PDA

Zobacz pełną wersję : BB nie odpowiada na maile wysłane do nich z opisem błędów gry



Hulito
10.01.2015, 21:08
Witam
Chciałem opisać problem. Od pewnego czasu próbuję zgłosić błędy w gry ale nie są dostarczane moje wiadomości albo nie odpowiadają na nie. Dlaczego BB tak traktuje graczy?.. a błędy jak były w grze tak są dalej.

Jurek12345
10.01.2015, 21:28
Po wysłanej wiadomości dostajesz odpowiedź z automatu ze przyjęli pytanie?

Hulito
10.01.2015, 22:10
Takie coś otrzymuje :/

Uwaga!
Jeden z Twoich listów nie dotarł do adresata.
Wiadomość nie została dostarczona z powodu nieznanego błędu po stronie serwera odbiorcy.

W razie dalszych wątpliwości możesz zgłosić się o pomoc do administratora Poczty WP

pokaż oryginał wiadomości

Witaj Hulito,

uprzejmie informuję, iż Twoje zgłoszenie zostało przyjęte. Odpowiedź na nie zostanie udzielona najszybciej, jak jest to tylko możliwe. Ze względu na dużą ilość zgłoszeń jakie wpłynęły do nas w ostatnim czasie, może oznaczać to dłuższe oczekiwanie na odpowiedź z naszej strony.

Support The Settlers Online pracuje w godzinach 9:00-19:00 od poniedziałku do piątku. Odpowiadając na naszą wiadomość email, bardzo prosimy nie zmieniać jej tematu. Dzięki temu będziemy mogli szybciej udzielić odpowiedzi.

W przypadku gdy powtórnie wysyłasz do nas zapytanie na temat zgłoszonego już wcześniej problemu, bardzo prosimy kontynuować zagadnienie, nie zaś wysyłać zupełnie nowe. Pozwoli to uniknąć sytuacji, kiedy Twoje zgłoszenie mogłoby trafić do złej kategorii, a dodatkowo pozwoli nam na szybszą odpowiedź.

Treść Twojego zgłoszenia:
-----------------------------------------------
Witam
Dochodzą do was w ogóle moje zgłoszenia z błędami gry bo zero odpowiedzi

-----------------------------------------------

Pozdrawiamy,
Zespół The Settlers Online
http://www.thesettlersonline.pl/pl/pomoc-i-wsparcie

Cloovn
11.01.2015, 04:43
czyli jak widz dostarczyles wiadomosc...odpisza zawsze odpisuja, bywa ze po tygodniu ale odpisza

Hulito
11.01.2015, 11:16
Wcześniejsze były wcześniej napisane, zgłaszane błędy ale w tym roku od nich odpowiedzi żadnej nie dostałem.

Heduan
11.01.2015, 12:57
Hulito, a jak ty te maile wysyłasz? Bezpośrednio ze swojej skrzynki pocztowej, czy ze strony głównej z gry?

Mam wrażenie, że źle adresujesz wiadomości. Po za tym to co wkleiłeś 3 3 posty wyżej jest nie kompletne, bo jak są zwrotki to ważne jest kto jest ich nadawcą.

Hulito
11.01.2015, 15:19
Wysyłam i ze strony głównej i bezpośrednio z poczty :d jest to samo :/ nawet tutaj na forum milczą.

Odnośnie nadawcy

Od:In-game Support <ingame.support@thesettlersonline.pl>
użyj adresu...

Temat:
[Ticket#PL-2015011011000485] RE: Błędy gry

Cloovn
11.01.2015, 16:33
pozostanie jeszcze pytanie czy kupowales klejnoty bo jesli nie to chyba jest to proste do wytłumaczenia. Oni sa w pracy Ty im nie placisz za czas który poswiecaja pracy zarobkowej :)

Hulito
11.01.2015, 18:28
No wiadomo że nie płaci się za źle wykonaną prace, nie za fuszerkę a do tego tyle błędów co teraz na raz jest to jeszcze ta gra nie miała. Już wersja beta duuużo lepsza była, powinni wrócić do tej nazwy :)

Cloovn
11.01.2015, 19:24
to nie wymagaj skoro nie płacisz :)

Ponadto gra nie jest zla, ja wiem wszyscy narzekaja i faktycznie bledy bywaja irytujace ale nie popełnia błędów kto nic nie robi

oczy_wiście
15.01.2015, 03:56
to nie wymagaj skoro nie płacisz :)

Ponadto gra nie jest zla, ja wiem wszyscy narzekaja i faktycznie bledy bywaja irytujace ale nie popełnia błędów kto nic nie robi

nie rób z siebie błazna.

gra fajna jest i owszem, ale naszpikowana niespodziankami w postaci błędów, a twórcy wykonują powolne ruchy w celu ich eliminacji.

misiasia
15.01.2015, 07:51
nie am odpowiedzi źle, jest odpowiedź, że pracują nad tym... jeszcze gorzej

Hulito a jakiej odpowiedzi ty byś oczekiwał? coś w stylu "Dziękujemy za zgłoszenie błędów, wcale o nich nie wiedzieliśmy, bo przeoczyliśmy 1500 100 900 maili przed twoim, ale już się za to bierzemy, jutro przed śniadaniem będzie gotowe" ? ;)
Błędów ostatnio może nie ma więcej niż zwykle, ale taki jeden konkretny z teleportującymi się generałami, który jest odkąd wprowadzili ekspedycje i drażni absolutnie każdego kto robi przygody. Niech tylko co 4-5 osoba wyśle mail o treści "jak tu $#@%^ żyć panie z suppa? " i już jest zaplanowane odpisywanie na maile na miesiąc z góry ;)
Z resztą, nasz supp to nie programiści, tylko coś w stylu help line, maks usłyszysz od nich: proszę usunąć ścieżki, w następną środę będzie restart zg, to wrócą do normy, a próbował pan/pani wyczyścić cashe?, więc tak na prawdę, to denerwujesz się czekając na wklejkę, że wiedzą o błędzie i programiści pracują nad tym, nie warto się o to aż tak stresować ;)