PDA

Zobacz pełną wersję : Od godziny 15 nie można wejść do doliny odkrywców.



Kouta_Aoi
10.02.2015, 21:44
Próbowałem parokrotnie i nic się nie dzieje. Konserwacja ponoć się już zakończyła więc w czym tkwi problem ? Proszę Moderatorów o wsparcie.

EX_Cyferka
10.02.2015, 23:18
Zapytałam graczy na Dolinie, nikt nie zgłaszał trudności z zalogowaniem. Gra wczytywała się za pierwszym razem. Czasami rwało połączenie z czatem.

Zawsze możesz spróbować wyczyszczenia pamięci podręcznej przeglądarki lub w ogóle zalogować się z innej, a jeżeli to nie pomoże, to w tej sprawie musisz się skontaktować z pomocą techniczną - Support (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/25410-FAQ-Jak-skontaktowa%C4%87-si%C4%99-z-Supportem), obawiam się, że w tym przypadku moderator nie pomoże.

Kouta_Aoi
10.02.2015, 23:26
Dziękuję za pomoc i informacje. Biorę się za to

S_z_a_m_a_n
11.02.2015, 13:33
Przerwa miała być od 14 do 15:30 (na słonecznym) a już od 11 nie można się zalogować

EX_Cyferka
11.02.2015, 15:05
Mogę polecić dokładnie to samo co wcześniej Aouta_Aoi, czyli przeczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki ewentualnie jej zmiana, a jak to zawiedzie, to kontakt z Supportem (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/25410-FAQ-Jak-skontaktowa%C4%87-si%C4%99-z-Supportem).

Podczas dzisiejszej, krótkiej konserwacji dostęp do gry może być utrudniony, ale nie niemożliwy.

Tomcio0503
11.02.2015, 15:28
Od wczoraj na Czarcim Gaju (przynajmniej u mnie) problemy są z zalogowaniem. Co któryś raz łapie. Czyszczenie pomaga jak umarłemu kadzidło. Czyli nic. Kilka przeglądarek i efekt ten sam. Ładuje ładuje aż pod sam koniec wyskakuje okienko że zerwało połączenie z serwerem. I tak w kółko po odświeżeniu strony.

Zbyszekkkk
11.02.2015, 16:07
Mam ten sam problem od wczoraj na Nowy Świat. Nie mogę sie zalogować i wyskakuje okieno że zerwało połączenie. Zalogowałem na innym kompie i się udało ale na moim laptopie się nie da. Takiego problemu jeszcze nie miałem. Przeinstalowywałem przeglądarki czyściłem cache jave i flash playera reinstalowałem i wciąż nic. Bardzo bym prosił o jakąś poradę lub o naprawienie tego bo widzę że problem nie dotyczy tylko mnie.

S_z_a_m_a_n
11.02.2015, 17:11
Mój lap jest tak skonfigurowany, że zamknięcie przeglądarki czyści pamięć do zera. Problem wystąpił tuż po godzinie 11-ej. Zamknąłem lapa bez wyłączania po czym, po 15 minutach na grę nie dało się wejść. I tak jest do teraz. Komunikat: obszar serwera jest uszkodzony (jakoś tak)

S_z_a_m_a_n
11.02.2015, 17:21
Zmiana przeglądarki, hard reset laptopa nie pomaga, wygląda to tak

Zbyszekkkk
11.02.2015, 17:39
U mnie jest inaczej - poprostu wywala mnie jak by była konserwacja: "Połączenie z serwerem zostało przerwane. Prosimy o cierpliwość staramy się rozwiązać ten problem" a po chwili ramka nowa się pojawia "Prosimy wybrać ok by odświerzyć połaczenie" i tak w kółko

slaj8
11.02.2015, 17:44
U mnie występuje to samo co u Zbyszekkkk a chce mi się grać zróbcie coś.
Wyczyściłem ciasteczka i pamięć podręczną i nic co jeszcze można zrobić.

jw_ivo
11.02.2015, 18:57
mam to samo od wczoraj

BB_Inaoch2
11.02.2015, 19:08
Problem został zgłoszony, w związku z czym, jutro będzie dodatkowa przerwa zgodnie z wiadomością na stronie głównej.

S_z_a_m_a_n
11.02.2015, 20:15
A co z ciągłością logowania?

Wieslawa42
11.02.2015, 21:21
Mam to samo ;(

jw_ivo
12.02.2015, 09:28
dalej bez zmian:(

EricVII
12.02.2015, 11:13
co się dzieje? rozłączyło mnie z serwerem i nie mogę wejść do gry

Stan58
12.02.2015, 11:14
co się dzieje? rozłączyło mnie z serwerem i nie mogę wejść do gry

Przeczyta j info na głównej - Konserwacja

Kouta_Aoi
12.02.2015, 11:28
Ok droga społeczność. Ja sobie z problemem poradziłem. Pierw próbowałem wszystkiego jak Wy. Zmiana przeglądarek. Czyszczenie catche, czyszczenie za pomocą programów. Wywalanie plików z wszelkich możliwych zakamarków twardego dysku i nie pomogło nic. Postanowiłem zrobić format dysku i dopiero to pomogło. Co ja o tym sądzę? Że podczas wczytywania wyspy w owym felernym momencie gdzieś zagnieżdża się pliczek, którego czyszczenie przeglądarek i tego typu rzeczy nie usuwa i on sprawia owy problem. Pisałem wcześniej do supportu, ale to jak kamień w wodę. Podają rozwiązania, które pierwsze się człowiekowi nasuną na myśl a i tak nie dają żadnych rezultatów. Ode mnie tyle w tym wątku. Powodzenia.

RedJul
12.02.2015, 11:32
Kouta_Aoi
Settlersi nie tworzą osobnego katalogu z jakimiś pomocniczymi plikami, wszystkie śmieci ładują się w przeglądarkach.
Skoro zmiana przeglądarki nie pomogła najprawdopodobniej nie to było przyczyną.
Osobiście stawiam na flasha.

Kouta_Aoi
12.02.2015, 11:40
RedJul
Otóż nie do końca. Nieważne jaka wersja Flash, gra nie chce się uruchomić więc ingerencja w pliki składowe jakaś musi być. Nie wierzysz ? W takim razie spróbuj odpalić serwer testowy i zobacz czy efekt jest ten sam. Bo miałem ten sam efekt na wszystkich grach od BB. Na serwerach testowych również, co wydało się najbardziej niezwykłe. Na Anno Online miałem to samo czy to na serwerze normalnym czy testowym. Na Heroes Online także.

tama22
12.02.2015, 11:41
Red a Ty do naszego wchodzisz?Teraz?

tama22
12.02.2015, 11:43
ok,doczytałem..mini konserwa,do 12..)

dario_j
12.02.2015, 11:55
Kiedy pojawiło się info o dodatkowej konserwie? To że nocna miała być to wiedziałem, ale konserwa po konserwie lekko mnie zaskoczyła.

krotos666
12.02.2015, 11:58
Ja ją już wczoraj widziałem.
Informację o dodatkowej konserwie.

Kouta_Aoi
12.02.2015, 12:07
Tu ludzie piszą o innym problemie. Nie o zapowiedzianej konserwacji.

RedJul
12.02.2015, 12:10
Nie będę mojego zdania bronił jak niepodległości ale mój pomysł z kłopotami z flashem wziął się z własnego doświadczenia.
Odpalam gierkę i pojawia się komunikat o nowej wersji i pytanie zainstalować czy uruchomić tym razem starą wersję (jakoś tak to brzmiało:)).
Że akurat coś tam ściągałem i nie chciałem zamykać przeglądarki więc uruchomiłem na starej wersji. Wszystko było ok.
Po jakimś czasie zainstalowałem nową i zaczęły się klocki, niebieski ekran, pasek staje w połowie itd.
Szybko skojarzyłem - zmiana flesha - kłopoty.
Odinstalowałem wszystkie wersje i zainstalowałem od nowa. I poszło. Gra zaczęła się uruchamiać.
Nie twierdzę, że u Ciebie była ta sama przyczyna, zwłaszcza że ty nie aktualizowałeś ale być może by pomogło i u Ciebie.
Teraz możemy sobie pogdybać:)

Milady84
12.02.2015, 12:15
Co znowu schrzanili, ze drugą konserwę dali?

Mariodm
12.02.2015, 13:41
A jakieś zadośćuczenienie za przerwę konserwacyjną ? Nie zdążyłem na czas przydzielić premii do budynków i teraz będę musiał kombinować z przerwaniem premii aby dostosowac czas przydzielania premii. Dodatkowo nie zdążyłem odebrać manuskryptu i zlecić produkcji kolejnego przez co musiałem użyć premii na introligatorze aby dostosować czas produkcji do określonych ram czasowych.

Zbyszekkkk
12.02.2015, 18:35
Konserwacja miała naprawić błąd niestety nic nie pomogło nadal wywala z gry z komunikatem ze połącznie z serwerem zostało zerwane i nic nie pomaga a windowsa nie zamierzam reinstalować jak koledzy. Ale prawda jest taka że to jak by na moim lapku coś się zablokowało gdyż na innym moge wejść na konto. Dodam że na serwer testowy tez nie mogę wejść a bylo wszytko ok

jw_ivo
12.02.2015, 18:59
u mnie to samo, nadal wywala

slaj8
12.02.2015, 21:04
Konserwa niby zakończona a u mnie bez zmian nadal wywala mnie z serwera.

Tomcio0503
12.02.2015, 23:39
U mnie to samo. Nawet nie można do znajomego wejść jak się uda w końcu zalogować. Pewnie w zamian dostaniemy kilka nic nie wartych dupereli przydatnych może w początkach gry. Gdyby za każdą taką usterkę musieli dać po 1000 klejnotów może by jakoś to albo się pośpieszyli albo by to odrobinę wynagradzało błędy. Bo to już w końcu nie beta. A gra za którą biorą pieniądze.

Milady84
13.02.2015, 01:59
U mnie to samo. Nawet nie można do znajomego wejść jak się uda w końcu zalogować. Pewnie w zamian dostaniemy kilka nic nie wartych dupereli przydatnych może w początkach gry. Gdyby za każdą taką usterkę musieli dać po 1000 klejnotów może by jakoś to albo się pośpieszyli albo by to odrobinę wynagradzało błędy. Bo to już w końcu nie beta. A gra za którą biorą pieniądze.

Buahahaha a na becie to niby pieniędzy nie brali? W sumie zastanawiające, bo zwykle to raczej testerom się płaci, a nie testerzy płacą...

jw_ivo
13.02.2015, 19:29
Gadu, gadu, a dalej nie można się wejść do gry. A suport daje ciągle te same rady, pomimo że parę razy pisałem że to nie pomaga. Może tam automat jest i na wszystkie maile piszę ten sam tekst?

Opisany przez Ciebie problem może być spowodowany błędnymi lub/i nieaktualnymi danymi w pamięci podręcznej (tzw. cache) Twojej przeglądarki.

Aby mieć pewność, że korzystasz z aktualnej wersji gry, zalecamy regularnie czyścić pamięć podręczną przeglądarki internetowej.

Jeśli wyczyszczenie pamięci podręcznej nie przyniesie rozwiązania, proszę spróbować zalogować się do gry przy użyciu innej przeglądarki, może to wpłynąć pozytywnie na stabilność gry.

ZSX23
14.02.2015, 13:59
znowu nie można wejsc, chore to jakieś

kienio666
14.02.2015, 14:33
od ponad 24h nie mogę wejść do gry, przed wczytaniem wyspy wyrzuca mi ze połączenie z serwerem zostało zerwane , nie pamiętam kiedy tak długo mieli problemy techniczne czy moze to juz koniec TSO ?? ma ktoś jeszcze taki sam problem z wejściem do gry?

Harmony
14.02.2015, 14:52
od ponad 24h nie mogę wejść do gry

Ja nie mogę wejść do gry od wtorku. Pomoc techniczna radzi czyścić pamięć i instalować najnowszego Flasha. Absurd.

pawelgolas
14.02.2015, 16:32
witam, mam problem j/w od konserwy, robiłem juz format c: , na początku świeżo po instalacji gra działała, po zainstalowaniu aktualizacji problem wrócił, system win 7 64 bit... przeinstalowanie javy, flasha, activex nic nie dało, na ie tez to samo, czyszczenie cache tez nie pomaga, podejrzewam, że to problem z łatkami windowsa, do supportu nawet nie chce mi sie pisac

Kysz
14.02.2015, 16:46
Z supportu, dostaniesz taką odpowiedź:"W celu rozwiązania problemu proszę upewnić się, że korzysta Pan z najnowszej wersji Adobe Flash Player
http://helpx.adobe.com/flash-player.html

Kolejnym krokiem jest czyszczenie pamięci podręcznej wtyczki Flash Player.
http://www.adobe.com/support/documentation/pl/flashplayer/help/settings_manager07.html

Należy pamiętać o tym, iż zbyt wiele otwartych aplikacji może spowodować opóźnienia które u Pana występują, Te aplikacje to Youtube, Pandora, i wiele innych opartych na Flash Player."
Nic to jednak nie pomaga...

Zbyszekkkk
14.02.2015, 16:52
To może być rzeczywiści związane z jakąś najnowszą łatka dodam że korzystam z win 8.1

Noobax
14.02.2015, 17:09
Mam taki sam problem od 4-5 dni. na innym komputerze loguje sie normalnie. czyszczony cache/przeinstalowany flash/sprawdzone na ie operze ff i chromie z tym samym rezultatem.
O dziwo na probe odpalilem dzis w trybie awaryjnym winde i tam normalnie dziala...
Ktos ma jakis pomysl co to moze byc?

big_munios
14.02.2015, 18:15
mam to samo, problem z logowaniem wchodzeniem na przygody, a nawet "problem zpołaczeniem" podczas odświeżania handlu ....

jw_ivo
15.02.2015, 03:45
Dzięki za pomysł z trybem awaryjnym:) Działa

big_munios
16.02.2015, 00:09
Bo ja po to wydałem kase na klejki by teraz włączać tryb awaryjny .... s tego co pamiętam było update UBI a więc oni może namieszali, do teraz nie moge sie zalogować na wyspe a formatu kompa nie będe robnił bo to ewidentnie oni coś popsuli

Harmony
16.02.2015, 11:47
Nie wiem jak Wam, ale mnie wczoraj wieczorem/w nocy udało się wejść bez żadnych awaryjnych trybów i innych wydziwień i ogarnęłam wyspę. A dzisiaj z przygodami również gra się uruchomiła.

jw_ivo
16.02.2015, 18:50
To gratulacje, bo u mnie dalej bez zmian:(

MG1988PL
18.02.2015, 02:43
Do gry od kilku dni się nie mogę zalogować, do supportu nie pisałem, zajrzałem najpierw na forum.
Problem jest nie tylko u nas.

DE -> http://forum.diesiedleronline.de/threads/114546-Verbindung-zum-Server-verloren
COM -> http://forum.thesettlersonline.com/threads/27696-Connection-Failed?p=274667&viewfull=1#post274667

Teraz chyba support dostał polecenie że to wina ISP (Dostawca internetu)

U mnie PING i TRACERT jest ok

w04bb01.thesettlersonline.pl
thesettlersonline.pl

Ale po zmianie adresu IP, udało mi się zalogować do gry. Bez żadnego czyszczenia.

:confused:

Nie wiem co oni zrobili. Jeżeli ktoś z was nie może się zalogować do gry to proponuje zmianę adresu IP, proxy/vpn, jakiś dodatek do przeglądarki typu HOLA.

Zbyszekkkk
19.02.2015, 16:21
U mnie to nie pomogło - korzystałem z 3 różnych połączeń różnych dostawcó. Jedyne co pomaga to uruchomienie gry na innym komputerze. Ale to tak nie może być bo ja sam lapka mam jednego.

tama22
19.02.2015, 17:38
A ja sie dziwie że juz od godziny zadnych ofek na handlu,znów problemy.

big_munios
19.02.2015, 18:25
Po konserwie i problem ten sam ... a od suportu nie dostałem wiadomości od piatku

Arabusta
19.02.2015, 21:48
Dzisiaj od godziny 8 rano nie moge się zalogowac na gre,obszar serwera uzkodzony jest napiane czy cos takiego.
Czyscilam wszystko co jst mozliwe,plus zalogowanie sie z innego komputera i nadal to samo.
Przed konserwa wlaczone konto premium,kopalnie bez zloz i ciekawe czy dadza jakas rekompesate w co bardzo wątpie.
Za kazdym razem jest ta sama sytuacja po konserwie,brak slow....

jw_ivo
21.02.2015, 12:14
U mnie tak do 2 tygodni, logować się mogę tylko jak uruchomię kompa w trybie awaryjnym:(
Pisałem 3x do suportu, ale nie ma żadnych zmian

pawelgolas
21.02.2015, 15:43
witam...rozwiązałem problem kosztem osłony komputera - wyłączyłem usługę " podstawowy aparat filtrowania " ... mam antywira z zaporą, ale ponoć wyłączenie tego wpływa na bezpieczeństwo... pisałem do supportu, zobaczymy co poradzą geniusze

GreenMo
21.02.2015, 19:47
witam...rozwiązałem problem kosztem osłony komputera - wyłączyłem usługę " podstawowy aparat filtrowania " ... mam antywira z zaporą, ale ponoć wyłączenie tego wpływa na bezpieczeństwo... pisałem do supportu, zobaczymy co poradzą geniusze

Dzieki, to mi pomogło. Ale nie trzeba wyłączać całej usługi w antywirusie, wystarczy dodać samo ip serwera TSO do wyjątków.

jw_ivo
21.02.2015, 21:07
U mnie wyłączenie antywirusa (mam ESET) nie pomogło. Jak wyłączyć podstawowy aparat filtrowania ?

GreenMo
21.02.2015, 21:36
U mnie wyłączenie antywirusa (mam ESET) nie pomogło. Jak wyłączyć podstawowy aparat filtrowania ?

W ustawieniach zaawansowanych -> strony internetowe -> Filtrowanie protokołów -> Wyłączone adresy ip
Tam jest opcja dodaj ip, wpisz te ip 194.169.249.175 i pozatwierdzaj zmiany.
A jak chcesz wyłączyć całość to w filtrowaniach protokołu odznacz 'włącz ochronę zawartości protokołów aplikacji', ale odradzam tego robić, lepiej jest dodać ip.

slaj8
21.02.2015, 22:06
GreenMo dzięki mi na razie pomogło.

jw_ivo
22.02.2015, 00:37
też zadziałało, wielkie dzięki :)

pawelgolas
22.02.2015, 20:20
oczywiscie support zaknal zgloszenie w ciegu tygodnia, nie udzielajac zadnej odpowiedzi, teraz tylko automat odpisuje , smieszni sa

blomek
23.02.2015, 21:17
witam mam problem z wejściem do gry niby jestem zalogowany a nie dział mi przycisk graj na stronie głównej ma ktoś podobne problemy?

psuyka
23.02.2015, 22:45
Ja mam podobnie. Jestem zalogowana, a nie działa mi przycisk "GRAJ" :( Jak dziś nie wejdę, to stracę dzień logowania :(

blomek
23.02.2015, 23:14
Przycisk formularz kontaktowy też nie działa z reszta jak połowa innych na stronie głównej:)

Grzegorz1958
24.02.2015, 18:08
witaj ja mam taki sam problem od poniedziałku od 15 mogę wejść wszędzie ale nie do gry
a mam rozpoczęte przygody a i na klejnoty poluję . Nie znam się na tych oprogramowaniach mam laptopa ,potrafię grać a reszta to czarna magia:):):)

Romanos27
24.02.2015, 21:29
a u mnie pisze http error 500 Serwer sieciowy nie może przetworzyć tego zapytania. Prosimy spróbować ponownie później. i tak od wczoraj i nie moge sie zalogwac nie wiem o co biega