Zobacz pełną wersję : Gra Zmiana szybkości prowadzenia walki u Mistrza Obrony
Czlowiek_Lasu
23.03.2015, 20:30
Kupiłem Mistrza Obrony i okazuje się, że jest on niemal nieprzydatny do robienia bloków, bo walczy za szybko.
Proponuję, by zmieniono mu szybkość walczenia na taką jak u generała zwykłego z tawerny.
Mistrz Obrony jest bardzo drogi, na testowym kosztuje drugi u kupca ponad 5k klejnotów.
Więc powinien być coś wart na polu bitwy, przynajmniej w robieniu bloków.
Jednym z podstawowych atrybutow generalow dostepny za walute inna niz surowce ktore mozna samodzielnie produkowac jest to ze sa specjalistami tj. dzialaja dwukrotnie szybciej w porownaniu do swoich tawernianych odpowiednikow.
Jesli BB nie stworzy precedensu to nie wydaje mi sie zeby realne bylo zrobienie przez nich generala premium ktory bedzie wolniejszy od innych tanszych premium.
W tej chwili blok idzie wyliczyc na "ryzyko" a taki blok ma przedzial od 6-20 rund ktory sam wytestwalem tracilem EZ :)
Jesli trwa 6-20 rund to to nie jest blok tylko rosyjska ruletka ;p
mi sie podoba ze mozna w taka zagrac:)
http://i57.tinypic.com/2j4orjk.jpg
A mi ten generał zjadł patent budowlany... Czy ktoś jeszcze taki problem ma? :)
A mi ten generał zjadł patent budowlany... Czy ktoś jeszcze taki problem ma? :)
Widocznie potrzebował patentu na namiocik :) Może to jest ta jego cudowna umiejętność :D
Jednak zabieranie patentu jest potwierdzone: http://forum.thesettlersonline.pl/threads/38436#5
:)
misiasia
25.03.2015, 02:00
o tak... szybki walczący jak wolny... byłoby pięknie ;)
Zmiana tempa walki na "tawernianą" przynajmniej zwiększyła by sens wydawania tylu pisanek na zakup.
Ja proponuję go jednak kupić. Nie wiadomo co BB zrobi w przyszłości z MO. Może być podobnie jak to było ze Szkółkami. Niby na początku niezbyt przydatny budynek, potem BB zrobiło prezent tym co mieli kilka tych budynków. Kto wie co im do głowy strzeli w przyszłości z MO. Lepiej dmuchać na zimne i sobie go kupić (jeśli kogoś oczywiście stać na niego).
Kon-Tiki
28.03.2015, 12:43
Za dużo alkoholu :)
Kon-Tiki pomyliłeś MSW z Mistrzem Obrony zwanym wcześniej legendarnym weteranem.
Kon-Tiki
28.03.2015, 13:09
Kon-Tiki pomyliłeś MSW z Mistrzem Obrony zwanym wcześniej legendarnym weteranem.
:)
???
przeczytaj nazwe tematu i sie zastanow co ma do tego zastosowanie MSW.
Co do Mistrza Obrony to duze PD daje nowe możliwości mimo szybkich rund
jakies konkretne przyklady ?
__
o, post nr 2000 ;p
Kon-Tiki
28.03.2015, 13:14
Racja :)
Temat ma sens, ale został chyba z lekka zapomniany. Coś zmieniło się w tej kwestii?
Pomysł na poczekaniu.
Szybkość walki generała można zostawić bez zmian.
Tylko dlaczego klocek z 5.000 życia ma być bity jako ostatni?
W tej chwili kolejność obrywania jednostek przy braku jakiś szczególnych zdolności atakującego ma się następująco:
Rekrut -> Ochotnik -> Żołnierz -> Elitarny Żołnierz -> Konny -> Łucznik -> Wyborny Łucznik -> Kusznik -> Puszkarz -> Generał.
A gdyby tak w tę kolejność wpleść te 5k życia mistrza obrony? Np.
Rekrut -> Ochotnik -> Żołnierz -> Elitarny Żołnierz -> Mistrz Obrony -> Konny -> Łucznik -> Wyborny Łucznik -> Kusznik -> Puszkarz
Jakby na to nie patrzeć, 5k hp to równowartość 125 rekrutów, w takiej kolejności zastosowanie generała miałaby znacznie większy sens niż obecnie. Reszta gienków pozostałaby w pierwszym schemacie. W przypadku śmierci Mistrza Obrony i pozostałymi przy życiu jednostkami, zostałyby one automatycznie rozpakowywane po powrocie generała do obozu.
YAHIKO_FX
20.08.2015, 21:21
Wręcz przeciwnie, stracił sens, to że mało komu chce sie budować pod MO składy z precyzcją co do 1 jednsotki by wydłużyć blok, nadal beda narzekać, niedostrzegać korzysci. Teraz jest w sam raz tawerniani sa uzyteczni nadal i MO spełnia swoją rolę, świetnie się gra tak blokując na przemian.
Jedyne logiczne zastosowanie MO to noszenie woja :D
YAHIKO_FX
22.08.2015, 21:03
Tak sobie tłumacz.
Rosadamascena
23.08.2015, 01:12
Polk, można go jeszcze wysłać na stratę w większości przygód albo dawać na pierwszą falę w atakach (gdy nie robimy bloku) - zawsze to paru R więcej ;)
YAHIKO_FX
23.08.2015, 02:36
Widocznie nie umiecie korzystać z symulatorów, skoro tak gadacie.
Widocznie nie umiecie korzystać z symulatorów, skoro tak gadacie.
to nas oswiec
Rosadamascena
23.08.2015, 13:11
Widocznie nie umiecie korzystać z symulatorów, skoro tak gadacie.
Yahiko, ja traktuję grę na luzie i nie rwę włosów z głowy jak wtopię wojsko czy stracę choćby te 10R więcej. Nie mam ambicji ani cierpliwości do zabaw z symulatorami, sięgam po nie tylko gdy absolutnie muszę. MO kupiłam bo zawsze to jeden gienek więcej. Nie miałam wtedy 2 kwatermistrzów a on był jak znalazł bo nie za klejki tylko za coś co mogłam zdobyć wystawiając 2-3 ofki na handlu. Zawsze było to tych 400 wojowników/h więcej na krawca, ponad to na jego atak patrzyłam głównie pod kątem zakupu dropów. Nie każdy siedzi z kartką, ołówkiem i przelicza atak 20 razy przed wysłaniem.
Widocznie nie umiecie korzystać z symulatorów, skoro tak gadacie.
Jeśli zadowala Cię walka 7-20 rund, ze średnią długością 8 rund, to nie jest to sposób na bloka, tylko jak ktoś na początku napisał, ruletka, albo wyjdzie, albo nie. Żeby blok równał się temu wysłanemu ze zwykłym generałem, minimalna długość walki musi być minimum 2 razy dłuższa niż normalnie, a zapas rund musi uwzględniać szybsze niszczenie obozu w przypadku wygranej. Testowałem wiele kombinacji z mistrzem obrony w obozach, gdzie ze zwykłym generałem długość walki + niszczenie obozu jest na tzw. styk, nigdzie mistrz obrony nie dawał minimum tego, co osiągał zwykły generał, zawsze brakowało 1-2 rund do minimum, nie mówiąc już o jakimś zapasie. Więc nie pitol tu, że ktoś nie potrafi korzystać z symulatora, bo w rzeczywistości może być, że sam tego nie potrafisz, i żyjesz w wielkim przekonaniu, że tak nie jest.
YAHIKO_FX
23.08.2015, 20:41
To znajdź taki skład gdzie zakrez rund nie waha się tak bardzo jak podałeś. Ja ciagle stosuje MO do bloków, wiadomo nie każdego, więc co ma do tego moje przekonanie? Widze że potrafi dłuzej blokować więc go stosuje.
To znajdź taki skład gdzie zakrez rund nie waha się tak bardzo jak podałeś.
Nie znajdzie bo zwyczajnie takiego nie ma.
Minimalny czas trwania walki w rundach wychodzi albo dla walki wygranej albo dla walki z na tyle duza sila przeciwnika ze nasze jednostki szybko zgina. W pierwszym przypadku HP generala nie dochodzi nawet do glosu, w drugim obrazenia moga byc na tyle duze, ze 5k hp nie kupi nam wiecej niz 1-2 rundy, wiec sumaryczna ilosc rund bedzie zblizona do tawernianego (a wiec czas walki o polowe krotszy).
Maksymalny czas w rundach podawany przez symulator to jest maksymalny wynik dzialania algorytmu bez uwzglednienia jak czesto wystepuje, wiec ma zerowa wartosc praktyczna.
Istotny jest sredni czas, bo on wskazuje gdzie koncentruje sie najwiekszy zbior wynikow symulacji, a ten znowu bedzie zblizony do tego co osiaga tawerniany.
Tutaj (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/38690-Zastosowanie-Mistrza-Obrony?p=179265&viewfull=1#post179265) masz stare dyskusje z przykladowymi skladami i czasami trwania walki, jesli chcesz kontynuowac dyskusje to wrzuc cos swojego.
YAHIKO_FX
24.08.2015, 16:59
Pewnie korzystacie z settlersonlinemaps.com/fastsim.php?LangCode=5, z tym symulatorem faktycznie trudniej jest ustalić najlepszy skład, nie jest dość precyzyjny. Skład dla MO ma doprowadzić do takiej sytuacji że jednostki jakie pozostają w obozie wroga i garnizonie równoważą się i kiedy dochodzi do ostatnich rund siły są zrównowazone wtedy 5k hp wydłuża walkę, ale tak jak wspomniałem skład musi być precyzyjny.
Uranos_old
15.02.2016, 22:56
Witam,
z uwagi na brak zainteresowania (ostatni wpis 24.08.2015 r.) zamykam wątek i przenoszę go do archiwum.
Pozdrawiam,
MOD_Uranos
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.