Zobacz pełną wersję : Gra Propozycja wprowadzenia przycisku „opuść przygodę”
Witam
Chciałbym zaproponować wprowadzenie przycisku „opuść przygodę”
dla graczy którzy kupują / wymieniają loty w przygodach
argumentacje mam taką
kupiłem lot w DMK miał być szybki koniec (jeszcze za niego nie zapłaciłem)
zaakceptowałem zaproszenie wchodzę do przygody a tam wszystkie obozy stoją nie ruszone
(miałem zapłacić za lot - ale nie zapłaciłem bo nie było za co płacić choć suma była uzgodniona)
zero kontaktu z graczem po kupnie lota (a jest obecny pali się zielona kropeczka i rozmawiał z nim mod )
a do końca przygody 10 dni
mod i niebieski nic nie mogą poradzić i mam się zgłosić do suportu
(zgłoszenie i rozpatrzenie sprawy trwa)
w miedzy czasie zostałem skasowany ze znajomych wiec kontakt się urwał całkowicie
gdyby był ten przycisk opuścił bym przygodę i slot bym miał wolny
a tak muszę czekać aż ktoś skończy czyszczenie przygody albo skończy się czas trwania przygody
a sam nie zrobię przygody – bo z jakiej racji, tym bardziej ze kupiłem lot
a jeśli bym wyczyścił ta przygodę
to inni gracze mogli by robić to samo sprzedawać lot
którym nic nie jest zrobione i blokować slot na kilka dni
zmuszając graczy do czyszczenia albo czekania na wygaśniecie przygody
a dla mnie była by to nowa metoda na oszustwo
wiec proszę o wprowadzenie takiego przycisku
pozdrawiam
Riki
oczywiście pomysł jak najbardziej trafiony !!!!!!! zapobiegał by bez sensownemu traceniu czasu trwającego premium tym bardziej że krawce są z dość długim czasem trwania przygody a zdarzają się naciągacze liczący na wykonanie przygody za nich co nie powinno mieć miejsca ze względu na zakup lota i poniesionych strat choćby na blokadzie slota że nie wspomnę że sam osobiście nieraz kończyłem kogoś przygodę by szybciej móc brać aktywny udział w społeczności TSO. Jestem więc w 100% pewny iż wprowadzenie takiego przycisku ułatwi grę graczom aktywnym a utrudni tak zwanym trolom szybki zarobek...
petra1246
03.02.2015, 16:52
Bardzo dobry pomysł, popieram zdecydowanie, tylko musiałoby się jakoś rozwiązać problem zwolnionego slota - czy byłby dostępny od razu, czy po upływie 8 godzin?
To szczegól techniczny, ale sama idea jak najbardziej trafiona :)
Z tego co wiem to BB nie wspiera sprzedaży lootów a jego marzeniem byłoby aby gracze współpracowali w ich robieniu...
Więc to o co prosisz jest sprzeczne z założeniami...
Za. podobnie jest np z lupiezcami, idziesz do kogos nieznanego a potem czekasz pare h az sie rusza...
Van-de-Lord
03.02.2015, 17:09
Bardzo dobry pomysł, popieram zdecydowanie, tylko musiałoby się jakoś rozwiązać problem zwolnionego slota - czy byłby dostępny od razu, czy po upływie 8 godzin?
To szczegól techniczny, ale sama idea jak najbardziej trafiona :)
a) Jeśli niczego nie pokonał to slot powinien być dostępny natychmiastowo tak jakby odrzucił zaproszenie.
b) Jeśli coś pokonał to dostaje "droopa" z expem/starsami i slot pozostaje zablokowany u tego kto rozpoczął przygodę.
To chyba najlepsze rozwiązanie. Ewentualnie w 2 przypadku dać możliwość "powrotu" w określonym czasie.
boski_lolo
03.02.2015, 17:44
Co prawda opcja dla mnie raczej nieprzydatna bo loocików nie kupuję ale pomysł sam w sobie jak najbardziej trafny-jestem na Tak:)
Pzdr.
tomekssj47
03.02.2015, 17:50
dobry pomysł popieram
nermal_bizkit
03.02.2015, 17:51
Fajnie, że jednak ktoś myśli o poprawie rozgrywki. POPIERAM.
GreenLands
03.02.2015, 18:00
nie do końca to dobry pomysł,
co by było gdybym został zaproszony, ubił jeden obóz i odszedł,
co z nagrodą, strata była ?
lepsze rozwiązanie to dodatkowy slot
na własne życzenie opuszczasz slot maja świadomość ze nic nie dostaniesz z lota
Pomysł bardzo dobry.
Kwestia jak BB to rozwiąże jest sprawą drugorzędną, najważniejsze jest mieć możliwość odblokować się. Moim zdaniem take miejsce powinno po prostu przepadać, dla oszustów ta strata że nie mogą naciągać kolejnych graczy korzystając z tej samej przygody.
Problem nie dotyczy jedynie tego rodzaju oszustwa które mamy przedstawione przez autora wątku, znajomi zablokowali się na łupieżcach bo jeden z graczy miał awarię komputera i przez kilka nie nie mógł się zalogować, a to on zapraszał na przygodę.
Zolw2012
03.02.2015, 19:33
nie do końca to dobry pomysł,
co by było gdybym został zaproszony, ubił jeden obóz i odszedł,
co z nagrodą, strata była ?
lepsze rozwiązanie to dodatkowy slot
pomysl jest bardzo dobry, masz wybor czy chcesz odejsc czy zostac, a dodatkowy slot, jasne, najlepiej ze 3, tylko przegadaj bb, ktore jest za wymiana loota a nie sprzedaza...
Dodatkowych slotów raczej nie zrobią, bo pewnie im serwery wysiądą.
Milady84
03.02.2015, 20:05
pomysl jest bardzo dobry, masz wybor czy chcesz odejsc czy zostac, a dodatkowy slot, jasne, najlepiej ze 3, tylko przegadaj bb, ktore jest za wymiana loota a nie sprzedaza...
Tak, Ty odejdziesz, a tamten sprzeda ten sam loot 2gi raz:-)
ale jak droga osoba kupi to ma szanse wyjść z przygody i to zgłosić na handlu i inni już nie kopią/wymienia takiego slota
Sabathani
03.02.2015, 20:38
Jeszcze fajniej byłoby tak: wchodzisz, ubijasz, opuszczasz - po zakonczeniu przygody dostajesz drop, a w miedzyczasie mozesz isc na kolejne przygody i tak samo, wchodzc, ubijac, opuszczac. Jedynie zablokowac mozliwosc zapraszania w nieskonczonosc, czyli jak krawiec na 2 lotnikow, to 2 max mozna zaprosic.
Natomiast dalej to nie rozwiazuje kwestii naciagaczy. Jedyna rada kupowac od sprawdzonych znajomych, a i tak mozna sie naciac.
Hibineko
03.02.2015, 21:24
Osobiście nie miałam problemów z osobami opisanymi w pierwszej wiadomości, raczej z oszustem utrzymującym że ma loot na wymianę a zaproszenia i tak nie było;]
Natomiast przycisk powinien się pojawić i wg mnie nie byłby niezgodny z "ideałem" BB, o którym wspominał Obcy. Zdarzają się sytuacje, gdzie nie możemy czekać aż ktoś w końcu skończy przygodę, gracz zaproszony powinien mieć możliwość opuszczenia jej nawet za cenę straty punktów za ubite jednostki nie wspominając o ewentualnych nagrodach za zakończenie.
KorLenkone
03.02.2015, 21:32
Przycisk pozwalający opuścić przygodę osobie, która otrzymała zaproszenie jest bardzo dobrym pomysłem, pod warunkiem że automatycznie zablokuje miejsce w przygodzie. Jak wspomniała Hibineko nie jest sprzeczny z ideą współpracy przy wykonywaniu przygody, o której mówił Obcy, jednocześnie uważam że obiekcje GreenLands do wprowadzenia takiej możliwości są pozbawione sensu. Przyczyna jest prosta jeśli anuluję przygodę to tracę zyski i tak właśnie powinno być to rozwiązane, opuszczenie przygody to mój wybór a więc i konsekwencje. Opcja rozszerzenia, o której wspomina Sabathani jest sprzeczna z ideą współpracy, więc jak sądzę pozbawiona podstaw to raczej wynik lenistwa;]
Settmaster
03.02.2015, 21:41
Popieram , dobry pomysł dla naprawdę aktywnych graczy , wykonujących często przygody
a) Jeśli niczego nie pokonał to slot powinien być dostępny natychmiastowo tak jakby odrzucił zaproszenie.
b) Jeśli coś pokonał to dostaje "droopa" z expem/starsami i slot pozostaje zablokowany u tego kto rozpoczął przygodę.
To chyba najlepsze rozwiązanie. Ewentualnie w 2 przypadku dać możliwość "powrotu" w określonym czasie.
i to jest idealne rozwiazanie - popieram w 100%
Agniesia1604
03.02.2015, 22:09
Popieram :)
looty zawsze będą sprzedawane.
Wiec przycisk : opuść przygodę
powinien być dostępny np po 6-12 godzinach:)
powinien być dostępny w każdym momencie
bo w każdym momencie może się przycisk przydać
Kornitzki
03.02.2015, 22:37
Może się przydać w sytuacjach skrajnie awaryjnych. Natomiast czy go wprowadzą, czy w ogóle rozważą wprowadzenie to śmiem mocno wątpić. Będzie kolejna lawina listów do supp, że ktoś kupił loota a ktoś nie kończył długo, nie oddał kasy itp. itd.
wychodzisz z przygody na własna odpowiedzialność
a czy pochyla się nad prozą to inna sprawa
dla mnie w tym momencie jest to potrzebne bo innego wyjścia nie mam tylko czekać aż przygoda się skonczy
Może się przydać w sytuacjach skrajnie awaryjnych. Natomiast czy go wprowadzą, czy w ogóle rozważą wprowadzenie to śmiem mocno wątpić. Będzie kolejna lawina listów do supp, że ktoś kupił loota a ktoś nie kończył długo, nie oddał kasy itp. itd.
1. Opuszczam przygodę z pełną premedytacją więc z jakiego powodu skargi do supportu?
2. Nie wprowadzą przycisku więc dyskusja trochę jałowa. Według BB wprowadzenie takiego przycisku byłoby wyrażeniem w pewien sposób zgody na handel dropami czemu BB się sprzeciwia (choć nie zabrania) od samego początku.
Nawet jeżeli są przeciw ze względu na handel to niech będą za, ze względu na przygody kooperacyjne. Bo teraz to mamy nierówność stron, odpalający przygodę może ją anulować, przyjmujący zaproszenie jest jak więzień.
zgodzę się z piwonią to dotyczy rożnych przygód i sytuacji
ale gracz ma możliwość decyzji
Kornitzki
03.02.2015, 23:11
Red no taki, że ktoś kogoś oszukał z lootem i nie oddał kasy. Z premedytacją lub bez. Już widzę jak na czacie ktoś pisze "dałem 1500 fasolek za loota w krawcu i gość nie zrobił. W porządku..."
Kupowanie on nieznanych ludzi loota to zawsze otwarcie drzwi do ciemnego pokoju. Nigdy nie wiesz co zobaczysz jak zapalisz światło:p
MSGdynia
04.02.2015, 07:52
Też uważam, że rozwiązanie byłoby super. A gra jest w końcu dla graczy a nie dla producenta. Więc choć BB kupowania lotów nie popiera to niech się choć wsłucha w nasze głosy. Tym bardziej, że na nas zarabia.
Ksantypa
04.02.2015, 08:18
1. Przycisk -> TAK
Niech tylko przycisk będzie w jakimś narożniku a nie pośrodku aby przez przypadek go nie nadusić
2. Po opuszczeniu przygody zapraszający ma prawo ponownie kogoś zaprosić - NIE <=> NIGDY
Przygoda ma określoną ilość miejsc. Jak wcześniej wspomniano po takim wyjściu istnieje ryzyko dalszego - wielokrotnego naciągania, dlatego takie zaproszenie nie powinno być ponownie udostępniane. Wystarczy że już raz znalazł naiwniaka którego mógł naciągnąć.
3. Kupujący ma prawo żądać zwrotu - NIE
Jeśli wymieniasz się czy kupujesz od znajomych sprawdzonych - wiesz że nie zostaniesz wykiwany. Od osób nieznanych zawsze jest ryzyko. To tak samo jak gra w totka. Jak skreślisz numery i zgubisz kupon czy ktoś ci zakosi nie pójdziesz żądać zwrotu za kupon
4. Otrzymanie lota po opuszczeniu przygody - NIE
Kwestia sporna, ale w moim mniemaniu -> opuściłeś na własne życzenie - nie masz prawa do zysków.
5. Idea współpracy i nie sprzedawania lota
Zwróćcie uwagę że sprzedaż lotów czy ich wymiana nie ma wpływu na współpracę, gdyż większość graczy te przygody robi sama. O współpracy można mówić jedynie w przygodach kooperacyjnych, gdzie nie ma możliwości wykonania przygody bez udziału osób zaproszonych. Tłumaczenie się więc tą ideą (WSPÓŁPRACY) jest bezsensowne.
6. Wykonywanie przygód w jednym czasie.
Tu warto byłoby zwiększyć limit. Zamiast możliwości przyjmowania 1 zaproszenia, można by wprowadzić zwiększenie do np 2 - 3 zaproszeń jednocześnie. Zostanie wówczas zniwelowana blokada czekania i braku możności uczestnictwa w grze z innymi.
Podsumowując: Jestem za takim przyciskiem bez możliwości ponownego zapraszania do przygody, roszczenia zwrotu i otzymania zysków po opuszczeniu przygody.
1. Przycisk -> TAK
Niech sobie bedzie.
2. Po opuszczeniu przygody zapraszający ma prawo ponownie kogoś zaprosić -> TAK
Popieram, funkcjonalne i wprowadza zasady sprawiedliwe. Precz naciągaczom ! :)
Po pierwsze jeśli już miało by to być to żaden przycisk, klikając na ikonkę przygody mamy (jako gość) zablokowaną opcję anuluj przygodę, zamiast tego powinna być aktywna opcja opuść przygodę, uniknęło by się przypadkowych pomyłek.
Piszę jeśli już bo po przemyśleniach stwierdzam że to nie jest najlepszy pomysł, wprowadzi problem settlersowych oszołomów prędkości.
Przykład - mam zadanie zrób Mroczne Bractwo, jako że leniwy jestem i akurat nie chce mi się bujać stwierdzam że zrobię to tylko premkami. Zapraszam dwóch graczy i idę zapalić (mam 15 minut więc spoko). W tym czasie jeden z graczy zagląda na przygodę a ta nieruszona, pisze do mnie a ja nie odpisuję (bo palę) taki gracz z wielkim krzykiem na handlu opuszcza przygodę wyzywając mnie od oszustów. Nieprawdopodobne? Bynajmniej, jeśli gracz 15 minut po wysłaniu zaproszenia pisze z awanturą dlaczego nie ma mojego gienka bo przecież miał być szybki a tu 15 minut minęło to takiego gracza stać na zbyt szybkie opuszczenie przygody i awantura gotowa. O sytuacjach gdy kogoś zaproszę i znikam na kilka godzin bo mi net padł albo inna sprawa w realu nie wspomnę.
Jestem starym stażem graczem sam zrobiłem i byłem zaproszony do kilku tysięcy przygód i nigdy nie zdarzyło mi się żeby ktoś oszukał mnie zapraszając do nierozpoczętej przygody i o takich przypadkach nie słyszałem, nawet jeśli były to tak rzadko, że to pomijalny margines.
Nie będę się więcej rozpisywał - powiem tak - więcej z tej opcji byłoby szkody niż pożytku.
Nie kwestionuję, że CZASAMI byłoby to przydatne (aczkolwiek w swojej 3 letniej historii nie użyłbym tej opcji ani razu) tyle, że byłoby to nadużywane przez niektórych graczy i bilans wychodzi na nie.
1 Ta opcja powinna być uwarunkowana czasowo.
2 Ma zalety i też niedociągnięcia jak zauważył RedJul więc każda sugestia propozycja jest wskazana .
3 jestem za bo też siedziałam na DS 8 dni.
4 Kiedyś były czarne listy graczy co wystawiali 1 rybkę a chcieli monety niby za lota potem mówił bo droga była rybka > teraz często też widzę 1 rybkę za lodową licząc na pomyłkę gracza .
5 teraz idzie w 2 stronę bo mało kto już nacina się na rybkę więc zaczyna się w 2 stronę nie da się tak to może ktoś zrobi za mnie a ja dostanę i drop darmowy i zapłatę .
Jestem starym stażem graczem sam zrobiłem i byłem zaproszony do kilku tysięcy przygód i nigdy nie zdarzyło mi się żeby ktoś oszukał mnie zapraszając do nierozpoczętej przygody i o takich przypadkach nie słyszałem, nawet jeśli były to tak rzadko, że to pomijalny margines.
Nie będę się więcej rozpisywał - powiem tak - więcej z tej opcji byłoby szkody niż pożytku.
Nie kwestionuję, że CZASAMI byłoby to przydatne (aczkolwiek w swojej 3 letniej historii nie użyłbym tej opcji ani razu) tyle, że byłoby to nadużywane przez niektórych graczy i bilans wychodzi na nie.
mamy podobny staz, choc przygod zrobiles duzo wiecej ode mnie.
Mnie wystarczy, ze kilka razy na lg, ktore sie robi w ca 20-25 min, musialam poswiecic caly wieczor, bo zapraszajacym sie nie spieszylo, mimo wczesniejszych deklaracji. Jak robisz przygody na premkach, to naprawde w 8-10 godzin mozna zrobic duzo wiecej niz jedno lg... juz bym wolala ten jeden drop puscic, i moc isc dalej, niz sterczec tam i sie denerwowac.
1. Przycisk -> TAK
Niech tylko przycisk będzie w jakimś narożniku a nie pośrodku aby przez przypadek go nie nadusić
2. Po opuszczeniu przygody zapraszający ma prawo ponownie kogoś zaprosić - NIE <=> NIGDY
Przygoda ma określoną ilość miejsc. Jak wcześniej wspomniano po takim wyjściu istnieje ryzyko dalszego - wielokrotnego naciągania, dlatego takie zaproszenie nie powinno być ponownie udostępniane. Wystarczy że już raz znalazł naiwniaka którego mógł naciągnąć.
3. Kupujący ma prawo żądać zwrotu - NIE
Jeśli wymieniasz się czy kupujesz od znajomych sprawdzonych - wiesz że nie zostaniesz wykiwany. Od osób nieznanych zawsze jest ryzyko. To tak samo jak gra w totka. Jak skreślisz numery i zgubisz kupon czy ktoś ci zakosi nie pójdziesz żądać zwrotu za kupon
4. Otrzymanie lota po opuszczeniu przygody - NIE
Kwestia sporna, ale w moim mniemaniu -> opuściłeś na własne życzenie - nie masz prawa do zysków.
5. Idea współpracy i nie sprzedawania lota
Zwróćcie uwagę że sprzedaż lotów czy ich wymiana nie ma wpływu na współpracę, gdyż większość graczy te przygody robi sama. O współpracy można mówić jedynie w przygodach kooperacyjnych, gdzie nie ma możliwości wykonania przygody bez udziału osób zaproszonych. Tłumaczenie się więc tą ideą (WSPÓŁPRACY) jest bezsensowne.
6. Wykonywanie przygód w jednym czasie.
Tu warto byłoby zwiększyć limit. Zamiast możliwości przyjmowania 1 zaproszenia, można by wprowadzić zwiększenie do np 2 - 3 zaproszeń jednocześnie. Zostanie wówczas zniwelowana blokada czekania i braku możności uczestnictwa w grze z innymi.
Podsumowując: Jestem za takim przyciskiem bez możliwości ponownego zapraszania do przygody, roszczenia zwrotu i otzymania zysków po opuszczeniu przygody.
BEZ PKT NR6 --- jest to całkowicie dobrze opisane przez gracza KSANTYPA iż wyraża dokładnie idee przycisku "opuść przygodę" deklaracje BB o wspólnej grze w przygodach kooperacyjnych mają się sprawdzać w przypadku gdy każdy przecież ma swoją strefę lądowania i każdy robi swoje by uzyskać nagrodę wiec opcji tego przycisku nie powinno się stosować z założeń BB w przygodach kooperacyjnych ,ale w przygodach gdzie jest jedna mapa dla wszystkich 3 graczy i po wejściu do przygody widzę że potrwa to zbyt długo jak na mój dostępny czas który mam na nią poświęcić w danej chwili gracz powinienem mieć możliwość decydowania czy chce brać udział w tej przygodzie czy nie i nie ma co się rozwodzić czy przycisk jest POTRZEBNY - I KONIEC GŁUPIEGO GADANIA BO JEST POTRZEBNY!!!!!!!
Popieram, cosik takiego by się przydało.
Taki sam problem może Cię spotkać również w Gildii ktoś daje loota żeby wykonać zadanie i znika, a Ty czekasz aż skończy przygodę i nic zrobić nie możesz bo jeżeli zależy mu na pd to za niego nie skończysz bo będzie lament,tak wiec jestem również jak najbardziej za!!!! :-)
MajorKP18
05.02.2015, 13:00
Pomysł jak najbardziej dobry z tym przyciskiem :) jestem za.
Ksantypa
05.02.2015, 13:35
Dziś zajrzałem sobie by sprawdzić jak się rozwija problem "przycisku" i chciałbym zatrzymać się nad zawartą przez RedJul'a hipotezą.
(...)
Przykład - mam zadanie zrób Mroczne Bractwo, jako że leniwy jestem i akurat nie chce mi się bujać stwierdzam że zrobię to tylko premkami. Zapraszam dwóch graczy i idę zapalić (mam 15 minut więc spoko). W tym czasie jeden z graczy zagląda na przygodę a ta nieruszona, pisze do mnie a ja nie odpisuję (bo palę) taki gracz z wielkim krzykiem na handlu opuszcza przygodę wyzywając mnie od oszustów. Nieprawdopodobne? Bynajmniej, jeśli gracz 15 minut po wysłaniu zaproszenia pisze z awanturą dlaczego nie ma mojego gienka bo przecież miał być szybki a tu 15 minut minęło to takiego gracza stać na zbyt szybkie opuszczenie przygody i awantura gotowa. O sytuacjach gdy kogoś zaproszę i znikam na kilka godzin bo mi net padł albo inna sprawa w realu nie wspomnę.
(...)
To co opisałeś wynika tylko z braku KOMUNIKACJI - powtórzę ten wyraz - KOMUNIKACJI i DIALOGU między jednym graczem a drugim, a nie z zaistniałych sytuacji. Otóż: zakładam że występujesz w tej pozytywnej roli, czyli jesteś uczciwy i nie chcesz naciągnąć. Faktycznie masz taki nałóg z którego chcesz skorzystać w czasi podróży zaproszonego gen do strefy. Zakładam również że faktycznie wykonasz przygodę premkami. Co zatem zrobić by taki zaproszony delikwent nie zrobił afery?? Wystarczy jedno - złożone zdanie, mianowicie:
Jak dotrzesz na mapę zabij co musisz, ja idę zapalić, będę za jakieś 15 min i skończę przygodę premkami.
AAAAŁŁAAAA - moje paaaalce. Nie mogę tera iść zapalić bo muszę wezwać pogotowie do bolących palcy... Mój Boże - moja klawiatura... ile stuknięć przyjęła. Nie skończę pewnie w czasie przygody bo muszę po nową klawiaturę polecieć :( *** to taka moja mała złośliwość - wróćmy do tematu ***
Załóżmy że delikwent jest nie kumaty i nie wie co to zakończyć premkami. Pisze więc do Ciebie o ile jest KOMUNIKATYWNY i skory do DIALOGU z zapytaniem o co chodzi z tymi premkami. Załóżmy że Ty tego już nie odczytasz bo poszedłeś zapalić, ale... -> napisałeś mu -> {"...będę za jakieś 15 min i skończę przygodę..." Jeśli więc jest na tyle ogarnięty odczeka te 15 - 17 min. Wróciłeś i czytasz wypociny delikwenta. Możesz tera wykonać 3 opcje.
1. Zakończyć premkami i olać gościa
2. Napisać mu "poczytaj sobie w necie na forum co to znaczy" i zakończyć premkami
3. WERSJA DLA BARDZIEJ SKORYCH DO DIALOGU - opisać mu sposób i premki jakimi można i w jaki sposób dokonać i zakończyć premkami
Wiadoma sprawa - zawsze się znajdzie oszołom który będzie się pluł nawet jak mu podasz wszystko na tacy. Takich się nie uniknie i takich nie zreformujesz. Nie mniej jednak opisana przez Ciebie okoliczność wynika jedynie z braku chęci do dialogu i komunikacji między uczestnikami
Cytat Zamieszczone przez RedJul Zobacz posta
(...)
Przykład - mam zadanie zrób Mroczne Bractwo, jako że leniwy jestem i akurat nie chce mi się bujać stwierdzam że zrobię to tylko premkami. Zapraszam dwóch graczy i idę zapalić (mam 15 minut więc spoko). W tym czasie jeden z graczy zagląda na przygodę a ta nieruszona, pisze do mnie a ja nie odpisuję (bo palę) taki gracz z wielkim krzykiem na handlu opuszcza przygodę wyzywając mnie od oszustów. Nieprawdopodobne? Bynajmniej, jeśli gracz 15 minut po wysłaniu zaproszenia pisze z awanturą dlaczego nie ma mojego gienka bo przecież miał być szybki a tu 15 minut minęło to takiego gracza stać na zbyt szybkie opuszczenie przygody i awantura gotowa. O sytuacjach gdy kogoś zaproszę i znikam na kilka godzin bo mi net padł albo inna sprawa w realu nie wspomnę.
(...)
to zamiast założyć MB mroczne bractwo załóżmy ze jest to DMK dzielny mały krawiec
jak zrobisz to w 15 min na premiach to kozak jesteś
To był jeden, specjalnie wyolbrzymiony przykład.
Sytuacji gdy urywa się kontakt z graczem na 15 minut czy kilka godzin jest mnóstwo, jak by nie patrzeć real płata nam różne figle i co by nie mówić jest ważniejszy od gry.
Śmiem twierdzić, że osoba która po 15 minutach ciszy od takiego gracza leci z kłapaczką na handel jest w stanie po kolejnych 15 minutach opuścić przygodę wyzywając gracza od oszustów i domagając się zwrotu monet w przypadku gdy jest to loot kupiony.
Nie kwestionuję sytuacji kiedy faktycznie ta opcja by się przydała ale powiedzmy sobie szczerze jest ich bardzo mało.
Stąd mój bilans zysków i strat i stwierdzenie, że przyniosło by to więcej szkody niż pożytku.
Riki
Zdradzonego robię tak, że 4 i 6 obóz rozwalam premkami.
Zapraszam do przygody (z informacją koniec do godziny) i zaproszony gracz widzi, że właśnie kończę 3 obóz. I bez kontaktu ze mną robi aferę bo normalnie pozostałych 3 obozów faktycznie w godzinę się nie da zrobić. Miałem już taką sytuację, że gość z awanturą do mnie że mu się za godzinę premka kończy. Tyle że napisał i mu wyjaśniłem a jak nie napisze?
Możemy cykać się przykładami i kontrprzykładami.
Pasy bezpieczeństwa spowodowały śmierć wielu osób i to często straszną bo w pożarze ale zrobiono bilans i wyszło, że jeszcze więcej ludzi uratowały i dlatego należy ich używać.
Z mojego bilansu wychodzi negatywne nastawienie do tego pomysłu.
Takie jest moje zdanie i wolno mi je mieć zwłaszcza że nie jestem decydentem podobnie zresztą jak reszta się wypowiadających.
A co do robienie Dzielnego na premkach zajęło by mi to nie 15 minut a 5 tyle, że to mało opłacalne:)
Ksantypa
05.02.2015, 14:10
Powiedzmy sobie szczerze - taki delikwent tudzież zwany oszołom - z przyciskiem czy bez przycisku i tak Cię zeszmaci na handlu.
Takie jest moje zdanie i wolno mi je mieć zwłaszcza że nie jestem decydentem podobnie zresztą jak reszta się wypowiadających.
i w tym jednym na pewno się z Tobą zgodzę :)
co do cyferek
na ta chwile glosowało 90% na tak a 10 % na nie
a co do pasów masz możliwość ich zapięcia czy to zrobisz to już twój wybór i odpowiedzialność
(bo konsekwencje ty będziesz ponosił większą - śmierć lub mniejszą mandat od policji )
ale opcje masz wyboru
będąc w mojej sytuacji nie mam takiej możliwości wyboru a oto walczę tym postem
Ksantypa
05.02.2015, 15:01
hmmmm - biorąc pod uwagę pasy bezpieczeństwa - a czemu nie rozważyć tego na podstawie transportu?? co jest bezpieczniejsze lecieć samolotem, jechać koleją czy może samochodem?? a jednak masz wybór :D
pozostańmy jednak przy wyborze - ma być przycisk czy nie :D
co do cyferek
na ta chwile glosowało 90% na tak a 10 % na nie
(...)
Bo zabrakło trzeciej opcji - mi to obojętne :)
A tak na poważnie - nie kwestionuję przydatności tej opcji (jesteś w tej chwili dobrym tego przykładem i ambasadorem:)) ale większość z tych 90% obejrzało tylko jedną stronę monety i im się spodobała więc zagłosowali na tak. Żeby było śmiesznie, sam bez zastanowienia zagłosowałem na tak :).
Ale ta moneta ma dwie strony i ta druga już nie jest taka ładna i błyszcząca.
zawsze są 2 strony medalu
a co do 3 opcji mi to obojętne
medal może stanąć na kancie ;D
wszystko zależny jak kto będzie tego używał
ja ce używać w ekstremalnych sytuacjach czyli w takiej jakiej jestem
a dla innych może być to powód do nadużyć
1. Przycisk -> TAK
Niech tylko przycisk będzie w jakimś narożniku a nie pośrodku aby przez przypadek go nie nadusić
2. Po opuszczeniu przygody zapraszający ma prawo ponownie kogoś zaprosić - NIE <=> NIGDY
Przygoda ma określoną ilość miejsc. Jak wcześniej wspomniano po takim wyjściu istnieje ryzyko dalszego - wielokrotnego naciągania, dlatego takie zaproszenie nie powinno być ponownie udostępniane. Wystarczy że już raz znalazł naiwniaka którego mógł naciągnąć.
3. Kupujący ma prawo żądać zwrotu - NIE
Jeśli wymieniasz się czy kupujesz od znajomych sprawdzonych - wiesz że nie zostaniesz wykiwany. Od osób nieznanych zawsze jest ryzyko. To tak samo jak gra w totka. Jak skreślisz numery i zgubisz kupon czy ktoś ci zakosi nie pójdziesz żądać zwrotu za kupon
4. Otrzymanie lota po opuszczeniu przygody - NIE
Kwestia sporna, ale w moim mniemaniu -> opuściłeś na własne życzenie - nie masz prawa do zysków.
5. Idea współpracy i nie sprzedawania lota
Zwróćcie uwagę że sprzedaż lotów czy ich wymiana nie ma wpływu na współpracę, gdyż większość graczy te przygody robi sama. O współpracy można mówić jedynie w przygodach kooperacyjnych, gdzie nie ma możliwości wykonania przygody bez udziału osób zaproszonych. Tłumaczenie się więc tą ideą (WSPÓŁPRACY) jest bezsensowne.
6. Wykonywanie przygód w jednym czasie.
Tu warto byłoby zwiększyć limit. Zamiast możliwości przyjmowania 1 zaproszenia, można by wprowadzić zwiększenie do np 2 - 3 zaproszeń jednocześnie. Zostanie wówczas zniwelowana blokada czekania i braku możności uczestnictwa w grze z innymi.
Podsumowując: Jestem za takim przyciskiem bez możliwości ponownego zapraszania do przygody, roszczenia zwrotu i otzymania zysków po opuszczeniu przygody.
Również się podpisuję pod przyciskiem z ograniczeniami opisanymi powyżej. Ksantypa świetna robota!!! Gratuluję
MasteR_RudiX
05.02.2015, 23:54
co by było gdybym został zaproszony, ubił jeden obóz i odszedł,
co z nagrodą, strata była ?
Opuszczjąc przygode zrzekał bys sie zagrody. A to ze zniszczyłes obóz to było by na plus dla gospodarza przygody.
co by było gdybym został zaproszony, ubił jeden obóz i odszedł,
co z nagrodą, strata była ?
Jesteś wśród graczy biorących udział w przygodzie w momencie jej ukończenia - dostajesz dropa w nagrodę za jej ukończenie.
Ubijasz coś i odchodzisz - dostajesz tyle PD / SC ile się należy za ubite jednostki. Bez dropa bo on jest generowany i przydzielany graczom będącym na przygodzie gdy główne zadanie zostaje zakończone.
Rozwiązanie proste i sprawiedliwe.
Ale to też rodzi oszustów. Załóżmy że kupujesz dropa za 1,5k fasol z dzielnego. Przygoda nie zaczęta więc opuszczasz. A gostek ma wolny slot i zaprasza dalej i znów ma kozła na 1,5k fasol... Więc nie idealnie
Ksantypa
06.02.2015, 17:11
Ale to też rodzi oszustów. Załóżmy że kupujesz dropa za 1,5k fasol z dzielnego. Przygoda nie zaczęta więc opuszczasz. A gostek ma wolny slot i zaprasza dalej i znów ma kozła na 1,5k fasol... Więc nie idealnie
dlatego w swoich wypocinach zaznaczyłem
2. Po opuszczeniu przygody zapraszający ma prawo ponownie kogoś zaprosić - NIE <=> NIGDY
Przygoda ma określoną ilość miejsc. Jak wcześniej wspomniano po takim wyjściu istnieje ryzyko dalszego - wielokrotnego naciągania, dlatego takie zaproszenie nie powinno być ponownie udostępniane. Wystarczy że już raz znalazł naiwniaka którego mógł naciągnąć.
a jak ktoś tak zrobi to piszesz na handlu ze taki i taki gracz sprzedaje lota który nie jest skończony i nikt już go nie kupi
a ty masz wybór czy czekasz aż ktoś go zrobi/ sam robisz lub wychodzisz z lota tracąc możliwość dostania nagrody z tego lota
Popieram. Bardzo dobry pomysł.
Kornitzki
08.02.2015, 12:06
Zmieniam zdanie. Przycisk jest bezużyteczny, bez sensu, bez i dzika róża. Niech tylko skończy spamować na czacie:(
Zmieniam zdanie. Przycisk jest bezużyteczny, bez sensu, bez i dzika róża. Niech tylko skończy spamować na czacie:(
Gleboki oddech i spokojnie, Kornitzki ;). Pomysl fajny, ale fakt, juz starczy reklam na czacie ;)
pisiorek
08.02.2015, 13:02
nie dla glupiego pomyslu,w dodatku ciagle reklamowanego przez spamera na czacie
Asanbosan
08.02.2015, 13:04
nie dla bzdur na czacie
Kornitzki
08.02.2015, 13:08
Gleboki oddech i spokojnie, Kornitzki ;).
Tylko spokój może nas uratować jak to mawiał dyrektor w mojej szkole:d
Gdybyście byli zablokowani przez półtora tygodnia to byście inaczej mówili.
Kornitzki
08.02.2015, 17:00
ale ile można płakać w poduszkę?
Ranhea napisała wyżej że pomysł dobry tylko sposób reklamy na siłę jest irytujący. Przez to temat stracił na powadze dla mnie.
opalarek
08.02.2015, 18:12
Nie potrzebny jest żaden przycisk , nie sprzedawaj lotów tylko daj znajomym i nie będzie problemu.
Opalarek nie do końca, znajomy z gildii zaprosił na łupieżców 3 osoby i padł mu internet, przez dwa dni się nie mógł zalogować. Tylko on mógł anulować całą przygodę lub dokończyć swoją część.
Gdybyście byli zablokowani przez półtora tygodnia to byście inaczej mówili.
Fakt, na poltora tygodnia (a nawet dluzej) to mnie tylko Suport onegdaj zablokowal, jak mi slot przygod padl.
Ale tez czekalam po parenascie godzin na to, az zapraszajacy zrobi swoja czesc w LG...
deagostini85
25.04.2015, 17:19
Ostatnio po ostatnich "przygodach" na przygodach i blokowaniu slotu przez zaproszenie na dropa znajomego... bo ten/ta śpi, nie ma woja, czy skopał blok.
Rodzi się pytanie... czy nie mogłaby zostać dodana opcja np.: "opuść przygodę" lub "zrezygnuj"
Pewnie nieraz każdy z Was był zablokowany bo ktoś coś zepsuł na przygodzie, tym bardziej jak ktoś ma premium, a czas mija nie ubłaganie.
To taka moja mała sugestia :)
YAHIKO_FX
25.04.2015, 18:54
To już dawno powinno być, by móc zastąpić gracza innym, tak by zapraszający miał prawo wyrzucić takiego z przygody tez powinna być taka opcja. A nie bez sensu czekać 8 godzin.
jarekpolak1
05.05.2015, 19:01
argumentacje mam taką
kupiłem lot w DMK miał być szybki koniec(jeszcze za niego nie zapłaciłem)
(miałem zapłacić za lot - ale nie zapłaciłem bo nie było za co płacić choć suma była uzgodniona)
zero kontaktu z graczem po kupnie lota (a jest obecny pali się zielona kropeczka i rozmawiał z nim mod )
a sam nie zrobię przygody – bo z jakiej racji, tym bardziej ze kupiłem lot
pomysł jak najbradziej dobry ale nie trza kłamac :D
Uranos_old
14.02.2016, 22:43
Witam,
z uwagi na brak zainteresowania (ostatni wpis 05.05.2015 r.) zamykam wątek i przenoszę go do archiwum.
Pozdrawiam,
MOD_Uranos
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.