Zobacz pełną wersję : Gra Powrót Zadań Kryzysowych
Boskicom
08.04.2015, 23:42
BB zapowiedziało 4 serie a były tylko 2 :p. Moim zdaniem była to fajna odskocznia miedzy eventmi. Proponuje podzielić zadania na dwie grupy:
Zadanie od 1 do 5 - łatwe zadania które każdy by mógł wykonać bez większego wysiłku.
Nagroda na przykład 100 klejnotów i 3 pakiety medyczne i może jakieś premie.
Zadania od 6 do 10 - zadania bardzo trudne - niezbędne wydanie/produkcji sporej ilości mistrzowskich zasobów, zadania typu zdobądź 3k fasol i 2k granitu z przygód bajkowych itd.
Nagroda to koniecznie klejnoty na przykład 1,5k (jak nie będzie klejnotów zamiast robić zadania to połowa z 50 zacznie przeliczać czy im się to opłaca).
Powrót kryzysowych to fajny pomysł, choć ja bym zrobił tak, żeby losowo wypadały graczom. Dać ciekawe nagrody - tak, ale też - skoro kryzysowe - to żeby ich NIE zrobienie wiązało się z jakąś karą, np spowolnienie produkcji na tydzień, spadek poziomu losowego budynku i tp. Kara zależałaby od trudności zadania - im trudniejsze tym mniejsza i od tego ile zadań z łańcucha się wykonało.
Powrót kryzysowych to fajny pomysł, choć ja bym zrobił tak, żeby losowo wypadały graczom. Dać ciekawe nagrody - tak, ale też - skoro kryzysowe - to żeby ich NIE zrobienie wiązało się z jakąś karą, np spowolnienie produkcji na tydzień, spadek poziomu losowego budynku i tp. Kara zależałaby od trudności zadania - im trudniejsze tym mniejsza i od tego ile zadań z łańcucha się wykonało.
Deduch ale nie możesz karać graczy za to, że nie mają czasu/ możliwości zrobienia danego zadania. Gra ma być przyjemnością, a nie stresem czy przypadkiem jakiś budynek nie spadnie mi z 6lvlu do 1 albo przez miesiąc nie będzie działał, bo nie miałem czasu na wykonanie tego.
Zadania od 6 do 10 - zadania bardzo trudne - niezbędne wydanie/produkcji sporej ilości mistrzowskich zasobów, zadania typu zdobądź 3k fasol i 2k granitu z przygód bajkowych itd.
Nagroda to koniecznie klejnoty na przykład 1,5k (jak nie będzie klejnotów zamiast robić zadania to połowa z 50 zacznie przeliczać czy im się to opłaca).
Pomysł całkiem ciekawy jednak czas na wykonanie nie mógłby być 3 dni ale tydzień czy 2, bo bierzmy pod uwagę, że nie każdy może sobie pozowlić na siedzienie po 12 godzin dziennie przed grą lub też siedzi nocami (2-4). Ale jak najbardziej za. Oderwanie się od eventu, zawsze jest ciekawe :)
Dać ciekawe nagrody - tak, ale też - skoro kryzysowe - to żeby ich NIE zrobienie wiązało się z jakąś karą, np spowolnienie produkcji na tydzień, spadek poziomu losowego budynku i tp. Kara zależałaby od trudności zadania - im trudniejsze tym mniejsza i od tego ile zadań z łańcucha się wykonało.
Biorac pod uwage jak nedzny poziom trzymaja nowosci proponowane przez BB to pomysl karania ludzi za to, ze nie chca korzystac z ewidentnych bubli jest absurdalny.
misiasia
09.04.2015, 10:06
jaki znowu absurdalny??? baciorkiem ich za nie robienie zadań! :D
a w temacie... też bym sobie zrobiła jakieś kryzysowe ;)
tylko z tym "bardzo trudne" i ekstra nagrodą, to bym nie przesadzała, bo znając genialne pomysły BB będzie trzeba wydać 1k armat w zamian za super-hiper-ekstra dopałkę 250 do marmuru ;)
Boskicom
09.04.2015, 17:37
Pomysł całkiem ciekawy jednak czas na wykonanie nie mógłby być 3 dni ale tydzień czy 2, bo bierzmy pod uwagę, że nie każdy może sobie pozowlić na siedzienie po 12 godzin dziennie przed grą lub też siedzi nocami (2-4). Ale jak najbardziej za. Oderwanie się od eventu, zawsze jest ciekawe :)
Nie jestem na 100 % pewny ale na zadani kryzysowe było chyba 2 tygodnie
Powrót kryzysowych to fajny pomysł, choć ja bym zrobił tak, żeby losowo wypadały graczom. Dać ciekawe nagrody - tak, ale też - skoro kryzysowe - to żeby ich NIE zrobienie wiązało się z jakąś karą, np spowolnienie produkcji na tydzień, spadek poziomu losowego budynku i tp. Kara zależałaby od trudności zadania - im trudniejsze tym mniejsza i od tego ile zadań z łańcucha się wykonało.
To byłby kolejny, milowy krok do położenia tej gry. Równie dobrze można by karać systemowo za to że ktoś nie podbija kolonii albo obija się w zadaniach dziennych czy gildyjnych. A jak nawet nie jest w gildii to już całkiem go zbanować za postawę aspołeczną :)
Sam pomysł urozmaicenia gry zadaniami kryzysowymi jest dobry, zawsze to jakaś dodatkowa rozrywka między eventami :)
Piotru70
10.04.2015, 11:53
skoro kryzysowe - to żeby ich NIE zrobienie wiązało się z jakąś karą, np spowolnienie produkcji na tydzień, spadek poziomu losowego budynku i tp. Kara zależałaby od trudności zadania - im trudniejsze tym mniejsza i od tego ile zadań z łańcucha się wykonało.
Już widzę na ostatnie kilka dni zadania... jak ceny surowców szybują o 1000% w górę... Bo nikt nie chce mieć spowolnionej produkcji.
fenixpiotr
14.04.2015, 19:21
zaznaczyłem 'Obojętnie' bo uważam że wielu graczom poprostu nie starcza czasu na grę aby zadania zrobić [one były w seriach - prawda?] no i co prawda jakaś lepsza premia czy inna większa nagroda [jakiś młyn albo silos czy rezydencję czasem wygrać to by było to - ale serie musiałyby trwać kilka dni a nie zawsze się zdąża
Boskicom
14.04.2015, 22:37
Było 10 zadań i 2 tygodnie na ich wykonanie
Uranos_old
14.02.2016, 22:13
Witam,
z uwagi na brak zainteresowania (ostatni wpis 14.04.2015 r.) zamykam wątek i przenoszę go do archiwum.
Pozdrawiam,
MOD_Uranos
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.