PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Propozycja uatrakcyjnienia gry bez jej komplikowania :)



Kolens
13.11.2014, 16:38
Można zrobić proste rozwiązania a tu się tylko komplikuje np. Dodać te trzy małe wyspy( co są w planach, pod wyspą). Na nich można by było stawiać wieże, zamki, katedry i mroczne fortece. (I oczywiście produkcje.) Broniły by wyspy, okupant nie mógłby ich burzyć ani stawiać nowych. Na wyspie dają dodatkowe miejsce na osadników postawione na wysepkach mieściły by po 200 żołnierzy. Garnizony też mogły by bronić wyspy a po pokonaniu wyspy, trafiały by do wiezienia do czasu jej odbicia Systemu walki nie trzeba zmieniać, tylko przyblokować wyspę do czasu zakończenia próby podbicia wyspy (tak jak na przygodzie). Rozwiązanie to zwiększa miejsce na budowle i przynosi system pvp. Budynki wybudowane na dodatkowych wyspach produkowały by dla właściciela lub okupanta Wspiera to słabszych graczy którzy mają dość wolnego miejsca na wyspie macierzystej, a wprowadza rywalizacje miedzy silniejszymi graczami. A przede wszystkim atakujemy realne wyspy graczy.
Dostajemy nowe miejsca do budowy ale ponosimy ryzyko że możemy stracić na jakiś czas kontrole nad tym miejscem.Niesie to zagrożenie iż można się będzie uwziąć na jakimś graczu ale przecież nie ma konieczności zabudowywania tych dodatkowych wysp a nikt przecież nie będzie podbijał pustych .
Nowe rozwiązania powodują skomplikowanie gry, mi to nie przeszkadza ale nowi gracze często mają problem z poznaniem mechanizmów już istniejących. Dwa rodzaje wojska jeszcze bardziej to skomplikuje będzie pewnie mniej graczy przybywać .
Ps. Jeżeli podoba się Wam mój pomysł to głosujcie w ankiecie również głosy krytyczne są mile widziane :)

Kroki:
1. Wprowadzenie trzech małych wysp pod macierzystą.
2. Zabudowanie wysp produkcją i budynkami obronnymi.
3. Możliwość podbijania tych dodatkowych wysp przez innych graczy.
4. Produkcja przechodzi na okupanta. (gracz okupant nie może nic zmieniać na podbitej wyspie)
5. Broniący generałowie trafiają do więzienia.
6. Po odbiciu wyspy generałowie do nas wracają.
7. Wyspy podbijamy tak jak robimy przygody.
8. Gracz właściciel wyspy nie ma dostępu do modyfikacji wysepki do czasy zakończenia podbijania wyspy.
9. Wyspa macierzysta jest bezpieczna.

krotos666
13.11.2014, 17:53
L I P A
A ten tekst wspierania słabszych graczy .... tja słabszy podbije silniejszego i ten silny go wesprze w ten sposób?

Te trzy wyspy mają wejść w skład wyspy macierzystej, jest moja i tylko moja i wara od niej.
Chcecie pvp to grasz na mapie pvp.
Jest taka jak teraz? Nie podoba ci się? W czym problem?
A no w tym, że zamiast na testowym zgłosić zastrzeżenia i uwagi dalej chcecie najeżdżać graczy na ich wyspach.
Tylko tam możecie coś zmienić w tej sprawie, zanim wprowadzą je na pozostałe serwery.

NIE I JESZCZE RAZ NIE.

dziękuję za uwagę :)

japestka
13.11.2014, 18:06
no to nie mam szans

Kolens
13.11.2014, 18:09
Słabszy gracz ma tyle miejsca na wyspie macierzystej że mu te dodatkowe wyspy wcale nie są potrzebne :)

Rafar321
13.11.2014, 20:18
najgłupszy pomysł jaki się na forum pojawił
jak chcesz grać pvp to twoja sprawa ale nie zmuszaj do tego wszystkich

Tornados
13.11.2014, 20:53
najgłupszy pomysł jaki się na forum pojawił
jak chcesz grać pvp to twoja sprawa ale nie zmuszaj do tego wszystkich

Dokladnie - pvp powinno byc dobrowolne ale niekonieczne :)
Ot jakis bonusik jak sie bierze udzial i tyle

Kolens
13.11.2014, 21:38
A gdzie tu obowiązkowe ? Nie budujesz nic na nowych wyspach nie bieżesz udziału w pvp :)

ser_Lucas
13.11.2014, 23:02
To ja zacytuję swój pomysł sprzed kilku m-cy:



Jeśli już rzucamy pomysłami, to mój pomysł jest takowy:
- silos ulepszony powinien być do zdobycia w jakiejś skomplikowanym cyklu zadań (np. gospodarczych)
- po zdobyciu go nie możemy go jeszcze używać, gdyż... brakuje nam do niego części: złotych zębatek, złotych zawiasów, złotych drzwi oraz jednej złotej dźwigni (nazwy umowne)
- złote zębatki byłyby do zebrania w kolekcjach (ale nie tak jak pozostałe kolekcje, tylko wypadające losowo przez kwadrans w ciągu dnia - tak tak, ma być trudniej)
- złote zawiasy w zadaniach z księgi
- złote drzwi mogłyby wypaść z przygód średnich (takich jak okradać - z podobnym prawdopodobieństwem jak biały zamek)
- a złota dźwignia mogłaby wypaść np. z krawca dowolnego, ale z prawdopodobieństwem takim jak wieża wiedźmy w bractwie

Dopiero po uzbieraniu np. 50 zębatek, 30 zawiasów, 2 drzwi i 1 dźwigni można by taki silos uruchomić i zacząć ulepszanie.... Komentarze do pomysłu mile widziane

--> http://forum.thesettlersonline.pl/threads/33955-Ulepszony-Silos-serwer-testowy?p=134730&viewfull=1#post134730

Nursja
15.11.2014, 16:43
To ja zacytuję swój pomysł sprzed kilku m-cy:



--> http://forum.thesettlersonline.pl/threads/33955-Ulepszony-Silos-serwer-testowy?p=134730&viewfull=1#post134730

zawiasy? zębatki? cuda wianki ... chyba za dużo sera zjadłeś, beznadziejny pomysł ... kto ma tyle siły, ochoty i cierpliwości by co kwadrans szukać jakiegoś badziewia na wyspie?