Zobacz pełną wersję : Gra Generał rusza się jak ślimak
zjadaczasu
26.03.2015, 18:41
Bardzo proszę aby przyspieszyć tempo rozgrywki w przygodach poprzez szybsze poruszanie się generalicji.
Toż pół dnia spędzam na śledzeniu spacerów generała i gra się nudzi przez to. Masakra jakaś z tymi ślimakami.
Ostatnio w heroes-online przyspieszyliście i wyszło to tylko graczom na dobre.
Litości!!!
Wymieńcie muły generałom na konie, bo aż nie pasuje żeby na czymś takim jeździli. ;)
tak, tak, po trzykroc tak!
Milady84
26.03.2015, 22:11
Nie, nie nie po trzykroć nie:) Ja lubię robić bloki, przy szybszym tempie zaczną być problemem. Tak drastyczna zmiana znowu spowoduje tylko chaos i falę prostestów. Ale za to można skrócić czasy dojść generałów na przygodę i z przygody:)
zjadaczasu
26.03.2015, 22:58
Można dać do wyboru w opcjach szybkość generała,
a przede wszystkim można dać przyspieszenie przy przenoszeniu garnizonów
a nie męczyć ludzi niekończącymi się spacerami
Shadow_mk
27.03.2015, 05:48
co przenoszenia to moga sie szybciej przenosic ale penwie tego nei zmienia co do samego ataku i poruszania sie w ataku NIE zburzy to wszelkie bloki ustawki i spowoduje gigantyczne koszt wzgledem korzysci czasowych - przeciez puszczasz atak i nikt ci nie kaze siedziec i obserwowac krok po kroku gienka moze otworzyc inna zakladke w przegladarce ogladac film sluchac muzyki czy co tam trzeba robic - pracowac o_O tez sie da xD
misiasia
27.03.2015, 09:08
zdecydowanie nie... bloki... leć na ekspedycje sprawdzić jak szybko trzeba się uwijać chcąc blokować jakiś obóz. z jednym jest problem, życzę powodzenia przy 2, 3... przy 4 nie wyrobisz na zakręcie :P
Albo dać taki guzik do przyspieszania czasu jak to było w pierwszych i drugich Osadnikach i po kłopocie.
No bloki na ekspedycjach są wyzwaniem, trzeba się uwijać, poćwiczyć 2 - 3 razy ruchy myszką. Bez większych problemów można zablokować 2 obozy, przy 3 może być ciężko, 4 nawet nie wyobrażam sobie jak to wchodzi. Pierwszy marszałek już będzie się tłukł, kiedy atak będzie dopiero się zbierał do wyjścia i to na dłuższych trasach.
Ktoś, kto chce przyspieszać generałów chyba nie podbił ani jednej kolonii. Tam marszałkowie zasuwają przez mapę jak szaleni. Dzięki temu np. zrobienie odwrotu w sytuacji źle puszczonego ataku czy bloku jest praktycznie niemożliwe bo zanim gienek załapie że ma wracać, to zdąży 3 razy zaatakować :)
Wielokrotne bloki nie są takie niewykonalne. Kwestia dobrania ilości rund, czym możemy manipulować praktycznie dowolnie. Poczwórnych nie robiłem, ale potrójne się zdarza, z puszczaniem blokującego marszałka na inny obóz i przechwytywaniem go przez obóz docelowo blokowany włącznie :) No ale tych bloków nijak nie da się porównać z blokami na przygodach. To dwie różne bajki.
Żeby była jasność - jestem przeciwny pomysłowi przyspieszania generałów.
Ktoś, kto chce przyspieszać generałów chyba nie podbił ani jednej kolonii. Tam marszałkowie zasuwają przez mapę jak szaleni. Dzięki temu np. zrobienie odwrotu w sytuacji źle puszczonego ataku czy bloku jest praktycznie niemożliwe bo zanim gienek załapie że ma wracać, to zdąży 3 razy zaatakować :)
uwielbiam czytac Twoje posty podparte wnioskami wyciagnietymi z d... wedlug licznika BB podbilem 70 kolonii i bynajmniej nie uwazam, by szybsze ruchy generalow byly jakimkolwiek problemem...
uwielbiam czytac Twoje posty podparte wnioskami wyciagnietymi z d... wedlug licznika BB podbilem 70 kolonii i bynajmniej nie uwazam, by szybsze ruchy generalow byly jakimkolwiek problemem...
Więc chyba jesteś robotem jakimś, albo jakimś innym stworem.
MOD_Victoria2
02.04.2015, 13:33
Podobny temat już był poruszany, m.in.: tutaj (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/32522-Buff-na-genera%C5%82a) i tutaj (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/32282-Dopalacz-do-konia)
Przed napisaniem nowego tematu proszę o korzystanie z wyszukiwarki, pozwoli to uniknąć dublowania.
Zamykam,
Mod Victoria
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.