Zobacz pełną wersję : Gra Pory roku na wyspie w tso jako fajne premie
Witam mam świetny pomysł żeby zrobić zmianą pogodę typu żeby było to losowo w ciągu tygodnia np: 2 dni deszczu co skutkuje zwiększeniem pola pszenicy nadejście silnych wichur co skutkuje połamaniem drzew i naprawę domów coś takiego żeby nie było monotonii :)
Król-Grzegorz6
25.10.2014, 21:04
zrób anketę bo zostanie post skasowany
Mundek_May
25.10.2014, 21:47
"Chciałbym aby język giętki powiedział wszystko co pomysli głowa…" Jakże o to coraz trudniej ...->
Witam mam świetny pomysł żeby zrobić zmianą pogodę typu żeby było to losowo w ciągu tygodnia np: 2 dni deszczu co skutkuje zwiększeniem pola pszenicy nadejście silnych wichur co skutkuje połamaniem drzew i naprawę domów coś takiego żeby nie było monotonii :)
Zapomniałeś o "gradobiciu, trzęsieniu ziemi i kokluszu". O nawałnicy przecinków już nie wspomnę.
O tytułowej "ziemnej pogodzie" tym bardziej.
zrób anketę bo zostanie post skasowany
Mam nadzieję, że ankiety nie doda. Pewnie i tak nie wie jak :)
Mam nadzieję, że ankiety nie doda. Pewnie i tak nie wie jak :)
No i problem, bo dodał :)
PanPoziomka
17.06.2015, 16:50
Witam, jako że powoli dużo graczy nie ma już co robić na tso (znudzone 50) wpadłam na mały pomysł z pewnym dodatkiem do gry a mianowicie możliwości zmiany pór roku na sektorach wyspy. Jak to widzę, a no więc dodałabym do scenariuszy (drop) specjalne karty oznaczające pory roku. Pod daną kartą byłaby losowa pora roku (działanie coś jak pudełko z przygodą) każda pora oznaczona by była jako nowy kolorowy budynek z możliwością jego budowy na sektorze który chcielibyśmy zmienić wizualnie (zima, lato, jesień, wiosna) dany budynek miałby określony czas pracy po czym czerpałby swoją "zawartość" i znikał z sektora, oczywiście przywracając normalną postać danego sektora. Żeby nie narzekały osoby nie lubiące zbędnych budynków powiedzmy ze dany budynek dawałby premie na czas swojej pracy np: zima- przyspieszenie pracy kopalni , wiosna- przyspieszenie pracy leśników, jesień- przyspieszenie pracy drwali, lato- przyspieszenie pracy gospodarstw..itd itd;)
Można by rozwiązać to bez tworzenia nowego budynku w grze wystarczyłoby rzucić dana premię z karty na magazyn w danej strefie(coś jak proch piaskuna na tawernę).
PS zimę już niby mamy:D
To chyba tyle z mojej strony, a co Wy o tym sądzicie?
trex1979
17.06.2015, 18:35
Pomysł wydaje się ciekawy, jednakże przewiduję sporą dozę pracy dla twórców gry. Grafików przede wszystkim. Trzeba by przygotować grafikę dla każdego sektora wyspy na każdą porę roku. Postawienie jednego obiektu jako wyróżnika raczej nie ma sensu. Takie moje zdanie nie krytyczne, raczej sceptyczne. Co nie znaczy że pomysł nie jest wart dyskusji :) Pozdrowionka Poziomko :)
YAHIKO_FX
17.06.2015, 18:41
Fajny pomysł.
MOD_Victoria2
17.06.2015, 18:48
Tematy zostały połączone. Proszę o korzystanie z wyszukiwarki.
Pozdrawiam,
Mod Victoria
Margherita
18.06.2015, 10:26
Zagłosowałam na tak, chociaż boję się, że - o ile w ogóle ktoś rozważy taką opcję - to zrobią mi na wyspie jesień średniowiecza.
Pomysł interesujący, ale obawiam się że ilość bugów jakie wywoła będzie przeogromna.
Zagłosowałam na tak, chociaż boję się, że - o ile w ogóle ktoś rozważy taką opcję - to zrobią mi na wyspie jesień średniowiecza.
O to się starają nasi politycy:)
Pomijając trudności programistyczne można by to było zrobić tak, żeby każda pora roku miała swoje zady i walety:)
Przykładowo
jesień - większe zbiory ale mniej z polowań
lato - wojsko walczy lepiej ale gorzej pracują górnicy (urlopy:)) itd, itp
dodając losowość takiej pory roku mogłoby byc ciekawie.
SeptimusFlu
18.06.2015, 18:55
O to się starają nasi politycy:)
Pomijając trudności programistyczne można by to było zrobić tak, żeby każda pora roku miała swoje zady i walety:)
Przykładowo
jesień - większe zbiory ale mniej z polowań
lato - wojsko walczy lepiej ale gorzej pracują górnicy (urlopy:)) itd, itp
dodając losowość takiej pory roku mogłoby byc ciekawie.
Dokładnie też o tym myślałem już bez podziału na strefy, można byłoby to też połączyć z porami dnia tak jak teraz rozbłysk słońca i noc czyli proch piaskuna
tj. jesień - większe zbiory ale mniej polowań + noc - przyspieszenie wzrostu populacji ale wzrost zapotrzebowania na napitek
itd.itd.
fenixpiotr
21.06.2015, 13:16
jestem za ale warto pomyśleć o BB - to koszyuje rysowanie grafiki, zmiany w licznukach surowców [lub w czasie zbierania pojedynczej sztuki], nowe sposoby logowania i dużo testów - mógłby pobierać zestawy grafik z różnych miejsc w tych samych ścieżkach - może wtedy budowaie bazy byłoby kopiuj wklej...
to by załatwiło dużo szybsze wprowadzenie -
a co z zimą i zbieraniem zboża - jakiś interwał zmian...
co z tymi którzy grają np w ameryce południwej i nie ma u nich zimy - też mają mieć śnieg co 4 kwartały
Uranos_old
15.02.2016, 21:22
Witam,
z uwagi na brak zainteresowania (ostatni wpis 21.06.2015 r.) zamykam wątek i przenoszę go do archiwum.
Pozdrawiam,
MOD_Uranos
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.