PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Szybka strata i nieopłacalność kolonii



Rula
01.12.2014, 05:44
Liczyłem sobie ile mogę zyskać na koloniach żelaza (aktualnie mam deficyt) i wyszło mi ze zysk żelaza przez te 7 dni nie pokryje nawet części kosztów.
Proponuję żeby kolonie nie znikały same, a stracić je można tylko przez PvP. Do tego po zdobyciu koloni prócz obrony powinno być dostępne nowe menu w którym można ulepszać za surowce nasza kolonie.
Np.
Koloniści proszą o bale drewna na domy mieszkalne - zwiększenie populacji +20 jednostek do obronny np. 1k bali na 1 lev, 2 na 2 lev itd.
Rozbudowa kopalń na wyspie - poprawa wydobycia +12/6h
Ulepszenia technologiczne - skrócenie czasu cyklu produkcyjnego -15m
Proponuję również zmianę grafik po przejęciu kolonii. Dodanie kopalń, domków w miejscach gdzie nie prowadzi się walki.

Możliwości jest masa, graczom opłaca się walczyć. Po przejęciu koloni przez innego gracza ulepszenia kolonii pozostają co też da powód żeby w ogóle atakować innych graczy bo jak na razie jest to bez sensu.

Szymon2727
06.12.2014, 15:56
Świetne :p Jestem na tak :p

dionizos12
06.12.2014, 20:54
Oczywiście popieram, oczekiwałem, ze kolonie będą trwałe dopóki ich nie stracimy, tymczasem wprowadzona przez BB (krótka)terminowość kolonii, czyni bezsensownym ich pozyskiwanie, a zmniejszenie w dropach z przygód zasobów dostępnych w koloniach, w celu wymuszenia walki o kolonie, za wszelką cenę, doprowadzi do wycofania się poważnych graczy i stopniowego upadku cenionej niegdyś gry, wraz z jej stoczeniem się do poziomu jednego z wielu badziewi internetowych...
Jeśli dodamy do tego wieczne problemy techniczne i merytoryczne, koszmarne błędy i niedoróbki, wielogodzinne konserwacje i konserwacje konserwacji, to Settlersi w wydaniu BB idą na dno i za 2..3 lata już ich nie będzie. Tak położono, początkowo dobrze pomyślaną grę...

Boskicom
06.12.2014, 22:20
Liczyłem sobie ile mogę zyskać na koloniach żelaza (aktualnie mam deficyt) i wyszło mi ze zysk żelaza przez te 7 dni nie pokryje nawet części kosztów.

A zrobiłeś chociaż jedną kolonie? Ja jeszcze nie miałem dropa bez żelaza, wpada 1k/3k za kolonie.

Rula
12.12.2014, 19:55
Tak robiłem kolonie żelaza. Przy założeniu że straty wyniosa 150 jednostek z każdego rodzaju (piechota, łucznik, konnica) straty wyjdą 9k drewna liściastego, 9,9k węgla,
900 stali i 19,8k sztabek żelaza. Po przeliczeniu sztabek żelaza i stali na rude żelaza, trzeba 81k rudy żelaza. Czyli żeby zdobyć te twoje 4,8k rudy żelaza z gigantycznej kolonii trzeba wylożyć 81k rudy żelaza. To są obliczenia bez buffów, ale nawet z nimi niema szans wyjść na plus. Straty wojsk są większe niż przy tych obliczeniach.

Idho
12.12.2014, 20:05
....19,8k sztabek żelaza. Po przeliczeniu sztabek żelaza i stali na rude żelaza, trzeba 81k rudy żelaza.

Jesteśmy z tego samego serwera... wiesz co wyśle ci te 20k żelaza za 81k rudy żelaza .... baaa mogę zaoferować o wiele więcej.

btw. jak ty tak wszystko obliczasz to już wiem czemu ci wychodzi że jest to nieopłacalne.

Rula
13.12.2014, 16:57
Pisałem bez buffa. Oblicz z buffem. Ja miałem cały czas wstęge x3 na piecach a i tak magazyn suchy.

Piteres1964
14.12.2014, 00:58
porażka KOLONIE KARNE to są.

Iphoris
18.12.2014, 18:44
Nie rozumiem.
To obowiązkowe jest?

Milady84
18.12.2014, 23:39
Nie rozumiem.
To obowiązkowe jest?

No oczywiście, że tak. Gra w to pewnie nawet nie połowa, a droga połowa cały czas ma przez ten badziew problemy.

Rula
19.12.2014, 00:29
Kolonie nie są obowiązkowe. Kto chce to może przejmować.

Uranos_old
11.02.2016, 23:11
Witam,

z uwagi na brak zainteresowania (ostatni wpis 18.12.2014 r.) zamykam wątek i przenoszę go do archiwum.


Pozdrawiam,
MOD_Uranos