Zobacz pełną wersję : Gra Magazyny prowiantu w scenariuszach
browar69
12.04.2015, 10:39
Z pewnością wiele osób (tak jak mnie) irytuje fakt, że aby cokolwiek wyprodukować z przedmiotów kolekcjonerskich trzeba w ciągu każdej przygody kilkakrotnie wczytywać wyspę domową i scenariusza co w momentach dużego przeciążenia serwera może doprowadzić do szewskiej pasji.
Licząc, że w czasie większego natężenia ruchu na serwerze (czyli gdy przeciętny gracz zalogowany jest znacznie częściej), wczytywanie może trwać nawet 10 sekund, a przeważnie w scenariuszu trzeba wyprodukować 4 rodzaje premii to oznacza 8x wczytywanie mapy (1min 20sek bezczynności), a skoro producenci gry przewidzieli w osiągnięciach wykonanie 1000 scenariuszy to wychodzi niemal 22,5h oczekiwania na załadowanie mapek.
Więc przechodząc do sedna: proponuję by w scenariuszach pojawiały się w gwieździe dodatkowe zakładki posiadanego/ych magazynu/ów prowiantu w których można będzie bezpośrednio - nie wychodząc z przygody produkować potrzebne premie.
misiasia
12.04.2015, 14:21
Zrobienie scenariusza trwa kilkanaście minut, kropla w morzu w porównaniu do tego, ile trwa zrobienie przygody ;)
Owszem, w osiągnięciach jest wykonanie 1k scenariuszy, ale nie jest powiedziane że musi być w tydzień.
Jak dla mnie scenariusze, to praktycznie darmowe fanty o bb, nie mam nic przeciwko poczekać chwilkę miedzy mapami.
Misiorww
12.04.2015, 15:29
a czemu te premie się same nie robią? :P
oczywiście, że odpowiedź do ankiety to nie.
GreenLands
12.04.2015, 16:06
zadania-podzadania powinny być podwójne , tzn,
1-zbierz, 2-uzyj,
jak zbierze się jedno, to podstawia się kolejny element do zebrania,
było by prościej, wejść w przygodę, zebrać wymagane elementy, wyjść, zrobić w prowiancie, wejść w przygodę, użyć.
Biorąc pod uwagę fakt, iż ukończenie przeciętnego scenariusza trwa tyle co transport wojsk na przeciętną przygodę, a wspomniane 1 min. 20 sek. bezczynności to mniej niż przeciętny atak (wysłanie, walka i powrót generała) na przeciętnej przygodzie, głosuję na nie.
von_Flaschke
05.05.2015, 16:03
Samo wprowadzenie scenariuszy do gry uwazam za pomysl beznadziejny, prawdopodobnie powstal dlatego, zeby 7-letnie dzieci mogly sie pobawic w wyszukiwanie roznych drobiazgow potrzebnych do jego ukonczenia. Co z tego, jezeli jego opis przedstawiony jest w sposob trudny do zrozumienia, fabula beznadziejna (pijani sabotazysci xD, ktorych trzeba przepedzac dziwnymi srodkami, podczas gdy innych zwyczajnie morduje sie tysiacami). Bez ladu i skladu to wszystko.
Skoro jednak gra urodzila juz tego potworka, to skrocenie czasu jego wykonywania poprzez dolaczenie zakladki uwazam za bardzo wskazane:)
fenixpiotr
13.05.2015, 16:11
Nie rozumiem rozczarowania. Prędkość aładowania mapy nie jest zależna od BB. A sama forma rozrywki w scenariuszach jest bardziej niż przyjemna.
Ja nie popieram protestu, ale wole scenariusz niż kolonie czy pvp.
...wole scenariusz niż kolonie czy pvp.To jest jakaś różnica między koloniami a PvP?
Rosadamascena
13.05.2015, 16:36
(...) prawdopodobnie powstal dlatego, zeby 7-letnie dzieci mogly sie pobawic w wyszukiwanie roznych drobiazgow potrzebnych do jego ukonczenia (...)
Cóż, gra jest zakwalifikowana jako dostępna dla 7-letnich dzieci :) I od czasu do czasu tacy malcy w wieku 7-10 lat faktycznie się trafiają. Niech i oni mają coś od życia ;) A nas, starych dinozaurów, nikt nie zmusza do robienia nieszczęsnych scenariuszy :)
Uranos_old
14.02.2016, 23:07
Witam,
z uwagi na brak zainteresowania (ostatni wpis 13.05.2015 r.) zamykam wątek i przenoszę go do archiwum.
Pozdrawiam,
MOD_Uranos
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.