Zobacz pełną wersję : Klejnoty promocja 10.03.2015
mirmilek
10.03.2015, 06:13
Nie kupujcie klejnotów. Promocja oficjalnie jest ....ale jej nie ma
Dostałem zalewdwie standartowa ilosc klejnotów
Reklamacja do BB wysłana
mialo byc +100%
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/3ba323114c5b.png (http://naforum.zapodaj.net/3ba323114c5b.png.html)
a jest ..
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/e544bf22b4ee.png (http://naforum.zapodaj.net/e544bf22b4ee.png.html)
EDIT
Jeszcze potwierdzenia transakcji dla jasnosci ( bez newralgicznych punktow :) )
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/c736a65f999b.png (http://naforum.zapodaj.net/c736a65f999b.png.html)
Bosiahero
10.03.2015, 06:58
ja równiez kupiłam i dostałam bez promocji 100%
Kornitzki
10.03.2015, 09:08
to chyba pod te swieta zrobili Was w jajo.
GarretPL
10.03.2015, 10:07
naprawili juz to czy nadal blad ??
krotos666
10.03.2015, 10:17
Norma, jak na głównej widać 2500 + 0 klejnotów, za 40 zł
to znaczy, że znowu coś skopali, zepsuli, nie włączyli jak trzeba, skarg nie przyjmują.
No ale do supportu w tej sprawie bym napisał, łącznie ze screenem z głównej.
mirmilek
10.03.2015, 10:24
Norma, jak na głównej widać 2500 + 0 klejnotów, za 40 zł
to znaczy, że znowu coś skopali, zepsuli, nie włączyli jak trzeba, skarg nie przyjmują.
No ale do supportu w tej sprawie bym napisał, łącznie ze screenem z głównej.
Skargi przyjma bo musza. Mam ss z głównej, mam date i godzine zakupu, mam ss z meila w grze i na koniec mam meila potwierdzajacego platnosc i ilosc klejnotów...nie omina tego
Tu nie chodzi o blad w grze który mozna zlewac latami tu chodzi o zakup towaru za realna kase a takie cos reguluje juz prawo
jozioblabla
10.03.2015, 10:37
Mnie najbardziej nurtuje jedna rzecz. Czy nie ma ani jednej osoby ze strony BB, która by czasem klikneła w którąkolwiek podstronę, tak by samej z siebie zauważyć, że jest np. napisane 2500 + 0. Cokolwiek i zacząć coś działać, zostawic info na głównej, że wiedzą o problemie itp...Przecież to są rzeczy, które nie wymagają żadnej ekstra pracy. Dla mnie to jest nie do pomyślenia, że można machnąć promocję, która od prawie 4 godzin nie działa...
naprawili juz to czy nadal blad ??
Naprawili....... Zdjęli reklamę Mega Happy Hour...... i udają że nie ma problemu.
ToNieJaBylamEwA
10.03.2015, 11:57
w zasadzie to nie wiem od której ja wstawili ale ja widziałam od 4 rano
to daje minimum 6 godzin i 30 minut "pomyłki" ...ale podejrzewam ze wisiala od godz 24 :00 :P
BB_Inaoch2
10.03.2015, 12:44
Naprawili....... Zdjęli reklamę Mega Happy Hour...... i udają że nie ma problemu.
Wręcz przeciwnie, zachęcamy wszystkich, którzy zakupili Klejnoty w czasie Happy Hours do wiadomości do Supportu. Wszyscy, którzy zakupili Klejnoty w tym czasie, otrzymają brakującą część swojego zakupu.
Speedfan2
10.03.2015, 13:02
no fajnie,
rano widząc promocję (w drodze do pracy) wysłałem SMSa i dostałem kod. W pracy doczytałem się o problemie i już nie wbijałem kodu czekając na naprawę ...
A teraz co ???? nie ma promocji to jak się domagać ....
Subzero2099
10.03.2015, 13:20
Wręcz przeciwnie, zachęcamy wszystkich, którzy zakupili Klejnoty w czasie Happy Hours do wiadomości do Supportu. Wszyscy, którzy zakupili Klejnoty w tym czasie, otrzymają brakującą część swojego zakupu.
A czy możecie powiedzieć kiedy otrzymamy tą brakującą część, bo kupiłem klejnoty około godz.3 (wtedy zobaczyłem info o happy-hour), jak tylko się zorientowałem że nie dostałem wszystkich klejnotów wysłałem wiadomość do Supportu i czekam na odpowiedź.
BB_Inaoch2
10.03.2015, 13:35
no fajnie,
rano widząc promocję (w drodze do pracy) wysłałem SMSa i dostałem kod. W pracy doczytałem się o problemie i już nie wbijałem kodu czekając na naprawę ...
A teraz co ???? nie ma promocji to jak się domagać ....
Proszę przesłać wiadomość do Supportu wraz z potwierdzeniem zakupu smsem Klejnotów, a kod wykorzystać. Różnica zostanie wyrównana, o ile faktycznie czas zakupu będzie pokrywał się z czasem, w którym Happy Hours było ogłoszone.
A czy możecie powiedzieć kiedy otrzymamy tą brakującą część, bo kupiłem klejnoty około godz.3 (wtedy zobaczyłem info o happy-hour), jak tylko się zorientowałem że nie dostałem wszystkich klejnotów wysłałem wiadomość do Supportu i czekam na odpowiedź.
Proszę spokojnie czekać, każdy powinien otrzymać odpowiedź w ciągu 48 godzin.
Speedfan2
10.03.2015, 14:37
Proszę przesłać wiadomość do Supportu wraz z potwierdzeniem zakupu smsem Klejnotów, a kod wykorzystać. Różnica zostanie wyrównana, o ile faktycznie czas zakupu będzie pokrywał się z czasem, w którym Happy Hours było ogłoszone.
.
bardzo śmieszne ....
tylko mam pytanie: co mam przesłać jako potwierdzenie zakupu? zdjęcie SMSa z komórki ??? czy wyciąg z bilingu ?
Sweet Focie :) najlepiej swoją :) a jak ma być szybka reakcja supportu to jakiejś fajnej koleżanki :P
BB_Inaoch2
10.03.2015, 16:39
bardzo śmieszne ....
tylko mam pytanie: co mam przesłać jako potwierdzenie zakupu? zdjęcie SMSa z komórki ??? czy wyciąg z bilingu ?
Proszę przesłać zdjęcie ekranu telefonu, na którym będzie widoczna godzina i data otrzymania wiadomości SMS.
mirmilek
10.03.2015, 17:09
ZWRÓCILI :) w sensie klejnoty
Fleotria
10.03.2015, 17:22
Dlaczego po wejściu na stronę mam napis - NIE ZNALEZIONO PRODUKTÓW ?? czyżby sie diamenty wam skonczyły??
Fleotria
10.03.2015, 17:34
Już niby jest, ale bez promocji, a i wiadomośc ze startowej wiecło..:)
sivy-devil
10.03.2015, 18:41
i już po promocji hehe-a miało być do 23
Co sie dzieje z dzisiejsza promocja klejnotow,kupilam dzis klejnoty w promocji +100% a dostalam normalna stawke
slawekk1
10.03.2015, 19:05
norma tylko naciągać ludzi zdolni są i nic więcej to nawet karalne jest..
romsheff
10.03.2015, 19:05
Co sie dzieje z dzisiejsza promocja klejnotow,kupilam dzis klejnoty w promocji +100% a dostalam normalna stawke
odwołana - napisz do supportu, to dołożą brakujące niebieskie kamyczki
Fleotria
10.03.2015, 19:10
odwołana - napisz do supportu, to dołożą brakujące niebieskie kamyczki
Ale tradycyjnie zadnej oficjalnej infoormacji nie ma, widac pojawily sie problemy to wylaczyli na jakis czas, odwolai, ale nikt z administracji nie ma zamiaru się wypowiedziec, no chyba ze Ty jesteś jakiś specjalnym wyslannikiem...
To sa nasze pieniadze I mam nadzieje ze tak tego nie zignoruja,ze oddadza te klejnoty z promocji tym ktorzy ich utrzymuja !!!!!!!!!
sivy-devil
10.03.2015, 20:13
czytaj wyżej-Inaoch pisał żeby zgłosić się do supportu i różnica zostanie dodana
czytaj wyżej-Inaoch pisał żeby zgłosić się do supportu i różnica zostanie dodana
Ale o ile informacja o "promocji" była na stronie głównej o tyle wycofanie się z niej z powodu błędu już nie.
A jest to o tyle istotne, że mogły zdarzyć się osoby, które nie zauważyły że nie dostały właściwej ilości klejnotów.
I nie ma dla mnie wytłumaczenia, że trzeba uważać jak się kupuje - jak dla mnie reakcja BB powinna być taka - zamykamy sklepik, dajemy informację o awarii i o tym, że brakujące klejnoty dostaną wszyscy poszkodowani bez konieczności zgłaszania sprawy do supportu.
sivy-devil
10.03.2015, 20:34
cóż,widać support ma nieco inne zdanie na ten temat niestety
Patryk007-89
10.03.2015, 21:16
Kpina :) nie wierze... -trzeba wysłać zdjęcie ekranu telefonu z data i godzina hahaaa może niedługo trzeba będzie wysyłać jeszcze zdjęcie miejsca z którego się wysyła bo przecież mieszkamy w różnych strefach czasowych i jak tu to udowodnić , może 3 świadków i pismo do "siedziby" Ubisoft :D .... Wymyślcie coś .... :)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.