego, może dajmy im lepiej jeszcze ze 20 lat czasu - niech dobrze to przemyślą i dopiero wprowadzą, a nie psują kolejne elementy które powinny być czymś więcej niż tylko ozdobą.
Za 20 lat, to ja bym chciał widzieć kolejną (porządną) część settlersów tradycyjnych, nie internetowych :)
Misiorww
18.08.2016, 08:31
@szpila twój pomysł jest chyba ciekawszy :), zmusza do wbicia kolejnego lvl
@redjul chyba co za dużo to niezdrowo. nawet jeżeli by wprowadzili + do populacji, to wątpię czy bb zgodzi się na kolejne dodatki do zamku. chociaż ja jestem za.
Tyle w temacie ulepszania zamku, do tego dodałbym atrakcyjne nagrody wpadające z ekspedycji (unikalne budynki czy nowe bufy strefowe z excelsiora).
- utrzymac podbite tereny ekspedycyjne w formie statycznego terenu a nie wpisu w menu
- podzielic na 2 czesci: budowlana i wydobywcza
- wydobywcza podlega takim samym zasadom jak obecnie (inny gracz moze ja podbic), budowlana nie
- calosc utrzymuje sie pod nasza kontrola przez regulaminowe 7 dni (jesli czesc wydobywcza zostanie wczesniej podbita mozemy ja odbic), potem zwalnia slot
- w czesci budowlanej mamy mozliwosc stawiania za pkty walecznosci budynkow produkcyjnych z gatunku podstawowych, byc moze za normalne surowce moznaby je ulepszac.
Sens zamyslu jest taki, zeby po pierwsze dodac realna rywalizacje o kawalek terenu, po drugie - mozliwosc outsourcingu produkcji najprostszych surowcow (drewno, kamienie) poza wyspe. Siedmiodniowa karencja obowiazkowa zeby troche ograniczyc sumaryczna produkcje.
agusta222
18.08.2016, 09:55
- utrzymac podbite tereny ekspedycyjne w formie statycznego terenu a nie wpisu w menu
- podzielic na 2 czesci: budowlana i wydobywcza
- wydobywcza podlega takim samym zasadom jak obecnie (inny gracz moze ja podbic), budowlana nie
- calosc utrzymuje sie pod nasza kontrola przez regulaminowe 7 dni (jesli czesc wydobywcza zostanie wczesniej podbita mozemy ja odbic), potem zwalnia slot
- w czesci budowlanej mamy mozliwosc stawiania za pkty walecznosci budynkow produkcyjnych z gatunku podstawowych, byc moze za normalne surowce moznaby je ulepszac.
Sens zamyslu jest taki, zeby po pierwsze dodac realna rywalizacje o kawalek terenu, po drugie - mozliwosc outsourcingu produkcji najprostszych surowcow (drewno, kamienie) poza wyspe. Siedmiodniowa karencja obowiazkowa zeby troche ograniczyc sumaryczna produkcje.
I już wiemy co będzie na Gamescom 2017
Misiorww
18.08.2016, 10:44
augusta pobożne życzenia
kinia19910
18.08.2016, 15:46
(...)
ps2
penelopo proszę nie witać i nie zachęcać do głosowania i dyskutowania
:D
Też nie robię kolonii ( i nie zamierzam!) Ale głos na TAK - niech tam się to przyda tym co robią ;)
Misiorww
18.08.2016, 16:16
kinia ja też nie robię, ale gdyby "ulepszyli" to kto wie
Nawet +200 za każdy poziom to spora przesada, +3000 na 30 poziomie? Może +25 jakby dawało na każdym byłoby w miarę zbalansowane. Wyglądałoby to tak jak rozpisał szpila, powiedzmy że za wskoczenie na 15 byłoby +50, tyle, że +400 byłby to sumaryczny bonus zamku. Ogólnie jestem za, robię kolonie regularnie, starając się wbijać jakiś fajny ranking co miesiąc, więc jestem żywotnie zainteresowany, ale bonus stanowczo przestrzelony i BB nigdy tego nie wprowadzi, stąd mój głos na "inny pomysł".
Nawet +200 za każdy poziom to spora przesada, +3000 na 30 poziomie? Może +25 jakby dawało na każdym byłoby w miarę zbalansowane.
Zbalansowane z czym ? sumaryczny bonus +400 czy 500 to jest tyle ile daje jedna wspaniala rezydencja, ktora z kolei mozna zdobyc po 1 dniu intensywnego robienia przygod zamiast marnowac X czasu na wbijanie 30 levelu w koloniach z ktorych i tak nic innego przydatnego nie ma.
Caly sek w tym ze zeby byl sens robic kolonie trzeba czegos co zmieni je z kompletnie niekonkurencyjnych w konkurencyjne. Polsrodki nic nie osiagna.
BB_Penelopa
19.08.2016, 10:39
Witam ponownie!
Bardzo dziękuję za oddane głosy i zachęcam do dalszej dyskusji!
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
ArturGrab
19.08.2016, 13:04
Bardzo ciekawy pomysł, ale pomysłów w tym dziale już było a BB i tak ich nie wie jak wprowadzić.
Oczywiście jestem na TAK bo to ciekaw aby wykorzystać coś co i tak stoi i stoi :)
Proponuję po tysiącu od razu. dwieście za mało.
zawsze byłby jakiś sens powiększania go:)
BB_Penelopa
04.10.2016, 16:36
Witam!
Pomysł został przekazany.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Szarotka1
07.01.2018, 23:43
dobry pomyśł :)
czy poza przekazanim sa jakies widoczne efekty:confused::confused::confused:
moze by tak dodac rowniez inne surowce bo te kamienie i deski to na psa bude:eek:
Kofelove
11.01.2018, 09:12
Nie robię, ale faktycznie, taki okaz powinien mieć coś użytecznego w sobie!
Chemik83
21.01.2018, 19:59
no i na testowym już zamek na wodzie ma osadników mam nadzieję, że wkrótce wprowadzą go do normalnej gry <jupi>
No i przeszedł pomysł Brody102/Sparkza (z limitem Misiorww:)), pomysł Szpili zbyt trudny do realizacji o moim pomyśle i sugestiach nie wspomnę:).
a ja mam taki pomysl. zeby od rana nie czekac na jakis konkretny surowiec
poluje juz dwa dni na ciekawa kolonie ...kicha i same bzdety, poprawcie to bo poloze w koncu lach.....:p i nowe wyspy ilez mozna w kolko chodzic jak pies wkolo budy:eek:
PS jak awansuje na prezesa BB to strzeżcie sie:rolleyes: wszyscy na mietle
BB_Penelopa
24.01.2018, 14:34
poluje juz dwa dni na ciekawa kolonie ...kicha i same bzdety, poprawcie to bo poloze w koncu lach.....:p i nowe wyspy ilez mozna w kolko chodzic jak pies wkolo budy:eek:
PS jak awansuje na prezesa BB to strzeżcie sie:rolleyes: wszyscy na mietle
Dzięki za opinię! :)
P.S - Strach się bać! :P
strach sie bac:p i efekty widac.... od razu ruda zlota wpadla... przestraszyli sie mietły ;) zaraz rozprawimy sie z gagatkiem
no popatrzcie 2x granit i ruda tytanu w pierwszym wydaniu.... no juz sie tak nie bójcie... żartowałem:D, mozecie wyjsc z tego schowka na szczotki:o
MOD_Victoria
07.05.2018, 14:52
Dzień dobry,
pomysł został zrealizowany podczas aktualizacji 20.02.2018 (https://forum.thesettlersonline.pl/threads/45072-Zmiany-w-grze-20.02.2018) roku.
Proszę pamiętać o tym, że BlueByte zastrzega sobie prawo do dowolnego modyfikowania propozycji przedstawionych przez społeczność.
Temat zamykam i przenoszę do archiwum.
Serdecznie dziękuję za aktywność w dyskusji i wszystkie głosy.
MOD_Victoria
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.