Zobacz pełną wersję : Gra Anulowanie wysłanego zaproszenia do przygody przez zapraszającego.
Czasami jest tak że wysyłamy zaproszenie do przygody, a ten ktoś nie odpowiada mimo że jest zalogowany. Póki nie przyjmie zaproszenia lub nie anuluje, to zaproszenie to będzie wisiało 8 godz. po czym samo się anuluje.
Mój pomysł jest taki, by dodać możliwość anulowania zaproszenia przez gracza zapraszającego. Powyższy powód jest jednym, drugi chociażby fakt, że zawsze możemy się pomylić z wysłaniem. Z powodu szybkiego klikania lub innych, zawsze można wysłać zaproszenie do niewłaściwej osoby. A jeśli ta osoba jest niezalogowana, to musimy czekać aż się zaloguje i poprosić by sama odrzuciła zaproszenie.
Możliwość takiego anulowania przez zapraszającego, w dowolnej formie, np. przez dodanie polecenia "Anuluj zaproszenie" w rozwijanym menu na avatarze, byłaby bardzo przydatna.
działało by to tak: wysyłasz surke za loota, ktos cie zaprasza i po chwili wywala, chyba ze byłby jakis cooldown w czasie którego nie można anulować, zeby druga strona mogła spokojnie przyjąć zap bez obawy że ktoś go wywali
Milady84
02.01.2015, 23:37
działało by to tak: wysyłasz surke za loota, ktos cie zaprasza i po chwili wywala, chyba ze byłby jakis cooldown w czasie którego nie można anulować, zeby druga strona mogła spokojnie przyjąć zap bez obawy że ktoś go wywali
Oj tam teraz tez oszukują. Od dawna ryba na wadze i tyle w temacie kupowania dropów. Na jedno wychodzi. Moim zdaniem taka funkcja, by się przydała.
browar69
03.01.2015, 08:20
działało by to tak: wysyłasz surke za loota, ktos cie zaprasza i po chwili wywala, chyba ze byłby jakis cooldown w czasie którego nie można anulować, zeby druga strona mogła spokojnie przyjąć zap bez obawy że ktoś go wywali
Sloty są by je oddać/wymienić lub zrobić przygodę ze znajomymi, a nie sprzedawać...
Sloty są by je oddać/wymienić lub zrobić przygodę ze znajomymi, a nie sprzedawać...
do czego miały służyć pierwotnie (wymiana/kooperacja) wiadomo, a jak są wykorzystywane realnie też wiadomo
więc ja nie widze powodu aby dodawać coś cy by potencjalnie zachęciło do kręcenia wałków*
*z zastrzeżeniem posta wyżej
browar69 - pomylić się można wysyłając zaproszenie przy wymianie jeśli już tak mocno trzymasz się przepisów.
Co do anulowania zaproszenia -to nie pierwszy taki pomysł (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/36756-Anulowanie-zaprosze%C5%84-do-przygody-i-ofert-sprzeda%C5%BCy?p=166568#post166568).
Zaraz wywalą za brak ankiety ;)
Ja tam jednak jestem zadania że ten cyrk z wymianą slotów powinni ogarnąć tak żeby 1 gracz mógł zgarniać wszystkie sloty na raz...
kinia19910
03.01.2015, 21:48
Nie przejdzie :D
do czego miały służyć pierwotnie (wymiana/kooperacja) wiadomo, a jak są wykorzystywane realnie też wiadomo
więc ja nie widze powodu aby dodawać coś cy by potencjalnie zachęciło do kręcenia wałków*
*z zastrzeżeniem posta wyżej
Cóż... popieram Twoje zdanie... anulowanie przygody potencjalnie zachęci do kręcenia :( Nawet nie potencjalnie.... bo cwaniaki się znajdą... Lepiej poczekać aż samo się anuluje
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.