Zobacz pełną wersję : Problemy z logowaniem
SzurniętyMędrzec
17.02.2015, 22:18
Witam. Tu możecie zamieścić posty do tematu poruszonego przez moderatora, dotyczącego problemów z zalogowaniem się na wyspę.
SzurniętyMędrzec
17.02.2015, 22:25
Sam mam problem z wejściem na wyspę, gram na pięcioletnim acerze oraz na rocznym asusie, w tym momencie próbuję zalogować się po raz szósty.
Zaznaczam że Flash był aktualizowany w zeszłym tygodniu, korzystam z Mozilli.
Patyczak1232
17.02.2015, 23:28
Walczę od 1h, czyszczenie przeglądarki, restart modemu, komputera, zmiana przeglądarki nic nie daje, ciągle wyskakuje "problem z połączeniem" i animacja z panem "młotkującym".
Mam ten sam problem, najpierw na stacjonarnym kompie. Tam do jaj zrobiłem reinstalke systemu i znowu gra zaczęła działać.
Nie pomagało czyszczenie cache w przeglądarkach, instalowałem na świeżo różne i ten sam problem.
Teraz to samo spotkało mnie na lapku ale tu już sobie nie pozwole na reinstalke.
Jakieś pomylły ekipo TSO ?
http://s4.postimg.org/4qbw8b7wt/tso_logowanie.jpg
Joanna110
18.02.2015, 23:36
od ponad tygodnia nie mogę się zalogować na serwer testowy - wywala błąd w ostatniej fazie logowania przed pojawieniem się przeglądu wyspy, czyściłam przeglądarkę i wszystko co się dało i guzik dziś była aktualizacja myślałam że się poprawi a tu nic! co robić?
YAHIKO_FX
18.02.2015, 23:52
Błąd na testowym pojawia się po stronie serwera testowego , gdy np. nam przeglądarka nagle się zawiesi lub wyłączy.
Potwierdza. Mam ten sam problem. Testowałem na różnych komputerach, różnych przeglądarka i na różnych łączach internetowych.
SweetyHoney
24.02.2015, 19:58
Się ucieszyłem że to nie tylko u mnie. widocznie TSO jak wprowadza wybuchowe rzeczy to blokuje calutkie servery . ?
Kosteczek
24.02.2015, 23:19
Mam ten sam problem z logowaniem, i z obrazkiem Pana młotkującego, zauważyłem, iż taka sytuacja występuje zazwyczaj podczas prób łączenia się wieczorem.
Ten sam problem na wszystkich przeglądarkach przetestowałem Mozillę, Chrome, Firefoxa i IE.
jaavonka
24.02.2015, 23:59
podobnie jak szurniety medrzec inni nie moga sie zalogowac na gre, chodzi o słoneczny grod sa osoby ktore sie loguja ale nie moga wejsc do gry przez nk , nawet pytania do dzialu technicznego , reszta dziala, i tak juz jest od 2 dni
SweetyHoney
25.02.2015, 09:21
2015.02.25 znów problem z logowaniem... brak możliwości gry...
Zalogował Się dzisiaj ale jak klikam graj. to wyskakuje komunikat zablokowany.,... ?? O co kaman ??
Widzę że nadal problem nierozwiązany. Ja już nie mam możliwości gry od 2 tygodni. Czasami mnie na chwile wpuści ale moge tylko wysłać geologów, przy wysyłaniu odkrywców na poszukiwania skarbów i wybraniu czy krótkie czy długie poszukiwania nie umie już zaakceptować ptaszkiem.
Problem występuje na Windows - każda przeglądarka, system czysty i nie i to samo. Na linuxie próbowałem to samo.
Zero odzewu z pomocy technicznej TSO.
Azazel_D
26.02.2015, 20:16
pograłem chwilę. chciałem wrócić na wyspę i od 20 minut nie mogę....
restart / inna przeglądarka..
Ciągle: "wczytywanie mapy..."
http://i.imgur.com/egHB5Rk.jpg
a premka leeeci.... :rolleyes:
U mnie to samo, a jak się wbiłam to bez chatu.
Justyna2528
26.02.2015, 22:50
ja próbuję się zalogować od 2 godzin na różnych komputerach i różnych przeglądarkach i nic - dziś nie pogram
cały czas nie moge się zalogować od ponad dwóch tygodni!!!
Sandman23
11.03.2015, 17:30
Mnie dziś nie wpuszcza od kilku godzin na serwer, ładuje się do momentu wczytywania mapy normalnie, a potem "Połączenie z serwerem zostało zerwane". Sprawdzone na różnych przeglądarkach, czyszczona pamięć i nic.
Mam ten sam problem. Korzystam z internetu w PLAY. Co dziwniejsze, na innym komputerze z internetem stacjonarnym w VECTRZE, gra ładuje się normalnie. Dzwoniłem nawet do BOKu PLAY, ale restart ustawień po stronie dostawcy nic nie zmienił, nadal nie mogę wejść do gry, wywala w momencie wczytywania wyspy.
PS. Nadmienię, że gram również na serwerze ENG i tam sytuacja jest identyczna co na serwerze PL.
BelieveInMe1210
11.03.2015, 22:46
U mnie dokładnie to samo. Ładuje się do momentu wczytywania mapy i nagle 'problem z połączeniem. Próbowałem wszystkiego, żeby to zmienić lecz bez skutku.
Sandman23
12.03.2015, 10:48
Konserwa była, problem oczywiście został.
BelieveInMe1210
12.03.2015, 11:05
Dodają nowości, za to nic nie naprawią... nadal to samo u mnie.
natallliii
12.03.2015, 11:34
U mnie to samo, mimo przeczyszczenia wszystkiego co możliwe gra się odpala ale nie może załadować mapy i wyskakuje komunikat o braku połączenia z serwerem i by spróbować za chwilę... próbuję od wczoraj i nadal nic :(
Coś się dziś od rana zalogować nie mogę, też to macie?
Kouta_Aoi
12.03.2015, 12:53
Do Was wszystkich w tym temacie. Miałem to samo i jedyne co pomogło to format. Czyszczenie, zmiana przeglądarek, Flasha, czegokolwiek. Podejrzewam, że serwer pobiera jakiś plik na nasz komputer którego nie udało mi się nigdzie zlokalizować i on uniemożliwia logowanie. Na 2 innych komputerach normalnie się logowałem bez problemu, tylko na osobistym sprzęcie nie mogłem.
Sandman23
12.03.2015, 14:26
Ciekawe udało mi się wejść przez TORa, wcześniej ani czyszczenie pamięci, ani dnsów nic nie pomagało.
natallliii
12.03.2015, 15:40
Mi też udało się to obejść TORem... też mi nie pomogły zmiany, czyszczenia itp. krótko przed tym w nocy wjechała mi jakaś krytyczna aktualizacja systemu może to coś 'popsuło'...
Ten sam problem od wczoraj , polaczenie zostalo zerwane ... Na innych komputerach dziala, bo sie logowalem ale co jest cholera z tymi setami, ze nie mozemy wejsc normalnie jak zawszE ?
jozioblabla
12.03.2015, 21:34
"Ten serwer został wyłączony z przyczyn technicznych...", ktoś ma taki komunikat przy logowaniu na słonecznym grodzie?
Dobra, czyszczenie przeglądarki wystarczyło...ale i tak dziwny komunikat.
Tomcio0503
13.03.2015, 09:19
KTOŚ TO W KOŃCU NAPRAWI !!!! ?? Od miesiąca problemy
Nadal problemy!! Mam na jednym kompie winde 8.1 i ubuntu. Na windzie problemy z logowaniem, czyszczone przeglądarki, instalowane nowe i nadal nic. Nie jest to coś wspólnego z Flashem ??
Na Ubuntu chodzi, aż miło. Od dwóch tygodni pracuje tylko na Ubuntu i gdyby nie małe niuanse windy to już dawno wywalam ten syf ;-)
dickmini
13.03.2015, 17:27
ja mam to samo albo nie moze wczytac mapy albo albo wyrzuca geolog nie znajduje ale przy drugim logowaniu (jesli sie uda) okazuje sie ze jest
Armageddon88
14.03.2015, 01:35
Gram w tą grę od 2,5 roku i po raz pierwszy od tego czasu nie mogę zalogować od dłużej niż jednego dnia.
Od 4 dni nie potrafię wejść do gry, po ładowaniu się wszystkiego wyskakuje wciąż ten sam komunikat u góry "Problem z połączeniem" u dołu "Połączenie z serwerem zostało przerwane. Prosimy o cierpliwość, staramy się rozwiązać ten problem"
Nic ze znanych sposobów nie pomaga w próbie odpalenia gierki :)
szkoda będzie mi eventu, nie mając możliwości grania z przyczyn raczej niewyjaśnionych.
blueomni2
14.03.2015, 12:46
u mnie niestety to samo - trochę to dziwne że jednym działa a innym nie, po prostu mistrzostwo świata w programowaniu.
Dydol1972
14.03.2015, 14:57
co jest grane od 2 dni nie mogę się zalogować
Akswelart
15.03.2015, 19:14
Mam najnowszego Flasha i od dzisiaj nie mogę się zalogować (używam Ubuntu) Mam komunikat że muszę sobie zainstalować najnowszą wersję Flasha. Na windzie działa. Jednak to problematyczne co chwile restartować kompa na windę, bo na co dzień używam ubuntu...
blueomni2
15.03.2015, 20:25
i tak ci nikt nie odpowie z tego co widzę moderatorzy admini i cała reszta albo nie istnieje albo nic nie robi po co wogóle ten dział jak cała ekipa ma go gdzieś?
Armageddon88
16.03.2015, 17:02
Chciałem sprawdzić czy może to być wina systemu i zainstalowałem sobie VirtualBoxa na którym stworzyłem czysty wirtualny system i co się okazuje, brak zmian, nadal to samo "Połączenie z serwerem zostało przerwane. Prosimy o cierpliwość, staramy się rozwiązać ten problem", czyli nawet nowy świeży czysty system nic nie zmienia...
blueomni2
16.03.2015, 17:09
no ja postawiłem na virtualboxie ubuntu a normalnie jestem na win7 i tu i tu to samo. Założyłem testowe konto na serwerze testowym settlers i tam też nie śmiga.
Na 1000 prób ze dwa razy ok 24 się udało zalogować a po refreshu znów błąd. Wychodzi mi już tylko na to że jeden z serwerów jest lipny i szczęsliwcy którym jest przydzielany do obsłużenia gry mają pecha. Stąd mnóstwo osób nie ma problemu a jakaś tam część ma, chociaż wcześniej logowała się bez problemów.
to żądanie się wywala:
http://w07g01.thesettlersonline.pl/GameServer01/amf
Sandman23
16.03.2015, 17:17
Jako, że przez TORa da się połączyć, sprawdziłem kolejną rzecz. Mianowicie łącząc się przez serwer VPN, czyli w zasadzie ukrywając swoje IP jestem w stanie bez problemu wejść do gry, normalnie, na swoim IP nie mam na to szans już prawie od tygodnia, a support bredzi o czyszczeniu pamięci podręcznej. Błąd leży po stronie serwera który z jakichś przyczyn zrywa połączenia z pulą adresów IP.
blueomni2
16.03.2015, 17:26
u mnie w zasadzie logowanie popsuła ostatnia aktualka wcześniej nie było problemu teksty typu wyczyść cache etc mnie bawią - standardowy tekst programistów by się człowiek na chwilę odczepił i myślał że wina leży po jego stronie. Już nic mi się nie chce mówić o tym że za odświeżanie cache odpowiadają programiści i powinni dodawać znaczniki do wszystkiego co zmieniają tak by wymusić na przeglądarce pobranie nowego contentu ale to szczegół. Żebym musiał używać vpn do łączenia z grą to już przesada ... mógłby ktoś ogarnąć temat ale nikomu się jak widać nie chce.
przez tora działa więc jak ktoś ma problem to jest to jakieś wyjście.
Sandman23
16.03.2015, 18:27
Tylko, że TOR i ewentualnie VPN to rozwiązania doraźne, nie usuwające istoty problemu, a support jakoś nie pali się do sprawdzenia co jest nie tak.
blueomni2
16.03.2015, 18:40
no doraźne ale przynajmniej działa trudno naprawić grę za kogoś, a w tym temacie też jakoś nie widać zainteresowania ze strony supportu dziwne forum chyba po to by sobie gracze narzekali :-)
jozioblabla
17.03.2015, 11:15
"Serwer przeciążony". No i git.
Po iluś próbach się loguje, ale wymiana dropów czy kupno to porażka. Wywala "serwer przeciążony" przy przyjęciu zaproszenia, a później iles prób by się zalogować ponownie...
Armageddon88
17.03.2015, 13:31
TOR to ta przegladarka taka? jesli tak to jak tam flasha zainstalowac :D albo w ogóle jak możecie wyślijcie mi prywatną wiadomość co to jest i jak to przetestować :)
akerman1
17.03.2015, 14:39
TOR to jest przegladarka dla hardcorowych osob, tam nie powinno sie wlaczac flasha ani zadnych pluginow lub innych badziewi ktore indetyfikuje lokalizacje. Przegladarka ta jest aby byc anonimowym a nie zeby na niej grac a jesli tam dziala ta gra to znaczy ze cos jest nie tak...
blueomni2
17.03.2015, 14:50
hehe lol jak ktoś się potrzebuje ukrywać to niech się ukrywa co nie zmienia faktu że flasha zainstalować tam można (skopiować do katalogu extensions) i włączyć. I to że działa gra wcale nie świadczy o tym że coś jest nie tak. Tor dość ładnie ostrzega że udostępnienie flasha może spowodować brak animowości ale jak ktoś chce tylko sobie pograć to szczerze mówiąc ma to gdzieś :)
Witam
Od 2 dni przy próbie logowania pojawia się taki komunikat : " Połączenie z serwerem zostało przerwane . Prosimy o cierpliwość , staramy się rozwiązać ten problem " . Czy to tylko u mnie ?
u mnie też tak było dopiero teraz jest normalnie :P Jak na mój gust powinni dać jakiś bonus do kupna klejek żeby można było wyrównać stracony czas bo 2 dni praktycznie nie dało się grać
makaron9000
18.03.2015, 22:42
Ludziska , nie grzebcie w kompach, to nie Wasza wina.Badziewie i tyle , tak jest zawsze przy każdym evencie . Powodzenia !!
danol148
18.03.2015, 23:01
No i dupa chciałem kosze wymienić i mi mapy kolegi nie chciało wczytać dałem relog i nawet do gry już nie wpuszcza. Premka odpalona wszystko o kant D... rozbić.
Standardowo, jak co rano przy kaweczce próbuję sobie wejść, a tu we wiadomościach - nie udało się połączyć z serwerem i skrzyżowana siekiera z motyką, jak przy konserwacji. Czy jest jakaś teraz konserwacja? albo coś?
Shadow_mk
19.03.2015, 07:27
Standardowo, jak co rano przy kaweczce próbuję sobie wejść, a tu we wiadomościach - nie udało się połączyć z serwerem i skrzyżowana siekiera z motyką, jak przy konserwacji. Czy jest jakaś teraz konserwacja? albo coś?
a informacje ze jest konserwa nie laska przeczytac ?
DrwalNadDrwale
19.03.2015, 08:19
a informacje ze jest konserwa nie laska przeczytac ?
A konserwy robić zgodnie z planem i nie psuć gry aby nie było nieplanowanych nie łaska?
Coś chyba znowu nie pykło bo nie da się wejść do gry.
http://prntscr.com/6ilndghttp://prntscr.com/6ilndg
radiradi
19.03.2015, 09:04
U mnie to samo - udaje się wejść raz na kilka/kilkanaście logowań , a potem i tak wyrzuca mnie po jakimś czasie.
U mnie to samo od wczoraj... nie moge wejsc do gry z zadnej przegladarki z zadnego kompa wywala mi sie pan mlotkujacy ...
A u mnie znowu gra się ładuje, ale w pewnym momencie koniec i pasek stoi. Ruszyć nie chce. Też tak ktoś ma?
madvillain
19.03.2015, 10:30
Najlepiej to ich zespamujmy z wiadomociami o problemach z wejsciem do gry to moze wtedy cos zrobia bo inaczej to jest karygodne i zalosne zeby tyle czasu tak to wszystko działało.. Sami partacze chyba tam pracuje co nie potrafia wykonac dobrze swojej roboty :/
Zastanawiające jest tylko to, że tyle skarg tutaj a nikt nie próbuje nawet poradzić co zrobić , zero reakcji ze strony supportu.
Też się nie mogę zalogować - wczytuje mapę i "połączenie z serwerem zostało zerwane" o co chodzi?
A widziałeś tu kiedyś kogoś z supportu ?
BB_Teromort
19.03.2015, 13:55
Żadna dodatkowa konserwacja nie ma obecnie miejsca. W przypadku problemów z logowaniem proszę pisać do Supportu. Tak jak ck07 pisze, Support nie śledzi wątków na forum, bo nie taka jego rola. Nie zmienia to faktu, że odpowiednie zespoły są cały czas informowane o tym, co się dzieje (mam tu na myśli nie tylko problemy z logowaniem) i pracują nad ich rozwiązaniem.
W przypadku wątpliwości odnośnie kontaktowania się z Supportem - proszę nie zakładać, że problemy z logowaniem występują u każdego z tego samego powodu. To już musi sprawdzić sam Support, stąd też prośba o pisanie do nich.
blueomni2
19.03.2015, 17:12
support to support a forum to forum i na forum to pierwsza wypowiedź administracji w tym wątku od 17 lutego?
Czy ten wątek dla administracji jest niewidoczny? Skoro tyle osób ma problem to nie jest to raczej problem ludzi tylko problem twórców gry + programistów i jako taki problem globalny powinien być przekazany do supportu przed administracje forum do rozwiązania. Kontakt z supportem jest dość zabawny bo dostaje się standardowego maila (wyczyść sobie ciastka zainstaluj flasha etc) szkoda że jeszcze nie dostajemy tekstu włącz komputer.
Jak już pisałem waszemu supportowi odświeżanie cache ciastek i wszystkiego innego to zadanie programistów i wasze a nie userów którzy nie muszą mieć o tym zielonego pojęcia. Bynajmniej nie jest to trudne zadanie.
A informowanie userów o stanie prac nad rozwiązaniem tego globalnego problemu nie istnieje bo każdy admin mod etc udaje że pewnych wątków nie ma. Warto by było chociaż napisać ---> wiemy o problemie a tu cisza..... Chyba że do supportu trzeba też napisać o tym że forum niezbyt dobrze funkcjonuje?
NommaD79
19.03.2015, 17:54
Kilka faktów w tej sprawie:
1. Zakichanym interesem i w prostej linii obowiązkiem usługodawcy jest należyte udostępnianie produktu, jeżeli chce mieć klientów.
2. Zlewanie problemu i udawanie, że wszystko jest ok to raczej przejaw dziecinady, niestety jest to dość powszechna praktyka. Gracze zbyt pobłażliwie traktują usługodawców.
3. Każdy "większy" usługodawca z tego zakresu rynku klienta traktuje jak przedmiot i nic tego nie zmieni. Nie ma żadnych regulacji prawnych, która nakazuje rzetelne wykonywanie usług. Jedyny element nacisku to fakt, że ileś tam graczy odejdzie... co usługodawca ma głęboko gdzieś.
Jedynie pozostaje czekać, aczkolwiek zakup kolejnych niebieskich kamyków jest już wykluczony.
radiradi
19.03.2015, 19:29
Jedynie pozostaje czekać, aczkolwiek zakup kolejnych niebieskich kamyków jest już wykluczony.
I to jest chyba jedyne sensowne podejście , które stosuję już od dłuższego czasu.
magellan1234
20.03.2015, 07:11
Pomocy!!!
Od trzech dni mam problemy z logowaniem , a już nawet jak wejdę na wyspę to się boję przechodzić między wyspami bo mnie wywala i znowu muszę się ponownie logować co trwa nawet do kilku godzin i nie mogę grać.
Proszę o jakąś pomoc.
Dziękuję z góry.
ciacho77
20.03.2015, 07:17
Ja juz trzeci dzien do gry nie moge wejsc
magellan1234
20.03.2015, 07:20
Widzę że jednak nie tylko ja mam problemy z wejściem . Jednak jest to mało pocieszające i szkoda tylko ewentu :((
Żadna dodatkowa konserwacja nie ma obecnie miejsca. W przypadku problemów z logowaniem proszę pisać do Supportu. Tak jak ck07 pisze, Support nie śledzi wątków na forum, bo nie taka jego rola. Nie zmienia to faktu, że odpowiednie zespoły są cały czas informowane o tym, co się dzieje (mam tu na myśli nie tylko problemy z logowaniem) i pracują nad ich rozwiązaniem.
W przypadku wątpliwości odnośnie kontaktowania się z Supportem - proszę nie zakładać, że problemy z logowaniem występują u każdego z tego samego powodu. To już musi sprawdzić sam Support, stąd też prośba o pisanie do nich.
Odpowiedz suportu
[W związku z tym, że korespondencja z supportu może zawierać poufne informacje, jej publikowanie na forum/w grze jest niedozwolone]
to jest zenujace jak traktuje nas suport czy my wszyscy wedlug suportu jestesmy niedorozwinieci ?
Kolejny juz 3 dzień z rzedu niemożliwe jest wejście na wyspę..poprostu rewelacja a ze strony BB żadnych dodatkowych informacji odnośnie problemow z logowaniem...czysta profeska :/
Dublinczyk
20.03.2015, 16:17
Żadna dodatkowa konserwacja nie ma obecnie miejsca. W przypadku problemów z logowaniem proszę pisać do Supportu. Tak jak ck07 pisze, Support nie śledzi wątków na forum, bo nie taka jego rola. Nie zmienia to faktu, że odpowiednie zespoły są cały czas informowane o tym, co się dzieje (mam tu na myśli nie tylko problemy z logowaniem) i pracują nad ich rozwiązaniem.
W przypadku wątpliwości odnośnie kontaktowania się z Supportem - proszę nie zakładać, że problemy z logowaniem występują u każdego z tego samego powodu. To już musi sprawdzić sam Support, stąd też prośba o pisanie do nich.
Konto nie działa mi od wtorku ,od razu wysłałem ticket do supportu i dalej cisza w weekend o odpowiedzi czy też zrobieniu czegoś by przywrócić mi konto też mogę zapomnieć ...support...
radiradi
20.03.2015, 17:51
Support jest zajęty przeglądaniem twórczości graczy, wrzucaniem filmików z wywiadami na stronę główną, a także składaniem podziękowań moderatorom.
Sam rozumiesz, że twoje problemy są mało znaczące i nieistotne, bądź co bądź jesteś tylko zwykłym szarym graczem, jakich wielu.
BB_Teromort
23.03.2015, 13:24
Support nie zajmuje się żadną z powyższych czynności. Za to odpowiedzialna jest Community Team. Przyczyną opóźnienia w otrzymaniu odpowiedzi może być liczba zgłoszeń, jaką Support otrzymuje w związku z występującymi problemami.
Od rana nie mogę się zalogować do mnie na konto.. Super, bo właśnie się zaczęło nowe zadanie eventowe, a ja zbieram na msw. Za każdym razem jak chcę się zalogować to podczas wczytywania mapy "w tym obszarze wystąpił błąd. prosimy spróbować ponownie". Nie jest to wina po mojej stronie, bo na kilku komputerach w kilku miejscach próbowałem się logować... Napisałem z rana do supportu, jak do tej pory nic.
Ja czekałem 4 dni aż udało mi się zalogować. Po jakimś czasie od zalogowania dostałem wiadomość od supportu, że zaobserwowali ruch na moich koncie więc uznają problem za rozwiązany :) Jeszcze sobie poczekasz.
co się zaloguje to mnie wywala tylko ja tak mam czy jeszcze ktoś?
kłopoty z logowaniem na wyspę
nie mogę wejść na wyspę pisze mi komunikat wystąpił błąd strefa servera uszkodzona proszę spróbować ponownie próbuje się zalogować już 10 raz i wyskakuje mi ten komunikat .a wcześniej wywaliło mnie z przygody
big_munios
23.03.2015, 19:57
Ja od miesiąca walcze o to bym mógł normalnie grać, 2 tickety zamknięte, a dalej musze 10 min wbijać na wyspe, przerwanie połączenia występuje także podczas wejścia na wyspe kogoś, na przygode a nawet podczas odświeżania wagi ....
https://www.youtube.com/watch?v=aPWsojAakqE
@big_munios jak chcesz udostępnić film to musisz go ustawić jako publiczny.
@Nerwus3 to samo mam od wczoraj. Nic nie zrobimy. Musimy czekać, a nóż kogoś w końcu sumienie poruszy że przecież to gracze dają mu zarabiać więc nie należy mieć ich w ***.
Potwierdzam, dziś od 30 minut występuje problem z zalogowaniem na stronie...
Dawidek911
27.03.2015, 12:58
Mój wujek RadzioTrolik nie może się w ogole zalogowac na stronę , wyskakuje mu caly czas komunikat "przykro nam wystapil blas, prosimo dswiezyc strone i sprobowac później" . Proszę suport, a by ktoś mu pomógł w tej sprawie
polmarek
27.03.2015, 13:19
Także potwierdzam , na nową ziemie nie da rady się zalogować, i qwa może mam za to klejnoty w promocji kupić , PALANTY !!!!!!!!!
Avokador
27.03.2015, 13:24
hehehe tylko ze klejnotow tez nie kupisz bo tez jest blad :)))
Dawidek911
27.03.2015, 13:34
wujek się już zalogował, chyba mu już naprawili
SebaEvka
27.03.2015, 18:28
dziś mi udało sie zalogować, ale po wejsciu okazało się że nie mam ani generaów, ani wojska ani misję na którą zostali wysłani.
ja od początku eventu nie mogę wejść na wyspę - pisanie do supportu też nic nie dało
liptonkatriv
08.04.2015, 17:01
Przerwa techniczna.. od godziny się próbuję logować i nic :( Jak długo to może potrwać?
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.