PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Niewyczerpana Szybka Kopalnia Żelaza



Lord_Crain
04.04.2015, 11:21
Witam,
Jak w temacie, uważam iż lepszym pomysłem byłoby dodanie takiego budynku za te 20-40k kleju nawet z tą nową opcją 7lvl budynku niż dodawanie takiej drobnicy, którą muszę pilnować, by mi nie zaniknęła w akcji np w czasie "nagłej konserwy". Skoro BB wywróciło gospodarkę z naciskiem na żelazo, to wolałbym taki, anie inny budynek jako nowość. Sama ruda żelaza zapewne tak samo i na innych serwerach nie jest droga, ale jak BB chce by każdy sam się zadowalał własną produkcją to niech to umożliwią :)
Jak każdy, albo zdecydowana większość wie, iż złoża żelaza obecnie są jedynymi pokładami, które u geologa w drzewku rozwoju nie posiadają szybkich złóż. Urozmaicenie gry budynkiem, który by 2x szybciej targał nam zasób i się nie kończył zaowocowałoby dużym plusem.

sparkz
04.04.2015, 11:22
Ankiete dodaj zeby mozna bylo zaglosowac na "Tak".

Lord_Crain
04.04.2015, 11:23
Byłem w trakcie montowania :)

sparkz
04.04.2015, 14:43
BTW 40k to zdecydowanie za duzo za taka kopalnie jesli sie wezmie pod uwage inne skalowanie kosztow wytopu zelaza w stosunku do miedzi i to ze obecnie nie ma szybkich zloz zelaza.

20-25k max.

Lord_Crain
04.04.2015, 14:47
Ty to wiesz, ja to wiem, wiedzą to gracze, ale BB i tak zawyży cenę jeśli się oczywiście zdecyduje, aby zmaksymalizować swój zarobek ;/

Kociarz
04.04.2015, 17:14
Przydałaby się niewyczerpalna kopalnia, najlepiej byłoby gdyby kopalnia miała skrócony czas wydobycia (efekt jak przy solidnych stemplach) i kosztowała powiedzmy 20-40k kleju. Nawet gdyby dali limit jak dla miedziowych to i tak gracz będzie do przodu.

Wciąż czekam na nowe epickie miejsca pracy. BB, chcemy mieczników i produkcji żywności, dajcie nam powód do wydawania pieniędzy.

Misiorww
05.04.2015, 20:45
jak najbardziej tak, ale koszt to 20k jak przy miedzi

sparkz
09.07.2015, 16:49
Tematu chyba nie trzeba wyjaśniać, a warto byłoby, żeby był na forum (a nuż ktoś przeczyta).

Proponowana cena : 15000 klejnotow
Max ilość : 6

Lipek
09.07.2015, 17:07
Za 15k niebieskich u BB to nie przejdzie kiedy w sumie teraz malo uzyteczna kopalnia miedzi to koszt 20k. Podejrzewam ze wg kryteriow cenowych BB zawolaloby za taka kopalnie 30-40k niebieskich. Ale jestem jak najbardziej za taka kopalnia (nawet za cene 40k klejnotow).

sparkz
09.07.2015, 17:08
Za 15k niebieskich u BB to nie przejdzie kiedy w sumie teraz malo uzyteczna kopalnia miedzi to koszt 20k. Podejrzewam ze wg kryteriow cenowych BB zawolaloby za taka kopalnie 30-40k niebieskich. Ale jestem jak najbardziej za taka kopalnia (nawet za cene 40k klejnotow).

Ze wzgledu na to ze sie nie da znalezc szybkich zloz zelaza taka kopalnia jest na wstepie 2x gorsza od tej do miedzi. stad cena 15k wydaje mi sie rozsadna, jesli dla osiagniecia takiego samego efektu na wejscie musisz wydac 30k.

Polkjmn
09.07.2015, 18:16
Mimo wszystko opłacałoby się dużo za nią dać :)

broda102
09.07.2015, 18:49
Jak najbardziej ;p

Boskicom
09.07.2015, 20:08
Ze wzgledu na to ze sie nie da znalezc szybkich zloz zelaza taka kopalnia jest na wstepie 2x gorsza od tej do miedzi. stad cena 15k wydaje mi sie rozsadna, jesli dla osiagniecia takiego samego efektu na wejscie musisz wydac 30k.

Miedzi kosztowała 20k zanim wprowadzono ulepszenia geologa więc argument raczej nie trafiony. A poza tym na niewyczerpalna możesz dawać premie x4- na moim serwerze zaczyna to być opłacalne

sparkz
09.07.2015, 20:13
Miedzi kosztowała 20k zanim wprowadzono ulepszenia geologa więc argument raczej nie trafiony. A poza tym na niewyczerpalna możesz dawać premie x4- na moim serwerze zaczyna to być opłacalne

Mozna dawac, na jedna i na druga - wiec nie wiem co to za argument :p

A co do miedzianej malo mnie obchodzi co bylo, wazne co jest. Zelazo produkuje sie wolniej i potrzeba go duuuuzo wiecej, wiec nie ma powodu zeby kopalnie kosztowaly wiecej, skoro i tak trzeba bedzie ich kupic kilka zeby ich uzywanie mialo sens. Podstawa sprzedazy - najwieksze zyski ciagnie sie nie z wysokich cen tylko z duzej ilosci potencjalnych klientow.

set2g
09.07.2015, 20:15
Jak najbardziej za, obecnie każda nowość pożera żelazo, a źródeł w stosunku do potrzeb jest mało

Lipek
09.07.2015, 21:17
Mozna dawac, na jedna i na druga - wiec nie wiem co to za argument :p

A co do miedzianej malo mnie obchodzi co bylo, wazne co jest. Zelazo produkuje sie wolniej i potrzeba go duuuuzo wiecej, wiec nie ma powodu zeby kopalnie kosztowaly wiecej, skoro i tak trzeba bedzie ich kupic kilka zeby ich uzywanie mialo sens. Podstawa sprzedazy - najwieksze zyski ciagnie sie nie z wysokich cen tylko z duzej ilosci potencjalnych klientow.
Tak, tylko z drugiej strony, skoro jest duzy popyt/zapotrzebowanie na zelazo i jego pochodne, to BB wiedzac o tym zawola pewnie wiecej. Jak dla mnie taka kopalnia moze i kosztowac rybe, ale patrzac na to realnie, wg BB to pewnie zarzada tych 30-40k za kopalnie zelaza bez dna.

Boskicom
09.07.2015, 22:29
Mozna dawac, na jedna i na druga - wiec nie wiem co to za argument :p
A co do miedzianej malo mnie obchodzi co bylo, wazne co jest.

Taki sam jak twój z porównaniem czasu produkcji w miedzianej.

Ruda miedzi i żelaza to podstawy dwóch osobnych łańcuchów produkcyjny więc co ma piernik do wiatraka? Przemysłowe mogą pracować z takim samym czasem a złota była droższa od żelaza od 20% jak dobrze pamiętam - twój argument nie ma prawa bytu w tej grze :) możesz go bronic ale i tak to nic nie zmieni bo BB ma inne kryteria ustalania cen.



Podstawa sprzedazy - najwieksze zyski ciagnie sie nie z wysokich cen tylko z duzej ilosci potencjalnych klientow.

Prawda, ale zapomniałeś dodać że również jedną z podstawowych zasad jest sprzedawać towar w jak najwyższej możliwej cenie. Powiedzmy sobie szczerzę jak by wprowadzili niewyczerpalną żelaza to czy czas produkcji będzie 3 minuty czy 12, osoby które chcą ją kupić i tak to zrobią i dadzą bez większych ale po 20/30k, a BB doskonale zdaje sobie z tego sprawę i na pewno nie da ich taniej.

sparkz
10.07.2015, 08:22
Taki sam jak twój z porównaniem czasu produkcji w miedzianej.

Malo interesuje mnie czas produkcji w miedzianej, bardziej obecnosc szybkich zloz :p

To co dla mnie jest istotne to ze przy miedzi zysk z tytulu kupna niewyczerpanej to :
a) brak koniecznosci stawiania nowych kopalnii
b) mozliwosc spokojnego ulepszenia na lvl5 bez podbijania kosztow i koniecznosci czestszego odbudowywania
c) efektywniejsze wykorzystanie szybkich zloz ze wzgledu na b)

W przypadku zelaza zostaje tylko a i b, przez co kopalnia automatycznie jest gorsza juz na starcie.


Ruda miedzi i żelaza to podstawy dwóch osobnych łańcuchów produkcyjny więc co ma piernik do wiatraka?

Rozne lancuchy sluzace do produkcji wlasciwie tego samego (wojska), z czego jeden jest gorzej przeskalowany.


Przemysłowe mogą pracować z takim samym czasem a złota była droższa od żelaza od 20% jak dobrze pamiętam - twój argument nie ma prawa bytu w tej grze :) możesz go bronic ale i tak to nic nie zmieni bo BB ma inne kryteria ustalania cen.

nawet jesli mamy 99% pewnosc, ze ten argument do nikogo nie trafi, to jesli nie zostanie uzyty ta pewnosc wzrasta do 100% :p


Prawda, ale zapomniałeś dodać że również jedną z podstawowych zasad jest sprzedawać towar w jak najwyższej możliwej cenie. Powiedzmy sobie szczerzę jak by wprowadzili niewyczerpalną żelaza to czy czas produkcji będzie 3 minuty czy 12, osoby które chcą ją kupić i tak to zrobią i dadzą bez większych ale po 20/30k, a BB doskonale zdaje sobie z tego sprawę i na pewno nie da ich taniej.

Mozemy rozwinac dyskusje i znalezc jeszcze pare 'podstawowych zasad' ale nie zmienia to faktu, ze lepiej oferowar bardziej dostepny i trafic do wiekszej ilosci klientow niz bazowac na lemingach ktore i tak kupia bezwarunkowo.

Ja np osobiscie bym takiego budynku za 40k nie kupil, bynajmniej nie dlatego ze brakuje mi klejnotowo tylko zwyczajnie daje on za malo w stosunku do zwyklych kopalnii zeby byl warty takiej ceny. Codziennie stawiam 14 kopalnii, jedna niewyczerpana bez zadnych usprawnieni typu szybkosc wydobycia zredukuje mi to do 12, co w wygodzie gry daje mi mniejszy zysk niz 1 silos.

Adamynas
10.07.2015, 08:30
Tak, tylko z drugiej strony, skoro jest duzy popyt/zapotrzebowanie na zelazo i jego pochodne, to BB wiedzac o tym zawola pewnie wiecej. Jak dla mnie taka kopalnia moze i kosztowac rybe, ale patrzac na to realnie, wg BB to pewnie zarzada tych 30-40k za kopalnie zelaza bez dna.

Ciekawe tylko dlaczego BB żąda za proch piaskuna tyle fasolek :) nie mierz ich swoją logiką bo się człowieku pogubisz :D

Lipek
10.07.2015, 16:10
Ciekawe tylko dlaczego BB żąda za proch piaskuna tyle fasolek :) nie mierz ich swoją logiką bo się człowieku pogubisz :D
Nie wiem dlaczego BB zada za proch wlasnie tyle. Nie pracuje w BB to ci nie odpowiem. Odnosnie niewyczrplanej kopalni zelaza, logicznym jest (wedlug mnie, czyli normalnie, przecietnie myslacego czlowieka) ze przy duzej podazy na zelazo, kopalnia takowa nie bedzie raczej kosztowala 15k klejnotow. Najprawdopodobniej bedzie to cena 20k+ (z naciskiem na +). Ja osobiscie wolalbym dac nawet te 40K za taka kopalnie i miec swiety spokoj z jej wydobyciem, niz kupic przemyslowa i jej pilnowac.


Malo interesuje mnie czas produkcji w miedzianej, bardziej obecnosc szybkich zloz :p

To co dla mnie jest istotne to ze przy miedzi zysk z tytulu kupna niewyczerpanej to :
a) brak koniecznosci stawiania nowych kopalnii
b) mozliwosc spokojnego ulepszenia na lvl5 bez podbijania kosztow i koniecznosci czestszego odbudowywania
c) efektywniejsze wykorzystanie szybkich zloz ze wzgledu na b)

W przypadku zelaza zostaje tylko a i b, przez co kopalnia automatycznie jest gorsza juz na starcie.

Ja np osobiscie bym takiego budynku za 40k nie kupil, bynajmniej nie dlatego ze brakuje mi klejnotowo tylko zwyczajnie daje on za malo w stosunku do zwyklych kopalnii zeby byl warty takiej ceny. Codziennie stawiam 14 kopalnii, jedna niewyczerpana bez zadnych usprawnieni typu szybkosc wydobycia zredukuje mi to do 12, co w wygodzie gry daje mi mniejszy zysk niz 1 silos.
A ja wlasnie bym kupil, chociazby ze wzgledu na a) i b).

Misiorww
10.07.2015, 17:48
bez względu na cenę, taka kopalnia będzie pożądana przez graczy.
jak najbardziej na tak

tojanik
15.07.2015, 12:52
Uważam, że niewyczerpaną kopalnię żelaza, złota, miedzi, kamieniołomy powinny być do zdobycia za ilość grania jaką poświęcił grający na robienie różnych zadań, przygód i ekspedycji. przykładowo za zrobienie iluś (np. 1 000) przygód epickich kopalnia miedzi. ekspedycji małych, średnich i największych kopalnia żelaza ( powiedzmy po 1k). Chodzi o to, aby nie było to łatwe i żeby za szybko gracze tego nie zrobili. oczywiście gracz musiałby się codziennie logować do przygody.

Gra jest po to aby się nią bawić. Jaka przyjemność jest w tym, aby poświęcić kasę i mieć? Może dać tu oprócz możliwości kupienia możliwość otrzymania takiej właśnie nagrody za przywiązanie do zabawy i poświęcanie tu własnego czasu>?

set2g
15.07.2015, 17:37
wyznaczynik w postaci przygód wieloosobowych ma sie nijak do rzeczywistości, bo można kupować loty, przygoda odhaczona, czas poświęcony minimalny

Rosadamascena
16.07.2015, 17:25
wyznaczynik w postaci przygód wieloosobowych ma sie nijak do rzeczywistości, bo można kupować loty, przygoda odhaczona, czas poświęcony minimalny

To można by jakoś zorganizować. Np miedzianą mogli by dawać za zdobycie 1mln expa/ 10k gwiezdnych monet z przygód epickich. Wciąż można niby załatwić to zakupem lootów ale potrwa to miesiące jak nie lata ;)

Tornados
16.07.2015, 17:32
Szybki drop z byka to okolo 150 gwiezdnych :)
Robi sie je masowo to taka kopalnie ma sie w pare dni
Co innego gdyby to dotyczylo np krawcow ktorzy jednak wymagaja wiecej czasu i wojska

sparkz
16.07.2015, 17:56
Cala dyskusja nie ma specjalnie sensu bo sensu nie ma dawanie najbardziej podstawowego budynku produkcyjnego jako nagrode za miesiace grania.

W obecnych warunkach po takim dlugim okresie praktyczna przydatnosc takeigo budynku drastycznie spada.

Lord_Crain
16.07.2015, 20:28
Wystarczyło ino odświeżyć temat ;)

sparkz
16.07.2015, 20:34
Ok mozna zamknac/ polaczyc / cokolwiek tam zolci beda chcieli.

Rosadamascena
17.07.2015, 13:50
Szybki drop z byka to okolo 150 gwiezdnych :)
Robi sie je masowo to taka kopalnie ma sie w pare dni
Co innego gdyby to dotyczylo np krawcow ktorzy jednak wymagaja wiecej czasu i wojska

Ceny zawsze mogłyby być inne ;) Jednak z drugiej strony pamiętaj też, że nie każdy siedzi cały dzień i tłucze tą wołowinę :p Może faktycznie 10k SC to mało. Ale można na przykład koszty tego typu:
Niewyczerpana kopalnia miedzi: 50k Gwiezdnych/5000k expa za przygody epickie + 20k fasoli z ostatniego slotu Krawców/8000k expa z Krawców + 30 dni pod rząd online (limit 3 szt)
Szybka niewyczerpana kopalnia żelaza (z pomysłu Lorda): 60k Gwiezdnych/6000k expa za przygody epickie + 20k fasoli z ostatniego slotu Krawców/8000k expa z Krawców + 25k Punktów Waleczności z dropów za podbicie kolonii + 60 dni pod rząd online (limit 5 szt)

Dla niecierpliwych mogłyby zostać kopalnie za klejnoty (miedziana tak jak jest, żelazna za np 30k). W obrębie tego samego limitu (płaci się albo niebieskimi albo aktywnością w grze - robieniem w/w zadań ) lub jak z Epickim Składem Drewna - 2 osobne limity (co chyba byłoby uczciwsze, tak aby każdy przy odrobinie wysiłku mógł coś zdobyć, ale jednocześnie ci, którzy inwestują złotówki w piksele w grze nie będą czuć się poszkodowani faktem, że każdy będzie miał to co oni).


Tu można jeszcze uwzględnić i nieco zmodyfikować element występujący w innej gierce w którą czasem klikam. W przypadku graczy 1-49 lvl exp wydawany na kopalnie mógłby przepadać. Nie pamiętam ile jest za który poziom (na pewno mniej niż podane wyżej ilości), ale pewnie dałoby się to jakoś ogarnąć... Np gracz 1-49 sam by decydował czy chce dobijać do 50 czy też inwestować część wydropionego PD w kopalnie. Jeśli chciałby go wydać na budynki musiałby go przerobić 100:1 (epickie) oraz 400:1 (Krawce) w Magazynie Prowiantu (wyłącznie zwykłym - wreszcie by się na coś przydał :D) na specjane surowce (roboczo można je nazwać Epicki Fragment Kopalni oraz Bajeczny Fragment Kopalni). Analogicznie dałoby się postąpić z fasolkami i SC u 50. 1 fasola dawałaby 4 Bajeczne Fragmenty Kopalni, 1 SC 1 Epicki Fragment Kopalni.

Piotru70
17.07.2015, 16:21
Ty to wiesz, ja to wiem, wiedzą to gracze, ale BB i tak zawyży cenę jeśli się oczywiście zdecyduje, aby zmaksymalizować swój zarobek ;/

Jak bedzie za 10k to jest prawdopodobieństwo że kupi ją o wiele wiecej graczy niż gdyby była za 20k.

Lipek
18.07.2015, 12:22
Jak bedzie za 10k to jest prawdopodobieństwo że kupi ją o wiele wiecej graczy niż gdyby była za 20k.
Byloby pieknie, ale BB ma inny tok myslenia - vide proch piaskuna za 500 niebieskich.

Misiorww
18.07.2015, 19:53
Byloby pieknie, ale BB ma inny tok myslenia - vide proch piaskuna za 500 niebieskich.

ciekawe ilu by się chętnych znalazło gdyby koszt takiej kopalni żelaza wyniósł przykładowo 50k niebieskich

Adamynas
18.07.2015, 21:27
ciekawe ilu by się chętnych znalazło gdyby koszt takiej kopalni żelaza wyniósł przykładowo 50k niebieskich

Pierwszy :)

Lipek
18.07.2015, 23:28
Drugi! :p

sparkz
19.07.2015, 08:13
Szybka bym za 50k kupil. W sumie nawet dwie.

set2g
19.07.2015, 12:50
A ja bym nie kupił :D
Maja aktualna aktywność w grze nie jest na tyle duża abym sobie zawracał taką kopalnie głowe.

Bartexio
06.03.2016, 12:13
Jak w temacie, skoro jest niewyczerpalna kopalnia miedzi (x3) i dużo graczy ma ją na stanie, może pora aby dodać choć jedną taką kopalnie żelaza.
Skąd taki pomysł ? Otóż obecnie przygody typu krawce przeżywają znów "falę popularności" w związku z tym idzie dużo mieczy żelaza/ stal a do ich produkcji ruda żelaza jest niezbędna.
Wiemy jak dużym ułatwieniem jest posiadanie kopalni miedzi która się nie wyczerpuję. Fakt można było kiedyś kupić przemysłową kopalnie żelaza, czy w eventach arktyczną ale mają jedna wadę - trzeba pilnować aby nie padła. Do tego są potrzebne dosypki które fakt lecą w dropach, ale czasem gracz ma mniej czasu na grę czy też nie dopilnuję i po kopalni.
Proponuje aby taka kopalnia kosztowała tyle samo co miedzi, lub było do zdobycia w którymś evencie (ale bez opcji handlu/przekazania). I co by za wygodnie nie było dostępna dopiero od określonego poziomu np. 51 lvl

Tym bardziej że są manufaktury węgla czy chatki łowcy więc taka kopalnia to było by idealne uzupełnienie gospodarki

A wy co o tym sądzicie ?

jaco_j
06.03.2016, 15:38
Głosowałem na tak, znając BB cena będzie ze 40000 klejnotów, więc dla niellicznych

set2g
06.03.2016, 16:38
za 20k czemu nie, szkoda tylko że nie ma szybkich złóż żelaza

EX_Persefona
06.03.2016, 18:20
Witam!
Ponieważ podobny temat już istnieje, wątki zostały połączone.
Pozdrawiam,
MOD_Persefona

iwook
14.04.2016, 15:46
fajnie było by mieć taką kopalnie

Androm3da
16.04.2016, 13:31
Można by powiedzieć że taka kopalnia, czy kilka kopalń byłaby jakimś ułatwieniem w grze. Wszystko zależy jak na to patrzeć.
Wg mnie lepszą opcją byłoby rozwinięcie gry niż jej ułatwianie w tak prosty sposób jak kupienie tej kopalni/kopalń za klejnoty.

Najwięcej czasu w grze poświęca się robieniu przygód (przynajmniej tak mi się wydaje). Gra jest tak skonstruowana, że o ile na początku gry robimy "słabsze" przygody, to z czasem robimy te "trudniejsze", czy inaczej te, które opłaca nam się robić, bo chyba mało jest osób które na 50+ lvlu robią bagienną wiedźmę czy okradać bogatych (to tylko przykład przygód).

Wiem z doświadczenia, że jeśli ktoś robi w miarę systematycznie "krawców", oczywiście z wymianą dropa, to jest w stanie zebrać tyle dosypek do rudy żelaza, żeby spokojnie doładowywać przynajmniej 2 kopalnie żelaza na 6 poziomie, a przy okazji je bufować na okrągło bez obawy że kopalnie się zawalą i można to robić nawet przy użyciu bufka x4 (torba tęczowego śniegu).
Jeżeli można to osiągnąć w przypadku kopalń żelaza, to pewnie można też zrobić to samo w przypadku kopalń węgla, złota czy rudy miedzi, czy nawet złóż kamienia/marmuru. Wszystko zależy od przygód które robimy.

Wydaje mi się że podnosząc budynki gra powinna być bardziej ułatwieniem, a niestety tak nie jest, bo to czy mamy budynek na 1 poziomie, czy na 6 nie zmienia faktu ile geolog odkryje nam złoża, niezależnie od poziomu budynku przeważnie tyle samo. Sęk w tym że różnica będzie tylko w szybkości wydobycia złoża.
Po prostu gra miała jakieś tam założenia na pewnym etapie gry, a potem już chyba nikt nad tym nie myślał co będzie dalej (chodzi o złoża).

Nie będę się już rozpisywał dokładnie co i jak, bo raczej nie ma to sensu i po prostu mi się nie chce, ale myślę że to modyfikacja przygód powinna być na 1wszym miejscu (czy dodanie nowych), bo to one mają wpływ na grę, a nie dodawanie kolejnych budynków które i tak do gry mało co wniosą, po co mi nowy budynek jak przygody za mnie nie zrobi.
Ja bym to widział tak (i to tylko przykład).
Zmodyfikowanie przygód oraz dosypek w dropie, na zasadzie: nie robię "okradać bogatych" na 60 lvl bo dla mnie jest to nieopłacalna przygoda pod względem dropa czy expa, tylko jej modyfikacja wg poziomu gracza, czyli zwiększenie dropu jak i expa łącznie z dosypkami do złóż
- trudność 4/10, lvl 26
- trudność 6/10, lvl 46
- trudność 8/10, lvl 66
Chyba nie byłoby problemem zwiększyć ilość wojsk w obozach, nawet na 1-3 fale dla generałów.

Przydało by się też zwiększenie ilości surowców w złożach w zależności od posiadanego lvl gracza.

Podsumowując, wiadomo że budowanie kopalń zajmuje nam sporo czasu w grze, ale z drugiej strony jednak wchodzimy do gry i mamy jakieś zajęcie, jeżeli tak wszystko będą upraszczać z produkcją czy wydobywaniem, to ludzie będą wchodzili do gry tylko po to żeby pozbyć się wojska na przygodach, a z czasem nawet i to stanie się nudne, dlatego jestem za modyfikacją kopalń/złóż/przygód niż za dodaniem jakichkolwiek budynków niewyczerpalnych albo produkujących coś z niczego, bo ogólnie jest to fajne, ale jakby pozbawia nas ciągłego siedzenia w grze.

Tak czy siak, nie musi się to podobać co napisałem, ale ja zawsze jestem za tym, co przydało by się przeciętnemu graczowi, a nie za tym co przydało by się garstce graczy których akurat stać na wydawanie klejnotów, a czytając ten czy podobne tematy mam takie wrażenie co przydało by się im, nie innym.

Co do tematu, to jestem na nie, nawet gdyby taka kopalnia miała kosztować 10 klejnotów.

sparkz
16.04.2016, 15:00
Chyba nie byłoby problemem zwiększyć ilość wojsk w obozach, nawet na 1-3 fale dla generałów.

Problem w tym ze to nie problem ;p

BB sobie moze pozmieniac cyferki bez problemow. Rzecz w tym, ze trudnosc pokonania obozow nie rosnie liniowo ze wzrostem ilosci jednostek w obozach, w szczegolnosci jesli w obozie jest jakis miniboss. Tak wiec jakiekolwiek radosne zmiany cyferek pociagaja za soba znacznie powazniejsze konsekwencje niz sie moze wydawac.

Kwestia nr 2 to to, ze mamy stos roznych przygod z roznymi szansami zdobycia, jesli zaczna sie skalowac to mozna sie spodziewac ze ciezar gry przeniesie sie znowu na wynalazki typu wyspa piratow ktora dysponujac odpowiednia iloscia wojska bedzie sie dalo skonczyc w pol godziny nawet jesli "trudnosc" bedzie mocno przeskalowana.
Nie wprowadzi to roznorodnosci w wykonywanych przygodach tylko co najwyzej zmieni sklad podium, najpewniej o te najlatwiejsze z najtrudniejszych.

Ponadto nie wiem co za idiota wymyslil slowo "dosypka" na okreslenie doladowan surowcow z ktorych wiekszosc to kopaliny.

kuyaviak
18.04.2016, 14:37
Może w pierwszej kolejności niech zwiększą limit kopalni kleju, przynajmniej do 15.

Misiorww
18.04.2016, 17:27
Może w pierwszej kolejności niech zwiększą limit kopalni kleju, przynajmniej do 15.

co tam 15, niech dadza bez limitu ;p

WasilijZajcev
08.10.2016, 11:35
Popieram pomysł

elitek
08.10.2016, 17:33
za, koszta nie grają roli

Misiorww
08.10.2016, 18:00
za, koszta nie grają roli

grają grają, bo jak bb wysoli 100k za kopalnie to nie będzie opłacalna ;p

aTenSion
08.10.2016, 22:14
grają grają, bo jak bb wysoli 100k za kopalnie to nie będzie opłacalna ;p

aż tak się nie rozpędzą, 30k dla mnie górna granica opłacalności

sparkz
09.10.2016, 09:39
30k to bylaby dla mnie gorna granica oplacalnosci rok temu, obecnie nie zaklapcilbym za taka nic - z powodu zmieniajacych sie warunkow na serwerze zelazo jest mi obecnie niepotrzebne do niczego.

Iphoris
10.10.2016, 09:41
Mozna dawac, na jedna i na druga - wiec nie wiem co to za argument :p
Może taki, że na miedzianą się nie opłaca, bo miedź tania a żelazo drogie (odwrotnie niż w realu).
Na ekspedycjach i trochę cięższych przygodach schodzi żelazo jak woda w Nowy Rok, nawet nie trzeba robić jakoś specjalnie intensywnie - ja kopię wszystkie złoża na lvl 3 x2 (fakt, że nie zawsze do końca upilnowane) i gdybym przycisnął trochę przygody i ekspedycje, to będą braki.
Tak poza tym miedzi daje się przyoszczędzić trochę na młotkach, z żelazem gorzej (chociaż też się da, stosując mięso z R i Ł).


W przypadku zelaza zostaje tylko a i b, przez co kopalnia automatycznie jest gorsza juz na starcie
Próbowałeś uwzględnić to, że kopalnia miedzi wydobywa miedź, a kopalnia żelaza wydobywa żelazo?

sparkz
10.10.2016, 10:02
Próbowałeś uwzględnić to, że kopalnia miedzi wydobywa miedź, a kopalnia żelaza wydobywa żelazo?

A skoro juz sie wkopales w posty na ponad rok do tylu to chociaz probowales przeczytac wszystkie ?

Argument jest stale jeden i ten sam : niewyczerpana kopalnia zelaza daje w stosunku do zwyklej 2x mniejsze benefity niz niewyczerpana kopalnia miedzy w stosunku do zwyklej, a uwzgledniajac jeszcze wieksze calkowite zuzycie danego surowca wypada to jeszcze slabiej.

Dlatego o ile da sie spokojnie przezyc majac 2 szybkie niewyczerpane kopalnie miedzi na lvl6 i nie martwic sie o miedz przez reszte gry, o tyle osiagniecie podobnego efektu przy kopalniach zelaza wymagaloby pewnie kolo 7-8u, przez co irracjonalne jest wprowadzanie ich do gry z kosztem wiekszym niz te miedzi.

konkur4
10.10.2016, 14:11
Jeśli zrobili przemysłowe kopalnie dla wszystkich dostepnych złóż, co w przypadku takiej miedzi mija się z celem, to mogliby też zrobić niewyczerpalne kopalnie dla wszystkich złóż. Koszt wiekszy niż 20k według mnie nie znajdzie odzwierciedlenia w rzeczywistości, bo jak pokazała ta od miedzi, jedna sztuka cudów nie zdziała, żeby to jakoś funkcjonowało trzeba kilka sztuk, a co za tym idzie zarobek dla BB będzie adekwatny do korzyści płynących z takich kopalń.

Iphoris
10.10.2016, 20:29
A skoro juz sie wkopales w posty na ponad rok do tylu to chociaz probowales przeczytac wszystkie ?

Argument jest stale jeden i ten sam : niewyczerpana kopalnia zelaza daje w stosunku do zwyklej 2x mniejsze benefity niz niewyczerpana kopalnia miedzy w stosunku do zwyklej, a uwzgledniajac jeszcze wieksze calkowite zuzycie danego surowca wypada to jeszcze slabiej.

Dlatego o ile da sie spokojnie przezyc majac 2 szybkie niewyczerpane kopalnie miedzi na lvl6 i nie martwic sie o miedz przez reszte gry, o tyle osiagniecie podobnego efektu przy kopalniach zelaza wymagaloby pewnie kolo 7-8u, przez co irracjonalne jest wprowadzanie ich do gry z kosztem wiekszym niz te miedzi.

Nie.
Uzyskanie podobnego efektu masz już od pierwszej kopalni - niezależnie od tego od której strony patrzysz: czy robocizny czy geologów czy kolejki czy poprawy wydajności. Jedna kopalnia żelaza produkuje tyle bogactwa co kilka czy tam kilkadziesiąt kopalni miedzi. Już stawiając pierwszą osiągniesz większą korzyść niż gdybyś wymienił wszystkie miedziane na niewyczerpane.

Albo może inaczej: dlaczego jedziesz aktualnie na żelazie a nie na miedzi, skoro to żelazo takie nieopłacalne?

BB_Penelopa
13.10.2016, 16:50
Witam!

Bardzo dziękuję za oddane głosy i zachęcam do dalszej dyskusji!

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

kinia19910
06.12.2016, 13:17
Zdecydowanie za :) skoro jest miedź to niech będzie i żelazo... nigdy go dość :)
W sumie to mógłby być nawet i węgiel i złoto, jeśliby to kogoś rajcowało powiedzmy 3 i 4 szt ;) Czyli wszystkie kopalnie z "wyspy głównej" z XXL to już inna sprawa:)

Idho
06.12.2016, 15:49
Nie. zaburzy to rynkiem.

w ostateczności 1 kopalnia za 50k-60k klejnotów jak już BB brakuje pieniędzy na utrzymywanie serwerów.

RedJul
06.12.2016, 21:23
Sens kupna niewyczerpalnych kopalni jest tylko wtedy, gdy całkowicie zaspokoją moje zapotrzebowanie, gdybym mimo posiadania niewyczerpalnej (jednej czy kilku) kopalni miał oprócz tego dalej wysyłać geologów to ja to mam w nosie, nie kupiłbym.
Zużycie żelaza jest większe niż miedzi więc potrzeba by było więcej kopalni tym samym cena powinna być wręcz niższa niż kopalni miedzi a nie wyższa.
Miedź jest tańsza od żelaza między innymi bo niektórzy mając 3 kopalnie mają nadwyżki co powoduje jej niższą cenę.
Przy wprowadzeniu niewyczerpanej kopalni żelaza cena tegoż żelaza również by spadła.

Misiorww
07.12.2016, 18:01
W sumie to mógłby być nawet i węgiel i złoto, jeśliby to kogoś rajcowało powiedzmy 3 i 4 szt
niewyczerpalna kop. węgla już jest, a zwie się manufaktura

kinia19910
12.01.2017, 17:10
niewyczerpalna kop. węgla już jest, a zwie się manufaktura

w sumie racja :) Ale jakby to komuś było do szczęścia potrzebne to nie mam nic przeciwko :)

BB_Penelopa
17.01.2017, 16:30
Witam!

Pomysł został przekazany! :)

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Bartexio
17.01.2017, 17:04
No to super, może za 5 lat pojawi się w ofercie w kosmicznej cenie ;)

BB_Penelopa
17.01.2017, 17:17
No to super, może za 5 lat pojawi się w ofercie w kosmicznej cenie ;)

Nigdy nie mów nigdy. :)

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Misiorww
17.01.2017, 18:13
czyli za 10 lat ;p

BB_Penelopa
18.01.2017, 14:53
czyli za 10 lat ;p

:)

MOD_Victoria
14.07.2017, 14:39
Dzień dobry,

w związku z oficjalną odpowiedzią na ten temat, której udzielił BB_Alex z zespołu projektantów - temat zamykam i przenoszę do archiwum.


BB_Alex: Nie, nie ma planów, aby dodać do gry niewyczerpalne lub powracające kopalnie żelaza.

Pozdrawiam,
MOD_Victoria