PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Kolonie - koszty



zborek78
05.03.2015, 11:56
Miałem przyjemność w ostatnich dniach pobawić się w kolonie na serwerze testowym.
Zabawa fajna, podbijanie czyjejś koloni i ustawianie własnej obrony.
Niestety, koszty produkcji jednostek to koszmar dla przeciętnego gracza.

O ile sama produkcja piechoty jeszcze może jakoś ujdzie, o tyle produkcja łuczników i konnicy to koszmar.
Proponuje, aby koszty produkcji zostały zmniejszone.

Łucznik: 10 napitek, 1 łuk szturmowy.
Konnica: 5 koni, 1 szabla szturmowa.

Nie są to wielkie zmiany, z 6 schodzimy na 1. Co sprawi że te kolonie zaczną w miarę być przyjazne dla graczy.
A i nie ma zbyt wiele kombinacji przy zmianie, więc dla bb nie powinno to byc wielkim kłopotem. Zmieć wystarczy jedną liczbę i to wszystko.

Zapraszam do głosowania i opinii.

fenixpiotr
05.03.2015, 19:19
ja trochę jestem zdania, że za dużo jest kolonii w sensie slotów dostępnych
i jak odkrywca znajduje kolonie to wszystkie są już zajęte przez graczy

kiedy one są standardowe to start żołnierzy nie są tak ogromne więc i nie produkujesz tyle nowych żołnierzy
BB kiedy testują produkcje nie grają z większością i najpewniej nie produkują tych broni tylko grają na testowym modzie - tak mi się wydaje

trzeba mieć duże zapasy a kiedy chcesz mieć jeszcze wojaków do zwykłych przygód to czasem jest to trudne
kolonie to troche nie wypał bo tam tylko armia istnieje - miejmy nadzieję że wkrótce będą statki i można będzie się budować na tych wysepkach

zborek78
05.03.2015, 23:06
Chyba nie testowałeś tych koloni.
Aby podbić największą kolonię, w dodatku zajętą przez gracza stracić trzeba na produkcje około 30k żelaza, nie wliczam innych surowców.
Więc koszty są olbrzymie.
Zmniejszając produkcje obniżymy koszty do takich sum, iż większość graczy będzie mogła się w to bawić.

Iphoris
05.03.2015, 23:29
Kiedy "większość graczy się będzie mogła bawić" to kolonia godzinę nie postoi, co oznacza, że koszty będą równie duże.

zborek78
06.03.2015, 15:59
Czyli lepiej zostawić olbrzymie koszty, wtedy tylko nieliczni będą się bawić a całą resztę graczy olać.
Bardzo ciekawy sposób myślenia.
To ma być zabawa dla wszystkich, ma przyciągać graczy a nie odstraszać.

Skoro koszty według Ciebie i tak będą wysokie, to dla Ciebie nie powinno być różnicy w jakiej formie będą.

mirmilek
06.03.2015, 18:02
To ma być zabawa dla wszystkich, ma przyciągać graczy a nie odstraszać.




Nie zgodze sie pozwolisz

To nie ma byc zabawa dla wszystkich tak samo jak przygody bajkowe nie sa dla wszystkich

Jesli chcesz sie bawic w kolonie to najpierw osiagnij odpowiedni lvl a potem odpowiednia produkcje

Masz lvl nie masz produkcji ? zainwestuj w klejnoty, a jak nie to sorki , gra owszem jest darmowa ale za darmo masz tyle ile daja Ci mozliwosci chcesz miec wieksze ? prosze bradzo ale płac

Czy tak ciezko zrozumiec zasady ekonomii ?

Piszesz jeszcze w 1 poscie ze dla BB nie sa to wielkie zmiany...jasne tak jak dla Ciebie nie powinno byc wielka zmiana jak mniejsza Twoja wypłate o jedna niepotrzebna liczbe na koncu
Przeciez jesli zarabiasz 2456 złotych to nie powinno byc problemu jak utniesz ta 6 z konca no nie ?

aaa ze zostanie 245 zł to juz tylko szczegól , popatrz na to inaczej praca bedzie dla WSZYSTKICH jesli Twój szef bedzie tak płacił ...prawda ? :)

zborek78
07.03.2015, 07:16
Co ma wypłata do zmian w kosztach produkcji?
Kolonie miały ożywić tą grę.
Tu nie chodzi o to, że ta gra ma być dla koksów, gdyż jak na niejednym serwerze można zaobserwować powoli umiera.
Co z tego że będziesz ładował kasę w grę, jak w tym tempie ona upadnie po jakimś czasie i Twoje pieniążki pójdą w błoto.
Lepiej chyba dać chociaż te kolonie w miarę możliwości każdego graczy, aby zatrzymać jak najwięcej osób.

Odświeżam temat.

Angel7212
09.03.2015, 20:27
a gdzie się zmienia lv kolonii?

zborek78
10.03.2015, 16:23
Podejrzewam, że zmienia się automatycznie po podbici kilku koloni. Ale to tylko moje domysły.

Uranos_old
14.02.2016, 21:53
Witam,

z uwagi na brak zainteresowania (ostatni wpis 10.03.2015 r.) zamykam wątek i przenoszę go do archiwum.


Pozdrawiam,
MOD_Uranos