PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Klejnoty za gre



jaco_j
01.06.2015, 22:50
Mam taki pomysł by wynagrodzić aktywnych graczy, a ukrócić multikonta i konta zombi. Za logowanie jest obecnie 100 klejnotów na gracza nie ważne czy gra czy sie zaloguje przez minutę. Uważam to za nieuczciwe, proponuję wiec 30 klejnotów za logowanie codziennie dodatkowo 90 klejnotów dla graczy co zrobią 10 przygód. Co o ty sądzicie?? Gracze aktywni mieliby 120 klejnotów. Obecnie istnieje np taka luka ktoś założy 30 kont po 3 tyg na główne wyśle jako prezent geologa i ma raptem 29 sztuk. Gdy uczciwy gracz zbiera rok.

Rosadamascena
01.06.2015, 23:11
Jacek, a co jak ktoś faktycznie wejdzie, posiedzi ze 2-3 godziny, postawi kopalnie ale przygód nie robi bo woli np. popisać na czacie? Albo namietnie handluje i nie chce mu się po 39072349473583 raz robić byka? :) To też ludzie aktywni, chociaż w nieco inny sposób. Szkoda aby byli pokrzywdzeni. Idea sama w sobie fajna, jednak trzeba to trochę dopracować :)

RedJul
01.06.2015, 23:15
Osobiście od początku jestem przeciwny dawaniu przez BB w jakikolwiek sposób (poza nagrodami w konkursach) klejnotów.
Klejnoty powinny być tylko i wyłącznie do kupienia za realną gotówkę.
Ale jednocześnie powinna być możliwość handlowania klejnotami na wadze.
Jeśli chodzi zaś o obronę przed multikontami są sposoby i mechanizmy (i to nie polegające na donoszeniu do supportu) sprawdzone w innych grach.
Nie trzeba na nowo odkrywać Ameryki, trzeba tylko rzeczywiście chcieć z nimi walczyć.

jaco_j
01.06.2015, 23:18
Osobiście od początku jestem przeciwny dawaniu przez BB w jakikolwiek sposób (poza nagrodami w konkursach) klejnotów.
Klejnoty powinny być tylko i wyłącznie do kupienia za realną gotówkę.
Ale jednocześnie powinna być możliwość handlowania klejnotami na wadze.
Jeśli chodzi zaś o obronę przed multikontami są sposoby i mechanizmy (i to nie polegające na donoszeniu do supportu) sprawdzone w innych grach.
Nie trzeba na nowo odkrywać Ameryki, trzeba tylko rzeczywiście chcieć z nimi walczyć.

Sam osobiscie jestem w stanie napisać program co wyłapie wszystkie multi

cóż są gracze co robią po 5 przygód dziennie i są traktowani jak ktoś sie loguje przez minutę codziennie, uważasz to za sprawiedliwe??? Zamiast 100 bedzie miał taki gracz 30 klei a aktywny robiacy przygody 120

Rosadamascena
01.06.2015, 23:33
cóż są gracze co robią po 5 przygód dziennie i są traktowani jak ktoś sie loguje przez minutę codziennie, uważasz to za sprawiedliwe??? Zamiast 100 bedzie miał taki gracz 30 klei a aktywny robiacy przygody 120

nie, nie jest sprawiedliwe, że ktoś po minucie logowania ma to samo co siedzący parę godzin. ale aktywność może przyjąć kilka form. możnaby przygotować np pulę 10 zadań codziennych, czas potrzebny na wykonanie jednego to minimum 15 minut. za zrobienie 4 wpadają klejnoty. w ten sposób każdy wybierze to co woli i będzie musiał "podłubać"

sparkz
02.06.2015, 08:14
cóż są gracze co robią po 5 przygód dziennie i są traktowani jak ktoś sie loguje przez minutę codziennie, uważasz to za sprawiedliwe??? Zamiast 100 bedzie miał taki gracz 30 klei a aktywny robiacy przygody 120

Po pierwsze i najwazniejsze klejnoty nie sa za aktywnosc tylko za logowanie.

Ktos kto robi 10 przygod dziennie zalogowal sie danego dnia, ktos inny nie robi przygod ale tez sie zalogowal, ergo taka sama nagroda.

Po drugie nie dostaja tyle samo, bo ten co robi 10 przygod dziennie ma zysk z tych przygod, a drug nie ma.

W obu przypadkach to jest sprawiedliwe.

Polkjmn
04.06.2015, 10:35
Jestem na nie, gdyż ostatnio udało się ukrócić kilku multikonciarzy na złotej górze. Od razu lepiej :)

Uranos_old
15.02.2016, 21:11
Witam,

z uwagi na brak zainteresowania (ostatni wpis 04.06.2015 r.) zamykam wątek i przenoszę go do archiwum.


Pozdrawiam,
MOD_Uranos