Zobacz pełną wersję : Gra PvP
Milady84
30.11.2014, 22:47
Wiem, iż twórcy mają nas gdzieś ale zobaczmy realnie jaka jest opinia graczy na temat ostatnich rewelacji w grze. Pytanie brzmi czy jesteś za zlikwidowaniem PvP, ewentualnie wprowadzeniem opcji wyłączenia trybu PvP indywidualnie i powrotu do poprzedniej wersji gry?
Nie wiem, co macie z tym PvP. Nie chcesz, nie korzystaj. Nikt Ci nie każe przecież, bawić się w to. Poprawią stabilność gry (lagi) i będzie bez znaczenia, po prostu nie zaglądaj do okienka "kolonie" ;-)
PvP może zostać, ale przygody powinny wrócić do poprzedniego stanu. Nagrody z koloni nie wystarczą nawet na pokrycie wydatków na wojsko co też jest głupie.
Mimo że nie jestem zwolennikiem obecnego pseudo PvP, to nie widzę powodu dla usuwania go. Są tacy, którym się to podoba i chcą w to się bawić. Zdecydowanie na nie.
n-dragetta
02.12.2014, 11:42
O tak wyłączyć to PvP. Inaczej nie długo już wcale się nie pogra. Nie długo aktualizacja, pewnie więcej znowu napsują niż naprawią. Ewent zbliża się wielkimi krokami co zaowocuje kolejną dawką błędów. W takim tempie ich stwarzania nie długo serwery całkiem padną. Gdyby jeszcze to było jakieś przyzwoite PvP ale nie takie nie wiadomo co, gdzie nawet nie wiadomo z kim się walczy....
venchi123
02.12.2014, 12:52
szkoda bylo tylko czasy na to pvp
Jak się komuś nie podobają kolonie, to niech je po prostu ignoruje. To jest przecież zupełnie niezależny moduł gry nie mający żadnego wpływu na dotychczasowy tryb gry "bez PvP". Obecne zamulanie gry wiązałbym raczej z "promocją" na produkcję broni i ze zmianami w opcjach przenoszena budynków, bo te dwie zmiany mają faktyczny wpływ na to co się dzieje na wyspie. I mam nadzieję, że problemy z wydajnością ustąpią gdy te "udogodnienia" zostaną wyłączone.
Milady84
02.12.2014, 13:59
Jak się komuś nie podobają kolonie, to niech je po prostu ignoruje. To jest przecież zupełnie niezależny moduł gry nie mający żadnego wpływu na dotychczasowy tryb gry "bez PvP". Obecne zamulanie gry wiązałbym raczej z "promocją" na produkcję broni i ze zmianami w opcjach przenoszena budynków, bo te dwie zmiany mają faktyczny wpływ na to co się dzieje na wyspie. I mam nadzieję, że problemy z wydajnością ustąpią gdy te "udogodnienia" zostaną wyłączone.
To niech dodadzą opcję włączania i wyłączania tego czegoś. Kto chce niech się w to bawi, a kto chce grać po staremu niech gra.
Przecież tak jest w tej chwili. To z założenia jest opcjonalne. Kto chce to podbija kolonie, kto nie chce ten robi przygody. Zmusza was ktoś do stawiania nowych budynków ekspedycyjnych albo do produkcji nowego wojska? Jak się nie chcecie bawić w "PvP" to nawet wyspy nie trzeba przekwalifikowywać na żelazo tylko dalej tłuc to co było samymi rekrutami.
Milady84
02.12.2014, 15:30
No patrz mimo tego, że nie bawie się w PvP to wyspa śmiga jak szalona, a robienie przygód to sama przyjemność:-) Chcę powrotu do poprzedniej wersji gry bez obecnych błędów i kolejnych błędów związanych z PvP! Nie płacę za premium po to, żeby sobie oglądać na przygodach tańczące gienki! Masz Rację nie chcę się bawić w PvP ale ono jest i psuje mi grę. Sam zobacz większość ludzi zaznaczyła opcję "tak". I zapewniam Cię, że to nie przez złośliwość tylko dlatego, że mimo tego, że nie gramy w pvp to i tak przez nie dostajemy nerwicy...
Nie masz żadnych dowodów na to, że obecne problemy z "tańczącymi gienkami", lagami czy problemami z wczytywaniem się okien na wyspie są w jakikolwiek sposób bezpośrednio związane z wprowadzeniem samego "PvP". 27.11 do gry wprowadzono szereg innych zmian, które moim zdaniem mogą mieć znacznie większy wpływ na płynność gry niż samo "PvP", które jest, jak już wspomniałem, zupełnie osobnym elementem gry. Jeśli mam rację, to 11.12 problemy z grą znikną. Jeśli się mylę, po usunięciu extra premii na produkcji i darmowego przesuwania budynków obecne problemy będą dalej występować, i to będzie już jakieś poparcie tezy że to wszystko wina "PvP".
Nie masz żadnych dowodów na to, że obecne problemy z "tańczącymi gienkami", lagami czy problemami z wczytywaniem się okien na wyspie są w jakikolwiek sposób bezpośrednio związane z wprowadzeniem samego "PvP". 27.11 do gry wprowadzono szereg innych zmian, które moim zdaniem mogą mieć znacznie większy wpływ na płynność gry niż samo "PvP", które jest, jak już wspomniałem, zupełnie osobnym elementem gry. Jeśli mam rację, to 11.12 problemy z grą znikną. Jeśli się mylę, po usunięciu extra premii na produkcji i darmowego przesuwania budynków obecne problemy będą dalej występować, i to będzie już jakieś poparcie tezy że to wszystko wina "PvP".
Bardzo mądrze to ująłeś, tylko wytłumacz dlaczego to my mamy gdybać, dlaczego gra tak chodzi.....a może mam kupić sobie suuuuuper wypasiony komp, co by się przekonać gdzie tkwi błąd ?
Milady84
02.12.2014, 16:22
Nie masz żadnych dowodów na to, że obecne problemy z "tańczącymi gienkami", lagami czy problemami z wczytywaniem się okien na wyspie są w jakikolwiek sposób bezpośrednio związane z wprowadzeniem samego "PvP". 27.11 do gry wprowadzono szereg innych zmian, które moim zdaniem mogą mieć znacznie większy wpływ na płynność gry niż samo "PvP", które jest, jak już wspomniałem, zupełnie osobnym elementem gry. Jeśli mam rację, to 11.12 problemy z grą znikną. Jeśli się mylę, po usunięciu extra premii na produkcji i darmowego przesuwania budynków obecne problemy będą dalej występować, i to będzie już jakieś poparcie tezy że to wszystko wina "PvP".
A extra premie na produkcji i przesuwanie obiektów to niby wprowadzili bez związku z PvP? Obyś miał rację, ja się jednak obawiam, że przy próbie naprawy obecnych błędów dołożą następne , plus kolejne wraz z ewentem. Tak czy siak na tym czymś straciłam realną kasę i mam prawo być nie zadowolona, to w końcu gracze kupujący klejnoty utrzymują grę. Martwi mnie to, że ubi od dłuższego czasu idzie na ilość nie na jakość, pracują jednocześnie nad nie tylko aktualizacjami starych gier ale również całkiem nowymi. Jak widać zaplecze techniczne mają na to za słabe, nie słuchają opiń graczy z testowego i sytuacja staję się coraz gorsza.
Szymon2727
03.12.2014, 21:26
O rany... kolejny temat w którym tak bardzo nie lubi się PvP.
Tak, tak co do jego sensu to się zgodzę, że nagroda z tych kolonii nie pokryje nawet armii, a co tu mówić o zyskach. Twórcy robią sobie żarty, że za taką kolonię masz mizerne +106 granitu... Inne surowce też nie lepsze i zastanawiam się ciągle, czy twórca zamiast robić pompę z tego PvP użył chociaż raz kalkulatora - znaleźć kolonię, potem zrobić wojsko i sprawdzić, czy to w ogóle jest warte takiego zachodu...
Co do przygód to nie przesadzajcie, poświęcicie parę patentów i macie dobrą produkcję broni. Oczywiście ułamek graczy, uważa że to dobrze, bo pracują budynki które od dawna nie pracowały w ogóle. I co jest w tym złego ? W końcu niektóre budynki mają na znaczeniu, a Wy wolicie mieć na tacy - zmarnujecie woja i macie tutaj kolejne surowce na jeszcze więcej woja i takie błędne koło...
Do PvP nikt Was nie zmusza, możecie je ignorować, a jak Was na serio nudzi ta gra to zrobić taką wyspę ,, dla zabawy '' i na brak broni znajdują się sposoby, ale wolicie płakać zamiast budować już odpowiednie budynki...
Milady84
03.12.2014, 22:11
O rany... kolejny temat w którym tak bardzo nie lubi się PvP.
Tak, tak co do jego sensu to się zgodzę, że nagroda z tych kolonii nie pokryje nawet armii, a co tu mówić o zyskach. Twórcy robią sobie żarty, że za taką kolonię masz mizerne +106 granitu... Inne surowce też nie lepsze i zastanawiam się ciągle, czy twórca zamiast robić pompę z tego PvP użył chociaż raz kalkulatora - znaleźć kolonię, potem zrobić wojsko i sprawdzić, czy to w ogóle jest warte takiego zachodu...
Co do przygód to nie przesadzajcie, poświęcicie parę patentów i macie dobrą produkcję broni. Oczywiście ułamek graczy, uważa że to dobrze, bo pracują budynki które od dawna nie pracowały w ogóle. I co jest w tym złego ? W końcu niektóre budynki mają na znaczeniu, a Wy wolicie mieć na tacy - zmarnujecie woja i macie tutaj kolejne surowce na jeszcze więcej woja i takie błędne koło...
Do PvP nikt Was nie zmusza, możecie je ignorować, a jak Was na serio nudzi ta gra to zrobić taką wyspę ,, dla zabawy '' i na brak broni znajdują się sposoby, ale wolicie płakać zamiast budować już odpowiednie budynki...
Sam przyznajesz, że to sensu nie ma. Jak dla mnie przeczy samej idei PvP. Co do przygód to nie zakładałam tego tematu z powodu zmiany dropów, Lecz z powodu lawiny błędów utrudniających grę. Część z nich już naprawili, a części jeszcze nie. W nagrodę za straty z nich wynikające i nie mowie o samej broni itp ale głównie o premium wykupionym za realne pieniądze dostałam dzisiaj kosz Egzo i dosypke (śmiech na sali). Jeśli PvP nie będzie mieć błędów to owszem można je ignorować. Ale póki co nie zamierzam patrzeć spokojnie na tańcujące gienki i uszkodzone obszary serwera i to nie w PvP tylko w byku i krawcach. Niby jak mam takie coś ignorować?
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.