Zobacz pełną wersję : Gra Broń w Przygodzie
SweetyHoney
21.12.2014, 23:12
Witam. Nie wiem kto wpadł na tak genialny pomysł że skasował całkowitą broń z przygody. Ja jako gracz jestem za wiedziony i za smucony.
Wpadłem na taki pomysł iż można by zrobić 1 przygodę z 3 lootami. coś jak CR np Czarni Koszarmistrzowie.
I w tej przygodzie był by zestaw broni potrzebny by zrobić pozostałe przygody przygoda zawierała by kilka lotów z takimi rzeczami.
http://www.iv.pl/images/65515266589155589267_thumb.jpg (http://www.iv.pl/viewer.php?file=65515266589155589267.png)
http://www.iv.pl/images/96590087964379394583_thumb.jpg (http://www.iv.pl/viewer.php?file=96590087964379394583.png)
http://www.iv.pl/images/53843972247619430207_thumb.jpg (http://www.iv.pl/viewer.php?file=53843972247619430207.png)
Wyobraźcie Sobie te rzeczy w 1 loocie !! Było by miło i grało by Się lepiej moim zdaniem.
liczę ze TSO zrobi chodź jedną przygodę z Taką obstawą militarną.
p.s może być także czasami +settlers w zmiennym locie :)
Broń z dropów została usunięta żeby zmusić graczy do produkcji czegoś innego oprócz mieczy z brązu. Poza tym jeden rodzaj broni, ktorej zresztą zapomniałeś ująć w swojej propozycji, dalej wypada w dropach.
kinia19910
22.12.2014, 13:34
Dokładnie :) Koniki :)
Konie są traktowane jako broń, tak samo jak miecze czy armaty.
Pozdrawiam
Mod Zakrecony
A czy broń dalej wypada z KŚ? Czy może już poprawili?
Przymierzam się do KŚ od paru dni, na razie zrobiłem sobie składy pod MMA żeby jechać jednocześnie mistrzem i dwoma wetkami. Pewnie dziś się przejadę po tubylcach, szamanach i jaguarach w czerwonym barszczu to się okaże :)
SweetyHoney
22.12.2014, 15:53
Koni nie dawałem bo są na każdej przygodzie :P Ale wy mnie dalej chyba nie rozumiecie ^^ chciałem choć 1 przygodę z takimi dropami ^^.
Nie wymagam zbyt wiele co do produkcji to można produkować jeśli by troszkę zwiększyli ilość produkcji bi zbyt długie czekanie zniechęca granie !!
no i nie wymagam zbyt wiele nie chcesz to nie rób tej przygody nikt Ci nie broni ^^. Ja chciałem Sobie umilić grę takową przygodą :)
Tornados
22.12.2014, 16:55
Hmmm nie wiem czy wiesz ale ta gra polega wlasnie na czekaniu :D
Zreszta to ze usuneli bron to pomysl niektorych graczy ktorzy tego CHCIELI
SweetyHoney
23.12.2014, 00:04
No to ja daje Swój pomysł :) i jak widzisz na razie przewaga jest po mojej stronie ^^ oć 1 przygodę mogli by dać zestaw zbrojny :P
Przewaga jest po stronie BB. Znając życie, to jakby taką przygodę dali, to na zdobycie tego dropa trzeba by było zużyć więcej broni niż by wpadło w dropie :)
kinia19910
23.12.2014, 00:52
;) a jak ktos chce sie czepiać to w KŚ resztki broni zostały :)
Tornados
23.12.2014, 12:42
Tylko ze KŚ juz prawie nie ma ;p
kinia19910
23.12.2014, 12:54
Wiem :D
i pewnie dlatego tam broń została ;) przeoczyli
Przewaga jest po stronie BB. Znając życie, to jakby taką przygodę dali, to na zdobycie tego dropa trzeba by było zużyć więcej broni niż by wpadło w dropie :)
wiecej niz pewne.
browar69
23.12.2014, 13:14
Mogliby dodać broń do najcenniejszych przygód takich jak najazd wikingów kolejne zakazane eksperymenty i powrót do azylu bandytów czy też matczyna miłość. W innych które można zdobyć z poszukiwań przygód lub kupić za mapki nie ma sensu bo jednak broń z przygód powinna być czymś unikalnym i trudnym do zdobycia.
SweetyHoney
24.12.2014, 00:45
Ja bym Się nie obraził jak by z 1 przygody w loocie x3 wpadło po 1k z każdego rodzaju :) a jeszcze 2x looty można sprzedać^^ i zyskać monety ;)
kinia19910
24.12.2014, 10:29
Ja bym Się nie obraził jak by z 1 przygody w loocie x3 wpadło po 1k z każdego rodzaju :) a jeszcze 2x looty można sprzedać^^ i zyskać monety ;)
Marzenia ściętej głowy :)
Milady84
24.12.2014, 22:13
Heh przywykliście do łatwizny:-) Taka przygoda miałaby taką cenę, że i tak nie byłaby opłacalna.
Szymon2727
25.12.2014, 22:10
To co podałeś jest nierealne, liczba armat nieadekwatna do innych broni. Będzie jeszcze gorzej niż wcześniej z takim dropem to nie będzie żadnego budynku produkującej broń.
petra1246
13.01.2015, 15:13
Witam :)
Mnie się pomysł podoba, ale najlepiej byłoby, gdyby broń, która się długo produkuje (kusze, damascenki, armaty) wpadały w dropach z podbicia kolonii, może w końcu opłaciłoby się je robić, chociaż trochę?
w koncu jest sens robic żelazo i niech tak zostanie, pasowało by jeszcze aby gineło choc troche elit
Normalnie proponujesz perpetum mobile... tak zreszta bylo do tej pory zrobiles raz bron a z przygody wypadala brn na nastepna przygode nawet w nadwyzce... naprawde swietna sprawa, powinien jeszcze wypadac klej . Glosuje wiec na NIE
w koncu jest sens robic żelazo i niech tak zostanie, pasowało by jeszcze aby gineło choc troche elit
Dlaczego ?
W mysl jakiej logiki jesli gracze maja za dobrze to trzeba to zepsuc, zamiast po prostu z tego korzystac ?
Chwalący brak broni w dropach mają pewnie od dawna 50 level .Pomyslcie zanim zaczniecie wypisywac brednie o graczach z niskimi levelami.Bez pomocy praktycznie nie mają szansy na sprawne wbijanie leveli.Widać wyraznie w gildiach że nowi dochodzą do 21-34 i zostawiaja gre.Jeśli o to chodziło BB-BB to im się udało.
Dlaczego ?
W mysl jakiej logiki jesli gracze maja za dobrze to trzeba to zepsuc, zamiast po prostu z tego korzystac ?
mysle ze to mie jest kwestia czy gracze maja za dobrze, tu nie chodzi o wygodne siedzenie w fotelu, ktory nagle ktos postanawia zamienic na taboret ze wzgl na wrodzony sadyzm
Chodzi o nadanie sensu rozgrywce, o to aby uczynic ja ciekawsza. Dropy z dotychczasowych misji dawaly szanse na gre jedynie tym osobom ktore chca z uporem maniaka jedynie klepac misje...a sa i inni gracze sa tacy ktorzy chca handlowac, tacy ktorzy chca i handlowac i robic misje bo chociazby po to wydali swoje pienadze aby moc rozwijac gospodarke i to wlasnie dla nich jest pisana ta gra dla tych ktorzy wydaja kase.
Podsumowujac gracz ktory kase wydaje chce byc jakos lepszy od gracza ktory jej wydac nie chce , a jesli mu sie tego nie umozliwi kasy wydawac nie bedzie i gra upadnie. Dlatego MUSI byc mozliwosc rozwijania gospodarki a aby byla taka mozliwosc potrzeba SENSU rozwijania tejze gospodarki. Jesli wszystko idzie zbyt łatwo BB nie zarabia i gra upada bo nikt nie widzi sensu wydawania KASY
Mam nadzieje ze wyjasniłem dosc logicznie..jesli nie prosze mnie poprawic
EDIT
Owszem moze sie wydawac ze nalezy zepsuc jesli jest zbyt dobrze i tak w pewnym sensie jest. Nikt nie wykonuje swojej pracy za darmo. Jesli jest zbyt łatwo nikt nie wyda kasy której wydac nie potrzebuje,,,wiec owszem trzeba zepsuc jesli jest zbyt łatwo. Tylko wtedy gra bedzie działać :) Wiec własnie takie działanie wbrew pozorom ułatwia/umozliwia dalsza gre :)
Podsumowujac gracz ktory kase wydaje chce byc jakos lepszy od gracza ktory jej wydac nie chce , a jesli mu sie tego nie umozliwi kasy wydawac nie bedzie i gra upadnie. Dlatego MUSI byc mozliwosc rozwijania gospodarki a aby byla taka mozliwosc potrzeba SENSU rozwijania tejze gospodarki. Jesli wszystko idzie zbyt łatwo BB nie zarabia i gra upada bo nikt nie widzi sensu wydawania KASY
W jaki sposob wg Ciebie na sens rozbudowy wplywa to czy postawimy jedne budynki czy po ich postawieniu je zburzymy i zastapimy drugimi, nawet wygladajacymi prawie tak samo ?
Poza tym zeby gracz wydawal kase warto by go bylo do tego stymulowac czyms nowym, a nie koniecznoscia przebudowania tego co juz ma nie popartą wiekszym sensem.
Poza tym zeby gracz wydawal kase warto by go bylo do tego stymulowac czyms nowym, a nie koniecznoscia przebudowania tego co juz ma nie popartą wiekszym sensem.
to fakt dlatego mialem nadzieje ze wprowadza PvP z prawdziwego zdarzenia..ale dali jakas kiche w ktora niewiele osob chce ie bawic bo ani to oplacalne ani nie daje satysfakcji z pokonania gracza ( nie mozesz wybrac celu nie wiesz nawet kogo atakujesz itd)
Ale w tym watku byla mowa o broni z misji a nie o budowaniu jakichs nowych budynkow tylko o nadanie sensu istniejacym lub/i zwiekszenie ich ilosci ( patenty budowlane ) a wiec z tego punktu widzenia ma sens zabranie bronii z nagrod za misje :)
Chwalący brak broni w dropach mają pewnie od dawna 50 level .Pomyslcie zanim zaczniecie wypisywac brednie o graczach z niskimi levelami.Bez pomocy praktycznie nie mają szansy na sprawne wbijanie leveli.Widać wyraznie w gildiach że nowi dochodzą do 21-34 i zostawiaja gre.Jeśli o to chodziło BB-BB to im się udało.
1) Masz jedną przygodę z bronią w dropie ;p
2) Osoby, które grają od początku pamiętają kiedy to wytwarzały broń, a nie opierały się na dropach
3) Nowi zawsze odchodzili na podobnym poziomie bo ich gra nudzi lub nie spełnia ich wymagań. Tak było przed zmianami i tak będzie po zmianach.
4) Zwróć uwagę, że tak naprawdę broń jak miecze z brązu bardzo potaniały w porównaniu do kiedyś. Zmiany w dropach wymusiły budowanie budynków takich co wcześniej nie były budowane.
A ja uważam, że tak jest dobrze. Nie trzeba broni w dropach, bo patrząc na produkcję mieczy z żelaza wydaję się śmiesznie tania. Tak tania.
stosując buuf x2 z jednej kopki 550 robimy 550 sztabek i tu młot damasceński (których to każdy ma w bród jak szuka toreb) i jest 825 mieczy.... Taniocha tylko produkować
Ale w tym watku byla mowa o broni z misji a nie o budowaniu jakichs nowych budynkow tylko o nadanie sensu istniejacym lub/i zwiekszenie ich ilosci ( patenty budowlane ) a wiec z tego punktu widzenia ma sens zabranie bronii z nagrod za misje :)
Rzecz w tym, ze nie ma potrzeby nadawania tego sensu, a przynajmniej nie w taki sposob ;p
Nikt tu nie startuje w konkursie na najbardziej zbalansowana gre, skoro postawili jakies zalozenia na starcie i wyszlo jak wyszlo, to dlaczegoby sie tego nie trzymac i, ewentualnie, probowac problemy wygladzic nowym contentem zamiast mieszac starym ?
skoro postawili jakies zalozenia na starcie i wyszlo jak wyszlo, to dlaczegoby sie tego nie trzymac i, ewentualnie, probowac problemy wygladzic nowym contentem zamiast mieszac starym ?
Mówi sie ze tylko krowa nie zmienia pogladów :)
a pamietasz jak maksymalna iloscia na handlu byla paczka po 400 szt towaru? teraz mozesz operowac tysiacami czy milionami, moze zaapeluj zeby dalej bylo po400 sztuk...przeciez takie były "założenia i dlaczego sie ich nie trzymac" - nieprawdaż ?
Kurde zmienili opcje handlu bo to mialo sens wiec i zmienili opcje broni bo to tez ma sens
Mówi sie ze tylko krowa nie zmienia pogladów :)
a pamietasz jak maksymalna iloscia na handlu byla paczka po 400 szt towaru? teraz mozesz operowac tysiacami czy milionami, moze zaapeluj zeby dalej bylo po400 sztuk...przeciez takie były "założenia i dlaczego sie ich nie trzymac" - nieprawdaż ?
Kurde zmienili opcje handlu bo to mialo sens wiec i zmienili opcje broni bo to tez ma sens
Handel to akurat pamietam jak jeszcze w paczkach po 200 byl :p
Istotna roznica miedzy tymi dwiema sytuacjami jest taka, ze w jednym przypadku ograniczenia zniesli (= zysk dla graczy) a w drugim probuja je narzucic chociaz nie jest to konieczne.
otóż w/g mnie jak i wedłóg BB jest to konieczne, tłumaczyłęm to wczesniej
" Podsumowujac gracz ktory kase wydaje chce byc jakos lepszy od gracza ktory jej wydac nie chce , a jesli mu sie tego nie umozliwi kasy wydawac nie bedzie i gra upadnie. Dlatego MUSI byc mozliwosc rozwijania gospodarki a aby byla taka mozliwosc potrzeba SENSU rozwijania tejze gospodarki. Jesli wszystko idzie zbyt łatwo BB nie zarabia i gra upada bo nikt nie widzi sensu wydawania KASY"
Naprawde nie rozmumiem czego tu nie rozumiec :)
Usunięcie broni z dropów tak naprawdę niewiele zmieniło. W dalszym ciągu w większości przygód i tak giną rekruci a produkcję mieczy z brązu ma każdy. Kolonie wymusiły u niektórych postawienie/uruchomienie produkcji żelaza i stali, a że ostatecznie mało kto się w kolonie bawi a budynki stoją, więc jaki problem dostawić sobie mieczników żelaznych i stalowych i mieć broń z własnej produkcji. Elita, kusznicy i puszkarze w dalszym ciągu nie giną więc nie ma potrzeby produkcji tej broni. Chyba że się wtopi na bloku, ale jak wiadomo bloki w przygodach to na własne ryzyko.
Jak byłem na niższych levelach to miałem do wyboru takie same opcje jak obecni nowi gracze. Po zdobyciu odpowiedniego levelu albo bawić się we własną produkcję broni z wyższej półki, albo ją kupić. Tyle że wtedy broń elitarna była na handlu w znikomych ilościach a teraz jest dostępna w każdych ilościach. I jeszcze długo będzie.
cornflakes
21.01.2015, 00:49
ja uważam. że to akurat nieliczny dobry pomysł - usunięcie broni z lootów :) bo faktycznie rozwija produkcje, różnicuje ceny między mieczami, wcześniej wszystko było warte tyle co nie, teraz trzeba zabulić zależnie czym chcemy się bawić :) choć jak wyżej napisano, większość przygód i tak lecimy na rekrutach. I w związku z tym wycofaniem broni z lootów, przydało by się jeszcze większe zróżnicowanie jednostek, bo nie ma co ukrywać R-O-Ż-EŻ różnią się marnie i tylko dlatego opłaca się ruchać samych rekrutów bo są najtańsi, najszybsi do zrobienia a na dobrą sprawę nie rożnią sie wiele od mocniejszych kolegów. To samo tyczy się strzelających.
Różnice nie muszą dotyczyć tylko siły i życia, ale jakieś nawet proste umiejętności, dla przykładu hmmm ochotnik, jak sama nazwa wskazuje, ochoczo by występował przed szeregi :D umiejetność - prowokacja, ściąga ataki jednostek z "atak na najsłabszy cel". tak, zdajemy sobie sprawę jak wiele to zmieniło by w przygodach, w używaniu jednostek, ale czy to nie o to chodzi?
łucznik wyborowy - atak na najmocniejszy cel(punkty życia)... czy cokolwiek... wymyślać można bez końca.
jest 9 jednostek aktualnie, używamy tylko 3 w 95% walk? rekrut, konny, puszka... strzelcy praktycznie nie istnieją, używa się ich bardzo sporadycznie itd itd
Różnice nie muszą dotyczyć tylko siły i życia, ale jakieś nawet proste umiejętności, dla przykładu hmmm ochotnik, jak sama nazwa wskazuje, ochoczo by występował przed szeregi :D umiejetność - prowokacja, ściąga ataki jednostek z "atak na najsłabszy cel". tak, zdajemy sobie sprawę jak wiele to zmieniło by w przygodach, w używaniu jednostek, ale czy to nie o to chodzi?
łucznik wyborowy - atak na najmocniejszy cel(punkty życia)... czy cokolwiek... wymyślać można bez końca.
Wymyslac mozna bez konca, trudniej (na tyle ile znamy BB) oczekiwac zaimplementowania tego i usuniecia powstalych bledow.
Poza tym przy obecnej mechanice walki dawanie wlasnym jednostkom ataku na najmocniejszy cel to jest sabotaz wlasnego ataku :p
łucznik wyborowy - atak na najmocniejszy cel(punkty życia)... czy cokolwiek... wymyślać można bez końca.
Sugerujesz wprowadzenie headshot-tów w grze strategiczno-ekonoomicznej ...ciekawy pomysł jeszcze branie zbroi w roznych czesciach mapy przez jednostki i zmiana broni przez wcisniecie CTRL ( ja bym wybrał gwoździówke jak w Quake 2 ). Postuluje również o wprowadzenie łykania HP przez jednoski uniki i podskoki w celu unikniecia trafienia...ech rozmarzyłem się :P
MOD_Victoria2
21.01.2015, 14:25
Sugerujesz wprowadzenie headshot-tów w grze strategiczno-ekonoomicznej ...ciekawy pomysł jeszcze branie zbroi w roznych czesciach mapy przez jednostki i zmiana broni przez wcisniecie CTRL ( ja bym wybrał gwoździówke jak w Quake 2 ). Postuluje również o wprowadzenie łykania HP przez jednoski uniki i podskoki w celu unikniecia trafienia...ech rozmarzyłem się :P
od razu niech zrobią MMO-RPG :P
Uranos_old
11.02.2016, 23:30
Witam,
z uwagi na brak zainteresowania (ostatni wpis 21.01.2015 r.) zamykam wątek i przenoszę go do archiwum.
Pozdrawiam,
MOD_Uranos
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.