Zobacz pełną wersję : Gra Czas w zbrojowni
WasilijZajcev
01.04.2015, 10:50
Proponuję zmniejszyć czas produkcji w zbrojowni.
Wreszcie coś sensownego. Przy ograniczeniach jednej zbrojowni na wyspę produkcja wojsk kolonijnych jest mocno ograniczona. Dlaczego mogę mieć czterech mieczników, a zbrojowni nie? Gdzie tu sens?
Tak i to znacznie, w innym wątku przeliczałam jak absurdalnie wolno się robi broń w zbrojowni w stosunku do tego ile robię broni na przygody. Jeżeli faktycznie mamy masowo się bawić w kolonie to ten czas musi być wielokrotnie mniejszy.
Boskicom
01.04.2015, 23:11
Tak i to znacznie, w innym wątku przeliczałam jak absurdalnie wolno się robi broń w zbrojowni w stosunku do tego ile robię broni na przygody. Jeżeli faktycznie mamy masowo się bawić w kolonie to ten czas musi być wielokrotnie mniejszy.
Jakby BB chciało żebyśmy masowo robili kolonie to nie ograniczali by liczby aktywnych koloni, ale zmiana czasu (albo jakieś porządne premie) naprawdę by się przydała teraz to jedynie nadzieja w znajomych którzy nie robią koloni.
browar69
02.04.2015, 06:29
Ciekawszym pomysłem jest dodanie odpowiedniej premi za elementy kolekcjonerskie, kto chce dużo podbijać rzuca premię i produkcja szybko leci, kto nie chce ten sobie spokojnie podbija. Ograniczenie prędkości produkowanej broni czy ilości podbitych kolonii to limity które mają wyrównać szansę starych mocnych i młodych słabych graczy według sposobu interpretacji przez BB zasad "fair play".
Ale co to za ograniczenie jak tę broń można kupić? Jak chcą wyrównywać szanse to mają do tego koszary. Bogaty wykupi tych biednych co jeszcze bardziej zwiększa różnice.
adamus402
02.04.2015, 09:17
Ile trzeba zrobić koloni żeby zdobyć 600 pisanek jak z czterech nic nie wypadło?? W normalnym trybie to uzbrojenie może się produkować miesiącami.
Ja zrobiłam 16 kolonii (różnych, ale najwięcej średnich) i zdobyłam 496 pisanek (liczę bez premium, bo na jeden dzień włączyłam, więc mam tych pisanek trochę więcej). Broń robiłam już kilka tygodni przed świętami i szybko znikła, nie dała bym rady gdyby 4 osoby z gildii mi nie pomogły. Przerabiają dla mnie broń i jakoś daję radę kolejne kolonie podbijać.
Obecny system tylko zachęca do tworzenia multikont.
Obecny system tylko zachęca do tworzenia multikont.
Albo bojkotowania kolonii.
Do bojkotowania to raczej skłania nieopłacalność. Obniżenie kosztów produkcji to był ruch w dobrą stronę, ale nadal kolonie typu ciupka węgla czy bali liściastych to nie wiem śmiać się czy płakać.
Milady84
02.04.2015, 13:23
Ciekawszym pomysłem jest dodanie odpowiedniej premi za elementy kolekcjonerskie, kto chce dużo podbijać rzuca premię i produkcja szybko leci, kto nie chce ten sobie spokojnie podbija. Ograniczenie prędkości produkowanej broni czy ilości podbitych kolonii to limity które mają wyrównać szansę starych mocnych i młodych słabych graczy według sposobu interpretacji przez BB zasad "fair play".
No przecież jest taka premia. Ale x2 jest zdecydowanie za wolne, ja skupuję dopalacze i jakoś idzie, już tylko 75 pisanek brakuję.
Premka jest, tylko powiedzcie kiedy zakończą się Wam surowce potrzebne do jej produkcji? A nie da się tych surowców samodzielnie wykonać.
Milady84
02.04.2015, 14:42
Premka jest, tylko powiedzcie kiedy zakończą się Wam surowce potrzebne do jej produkcji? A nie da się tych surowców samodzielnie wykonać.
Mnie nigdy. Bez problemu wymieniam nie potrzebną mi rude adamantu i kociołki na nie:)
Jak każdy zacznie robić te premie to szybko nie będziesz miała czego kupować.
YAHIKO_FX
02.04.2015, 18:55
Prawda, przydało by się za elementy kolekcjonerskie, albo w magazynie prowiantu tworzyć te premie x3 na akademie i zbrojownie, tak samo ulepszony zaciąg.
Szkoda tylko że nie można grac jednostkami z koszar w ekspedycjach i jednostkami z akademii w zwykłych przygodach.
Uranos_old
14.02.2016, 22:10
Witam,
z uwagi na brak zainteresowania (ostatni wpis 02.04.2015 r.) zamykam wątek i przenoszę go do archiwum.
Pozdrawiam,
MOD_Uranos
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.