Zobacz pełną wersję : Gra Trwałość kolonii
Fredek_z_F-K
16.01.2015, 23:32
Dlaczego kolonia po tygodniu znika? Koszt jej uzyskania jest spory. Może zostać zabrana przez innego gracza. Widzę, że po zdobyciu kilku kolonii (jako nowinka w grze) gracze sobie to zupełnie odpuszczą (po stwierdzeniu ekonomicznej nieopłacalności), wobec czego legendarne, od lat oczekiwane PvP wygaśnie. Wydaje mi się, że dla podtrzymania jako-takiego zainteresowania tym niby Pefałpe dobrym rozwiązaniem byłoby to, żeby te kolonie były bez ograniczenia czasu trwania. "Na zawsze" - o ile ktoś nie odbije.
ta a do tego jeszcze wieczyste złoze kamienia marmuru, wegla, pol pszenicy, zelaza oraz ropy i gazu
jestem na NIE
Dlaczego kolonia po tygodniu znika?
Zeby byla inicjatywa zeby po tygodniu znowu jakas podbic.
Z oczywistych wzgledow liczba jednoczesnie kontrolowanych kolonii musi byc ograniczona. Jesli raz uzyskana kontrola nad kolonia bylaby permanentna to moglaby wystapic sytuacja w ktorej masz zablokowane korzystanie z tej namiastki "PvP" bo nikt jak na zlosc nie chce podbijac Twoich, a Ty juz dobrnales do maksymalnej liczby.
Analogicznie dla maksymalnych profitow moglaby istniec zmowa graczy nieatakujacych podbitych kolonii tylko eksploatujacych w nieskonczonosc zloza ktore im sie fartownie trafily.
Ten system jest wadliwy w zalozeniach na kazdej plaszczyznie, ale akurat w tej najmniej ;p
Milady84
17.01.2015, 16:39
Zeby byla inicjatywa zeby po tygodniu znowu jakas podbic.
Z oczywistych wzgledow liczba jednoczesnie kontrolowanych kolonii musi byc ograniczona. Jesli raz uzyskana kontrola nad kolonia bylaby permanentna to moglaby wystapic sytuacja w ktorej masz zablokowane korzystanie z tej namiastki "PvP" bo nikt jak na zlosc nie chce podbijac Twoich, a Ty juz dobrnales do maksymalnej liczby.
Analogicznie dla maksymalnych profitow moglaby istniec zmowa graczy nieatakujacych podbitych kolonii tylko eksploatujacych w nieskonczonosc zloza ktore im sie fartownie trafily.
Ten system jest wadliwy w zalozeniach na kazdej plaszczyznie, ale akurat w tej najmniej ;p
Haha widać, ze raczej kolonii nie podbijasz. Wiesz jak ciężko jest znaleźć kolonie z granitem czy tytanem, nawet te zajęte, bo niezajętej to już graniczy z cudem. Jak się chce podbijać to się bierze co się trafi i o żadnej zmowie mowy nie będzie:) Dzisiaj sobota, wolne mają to 3/3 kolonie mi zajumali... W nieskończoność to nie jest dobry pomysł ale wydłużenie ochronki do 2-3 dni nie byłoby głupim pomysłem.
Dzisiaj sobota, wolne mają to 3/3 kolonie mi zajumali... W nieskończoność to nie jest dobry pomysł ale wydłużenie ochronki do 2-3 dni nie byłoby głupim pomysłem.
Skoro zabrali tylko dzis 3/3 koloni to po kiego grzyba przedłuzac ? Cos mi tu brakuje logiki :)
Piotru70
17.01.2015, 17:51
Wystarczy wprowadzić dwa 2x/3x dłuższy czas trwania koloni i temat chyba będzie załatwiony.
Mogą być na zawsze ale surowce tylko przez tydzień ;)
dla przykładu 1 kolonia daje 432 rudy tytanu dziennie z 6 można mieć 2592 jak się uda na tydzień utrzymać 18k ;)
a teraz sobie wyobraź produkcje w nieskończoność 946k rocznie...
Ostatnia odpowiedź ciekawa :)
ShadowOne
30.01.2015, 20:50
A ja bym dodał do tego jeszcze aby gracz uzyskał możliwość wpływu na obronę kolonii, aby można tam było posłać własne wojsko "obronne" w odpowiedniej ilości aby przez czas trwania kolonii można ja było utrzymać i aby można było dosłać wojska jakby zostało wybite przez próbujacych odbić. Uważam też, że dobrym pomysłem jest to aby kolonie były zdobywane i działały "bezterminowo".
W obecnej postaci kolonie nie maja dla mnie nic co by powodowało, żebym chciał je podbijać:
- rachunek ekonomiczny jest ujemny,
- kolonie moga zostać odbite i nie mam na to żadnego wpływu,
- czas trwania kolonii - tylko tydzień - to trochę za mało,
- droga inwestycja w wojska służace do podboju kolonii,
To na razie tyle.
Jestem za bezterminowościa kolonii ale jednocześni za większa możliwościa jej obrony.
A ja bym dodał do tego jeszcze aby gracz uzyskał możliwość wpływu na obronę kolonii, aby można tam było posłać własne wojsko "obronne" w odpowiedniej ilości aby przez czas trwania kolonii można ja było utrzymać i aby można było dosłać wojska jakby zostało wybite przez próbujacych odbić.
z ja bym chciał żeby kolonie były koloniami :
- możliwość zjedzenia wojska okupacyjnego przez lokalnych ludożerców ( strata marszałków na zawsze z możliwością zwerbowania za podwójna cene w tawernie )
- wybuch wulkanu albo susze - ( zamkniecie wydobycia generowane losowo )
- losowe zatopienie statku z marszałkiem i wojskiem podczas podróży na kolonie ( trochę realizmu by nie zaszkodziło )
- atak malarii i gorączki krwotocznej( zdziesiątkowanie oddziałów po przybyciu na kolonie )
- atak piratów na dobra transportowane z kolonii na wyspe macierzysta ( utrata surowców oraz kara finansowa za strate statku )
sirLeony
01.02.2015, 12:43
dla mnie zabawa w kolonie jest za droga. za duzo zelaza na to idzie. Nie gram w to. Daruje sobie to PvP
Uranos_old
11.02.2016, 23:30
Witam,
z uwagi na brak zainteresowania (ostatni wpis 01.02.2015 r.) zamykam wątek i przenoszę go do archiwum.
Pozdrawiam,
MOD_Uranos
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.