PDA

Zobacz pełną wersję : Puste tło po zalogowaniu się na stronie.



Jagiel86
11.12.2014, 21:33
Witam mam problem ze stroną w każdej przeglądarce na komputerze oraz
mobilnie po zalogowaniu się na stronie pokazuje się tło strony i nic więcej.

rok0sz
11.12.2014, 21:45
dokładnie brązowe tło :( u mnie wystąpił identyczny błąd

redhot
11.12.2014, 21:50
mam to samo .... czekam już dwie godziny a premium leci i czas przygody też ..... co chwila większa masakra

pawel_sli
11.12.2014, 21:52
u mnie też na brązowo :(

Jagiel86
11.12.2014, 21:54
Chyba szykuje się przerwa konserwacyjna ;)

rok0sz
11.12.2014, 21:55
u mnie też leci premium i przygoda ,a informacji na próżno szukać - nawet z supportem nie można skontaktować się :(

pawel_sli
11.12.2014, 21:57
ja tez juz pisałem do supportu, ale wywala mi ciągle maila z info ze odbiorca ma uszkodzony serwer poczty

Jagiel86
11.12.2014, 21:58
Ja właśnie kupiłem weteranka i chciałem wikingów zrobić a tu d...
nawet geologów po prezenciki nie można wysłać :(

Matek2109
11.12.2014, 22:17
u mnie białe tło nic nie widać tylko ubisfot .... i BB pozdrawiam

jarek7101
11.12.2014, 22:24
u mnie tez brązowo,porażka, a tyle miałem do zrobienia

MichałekzWawelu
11.12.2014, 22:48
mi się w ogóle nie otwiera :(

Floren6
11.12.2014, 23:15
Ehhh u mnie tez brązowetło na innych przeglądarkach ładuje sie normalnie strona główna ale nie moge sie zalogować tylko odsyła mnie cały czas do rejestracji!!!!!

Rethorn
11.12.2014, 23:33
To się robi już naprawdę nudne........... czy w XXI wieku nie można zrobić gry bez tylu błędów? Ludzie w kosmos latają......

Floren6
11.12.2014, 23:57
czy ktoś się może zalogować do gry czy to problem ogólny?

Widellek
12.12.2014, 00:02
Brat może normalnie się zalogować i wejść do gry. Natomiast ja zaraz po logowaniu mam brązowe tło "(

MariuszKartofel
12.12.2014, 00:07
To samo ....

rok0sz
12.12.2014, 07:06
no i dalej problem istnieje - brązowe tło po zalogowaniu, ale kasę za kryształ to potrafią brać :( porażka

Pocachontas
12.12.2014, 07:35
Witam,po zalogowaniu się wyskakuje mi brazowe tlo,co robic?

KarLub
12.12.2014, 08:03
U mnie również to samo, czy już coś wiadomo?

rok0sz
12.12.2014, 08:14
nic nie wiadomo nawet nie raczyli umieścić krótkiej lakonicznej informacji - tak głęboko w poważaniu mają graczy ,a widać że to nie jednostkowe problemy a jakaś większa katastrofa ;)

Jagiel86
12.12.2014, 09:20
Ja tu planowałem zbierać prezenty a nawet gry niemogę włączyć od 12 godzin.

marzenka75
12.12.2014, 09:36
Witam ja mam to samo:(( a co najgorsze stało sie to w trakcie płatności... i mamm nadzieję, że nie przepadły mi klejnoty;^^^^

marzenka75
12.12.2014, 09:38
Dodam jeszcze, że to już przekracza wszelkie granice wytrzymałości:(((

redhot
12.12.2014, 09:47
Ktoś z zespołu raczy się w tym temacie wypowiedzieć czy dalej macie zamiar robić z graczy idiotów ??? Oczekuję zwrotu klejnotów przeznaczonych na premie , skrócenie czasu poszukiwań i premium. Totalna wiocha a nie gra ....

Pocachontas
12.12.2014, 10:02
Wiadomo już coś na temat brązowego tła ??? :-)

nieidealna001
12.12.2014, 10:03
to samo u mnie..brazowa strona i nic wiecej.;(

ck07
12.12.2014, 10:05
Po max 6 dniach odblokują Wam wyspy. Dostaniecie jakieś 30 prezentów na przeprosiny.

marzenka75
12.12.2014, 10:10
To jakies kpiny a kto mi zwróci klejnoty:(((

Susanna27
12.12.2014, 10:23
Mam to samo jakbym wiedziała że kupno klejnotów nie pozwoli mi na dalszą grę to za nic bym tu nie kupiła klejnotów. Totalna porażka.

Rethulion
12.12.2014, 10:23
Problem dla mnie niezrozumiały. Mogę zrobić nowe konto i tam loguje się bez problemu. A na starym brązowy ekran

marzenka75
12.12.2014, 10:23
A najgorsze są rozpoczęte przygody i brak jakiegokolwiek kontaktu z supportem:((((

Floren6
12.12.2014, 10:27
Porażka Co jest do ch...?

Floren6
12.12.2014, 10:28
Założyłem właśnie nowe konto i normalnie sie loguje tylko na starym jest coś nie tak !!! A gdzie jest Support ????

Aghakhan
12.12.2014, 10:29
U mnie biała strona lub brązowa jak próbuje wejść na głowną i nic

modelka
12.12.2014, 10:31
dokładnie brązowe tło u mnie wystąpił identyczny błąd, ktos ma teraz ten błąd ? kalendarz swiateczny jest a ja nie mam jak klinkac :( mozecie mi podac adres do supportu ?

nieidealna001
12.12.2014, 10:34
account.support@thesettlersonline.pl

zgloszenie przyjete.poczekamy zobaczymy..

Jagiel86
12.12.2014, 10:42
Niewiem jak uwas ale umnie stało się to po zakupie klejnotów.

Floren6
12.12.2014, 10:47
To chyba wina flesh playera. Bo na poczcie wyskoczyła mi informacja ze firefox zablokował niedziałająca wtyczkę adobe...... w filmie też mi wyskoczyła ta ifno. robie reinstal i zobaczymy.

Jagiel86
12.12.2014, 10:52
Niebardzo bo na telefonie też mam ten Sam problem

modelka
12.12.2014, 10:52
ja wczoraj tez kupiłem klej ale grałem jeszcze z godzinę

modelka
12.12.2014, 10:53
ja mam problem na dwóch komputerach wiec raczej to nie wina flesh

Floren6
12.12.2014, 10:55
Chyba jednak nie flesh :( a przypomniało mi sie że kupiłem wczoraj klejnoty też (

Jagiel86
12.12.2014, 10:58
Ja grałem dopuki miałem włączoną grę a jak wyłączyłem I chciałem włączyć to brązowe tło.nawet jak zakupiłem klejki I dałem zakończ to niewróciło do strony tylko do samego tła.

Draco1991
12.12.2014, 10:59
zalozylem nowe konto i dziala a stare ........ wrrrr

marzenka75
12.12.2014, 11:04
Mnie też odpisali, że to może potrwać , ciekawa jestem ile? I czy cokolwiek w tym temacie zrobią:(((

Jagiel86
12.12.2014, 11:07
Może wcieło im nasze konta :)

marzenka75
12.12.2014, 11:09
u mnie też w trakcie kupowania klejnotów , bo rano zalogowałam się normalnie, mogliby napisać otwarcie,że mają problemy techniczne a robić takie przekrety i kto mi kase zwróci wrr....

marzenka75
12.12.2014, 11:10
Szkoda tylko,że kasę moją wcięło tez:((

Jagiel86
12.12.2014, 11:16
O kasę się niemartw w najgorszym wypadku oddadzą bo masz potwierdzenie przelewu. Gożej że uciekają mi prezenty, ciągłość logowania ponad pół roku I tygodniowe klejki

BB_Teromort
12.12.2014, 11:25
Zgłoszenie w tej sprawie właśnie idzie do działu technicznego. Prosiłbym wszystkie osoby z podobnym problem o dopisywanie się w tym wątku.

marzenka75
12.12.2014, 11:27
Ok mam nadzieję,że wkrótce to zostanie naprawione:(

filifiona
12.12.2014, 11:28
Witam


Chciałam się też dopisać, od wczoraj do gry wejść nie mogę... Denerwujące to jest bo ogólnie na grę wejść mogę do momentu zalogowania się, wtedy strona główna nawet nie działa.

andrzej734
12.12.2014, 11:28
Witam

Również mam ten sam problem po kupienie klejnotów mam to samo :-(

Draco1991
12.12.2014, 11:30
U mnie tez od wczoraj brak mozliwosci wejscia do gry

marzenka75
12.12.2014, 11:30
Ot i właśnie to wszystko co wiąże się z ewenetem:((

jarek7101
12.12.2014, 11:36
też się dopisuję,przy zakupie klejnotów brązowa ściana,
szkoda, że dopiero po nastu godzinach ktoś zauważył problem, nie ma to jak poszanowanie, ech :-(

nieidealna001
12.12.2014, 11:37
po zakupie klejnotow-brazowe tlo ;(

emilwspanialy
12.12.2014, 11:39
u mnie rowniez od wczoraj brazowe tlo po zakupie klejnotow .

redhot
12.12.2014, 11:55
W sumie ja też kupiłem klejnoty i zrobiła się lipa ... Wniosek ? chcesz grać nie kupuj w końcu to "darmowa" gra :P

Angua2
12.12.2014, 12:00
Wczoraj kopiłam klejnoty i grałam przez godzinę, dziś nie mogę już wejść do gry, wszystkim znane już brązowe tło... WRRR :[

Subzero2099
12.12.2014, 12:02
Mam ten sam problem, wczoraj kupiłem trochę klejnotów i jak się wylogowałem to już ponownie nie mogłem wejść do gry.

srednik
12.12.2014, 12:12
mam to samo więc dopisuje sie w tym wątku, aczkolwiek tez dzisiaj kupiłem klejnoty...

peperomantyk
12.12.2014, 12:13
A wiadomo kiedy będzie mozna się zalogować na konto bo mi się też się dzieje co wam też mam brązowe tło jak zacznę się logować dalej

filifiona
12.12.2014, 12:14
Mam nadzieję, że naprawią to dzisiaj, pilnowałam by logować się codziennie i by później nagroda z tego była. Trzymam kciuki za szybkie rozwiązanie naszego problemu.

modelka
12.12.2014, 12:20
ja tez mam nadzieje i juz nie mówię o odszkodowaniu w formie prezentów lub/i kleju

marzenka75
12.12.2014, 12:27
z tego wynika,że wszyscy co kupili klejki maja problem.. wrr.... Ciekawe kiedy to naprawią?

Draco1991
12.12.2014, 12:31
juz dziala gra :D

andrzej734
12.12.2014, 12:40
potwierdzam mi tez w koncu ruszyła gra :-)

Rudy1022013
12.12.2014, 12:43
u mnie tez brazowo

modelka
12.12.2014, 12:45
u mnie juz działa

marzenka75
12.12.2014, 12:47
Hurradziała:)

andrzej734
12.12.2014, 12:54
Wiadomo co było problemem ??

modelka
12.12.2014, 12:57
a gdzie jakies odszkodowanie ?

andrzej734
12.12.2014, 13:09
Zobaczymy co odpiszą,jaka przyczyna była ?

Jagiel86
12.12.2014, 14:11
Coś mi się wydaje iż ich kopalnia klejnotów niebyła wstanie wyprodukować tylu klejnotòw w 1 dzień I wstrzymali nam konta. :)

Rethorn
12.12.2014, 15:58
Ostatni raz kupiłem klejnoty,jeśli za to mają mnie karać brakiem dostępu do gry.
Znowu ten sam błąd. Zdążyłem się po południu zalogować, zrobić co trzeba....a teraz znowu nic nie działa.....

Akza
12.12.2014, 18:13
a u mnie właśnie wystąpił błąd z brązową stroną

Lemurek77
12.12.2014, 18:20
ała u mnie też, mam brązową stronę.

BIBIK
12.12.2014, 19:14
to jest jakaś kpina z waszej strony gra nie działała bodajże z 2h nie mogłem również pisać na forum ze względu na usunięcie aktywnych logowań.... i teraz podziałało z 20-30 minut, relog bo zaproszenie do znajomych nie wskoczyło i znów czarna dziura ( a dokładniej brązowa). Liczę na przedłużenie Premium bo jaki jest sens płacić za coś 900 gwiezdnych monet za dobę skoro działa tylko kilkanaście godzin?
P.S. Sorki Mr.Solar za dropa, ale jak widzisz Ci *** znów utrudniają granie.

daremnynick
12.12.2014, 20:13
witam mam brązowe tło i nic nie mozna zrobić. proszę o szybką reakcje

Mr_SOLAR
12.12.2014, 21:01
co za masakra, nie dość że problemy z logowaniem to jeszcze nie mozna znajomych dodać że by sie slotem wymienić, BB gram tu dość długo czy Wy naprawdę macie Nas graczy za idiotów? od ponad roku nie jesteście wersją Beta a lagi, problemy coraz większe, żenada, wszedzie lagi, na wyspie grafika z C-64 jak wiecie co to było takiego, na przygodach cuda sie dzieją, kolonie to samo wcina wojsko, nie mozna cofnąć generała, nawet po odpaleniu koloni apteczki są wykorzystane, ręce opadają do tej gry, i nie piszcie że by wyczyścić ciasteczka bo właśnie po tej operacji nie mogę sie zalogować. Polityka tej firmy mieć wywalone na graczy to wasze motto. mam nadzieję że kiedyś sie obudzicie z ręką w nocniku jak kolejni gracze odejdą z tego bagna.

pawciok32
12.12.2014, 21:24
u mnie ten sam problem...

Youze
12.12.2014, 21:29
u mnie to samo, chwilę pograłem, robię sobie przerwę i chcę wrócić a tu brązowo

Bryk4
12.12.2014, 21:59
u mnie też brązowa strona nie mogę wejść do gry, co się znowu stało , jutro sobota to cały weekend z głowy bo pewnie jutro nie naprawią.

Harcereczka
12.12.2014, 22:02
Czekoladowe święta :D Albo Mikołaj zrobił... niespodziankę ;)

milus05
12.12.2014, 22:22
u mnie też brązowa strona, nie można się zalogować i grać

gruby05
12.12.2014, 22:26
u mnie też brązowa strona, nie można się zalogować i grać od jakiegoś czasu

andrzej734
12.12.2014, 22:28
Już naprawione zostało umnie już też można sie zalogować :-)

pozdrawiam

Tudidu1
12.12.2014, 22:30
nie mogę wczytać strony logowania - brązowe tło - ten post z innego miejsca gdzie działa możliwość logowania

KiIoSkiIu
12.12.2014, 22:31
Brązowa strona i u mnie sie pojawiła ;/

sae30
12.12.2014, 22:57
u mnie też brązowa strona

Piter_M
12.12.2014, 23:16
No toś my se pograli, trzeba iść w takim razie spać.

U mnie też brązowa strona :(

EDEK13
13.12.2014, 01:09
Brąz i u mnie, dziękuję.

LilaRosa04
13.12.2014, 01:21
u mnie na jednym kompie brązowo, na drugim działa, kleju nie kupowalam

G0514
13.12.2014, 02:45
Witam, też miałam brązowe tło, nie pomagało czyszczenie ciasteczek i zmiana przeglądarek, klejnotów nie kupowałam. Dopiero restart laptopa pomógł.

ewabag
13.12.2014, 03:12
u mnie reinstalka systemu pomogła.

fred460
13.12.2014, 12:45
Witam
Ja również mam tą małą niespodziankę, zamiast gry, brązowe tło. Ale żeby było ciekawiej, to żeby to zgłosić do supportu, trzeba byc zalogowanym, a ciężko to zrobić na brązowej karcie !!!
Może ktoś mi wskazać w które miejsce tej kartki mam pier***, żeby się zalogować i napisać zgłoszenie!!!!
Ponad 20 h "świetnej" zabawy z brązową stronką!!
Co się tyczy wypowiedzi powyżej, że reinstalka, to na dwóch kompach, kilku przeglądarkach!!! Dziwne.
Nic nie robiłem i wróciło. Ciekawe.

RogerioVenum
13.12.2014, 15:17
nic nie robilem i teraz wszystko dziala. wiec wina jest jednoznacznie po stronie gry. dziwne ze dalej zadnej odpowiedzi administracji i zadnej reakcji....

Ziva4_old
13.12.2014, 18:14
fred460 wystarczy wysłać bezpośrednio maila do supportu, nie poprzez formularz zgłoszeniowy. Mail: account.support@thesettlersonline.pl

Z tego co wiem, to problem został już zgłoszony do działu technicznego.

Pozdrawiam
Mod Ziva

BIBIK
13.12.2014, 18:30
RogerioVenum nie żartuj sobie;) "polaczki nic się nie stało, polaczki nic się nie stało"
POdobno Bronek Komuchrowski "łonczy śę z nami w bulu".

P.S. Nie otrzymałem oczywiście zwrotu, ani 900 gwiezdnych monet, ani jednodniowego "premium".

pysia753
13.12.2014, 19:39
"Ten serwer został wyłączony z przyczyn technicznych. Prosimy spróbować później". Wczoraj o tej porze było jedynie info o uszkodzonym obszarze serwera. To co będzie jutro?? Oczywiście dziś już do gry nie wejdę, a co zastanę rano na wyspie...aż strach pomyśleć, skoro dziś był to znikający garnizon kwatermistrza, który przez kilka godzin budował się i znikał, oraz produkcja rosnąca w astronomicznym tempie.

redhot
13.12.2014, 22:04
Czy ktoś coś w końcu zrobi z tym ....gównem ?
Cztery godziny prób zalogowania się do gry bez sukcesu. Grę piszą ci sami programiści co program dla PKW ?
Suport nie raczy odpowiadać na maile , programiści mają już chyba święta a ja się pytam kto odda stracone kamyki ?

Ziva4_old
13.12.2014, 22:32
redhot support pracuje od poniedziałku do piątku, więc najwcześniej odpiszą Ci w poniedziałek.

Pozdrawiam
Mod Ziva

BB_Teromort
15.12.2014, 12:37
Wiem, że to będzie dolewanie oliwy do ognia, ale muszę zapytać. Czy problem nadal występuje?

UnderKower
15.12.2014, 13:53
Nie mogę grać po zmianie zakładki następuje blokada i freez totalny. Wszystko jedno jaka przeglądarka

Albinos
15.12.2014, 14:02
Teraz jest problem z zakupem niebieskich, raz odrzuca kartę, raz wyskakuje jakiś błąd połączenia..... i tak w kółko

Cypislandia
15.12.2014, 19:22
Rano normalnie grałem - teraz wyskakuje : Obszar serwera uszkodzony - ciekawe jak długo znowu to potrwa :-(

Akiwan
15.12.2014, 19:28
Ja też rano grałem bez problemów teraz komunikat ''Obszar serwera uszkodzony"!!!

janusz11214
15.12.2014, 19:35
Robią coś z tą awarią?

Cypislandia
15.12.2014, 19:42
Ale sklep działa - kupujcie klejnoty a obszar może odblokują kiedys

Yamira
15.12.2014, 20:01
Obszar zablokowany, od 30 minut próbuje na wyspę wejść.........
Zaczełam grać po przerwie 5 miesięcznej-ale już mi się odechciewa znów...nic się nie zmieniło niestety

kubasmolarek1234
15.12.2014, 20:08
u mnie to samo jakieś jaja :(

Dondarionek
15.12.2014, 20:11
do kitu z taką grą coraz bardziej zamula a do tego teraz nie można się zalogować
kto mi wyrówna paczki, których nie przyniosą?

Deathknell1982
15.12.2014, 20:23
BB Ci wyrówna - dostaniesz 1k marmuru ;)
U mnie to samo - rano się dało pograć, teraz już się nie da. Obszar uszkodzony i po zawodach :P

Wallenrod7
15.12.2014, 20:24
Na żadnej przeglądarce nie działa, jak sie nie zaloguję to stracę 100 klejek i od nowa tydzień

Hipekxx
15.12.2014, 20:25
Mam identycznie, do obiadu szło, teraz nie można wejść na wyspę.

MrZawi
15.12.2014, 20:28
Kto wyślę moich 18 odkrywców .... i stracę tygodniowe logowanie....Po***ane...

KrOOpekkk
15.12.2014, 20:33
i nadal kupa.... kiedy coś z tym bedzie robione? kiedy BB przewiduje koniec awarii ?

radziejek
15.12.2014, 20:51
i ja to samo '' w tym obszarze wystapil blad..... '' a dzis jeszcze nie logowalem przepadnie mi okno w kalendarzu masakra

Majkel_
15.12.2014, 20:55
Sam Czarci Gaj ma problem?

aureoptimus
15.12.2014, 20:55
sądząc po postach to tak.

Ramoteha
15.12.2014, 22:20
MASAKRA!!! ja też mam problem ... kolega nawet nie otworzył kalendarza dziś ... że nie wspomnę o codziennym logowaniu do tygodniowej nagrody .... żal!!!!! 15 grudnia .... 20 14 ... ŻAL!!!!!! te same problemy... te same błędy ....

Hor4cy
15.12.2014, 23:08
tak, tylko czarci gaj wszedzie postuje. leży serwer cały.
może chcą testy przeprowadzić. uwalili na czas promocji z klejnotami cały serwer.
1. sprawdzają czy to wpłynie na sprzedaż ?
2. może za dużo czarci kupował i nie chcą aby z podwojenia korzystali, jak sie skonczy promocja to włączą z powrotem :)

Wudz
15.12.2014, 23:12
Dobrze, że się zalogowałem z rana i otworzyłem co trzeba, gorzej jak jutro nie wstanie i do osiągnięć mi rok przerwie, wtedy się naprawdę wkurzę :D

Ramoteha
15.12.2014, 23:22
Żal Żal Żal ... kradzież, żenada ... i ani słowa wyjaśnienia ...

Milady84
16.12.2014, 00:09
Dobrze, że się zalogowałem z rana i otworzyłem co trzeba, gorzej jak jutro nie wstanie i do osiągnięć mi rok przerwie, wtedy się naprawdę wkurzę :D

Haha osiągnięciem to bym się nie przejmowała. Miał być rok logowań ale nie muszą być dni po kolei. Ja miałam 2 przerwy, a i tak mam 180/360:-) I normalnie dodaje kolejne dni.

jaco_j
16.12.2014, 00:10
zrób niepełne okno i pełne mi pomaga

Hor4cy
16.12.2014, 00:17
Dobrze, że się zalogowałem z rana i otworzyłem co trzeba, gorzej jak jutro nie wstanie i do osiągnięć mi rok przerwie, wtedy się naprawdę wkurzę :D

miesiac byl z rzedu. pozostałe jak pol roku i rok, przeczyja opis. musi byc liczba ale nie z rzędu. tydzien bez logowania to zaliczysz tydzien pozniej i tyle.

BB_Teromort
16.12.2014, 11:21
Obecne problemy związane z logowaniem zostały już przekazane zespołowi technicznemu, który już pracuje nad ich naprawieniem.

Yamira
16.12.2014, 11:21
Serwer nadal leży jak leżał wczoraj....................

darkside7781
16.12.2014, 12:01
support gdzie jest co robi wakacje żadnej informacji nic przepraszamy czy jakoś tak

kmiotka270
16.12.2014, 12:03
witam a u mnie wyskakuje w tym obszarze wystapil blad prosze sprobowac za chwile i tak mam juz od wczoraj popoludnia