PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Kuferek za dropa



RedJul
19.11.2014, 14:55
Myślę, że czas jest skończyć z fikcją jaką jest robienie (poza korporacyjnymi) wieloosobowych przygód.
Dlatego proponuję wprowadzić coś takiego jak kuferek za dropa.
Jak by to miało działać?
Odpalam przygodę 3 osobową, nie zapraszam nikogo i dostaję wtedy (oprócz oczywiście swojego dropa) 2 kuferki.
Mogę sam sobie je otworzyć, mogę je sprzedać na wadze.
A w kuferku drop z przygody.
1. Przyspieszyłoby to końcową fazę robienia przygód (nie ma przymusu szukania kogoś na wymianę lub sprzedania loota.
2. Wyeliminowało by oszustwa przy sprzedaży lootów.
3. Zachęciło by do robienia przygód samodzielnie (robię CR i bez kłopotów związanych z wymianą czy sprzedażą mam 3 dropy).
Oczywiście opcja zaproszenia gracza miała by zostać, kuferek dostajemy tylko wtedy gdy nie zaprosimy gracza.

Avila
19.11.2014, 15:16
Wydaje mi się, że to nie ma szans na przejście. Jakkolwiek smakowicie taka propozycja brzmi.

Otrzymanie drugiego dropa z przygody wymaga interakcji z innymi graczami, umowy, zaufania i tak dalej. Tworzy jakiś sens w zapraszaniu się, poznawaniu na czacie, niekiedy stanowi jeden z sensów gildii. Po wprowadzeniu Twojej propozycji połowa interakcji między graczami zniknie. Każdy by sobie chętnie trzaskał krawców, wikingów czy czarnych rycerzy, bo drop z tych przygód x2 czy x3 to przecież bajka. Po co zapraszać, czekać kwadrans czy pół godziny, angażować własnego generała do cudzej przygody, czasem ryzykować oszusta, skoro można ugrać to samo bez stresu, lekko, łatwo i przyjemnie?

Zgadzam się, że to by baaardzo ułatwiło życie i w dodatku wzbogaciło każdego. I dlatego to nie przejdzie.

Obcy10
19.11.2014, 16:04
+ kwestia zebrania zyliona kuferków i ich otworzenia w momencie odpalenia jednodniowego premium ;)

sparkz
19.11.2014, 18:11
+ kwestia zebrania zyliona kuferków i ich otworzenia w momencie odpalenia jednodniowego premium ;)

Zawartosc kuferkow nie musi byc generowana w momencie otwierania. Wiekszy problem widze w tym ze kuferki jesli mialyby byc przedmiotem handlu musialyby sie jakos odznaczac miedzy soba zeby ktos nie placil zylionow za kufer z OB. A to z kolei wymaga roznych ikonek i / lub opisow kuferkow.

A co do tematu to chyba na samym tym forum pojawial sie przez ostatnie 2 lata kilka razy i zawsze nic z tej dyskusji nie wynikalo (ani po stronie graczy ani BB). Samo rozwiazanie natomiast to jest sprawa oczywista bo od zawsze wiadomo ze wieloosobowosc przygod to fikcja.

Avila
19.11.2014, 18:22
Zakładając desperacko, że w ogóle ktokolwiek to czyta i bierze pod uwagę:

Drop +100% lub +200% zależnie od przygody zrobionej samodzielnie nie ma szans na akceptację. Ale drop +10% lub +20%, jeśli zrobi się przygodę samodzielnie z odpowiednio 1 lub 2 wolnymi slotami (lub więcej) brzmi już bardziej realistycznie. To zawsze te 770 (lub 840) marmuru zamiast 700, a to brzmi dobrze.

sparkz
19.11.2014, 18:30
Zakładając desperacko, że w ogóle ktokolwiek to czyta i bierze pod uwagę:

Drop +100% lub +200% zależnie od przygody zrobionej samodzielnie nie ma szans na akceptację. Ale drop +10% lub +20%, jeśli zrobi się przygodę samodzielnie z odpowiednio 1 lub 2 wolnymi slotami (lub więcej) brzmi już bardziej realistycznie. To zawsze te 770 (lub 840) marmuru zamiast 700, a to brzmi dobrze.

Przeciez juz tysiac razy bylo walkowane ze to nie jest +100% czy +200% wiecej tylko po prostu gracz wykonujac zadanie samodzielnie jest okradany z 2/3 nagrod przyslugujacych za dokladnie to samo zadanie, a nagrody te nie wedruja na niczyje konto tylko wyparowuja.
A jest to tym bardziej kuriozalne ze jesli mamy 2 scenariusze w ktorych a) gracz robi przygode solo i b) gracz robi przygode solo i zaprasza dwoch delikwentow ktorzy zabijaja dokladnie 1 jednostke wroga, to gracz z przypadku a) robiac 99.5% przygody dostaje dokladnie tyle samo ile kazdy z pozostalych z przypadku b robiacych mniej niz 0.5% przygody.

Avila
20.11.2014, 11:01
gracz wykonujac zadanie samodzielnie jest okradany z 2/3 nagrod
Nikt nie jest okradany. Nie wiem kto "wałkował to tysiąc razy", ale najwyraźniej wałkował to źle. Właśnie dlatego, że "nagrody te nie wędrują na niczyje konto" nie można mówić o jakimkolwiek okradaniu. Jeśli chcesz, wytłumacz sobie tak, że gracz dostaje zasób X za wykonane zadanie, a ma prawo obdarzyć kogoś drugim zasobem Y o tej samej wartości. To wcale nie znaczy, że Y w jakikolwiek sposób "należy do niego" albo że "ma do tego prawo". Jedyne, co ma prawo zrobić, to zdecydować CZY i KOGO tym zasobem Y obdarować. Taka mechanika, deal with it. Ale o kradzieży nie może tu być mowy, bo nikt nikomu nic nie odbiera - przeciwnie, raczej pozwala obdarować kogoś za nic (bo tych kilku rekrutów gościa to jest praktycznie nic).

sparkz
20.11.2014, 18:18
No wlasnie, taka mechanika, i w tym lezy caly bezsens obecnego rozwiazania skoro za wykonanie tego samego zadania raz jest X surowcow a raz 3X (i to nie ze wzgledu na wykonanie go lepiej tylko na to ze akurat gracz na przygodzie nie byl sam).

A tlumaczyc sobie tego nie trzeba, bo tu nie chodzi o jakas forme usilnego zracjonalizowania sobie tego co jest, tylko o naprawienie bubla ;p

Avila
20.11.2014, 19:44
Sens obecnego rozwiązania można upatrywać w "podtrzymywaniu interakcji między graczami", bo wtedy ona się opłaca.

sparkz
20.11.2014, 20:56
Sens obecnego rozwiązania można upatrywać w "podtrzymywaniu interakcji między graczami", bo wtedy ona się opłaca.

Sek w tym, ze to rozwiazanie to nie jest celowe rozwiazanie ktore teraz ma cos podtrzymywac, tylko zaszlosc historyczna z czasow kiedy przygody jeszcze z musu wykonywalo sie grupowo (bo nie bylo innej mozliwosci). A ze od tego czasu przez ponad 3 lata naladowali nowosci ktore obecnie pozwalaja kazda przygode grindowac samodzielnie i jednoczesnie nie zmienili systemu przyznawania loota, to zwykle "niedopatrzenie".

Ponadto jesli w grze MMO potrzebe interakcji z innymi graczami trzeba podtrzymywac poprzez rozwiazania idiotyczne a nie promowac w jakis sensowny sposob, to na powaznie cos z ta gra jest nie tak.

RedJul
20.11.2014, 22:56
Przypomnę pierwsze zdanie


Myślę, że czas jest skończyć z fikcją jaką jest robienie (poza korporacyjnymi) wieloosobowych przygód.
(...)

Nieważne co chcieli osiągnąć na początku twórcy gry, nieważne jakie cele im przyświecały.
Ważne, że na dzień dzisiejszy jest to anachronizm tylko upierdzający grę.
I albo zrezygnują całkowicie z tego systemu tworząc tylko przygody korporacyjne albo zmodyfikują istniejący na przykład właśnie za pomocą owego kuferka.
Co do interakcji z innymi graczami - u wielu sprowadza się to dodania do znajomych na czas przygody i jeszcze szybsze skasowanie z tych znajomych po jej zakończeniu.

Iphoris
29.11.2014, 23:16
Problem tkwi w prawie całkowitym braku synergii. Nie ma różnicy czy robisz przygodę solo czy we trójkę (z drobnymi wyjątkami), a dochodzą problemy z synchronizacją.

W normalnych grach jak lejesz jakiegoś smoka czy coś, to bicie w drużynie daje wyraźnie lepsze efekty niż solo (a nawet często jest wymagane, bo sam nie dasz rady).
Tu w zasadzie z pomocy drugiego gracza nie wyciśniesz nic, czego nie dałoby się zrobić solo i to jest problem.

Lukasss1
05.03.2016, 11:38
Witam. tak obserwuje jak ludzie robia przygody i uważam ze trzeba dokonać pewnej zmiany.
otóż caly pomysl z przygodami kooperacyjnymi choć w teorii słuszny, by ludzi jakos bardzie angazowac we wspólnym wysiłku a nie samotnym nabijaniu leveli nie wypalil. ciężko zebrac kogos na te przygody a samemu się nie da, wiec nikt ich nie robi. podobnie z innymi przygodami, które sa na 3 osoby ale i tak 1 robi i wymienia dropy.

mój pomysl to drop dzielony w zależności od liczby graczy. jeśli jest przygoda na 3 osoby a robi 1 i nie zaprasza nikogo to dostaje 3 dropy. jeśli wejda 2 osoby to calosc się dzieli na 2 części itd.

uważam ze ludzie będą więcej grali bo:

odejdzie im problem z wymiana dropa
drop potrojny wydaje się bardziej atrakcyjny
czasowo wyjdzie to lepiej
kto będzie chciał robic przygodę z kims wspólnie dalej będzie miał taka możliwość


zachęcam do dyskusji

Misiorww
05.03.2016, 13:12
co np jeżeli w 1 slocie wpadają różne surowce?

nazewnictwo przygód 2-3-osobowe straciłoby na znaczeniu, każdy robiłby sam

ps
dodaj ankiete

horis
05.03.2016, 13:35
pomysl do kitu, i tak te przygody atrakcyjne sa robione, zarczej nalezaloby zeby byly lepsze dropy w kooperacyunych i tych rzadziej robionych np wiktora lub dzieci sawanny

sparkz
05.03.2016, 13:45
nazewnictwo przygód 2-3-osobowe straciłoby na znaczeniu, każdy robiłby sam

I co w tym zlego ? jesli ktos potrzebuje krawca zrobic w 3 osoby bo sam sobie nie da rady to robi, jesli jest w stanie zrobic sam to robi sam. Jedyna roznica jest taka ze w tym drugim przypadku idiotyczny system dropow pozbawia go 2/3 nagrod na ktore zasluzyl.

RedJul
05.03.2016, 13:46
Prosty sposób na ubicie handlu dropami.
1. Potroić (lub podwoić zależy iloosobowa jest przygoda) drop.
2. Drop wypłacać procentowo, ile procent PD zdobędziesz tyle procent dropa dostajesz.
3. Problem z nagrodami niedzielonymi (budynki, przygody itp) też rozwiązać procentowo. Przykładowo - szansa na przygodę dotychczas była 5%, czyli potrajamy szansę i mnożymy przez udział w przygodzie. Gracz główny zdobył 80%, dwaj pozostali po 10%, gracz główny ma 12%, pozostali po 1,5%.
Przygodę można zakończyć tylko wtedy gdy komplet graczy zdobędzie chociaż po 1 PD.
W tej koncepcji nikt by nie chciał kupować loota, szły by tylko wymiany.

Misiorww
05.03.2016, 13:47
I co w tym zlego ? jesli ktos potrzebuje krawca zrobic w 3 osoby bo sam sobie nie da rady to robi, jesli jest w stanie zrobic sam to robi sam. Jedyna roznica jest taka ze w tym drugim przypadku idiotyczny system dropow pozbawia go 2/3 nagrod na ktore zasluzyl.

to tylko opinia do tego pomysłu. prawie wszyscy robią sami przygody ;p i tylko zapraszają do ubicia czegoś tam
temat już kiedyś był poruszany, wg mnie jak najbardziej dobry


W tej koncepcji nikt by nie chciał kupować loota, szły by tylko wymiany.

zdarza się, że ktoś potrzebuje locika do zg czy do czegoś innego, a akurat nie zamierza robić tej przygody, brak wojska albo inny powód.
dlatego kupno dropa musi zostać.
kolejna sprawa, przy wymianie zaraz był by konflikty, że ktoś ubił więcej i miał większy % niż "ja" w "twoim" locie

sparkz
05.03.2016, 13:58
Przygodę można zakończyć tylko wtedy gdy komplet graczy zdobędzie chociaż po 1 PD.

czyli ten sam absurd co teraz, musisz zapraszac do przygody graczy ktorych nie potrzebujesz, bo gra bez zadnego uzasadnienia to wymusza ?

RedJul
05.03.2016, 14:03
to tylko opinia do tego pomysłu. prawie wszyscy robią sami przygody ;p i tylko zapraszają do ubicia czegoś tam
temat już kiedyś był poruszany, wg mnie jak najbardziej dobry



(1)zdarza się, że ktoś potrzebuje locika do zg czy do czegoś innego, a akurat nie zamierza robić tej przygody, brak wojska albo inny powód.
dlatego kupno dropa musi zostać.
(2)kolejna sprawa, przy wymianie zaraz był by konflikty, że ktoś ubił więcej i miał większy % niż "ja" w "twoim" locie

(1) Handel by został, po prostu by samoistnie zamarł, ewentualne zakupy by były jak piszesz do zadań.
(2) "Wymienię się lootem, zapraszam mistrza z 1 rekrutem" rozwiązało by sprawę.


czyli ten sam absurd co teraz, musisz zapraszac do przygody graczy ktorych nie potrzebujesz, bo gra bez zadnego uzasadnienia to wymusza ?

Alternatywą by było zrobienie wszystkich przygód jednoosobowych.

Ja zresztą nie proponuję tego rozwiązania, piszę tylko jak można w prosty sposób zabić handel dropami.

jaco_j
05.03.2016, 14:14
Kiedys wira i łupieżców się robiło, obecnie sie nie opłaci.

sparkz
05.03.2016, 14:25
Ja zresztą nie proponuję tego rozwiązania, piszę tylko jak można w prosty sposób zabić handel dropami.

ja natomiast proponuje skupic sie na problemach, handel dropami problemem nie jest poza tym zginie w sposob naturalny jesli przydzial nagrod bedzie proporcjonalny do wkladu bo nie bedzie koniecznosci zapraszania innych ludzi.

A co do rozgrywki wieloosobowej, to najprosciej jest pomyslec nad zrobieniem czegos co bedzie faktycznie wspolprace promowac, zamiast ja wymuszac tam gdzie jest zbedna. W MMORPG jakos w endgame biegasz w mieszanych teamach pomimo tego, ze zbierac kwiatki i robic proste questy mozesz solo i nikogo jakos to nie boli.

Lukasss1
05.03.2016, 14:27
pomysl do kitu, i tak te przygody atrakcyjne sa robione, zarczej nalezaloby zeby byly lepsze dropy w kooperacyunych i tych rzadziej robionych np wiktora lub dzieci sawanny

widze ze wiele komentarzy wzielo się z niezrozumienia tematu. obecny system by pozostal czyli otwierasz sobie byka i robisz w 3 osoby wspólnie, lub wymieniasz z kims, lub sprzedajesz dropy i robisz sam. doszla by tylko możliwość ze jeśli nikogo nie zaprosisz to masz większy drop. co w tym zlego ?

Misiorww
05.03.2016, 14:43
twoja propozycja, spowoduje, że każdy sam będzie robił przygody. wymiany czy handel upadły by.

jaco_j
05.03.2016, 15:04
twoja propozycja, spowoduje, że każdy sam będzie robił przygody. wymiany czy handel upadły by.
Osoby z premium tak ale bez premium nie, dalej będą sprzedawac. Wystarczyłoby dodać opckję zaproś siebie 2x np w byku i 3 dropy

Fleotria
05.03.2016, 15:31
Kooperacyjne były świetnym pomyslem na początku, bardzo zachecaly graczy do wspolpracy intetgracji, az przyszedł ktoś kto postanowil zmienic dropy i na obecna chwile kooperwcyjne nie oferuja nic w zamian za spore straty wojska. Ogolnie mam wrażenie ze tam gdzies siedzi jakas madra glowa ktora mysli jakby nam dokopac i nie tylko w kwesti dropow, ale ogolnie...kazdy kto gra dluzej widzi zmiany zachadzace w tej grze (nie mam na mysli usprawnien) w roznych jej aspektach..

Sam pomysł mi sie nie podoba, bo faktycznie po co sie dzieliec skoro można zgarnac 3 dropy robiac samemu.. co w sumie jest i teraz ..robiszk krawca sam masz 2 miejsca i się wymieniasz :)

konkur4
05.03.2016, 15:38
Kooperacyjne powinny być jedynymi przygodami w zadaniach gildii. Przynajmniej dla mnie takie rozwiązanie ma sens. Jest przygoda - robimy wspólnie gildią, żeby monety z zadania złapać. Teraz prawie nikt ich nie robi, bo zepsuli dropy. Podobnie zresztą jak w przygodach 1-osobowch.

sparkz
05.03.2016, 15:45
Kooperacyjne były świetnym pomyslem na początku

Kooperacyjne byly poronione od poczatku bo byly banalnie latwe a i tak nie pozwalaly nawet dobrze rozbudowanemu graczowi skonczyc czegos co mogl skonczyc sam. W zasadzie to karaly graczy ktorzy zdecydowali sie w nich uczestniczyc koniecznoscia czekania az inni zrobia swoja czesc, w skrajnych przypadkach dodajac do tego zablokowanie slotu zaproszen na blizej nieokreslony czas jesli ktos postanowil przytrollowac i swojej czesci nie zrobic.

To jest jeden z bardziej idiotycznych pomyslow BB w historii gry.

Piotru70
05.03.2016, 16:42
Bez sensu. Przygody i tak zazwyczaj robi się samemu tak wiec idea wymiany dropa odeszłaby do lamusa.

Fleotria
05.03.2016, 18:12
Kooperacyjne byly poronione od poczatku bo byly banalnie latwe a i tak nie pozwalaly nawet dobrze rozbudowanemu graczowi skonczyc czegos co mogl skonczyc sam. W zasadzie to karaly graczy ktorzy zdecydowali sie w nich uczestniczyc koniecznoscia czekania az inni zrobia swoja czesc, w skrajnych przypadkach dodajac do tego zablokowanie slotu zaproszen na blizej nieokreslony czas jesli ktos postanowil przytrollowac i swojej czesci nie zrobic.

To jest jeden z bardziej idiotycznych pomyslow BB w historii gry.

Może na Twoim serwerze tak to wygladalo z mojego pkt widzenia to byly jedyne przygody integracyjne i chetnych naprawe nie brakowało...

EX_Persefona
05.03.2016, 23:10
Witam!
W tym dziale potrzebna jest ankieta. Jednakże podobny temat już istnieje, więc wątki zostały połączone.
Pozdrawiam,
MOD_Persefona

Duszysko40
06.03.2016, 04:22
widze ze wiele komentarzy wzielo się z niezrozumienia tematu. obecny system by pozostal czyli otwierasz sobie byka i robisz w 3 osoby wspólnie, lub wymieniasz z kims, lub sprzedajesz dropy i robisz sam. doszla by tylko możliwość ze jeśli nikogo nie zaprosisz to masz większy drop. co w tym zlego ?

Po pierwsze w takim razie to na cholere bb stworzylo przygody 1-2-3 -4 osobowe??.. Po drugie loot juz jest losowy ..podejmujesz sie ..zrobienia kazdej przygody po 5 tys razy i spisywania lootow..aby uwiarygodnic ze bb rzeczywiscie podciagnelo loota ..jak sie robi samemu??xd( ato moze przecie nie wystarczyc..to jest losowe..)hehe
Co w tym złego..ano nic nie robisz popularnej przygody..w sensie proch..czy dzieci sawanny..bo lubisz nic zlego nie ma..robisz bo lubisz..i takie tam( prosisz sie na handlu o sprzedaz wymiane...lipa nie,ani loota ani w zadaniu a jak bylo to dawno i nie prawda..) ..ale dlaczegoz to ma bb zaraz premiowac loota za to ze smignoles sam przygode tego nie rozumiem..naprawde..kto z graczy normalnych rozpoczyna przygode nie majac wojska i srodkow aby jej nie skonczyc samemu w danym czasie pojecia nie mam..moze sa i tacy ale z pewnoscia poczatkujacy,,dlaczegozby premiowac brak kompetencji, myslenia i przediebiorczosci??????????To teraz znaczy ze jak?? ma do mnie pukac piekarz o 3 rano po 100kg dajmy na to soli bo rano bulki nie zjem czy o sooo choziii no nieogarniammm sorry..ludzie masakra jakas..i ktos pragnie zrozumienia "tematu"...

sparkz
06.03.2016, 09:54
Po pierwsze w takim razie to na cholere bb stworzylo przygody 1-2-3 -4 osobowe??..

Niewyspany chyba cos jestes ;)

Z tego samego powodu z ktorego masz arbitralnie ustawione w przygodach poziomy trudnosci - BB nie zna mechaniki wlasnej gry i nie bylo w stanie np nawet zgrubnie oszacowac, ze w takim byku nie trzeba bedzie wspolnymi silami 3 graczy czyscic calej mapy tylko wystarczy okreslic kierunek podejscia omijajac mozliwie najwieksza ilosc obozow, zastosowac bloki, rozwalic wieze i przygoda skonczona (nakladem 6-10x mniejszego wysilku niz sie BB wydaje ze jest konieczny).

Kombinacja rozplanowania produkcji, upgradow, buffow, "taktyki" wojskowej i kreatywnego wykorzystania mechaniki powoduje ze, niezaleznie od tego co poczatkowo zakladano, w grze nic nie jest wyzwaniem i to jest glowny powod dla ktorego sie robi robote kilku osob samodzielnie.


Po drugie loot juz jest losowy ..podejmujesz sie ..zrobienia kazdej przygody po 5 tys razy i spisywania lootow..aby uwiarygodnic ze bb rzeczywiscie podciagnelo loota ..jak sie robi samemu??xd( ato moze przecie nie wystarczyc..to jest losowe..)hehe

Jesli masz obecnie wg tabelki 50% szans na 1000 granitu z przygody trzyosobowej to robisz z tego 50% szans na 3k granitu dzielone wg zaslug. Weryfikacja natychmiastowa, sposob losowania taki sam jak wczesniej.


ale dlaczegoz to ma bb zaraz premiowac loota za to ze smignoles sam przygode tego nie rozumiem..

Nikt nic nie mowi o premiowaniu loota tylko dawaniu calosci temu kto zrobil calosc przygody. To tez juz bylo do znudzenia powtarzane w tematach o zmianie systemu dropow - jesli masz przygode trzyosobowa to:

- nikt nie dostanie dropa jesli nie zostanie wykonane zadanie glowne
- jesli zadanie glowne zostanie wykonane i jedna osoba zrobi 98%, jedna 1% i jedna 1% to dostajesz sumaryczny loot w formie trzech paczek
- wiec naturalne jest ze jesli jedna osoba zrobi 100% (czyli tyle samo co 3 osoby w przykladzie wyzej) to rowniez otrzyma 3 paczki loota (bo to jest cala nagroda za zadanie)
- tu nie ma premiowania niczego, co najwyzej wyeliminowanie tego, ze obecnie 2/3 przyslugujacego loota za przygode Ci przepada tylko dlatego ze nie zaprosiles do niej osob ktore sa w niej zupelnie zbedne.

Duszysko40
06.03.2016, 14:39
Niewyspany chyba cos jestes ;)

Z tego samego powodu z ktorego masz arbitralnie ustawione w przygodach poziomy trudnosci - BB nie zna mechaniki wlasnej gry i nie bylo w stanie np nawet zgrubnie oszacowac, ze w takim byku nie trzeba bedzie wspolnymi silami 3 graczy czyscic calej mapy tylko wystarczy okreslic kierunek podejscia omijajac mozliwie najwieksza ilosc obozow, zastosowac bloki, rozwalic wieze i przygoda skonczona (nakladem 6-10x mniejszego wysilku niz sie BB wydaje ze jest konieczny).

Kombinacja rozplanowania produkcji, upgradow, buffow, "taktyki" wojskowej i kreatywnego wykorzystania mechaniki powoduje ze, niezaleznie od tego co poczatkowo zakladano, w grze nic nie jest wyzwaniem i to jest glowny powod dla ktorego sie robi robote kilku osob samodzielnie.



Jesli masz obecnie wg tabelki 50% szans na 1000 granitu z przygody trzyosobowej to robisz z tego 50% szans na 3k granitu dzielone wg zaslug. Weryfikacja natychmiastowa, sposob losowania taki sam jak wczesniej.



Nikt nic nie mowi o premiowaniu loota tylko dawaniu calosci temu kto zrobil calosc przygody. To tez juz bylo do znudzenia powtarzane w tematach o zmianie systemu dropow - jesli masz przygode trzyosobowa to:

- nikt nie dostanie dropa jesli nie zostanie wykonane zadanie glowne
- jesli zadanie glowne zostanie wykonane i jedna osoba zrobi 98%, jedna 1% i jedna 1% to dostajesz sumaryczny loot w formie trzech paczek
- wiec naturalne jest ze jesli jedna osoba zrobi 100% (czyli tyle samo co 3 osoby w przykladzie wyzej) to rowniez otrzyma 3 paczki loota (bo to jest cala nagroda za zadanie)
- tu nie ma premiowania niczego, co najwyzej wyeliminowanie tego, ze obecnie 2/3 przyslugujacego loota za przygode Ci przepada tylko dlatego ze nie zaprosiles do niej osob ktore sa w niej zupelnie zbedne.

Niewyspany wczoraj...to heh łagodne okreslenie..lol
To chyba dobrze , że gracze dobrze potrafia skumulowac sobie owe kombinacje ...i zrobic powyzej pewnego poziomu w krotkim czasie wszystko..jak dla mnie bdb..nic zlego nie widze..
Weź z tymi tabelkami..nie masz zadnej gwarancji, ze cokowliek jest z tego aktualne..juz dzien pozniej ..co dopiero dluzszy okres czasu ..
?Tak jak opisujesz jest z pd ..i to jest moim zdaniem jak najbardziej ok..co w tym zlego..nic mi kurcze nie przepada..wam "przepada"..surek leci wiele..chcecie wiecej ..tzn ze co z jednej strony jestes za "utrudnieniem" i wyzwaniami ..a teraz chcialbys "premiować"..ułatwienia"?
Dla mnie to by było spore ulatwienie..Nigdy nie potrzebowalem pomocy na jakiejkolwiek przygodzie, a wymiana dropow czy ich sprzedaz to zawracanie tylka i czasochlonne jest..ale jest jak jest..i moim zdaniem czemus sluzy..nie zmienialbym tego pod zadnym pozorem..
Co do kooperacyjnych zdusili niestety idee, która była fajna bo zwyczajnie nie oplaca sie tego wcale robic..a robilismy wiry kiedys nagminnie i mielismy duzo fajnej zabawy..z tym teraz ..bez sens..

Lukasss1
07.03.2016, 19:32
Niewyspany chyba cos jestes ;)

Z tego samego powodu z ktorego masz arbitralnie ustawione w przygodach poziomy trudnosci - BB nie zna mechaniki wlasnej gry i nie bylo w stanie np nawet zgrubnie oszacowac, ze w takim byku nie trzeba bedzie wspolnymi silami 3 graczy czyscic calej mapy tylko wystarczy okreslic kierunek podejscia omijajac mozliwie najwieksza ilosc obozow, zastosowac bloki, rozwalic wieze i przygoda skonczona (nakladem 6-10x mniejszego wysilku niz sie BB wydaje ze jest konieczny).

Kombinacja rozplanowania produkcji, upgradow, buffow, "taktyki" wojskowej i kreatywnego wykorzystania mechaniki powoduje ze, niezaleznie od tego co poczatkowo zakladano, w grze nic nie jest wyzwaniem i to jest glowny powod dla ktorego sie robi robote kilku osob samodzielnie.



Jesli masz obecnie wg tabelki 50% szans na 1000 granitu z przygody trzyosobowej to robisz z tego 50% szans na 3k granitu dzielone wg zaslug. Weryfikacja natychmiastowa, sposob losowania taki sam jak wczesniej.



Nikt nic nie mowi o premiowaniu loota tylko dawaniu calosci temu kto zrobil calosc przygody. To tez juz bylo do znudzenia powtarzane w tematach o zmianie systemu dropow - jesli masz przygode trzyosobowa to:

- nikt nie dostanie dropa jesli nie zostanie wykonane zadanie glowne
- jesli zadanie glowne zostanie wykonane i jedna osoba zrobi 98%, jedna 1% i jedna 1% to dostajesz sumaryczny loot w formie trzech paczek
- wiec naturalne jest ze jesli jedna osoba zrobi 100% (czyli tyle samo co 3 osoby w przykladzie wyzej) to rowniez otrzyma 3 paczki loota (bo to jest cala nagroda za zadanie)
- tu nie ma premiowania niczego, co najwyzej wyeliminowanie tego, ze obecnie 2/3 przyslugujacego loota za przygode Ci przepada tylko dlatego ze nie zaprosiles do niej osob ktore sa w niej zupelnie zbedne.

dziekuje ze jednak sa myslacy ludzie i odpowiedziales za mnie na te niedorzeczności i brak logicznego myslenia co niektórych. Cala idea mojej zmiany to jest wprowadzenie dodatkowej możliwości aby nie trzeba było szukac ludzi do odbioru dropa, sprzedawania i wymian.


co np jeżeli w 1 slocie wpadają różne surowce?

nazewnictwo przygód 2-3-osobowe straciłoby na znaczeniu, każdy robiłby sam

ps
dodaj ankiete



ankiety nie mogę dodac, bo to tylko da się na początku a nie przewidziałem ze będzie potrzebna.
jeśli wypadają rozne surowce to nie ma znaczenia bo nie dostaniesz potrójnego dropa tylko trzy osobne dropy (za 3 osoby jeśli zrobisz sam).

a co do nazewnictwa to jakie ono ma znaczenie? przecież to fikcja. dawno dawno temu (3 lata temu) to robilem faktycznie ze znajomymi wiktora czy savanne i każdy miał swoje obozy do ubicia. staralismy się sprawiedliwie dzielic straty i exp z wrogow. robilem nawet do tego stosowne tabelki. teraz wiele osob robi samemu i wymienia nie dlatego ze chce się wymieniac ale dlatego ze MUSI aby dostać drop za calosc bo faktycznie calosc zrobila sama. wiec po co wszystkich zmuszać do tej fikcji? dajmy ludziom możliwość wyboru. dla bardzo opornych będzie po staremu a reszta się ucieszy

BB_Penelopa
08.03.2016, 13:36
Witam!

Zachęcam do głosowania! :)

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

WasilijZajcev
08.03.2016, 16:16
Jak najbardziej jestem na tak, super pomysł.

browar69
08.03.2016, 16:35
Handel dropami nie jest wspierany i wolalbym aby tak pozostalo, jedynym slusznym rozwiazaniem byloby - gdy przygode robisz sam dostajesz wylosowanych kilka dropow. Wprowadzenie skrzynki z dropem tworzy wiele nowych problemow na ktore znow zaczna sie narzekania np taki ze majac np 30lvl bedzie mozna zaliczyc wszystkie osiagniecia itp zwiazane z przygodami nie robiac zadnej, to sprzyja tworzeniu multikont. Tak wiec otrzymanie kilku dropow samodzielnie jest duzo korzystniejsze bo surowce i tak mozesz sprzedac, zamiast skrzynki, a nie trzeba wtedy niczego nowego wprowadzać, proste i logiczne rozwiazanie.

BB_Penelopa
09.03.2016, 15:05
Witam!

Bardzo dziękuję za oddane głosy. :)

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Lukasss1
09.03.2016, 17:58
Handel dropami nie jest wspierany i wolalbym aby tak pozostalo, jedynym slusznym rozwiazaniem byloby - gdy przygode robisz sam dostajesz wylosowanych kilka dropow. Wprowadzenie skrzynki z dropem tworzy wiele nowych problemow na ktore znow zaczna sie narzekania np taki ze majac np 30lvl bedzie mozna zaliczyc wszystkie osiagniecia itp zwiazane z przygodami nie robiac zadnej, to sprzyja tworzeniu multikont. Tak wiec otrzymanie kilku dropow samodzielnie jest duzo korzystniejsze bo surowce i tak mozesz sprzedac, zamiast skrzynki, a nie trzeba wtedy niczego nowego wprowadzać, proste i logiczne rozwiazanie.

to czy wprowadza pomysl tak jak chce RedJul w postaci skrzynek na handel, czy tak jak ja po prostu dropa w wiadomości to już mniej ważne, byle by cos z tym zrobili.

wiesz nikt nie mowi o likwidacji obecnego systemu a jedynie o dodaniu dodatkowej możliwości, wiec jak będziesz chciał komus dac dropa do zaliczenia zadania lub sprzedać na handlu dalej będziesz miał ta możliwość. Ale pomysl o innych co np. konczy im się konto premium za 20 min i nie mogą nikogo znaleźć do swojej przygody aby im wymienil/odebral/kupil dropa. dlaczego maja w dalszym ciągu tracic surowce za swój wysylek skoro jedna zmiana i nie musza?

BB_Penelopa
10.03.2016, 14:40
Witam!

Zachęcam do dalszego głosowania.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Milady84
11.03.2016, 18:14
Handel dropami nie jest wspierany i wolalbym aby tak pozostalo, jedynym slusznym rozwiazaniem byloby - gdy przygode robisz sam dostajesz wylosowanych kilka dropow. Wprowadzenie skrzynki z dropem tworzy wiele nowych problemow na ktore znow zaczna sie narzekania np taki ze majac np 30lvl bedzie mozna zaliczyc wszystkie osiagniecia itp zwiazane z przygodami nie robiac zadnej, to sprzyja tworzeniu multikont. Tak wiec otrzymanie kilku dropow samodzielnie jest duzo korzystniejsze bo surowce i tak mozesz sprzedac, zamiast skrzynki, a nie trzeba wtedy niczego nowego wprowadzać, proste i logiczne rozwiazanie.

Dziwne mnie się do tej pory wydawało, ze zadania zaliczały się po zakończeniu przygody, a nie po odebraniu dropa...

Ranhea
10.01.2017, 11:59
Podbijam z nadzieją, że dostaniemy informację, czy poszło dalej ;)

BB_Penelopa
10.01.2017, 16:17
Witam!

Pomysł został przekazany!

Pozdrawiam,
BB_Penelopa