Zobacz pełną wersję : Oficjalne pytanie dotyczace oficjalnego profilu The Settlers Online
pieczonykurczak
16.12.2014, 00:35
Witam
Chcialbym grzecznie zapytac czemu kasowane sa posty graczy na oficjalnym profilu na Facebooku.....
Posty byly grzeczne i kulturalne a zostaly skasowane.....
Moze by wypadalo zamiescic info o problemie na Facebooku albo na stronie glownej jak czlowiek sie loguje a nie kasowac posty i brak odzewu??
Pozdrawiam
YAHIKO_FX
16.12.2014, 00:55
Dobre pytanie, czemu wybierają które zostawić, a które skasować niezależnie od kultury wypowiedzi. Może z powodu zawartości wypowiedzi.
BB_Teromort
16.12.2014, 11:20
Posty w sensie ogłoszenie o Happy Hour? Ogłoszenia promocyjne są dostępne tylko na czas promocji - i tak było zawsze. Nie ma to nic wspólnego z obecną sytuacją. Natomiast problemy z logowaniem zostały już zgłoszone, technicy pracują nad ich rozwiązaniem.
Bo tutaj robienie siary nie szkodzi i tak wchodza tutaj tylko juz zarejestrowani. Pisanie o problemach tam, moze im zaszkodzić w ściągnięciu kolejnych naiwnych.
Chamstwo Waćpanie !
A zgłoszenie do techników ? Nie można na głównej napisać ? żeby ludzie wiedzieli że wiecie, że coś robicie ?
Shadow_mk
16.12.2014, 12:01
a mnie ciekawi czy ktos nie pokroil ubi xD
www.ubisoft.com/
http://minotaur.gbzl.pl/NewPicture090(1670%20x%20981).jpg
pieczonykurczak
16.12.2014, 12:03
BB_Teromort Wybacz ale jak czytam ze posty z Happy Hour sa widoczne a pod tym postem ze gra nie dziala a jest Happy Hour to po co je kasowac?? lepiej chyba dodac komunikat nie dziala popsulo sie pracujemy nad tym jak sie dowiemy kiedy zacznie dzialac to was poinformujemy???? Czy to tak duzo??? Wczoraj od 18 gra lezy na czarcim gaju i do tej pory nie ma oficjalnego komunikatu na stronie glownej i na facebook'u....
GÓROCITY
16.12.2014, 12:06
a do kiedy będą pracować !? do wakacji 2015?!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.